Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2215 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

spaghetti

spaghetti | 30. 04. 2007, 11:52:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep 29.04.07 14:18
tak to seš správnej kluk;) bylo by super kdyby to měli takhle úplně všichni kluci:) a já tomu věřim že to tak u většiny je!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 20:08:32

vanilly a lasku to doakzuje timz e ti neni ukradenejz e o nej mas zajem ?? doufam ze uz ne... to ej furt dokola:D ldi dyt to je (teda podle me) blbost.... jak muze dokzacovat lasku, neco co v tobe vyvolava zlost a hnev na treti osobu ??

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 20:06:17

neduvera i dukaz lasky!937!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:58:49

dj_ciko a ne jen to..je to toua mit nekoho o kohose mzues opti nekoho s kym si rozumis nebyt sam o svatky a tak ;) je to taky pcit stesti, radosti, ale i zklamani..to k lasce patri... ;) je toasi hodne abstraktni ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:57:48

nachmicka cau ;) diky za podporu ;) !1347!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:56:31

Mishel_H2O a proc by mel clovek zarlit an nekoho komu veri ????

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:55:53

da.kime jo v pohdoe uznavamz e muzes mit pravdu a ze to mzue bejt ta pricina..to mas rpavdu !1347!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:55:50

nedůvěra!969!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:55:23

ivisek.kov ale me to dava najevo ze mi neveri..ne ze em ma rada....to mi da najeo trosku jinak ;) treba starsoti o me..peci o me kdyz mi je zle treba...nebo usmevem polibkem nebo nejakym malinkym darkem cokoliv..rposte klasicky..zarlenim mi da najevo spis ze neveri me nebo dokonce i sobe...
ale ejstli tobe prijde ze te ma rad...tak ..mno popravde te lituju ale neodsuzuju..je to tvoje vec ale nemyslism si ze to ej ten rpavy zpusob jakto dat najevo... preci jen by tu melo platit jedno nebo druvy to bud cim vic zarlis, tom vic milujes a tedy to by znamenalo ze chorobna zarlivost dava naevo tu nejvetsi lasku....mno a nebo palti to druhy..cim vic zarlis tim vi neduverujes...tak si vyber ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:52:23

Dweep : oka promin ja ji neznam, moje na me aky zarli a to protoze se uz nekolikrat dojebala tak jsem se jen zapojil do diskuze sorry

Dj_ciko_venousek

Dj_ciko_venousek | 29. 04. 2007, 19:52:21 | více příspěvků | napsat uživateli

rozumimrecisyru : nevím připadá mi to tu jako kdyby ani ty lidi nevěděli co je ta " láska " stejně je to jen potřeba.....potřeba mít někoho s kým usínáš, potřeba mít někoho vedle sebe ! to je ta Vaše láska.......nebo se mýlim???!1420!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:52:21

Tjn, souhlasim... ze zarlivost je neduvera v partnera... Ale to mluvim o ty chorobny...
O ty "kde jsi byl/a, s kym a proc" Kdyby ve vztahu zarlivost nebyla, ani docela mala... Pak je to vztah na odpis... Zarlivost je podle me strach, ne neduvera, ale strach... Zajem o partnera... Dyt proc by mel clovek zarlit na nekoho, koho nezajima???

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:50:18

da.kin spatna volba..moje malda se nedojebaal na tutom ani jednou pokud vim....a ze asi spis vim

Dj_ciko_venousek

Dj_ciko_venousek | 29. 04. 2007, 19:49:48 | více příspěvků | napsat uživateli

je to jen lidská slabota ! pokud se člověk nedokáže smířit stím že mu partner nepatří bude jen věčně trpět.....ten kdo jde pořád dál jednou i svího partnera najde ať je to kdekoli.....!1283!!1420!!1283!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:49:33

rozumimrecisyru tos rek dobre ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:49:01

jinak s tebou ale souhlasim, je to nedůvěra v partnera!1304! když se teda mluví o tý přehnaný žárlivosti..

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:47:21

nesnáším přehnanou žárlivost.. ale do určitý míry to je roztomilý a k lásce to patří
!1179!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:47:15

Proste to v nas nekterych je, tvoje se treba x krat dojebala a je to pro ni tezke

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:46:17

Dweep: no prostě že když žárlíš tak to znamená že se bojíš abys o toho druhého nepřišel takže ho máš rád....já taky žárlím jenom na ty koho mám ráda...tak na tom něco bude ne?

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:46:02

DJ_Ciko : přesně tak, kdyz zarlis nemilujes jen chces nekoho vlastnit a kdyz ho vlastnis tak pro tebe neni zajimavej protoze je ten clovek mrtvej a jak muzes milovat nekoho kdo je mrtvej

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:45:31

imochodem je zajimavy ze vetsinou to so kluci kdo tu pise ze kdo nemzarli tak nemiluje....ze by holky peci jen byly vic do vetru ? nebo to znamena ze podle sebe sodim tebe a kluci radi podlehaj slecnam...ja neivm.. proc aj si vzdcyky pripadam jinej nez prumer..nez ten beznej....;) !898!!1358!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:44:29

hej enbavte se v moji diskusi o majaesu :D:D:D zalozte si svoju :D:D

jinak mimochodem pro zopakovani aktuality..kamaradka neprijede..prijede pritelkyne...mozna.. :P

Dj_ciko_venousek

Dj_ciko_venousek | 29. 04. 2007, 19:44:20 | více příspěvků | napsat uživateli

je to jen lidská slabota ! pokud se člověk nedokáže smířit stím že mu partner nepatří bude jen věčně trpět.....ten kdo jde pořád dál jednou i svího partnera najde ať je to kdekoli.....!1420!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:43:42

ivisek.kov a v cem to dokazuje alsku ?

Cassius_

Cassius_ | 29. 04. 2007, 19:43:14 | více příspěvků | napsat uživateli

...Kdo nezarli NEMILUJE...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:43:13

sonita ;) jj souhlas;) tak trochu :d

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:42:19

kdyz zarlis nemilujes

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:42:10

slunecnice ale prci proad to sem aj kdo rozhodne ejstl ji podvedu nebo ne ne ??? takze tady ona muze zskouet co chce ale kdyz ja nebudu chtit tak nic nebude ...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:41:13

whitesharka ses asi prvni kdo nabid jinou variantu nez toho ze clvoeku na nem nezalezi ..a mozna to ma neco do sebe ale naplnou souhlasit si netroufnu ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 19:40:00

keimee ted sem to doufam pohcopil spravne ze se ti proste nelibim :D mno ale nezarli an me ale an moji kamaradku ;)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑