Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2217 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:32:09

rika se ze kdo nezarli nemiluje ale kdyz uz je ta zarlivost az chorobna tak to uz je asi spis ta neduvera!726!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:31:31

Jediný, čemu se já divím, je, která holka na tebe může žárlit?...:)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:31:30

KDO NEZARLI NEMILUJE !27!!27!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:31:21

_SYKY_: No ono když ti někdo 20x denně řekne, že tě miluje, to stejně asi tak neni a myslim, že někde přesvědčuje i sebe, že to tak je.

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:31:06

Každý měl v minulosti "lásku".... neříkám vystavovat fotky, ale tajně je schovávat - bude mít možná opačný účinek než si přeješ....

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:30:32

dweep: Neni zač, ale to jako jo. Myslim, že žárlení neni důkaz toho, že někdo někoho chce. Jak tu taky padlo. Nikdy mě nenapadlo se nad tim takhle zamýšlet, ale je to prostě pravda. Je v tom nedůvěra.

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 29. 04. 2007, 16:30:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Jonague: ale když to tak vezmeš bylo to tak dobře....aspon ste pak oba měli klid v duši, když ste to skončili, ptž když bys ji měl fakt rád, tak s cizí holkou na rande nejdeš no a ona si ověřila jaký jsi a taky už by pak asi nepokračovala.Možná to i splnilo účel!1! ale každopádně je to divné no....na takové prověřování bych si asi netroufla, i když by mě asi jako každého zajímal výsledek

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:30:04

_SYKY_: Hezky řečeno

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:29:42

Dweep: nehcci ji pred ni skrejvat ale skrejvam "pozustatky" jako fotky a maily a tak..a skrejvam je proto protoze vim ze ji to vadi ze neni moje prvni holka//

A tohle ti připadá v pořádku?!

Jonague

Jonague | 29. 04. 2007, 16:29:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: Docela ten tvůj názor vlastně nechápu..... Vím, že si mezi sebou věříte to je super..... Ale nevím, prostě myslím si, že věci řeším pragmaticky, ale takový frajer, abych důvěřoval holce na 100% a byl si sám sebou jistý, tak takový fakt nejsem..... Když si tedy tolik tím vztahem si jístý a všechno vám super klape, tak to si jí asi za 5 let chceš vzít ne????

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:29:08

Dweep: já s tebou souhlasím....ve vztahu je velmi důležitá důvěra.....když není.....dopadá to většinou špatně..!1272!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:28:55

MAS recht !5! jestli te podezriva a zarli tak to asi fagt znamena to ze ti neveri a lidi co se milujou se otom nemusi furt presvedcovat a porad neco dokazovat a veri si !!!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:28:37

_COOKINKA_ myslim ze obecne by to platilo i pohlavne opacne...ale dekuj uza podporu ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:27:28

Nic proti nikomu, ale prohlédavat někomu mobil je "ubohé a trapné" ponižuješ tím sám sebe....

A taky z vlastních zkušeností, kolikrát přišla sms od kamárada, která by se dala pochopit úplně jinak než to bylo myšleno...

NFA

NFA | 29. 04. 2007, 16:26:39 | více příspěvků | napsat uživateli

dweep:kvuli vsecho,ztratila jsem tolik casu!1190!kvuli zarleni taky,ale hlavne kvuli pokrytectvi,prolhanosti a bezcharakternosti partnera...ale kazdy to ma jine,to jsem te nechtela vydesit!1235!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:25:51

mno tak když někdo žárlí tak je to známka toho že o něho někdo stojí ne? myslím teda jako...!785!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:25:18

NFA ..ach jo..kvuli zarleni? at jo nebo ne..mrzi me to..ale nedavas mi moc nadeje..me ted dvoulety vyroci ceka za dva emsice:D

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:25:08

mi treba dost vadi, az enormne, kdyz mi nekdo vyklada o sve minulosti, o svych holkach apod...mela jsem vztah, kdy ten druhy byl natolik tatkni, ze mi nic takoveho nerikal, ale mela jsem naopak vztahy, kdy jsem to mela na taliri a kdyz toho cloveka mam rada, tak mi neni prijemny poslouchat, co delal s druhou, co mu psala apod...a mam takovej dojem, ze jsem proti tomu i docela bezmocna...nezarlim na minulost, ale vadi mi ta predstava...ten clovek se mi pak zacina totiz hnusit!898!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:24:50

to je půl na půl, je fakt, že holka začne a je na klukovi, jestli něco udělá nebo jestli jí řekne, at to zkouší jinde...já osobně žárlim, protože soudim druhý podle sebe....asi si domyslíš, co tim chci říct...takže autor diskuze má pravdu, je to o nedůvěře

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:24:03

MC-Wendys a vcem to tu lasku dokazuje ?

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:23:44

sarrah tka je v nem probud..a tse probere a at neni vaas vztah jednostrannej ;) ja znam ty jednostranny vztahy:D az moc dobre a stoji to za starou backoru.. ;)

Macik_001

Macik_001 | 29. 04. 2007, 16:23:42 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasím... !1350!

NFA

NFA | 29. 04. 2007, 16:23:30 | více příspěvků | napsat uživateli

dweep:chjo,kez by tohle chapali vsichni....zrovna dneska jsem ukoncila dvoultey vztah

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:22:56

NFA dekuu za tak vyraznou podporu ;) !786!

Jonague

Jonague | 29. 04. 2007, 16:22:26 | více příspěvků | napsat uživateli

cradlegirl: No nevím, trapně mi ani tak nebylo a spíš mě zamrzelo to, že si mě takhle zkouší.... I když vlastně měla proč.....nebyl jsem zrovna svatej....ale prosto mě tenhle způsob zamrzel....

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:22:25

VeRe: jo, zacalo mi z toho posledniho vztahu drsne hrabat, byla jsem fakt zrala na psychiatra...to je tak, kdyz ja miluju vic...a zrovna tamten vztah byl prvni takovy, kdy jsem toho cloveka mela opravdu rada tak jako nikoho jineho...kdyz z toho clovek vystrizlivi, trochu se vzpamatuje, radeji se na vsechno vysere nez aby se takhle choval...!239!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:21:25

Jonague: Já to taky tak beru...podle mě mě je mobil smrt vztahu...je to soukromí a prostě se tohle nedělá...navíc v tom mobilu našel vše, co jsem řekla i jemu, takže pak se i přiznal, že ho to mrzí, že tam vlezl, ale ve mě tím hodně ztratil.,..

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:20:29

vere a sweet.means.ditry jo to taky znam..svoji prvni holku sem takhel proveril a bylo mi pak trapne kdyz to prasklo :( teda kdyz sem se prask sam :( eni to nic odbryho na druhou stranu preci jen mame kazdej sve sokromi, minulost..nehcci ji pred ni skrejvat ale skrejvam "pozustatky" jako fotky a maily a tak..a skrejvam je proto protoze vim ze ji to vadi ze neni moje prvni holka (to mi rekla hned nazacatku) a ze by ji to jen mohlo ubliti ku prospechu to neni nikomu a nicemu..proto to skrejvam..ale mobil ji taky klidne ukazu :)!786!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:20:05

_cradlegirl_: nejlepsi je to neresit, pokud se nechova tak, ze ti to evidentne dava najevo...pokud je vsechno oukej, je jasne, ze te ani nenapadne si rikat, jestli me ma rad vic nebo min nez ja jeho...

Jonague: no nechapu to z pozice holky, ktera takova neni, ale u chlapu bych rekla, ze je to bezne...mate na to stavene ego, at uz to s ni vazne myslite nebo ne, protoze konkurence vam nevyhovuje...je to tak?mno, nevim, jak bych reagovala, kdyby mi tam lezl potaji...koukala bych se na neho pravda divne, protoze vim, ze to v klidu mohl udelat prede mnou a ne mi tam slidit...ja svemu dala i heslo na libko...kdyby mi tam vlezl potaji, to same

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 16:19:40

_cradlegirl_: Jako taky jsem si vždy myslela ,že jsem žárlivá, ale asi jsem se zmýlila... a to jsem štír..!1082!
Nikdy jsem se s takovým chováním nesetkala, proto to nechápu...Sám ví, že nemá důvod, ale pořád se musí nějak ujišťovat...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑