Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2216 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

ddan2

ddan2 | 27. 04. 2007, 14:33:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Zakladem pro zarleni je bejt sebestrednej majetnickej blbecek, kterej svy lasce nepreje to nejlepsi, ale mysli si, ze patri jenom jemu....;-) Jo taky je dobry, aby byl clovek trochu zamindrakovanej a citil se byt neustale ohrozen odchodem partnera, coz by totalne znicilo jeho ego, tak dela vlny, az mu ten partner nakonec skutecne utece:-)

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 14:31:23

Jako logicky je žárlivost nedůvěra..ale může to taky znamenat,že někoho tma moc chceš,že máš strach,že ho stratíš když pujde někam kde jsou holky nebo tak...Jako taky nemám ráda žárlivost,jen mě to tka napadlo

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 14:24:18

vole ty jsi jak moje byvala!906!!906!!906!!906!!906!

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 14:20:56

jejda lidicky... tisic lidi tisic ruznych nazoru... zarlivost je a bude! at chcete nebo ne... zarlivost je pekna do jiste miry, vse ma sve hranice a my musime vedet kdy konci a neprekrocit je, protoze pak je zle... je normalni ze kdyz pro nekoho zijeme a milujeme ho, tak zarlime kdyz ho nekdo oblbuje nebo se s nim snazi flirtovat! tuhle diskuzi radeji ukoncit protoze, nejvetsi zazitek je si tim projit vedet co od partnera muzete ocekavat a co on od vas... kdyz mate duveru muzete zarlit ale pocit ze se nemusite bat je nenahraditelny!1304!!1304!!1304!

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 14:20:25

jejda lidicky... tisic lidi tisic ruznych nazoru... zarlivost je a bude! at chcete nebo ne... zarlivost je pekna do jiste miry, vse ma sve hranice a my musime vedet kdy konci a neprekrocit je, protoze pak je zle... je normalni ze kdyz pro nekoho zijeme a milujeme ho, tak zarlime kdyz ho nekdo oblbuje nebo se s nim snazi flirtovat! tuhle diskuzi radeji ukoncit protoze, nejvetsi zazitek je si tim projit vedet co od partnera muzete ocekavat a co on od vas... kdyz mate duveru muzete zarlit ale pocit ze se nemusite bat je nenahraditelny!1304!!1304!!1304!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 22:04:22

kdyby mi na něm nezáleželo, tak bych nežárlila.. takže myslim, že je to důkaz lasky..

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 22:02:59

Myslim si ze kdo nemiluje tak nezarli

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 22:00:03

Důvěřuj, ale prověřuj.!811!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:57:07

Kazdej je obcas tak trosku zarlivej. Kdyby tu zas nebyla zadna zarlivost tak to nazacuje, ze je te osobe jedno co, kde a s kym delas. Ale takova ta zarlivost kdy ti ten druhy narizuje....Ne nesmis se s tou osobou videt...ne nesmis se s tou osobou psat.... je uz fakt padla na hlavu. Ja to pred par dny sama zazila a nechapala jsem.

Jenik_

Jenik_ | 26. 04. 2007, 21:52:11 | více příspěvků | napsat uživateli

To nemá s nedůvěrou, co dělat. Buď prostě respektuje, že šukáš i jinde, nebo je na hovno. !1043!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:51:39

Jé omlouvám se !785!!1225!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:50:59

Podle mě žárlivost je náznak nedůvěry a nejistoty! V týhle době si nemůže být člověk ničím jistý a milovat neznamená, že jednou neuklouzneš a nenecháš se svést! Žárlivost je do určitý míry roztomilá, ale všeho moc škodí. Je to zapeklitý! !1225!!1342!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:50:57

Podle mě žárlivost je náznak nedůvěry a nejistoty! V týhle době si nemůže být člověk ničím jistý a milovat neznamená, že jednou neuklouzneš a nenecháš se svést! Žárlivost je do určitý míry roztomilá, ale všeho moc škodí. Je to zapeklitý! !1225!!1342!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:50:49

Podle mě žárlivost je náznak nedůvěry a nejistoty! V týhle době si nemůže být člověk ničím jistý a milovat neznamená, že jednou neuklouzneš a nenecháš se svést! Žárlivost je do určitý míry roztomilá, ale všeho moc škodí. Je to zapeklitý! !1225!!1342!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:50:45

prcek: jo ale nejhorší jsou lidi který byli v životě nevěrní a přitom žárlí jako blázni.... no i když můj kluk tvrdí že jsem žárlivka a málem mi zakázal chodit ven s jedním kámošem z vesnice kterej není ani inteligentní ani pěknej a prostě když nemám s kým jít ven tak si s ním občas pokecám ale vztah nikdy... a on je na něj alergickej že o něm sem tam něco řeknu !12!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:48:32

YourBeautyCat: ti lide jsou podle me hloupi. Nevim, proc vyraz "uzivat si" kazdej bere jako substituci za "sukat, sukat, sukat, sukat kde a s kym se da". Jsou strasne hloupi.
Pro me to znamena neco videt, zazit, vyzkouset si.... ale klidne to muze byt stale s tim jedim a stejnym clovekem...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:45:57

By me zajimalo proc ten muj message tam naskocil dvakrat.
Obcas mam pocit, ze ten druhy zarli proto ze sam vi ceho on je schopnej...jestli rozumite co chci ritct

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:44:31

Jo.......tak ja mam presne stejny problem.......a ted nevim co rict

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:43:27

Jo.......tak ja mam presne stejny problem.......a ted nevim co rict

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:39:54

devillka: já svýho kluka miluju ale taky občas přemýšlím /neudělala bych to/ jestli bych si neměla život užívat víc než být od 15 pořád se stejným klukem do dneška... a každej mi hustí do hlavy jak jsem hloupá že si neužívám mládí a pak se neusadím.... ale co když už nikoho takovýho nepotkám? tak s ním budu celej život ale jednou ho podvedu protože podle mě nejde být celej život s jedním člověkem...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:39:15

Ano i ne.
To, ze nekoho milujes jeste neznamena, ze ho nepodvedes.
To, ze nekdo zarli, nemusi znamenat ze neveri, ale proste je treba majetnickej a chce mit druhyho pro sebe.

Zavidim lidem, kteri umi zarlit.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:35:11

Dweep: Myslis, že většina chlapů chape význam slova někoho Milovat? můj kamarád mi třeba řekl,že svou holku miluje ale chce zkusit grupnsex protože chce spestření. Tak v tomhle případě to nechápu bud kluk holku miluje se vším všudy a nepotřebuje zpestření a pak nemá důvod žárlit a nebo jí nemyluje jen jí bere jako kamarádku se kterou se vyspí tráví spolu nějakej čas tvrdí jí, že jí miluje ale nemá ani páru co to slovo znamená...to je možná důvod proč žárlíme..dáváte nám důvody aby jsme vám nevěřili

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:33:43

rozinka to znám bejvalky :D s jednou si dodneška píšu protože pořád otravovala mýho kluka a on nevěděl proč tak jsem mu řekla že mu to zjistím.... a zjistila... po dvou letech co spolu nejsou ho pořád žere ale tak její problém on nemá zájem a hlavně je ta holka tupá jak příborovej nůž !12!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:17:25

Žárlim a to moc.....ale důvěřuju mu.....a to taky moc.....Prostě ho žeru....ale Jeho bejvalka mě otravuje a ničí.....!425!!425!!425!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:13:19

kdyby to bylo tak lehke :D milovat neznamena nepodvest.... a slibovat neznamena nezklamat....

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 21:10:06

nějak to tady stojí...kurňa...!20!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 20:57:43

já si spíš myslím že žárlivost je důkaz nedůvěry v samu sebe .. kdyby byla holka která by mi nepřipadala atraktivní tak na ní žárlit nebudu ani náhodou ... pokud to nebude nějaká bejvalá a nepocítím takovej ten strach co když se k ní zase vrátí...... ale když bude mít můj kluk krásnou vysokou štíhlou kamarádku tak asi budu mít o něho strach a budu žárlit a tu holku asi nedokážu mít ráda ale rozhodně to neznamená že bych klukovi nevěřila... človkě si jenom říká co kdyby... přecejen je to chlap...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 20:57:31

že by konečně borec, kterej by to bral jako já??? ve všem naprosto souhlasím bo sem nedůvěřivá a prostě to chce pomalu /né párkrát bafnout a je hotovo takhle je to cesta k úrazu...jaxem se pokoušela vysvětlit hodně borcům:

důvěra je vzácná všc - těžko se získává, ale lehko se ztrácí!1424!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 20:54:45

omlouvam se za tk adouhej vzkaz ale nebudu to rozepisovat do nekolika:D:D

AntiType mno to je odvazny ale v nouzi to proste prijde diky za typ

Petulka.pohodarka jo pokuseni existuje ale prave na tom stoji ta duvera ne? e tou pokoseni odolam..ne?

mafianka. mno to ja ela trochu rozdil ne? byt nekomu jedno s km se schazim akam chodim a kdo u me spi..a mezi tim kdyz nekdo zali nemyslis?ja ji tohle vsechno dopradu dopbrovolne rek..kdyby to nevedela tak NIC nezjisti.... a budes se divit ja bych byl v klidu protoze vim ze by spal nekde jinde nez ona minimane v jiny posteli a ze by NIC nedopustila...ja ji verim...proste verim...

AntiType diky za podporu)

petulka pohodarka. mno v tom je ten rozdil ze ja ji to rikam a dopredu kdyz to jeste vubec eni jisty ?

_cradlegirl_ mno jestli to nechcce tak ma bohuzel smulu protoze ja si nenecham vztahem nicit pratelstvi..bohuzel nemam moznot to resit jinak to spani :// mno ony dve tu spat najednou nemuzou..preci se nebudu venovat jine kdyz muzu byt s pritelkyni...prave to je dohdly tak aby tu kamoska byla kdyz moje malda nemuze, protoze ma skolu...kamoska ma v pondeli prazdniny.... navicpritelkyne kamradku nema (musim bohuzel rict ze bezduvodne) rada:// takze uz proto... mno to ej ten problem,mlada si totziz mysli ze ta kamsoka me chce a ze se na mladou diva ako vrah protoze me chce..jenze tak to vubec neni..kamoska chce uplne nekoho jineho a se mnou nic nechce a ni nikdy v minulosti nechtela... seznamil sem je ale z toho prave plyne ta jeji nenavist ke kamaradce.... ale dekuju za dobry rady..konecne nejake konstruktivni reseni

mafianka..ja takovy sebevedomi nemam, ale verim ji protoze uz sme spolu skoro dva roky a vim co od ni cekat...uz sme dost prozili...

lorelaii ne nezarlim...proc to ej tkaovej problem ?://

DsN ne ne en to ze zarli mi nedava vubec najevo jak si me vazi ani ze ji nejsem urkadeny..pro me to je dukaz neduvery

AntiType..koukam ze to mas v hlave dobre v poradku to se mi libi

kata-novakova - wow diky souhlasim s tebou az na toz e bych asi byl trochu vic v klidu enz myslsi kdyby ona spala u kamose....

lena-ani - a v cem je to dukaz lasky? ze o ni nechci prijit? to ji davam najevo uplne jinak..treba tim ze sem k ni pozovnej, ze ji podrzim kdyz ji je smutno a tak neni to priemnejsi ?? a v cem se znas stavaji naivni loutky ? to by me teda zajimalo

2gabruska2 mno musmi rict ze jeji zarleni nasem vztahu neprospiva..me to vadi ))

to all girls - me taky zajima kde je s kym je a co del ale spis jen ejstli je v rpaodku nebo jestli je v bezpeci..rozodn ne ejstli neni s ejakym klukem co ji svadi nebo tak..protoze vim z i kdyby byla tak nic nebude... ;) proc to ej tak tezky ?? :)

xtina09 be zarleni by to byla nuda? to si sand fakt delas srandu :D:D

beruschka8 znovu znovu a znovu rikam ze bych asi nebyl uplne v klidu ale rozhodne bych nezarlil...protoze ji miluju a verim ji sakra...proc to nechape ? ja sem mozna jinej ale proste bych byl v klidu prtoze ji znama vim c od ni muzu cekat;)

smolyk.mno ono to je tak ze ja sem z Mostu a v Brne studuju, oje malda je z Loun a ta kamoska za mnou prijede z jirkova:D a proc v tom by byl problem ?:))


BleSkovy.UsMev dobra volba ;) taky bych to tak chtel ;)

spider_vt jj souhlas souhlas soulas:)

lucinka198 a v cem to tu lasku dokazuje teda ???? konkretne???

NaRCiSeKTeRRySeK uz se psal ze bych ji s tim enchao vyporadat ji samotnou a kdkyby to neslo teprve bych se do toho vlozil sam ;) nevidim duovd proc se do toho vmnesovat kdyz to neni zapotrebia moje dospolea holka si s tim dokaze poradit....

nymphae - jj prese bud zarlis ebo ne;) moc nebo malo je jen vymluva:D

los-hovnos mno ja ale presto nerikam ze se nezajimam co dela..ale nezpovidam ji kde kdy co presene jak s kym delala a jak moc se an nej koukala a tak..to ne..me jen zajima co dela cely den kdyz nemuzu byt s ni:( 400km je dalka;)

Papundekl_HAPS mno mas pravdu ze v tomhle smyslu je tech arlivosti vic..ale my se tu bavime o jednom jedinem :/// alepreci moje malda nepujde foti eroticky fotky s kamosem..to je logicky ne? kdyby jo tak se rozejdem preci..ty ma fotit se mnou ne s kamaradem ne? to by pak bylo trochu jinde....

pajushca - co by na tom bylo divny? jen to ze v dnesni soplecnosti to je beznej jev zarlivost..ale nikoliv logickej..podleme teda..tk ze divny by bylo jen to ze tu uz neni to co driv byo bezne..jinak nic....

malibu6 mas rpavdu ze do toho cmo nevidiete ale nadruho ustranu podobny zkusenosti mate ne?tak soudit muzete;"0 a ja spistady hledam zpusob jak ji toodnaucit..jak ji rpesvedcit aby to nedelala...a oresvedcit ji ze to neni vubec potreba ;)

los-hovno zarleni na psa je trochu mimo misu ne?

misulka.7 diky za prisevek..ale nemuzu s tebou souhlasit..Miluju a enzarlim a nemzues to poprit..proste ji miluu a proste nezarlim :D

drbalek2 tos vyjadril dobre - zarlivost je slabost..neduvera sama v sebe..dobre si to spojil..dobre dobre dobre ;)

iga-g ja enzarlim a rpesto pro em moje polovicka znamena strasne moc..skoro celej svet....miluju ji...a rpesto enzarlim...co ted??

elieen17 a v cem je ta laska?? mno ja bejt na jejim miste ta sem v klidu..protoze bych si veril....

joanina..tak mozna by tot ka vypadalo v tecjh ocich ale ja myslim ze se o sovjiholku stram a zajimam dost... mozna vic enz si myslis...a moje kamaradka na e nekouka mlsne...moje kamaradka ma zalusk na nekoho jineho a ne ne ame..tkze tady v tom problem byt nemuze....

cradlegirl :) mno ja bch mel tri skupiny lidi..jedni berou zarlivost jako duakz lasky a rposte musi bejt jinak nemilujes.. pa ti co rikaj ze zarlivost lasku zabiji a je to blbost a trei co nezarli a je je jim doopravdy jedno ani s nezeptacj co si dlal tu dobu co sme spolu nemluvili tak ti uz neamj vztah :D

PetasBo mno to je slovo do pranice..muj clovek todleto.. :)

lidi diky za prispevky ;) a pojdme diskutovat dal ;) :))

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 16:05:14

!531!!531!!531!!531!!531!

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑