Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2218 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 06:19:37

Dweep- posli ji ke me do poradny a nebo to ukonci. nema to smysl- stupnuje se to.!1!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 06:16:40

dewiish :) dekuju :)!785!a ted mi rkeni jak o tomhle mam presvedcit partnerku ?:)

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 06:15:46

holka.007 a vcem to tu lasku dokazuje? tomuhle argumentu proad nerozumim..to ze ji miluju ji dokazduju tim jak sem pozorny, tim ze ji ustupuju obcas, tim ze ji to rikam, tim ze udrzuju vztah na dalku, tim ze ji podporuju kdyz ji je smutno,pomaham ji se skolou, financne ji obcas pomuzu kdy je nouze, bavim se sni spim sni a proste vsechno co do vztahu patri a v neposeldni rade ji duveruju....ale nezarlim jak by ona asi chtela..proste nezarlim...protoze nemam duvod..protoze ji verim...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 06:15:05

Dweep. zarlivost je ohavna nemoc- da se chapat tak - ze kdo nezarli nemiluje??? omyl- to neni laska to je stroj na rozbiti vztahu. Nikdo neni nici a tak myslim a vim , ze to nema smysl zarlit. Ze se muz podiva po krasne zene??? to je proste jen videni toho druheho. LIbi??? podivam se- je to normalni- jen se divam. Co udelam je druha vec. Rikat miluji te . a zarlit jako cvok. No tak to je primo blbost. Mas pravdu- zarleni je neduvera v partnera. !1!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:58:08

pro nekoho to muze bejt dukaz lasky.. nebo pro nej/ni ses majetek..

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:55:49

holka.007 a co myslsi ze to zarleni je zpusobeny? co to znamena? k cemu to je? dokazujeme tim sami sobe nebo druhemu neco ?:(

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:51:22

ja nezarlim.. teda jako vnitrne jo.. ale ze bych to dala najevo, to ne.. !965!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:48:52

chiquita ;) mno starost o to kde je? zarleni ? to spis ne ne?!1358!

holka.007 ty jo proc tady holky souhlasi ale v praxi to tka neni?:) neznam osobne jedinou ktera by souhlasila a nezarlila :D

kevridge...mno taky fakt ;)

Kevridge

Kevridge | 26. 04. 2007, 05:39:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Uz nejak zarlit nedokazu...bud se mnou chces byt nebo si jdi...je to jednoduchy.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:36:07

souhlas!1190!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:24:55

!1243!!24!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:24:13

Dweep : neboj.. o duveru tady nejde... ja ji verim a vim ze me miluje.. ale zarlivost je sem tam zdrava vec:D kdyz se to neprehani:)

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:23:22

Dweep : No to ti nevysvetlim:D kdybych to vedel .. tak uz nemusim vedet nic jinyho:) (dle me to je straost o partnera.. starch o tom kde je apod.. nikdy si nad tim neuvazoval.. jen tak?.. ) !1008!!5!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:20:43

chiquita a proc se bojis ze o ni prijdes? neveris sobe ze si pro ni dost dobrej nebo neveris ze ona te miluje a nepodvede te? v cem to doakzuje lasku? cim? !1276!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 05:14:52

Zarleni je mozn atak dukaz lasky.. ne dukaz neduvery.. taky zarlim na svou holku.. kdyz ji vidim treba kdyz jde nekam s kamosem ci tak.. mno a proc.. bo ji miluji.. :) a mam strach ze o ni prijdu:) a klidne se se ted do me puste...ze to neni pravda apod... je mi to fuk:) todle je jen muj nazor...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 04:38:48

jenny.dee v pdostate rikas proad to same, ale neodpovidas na moji otazku od zacatku..strach z CEHO ??

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 26. 04. 2007, 04:33:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: nebudu te o nicem presvedcovat. zarleni je
podle me strasne individualni, a to co jednomu muze
pripadat hodne, muze jinej tolerovat. je to proste strasne
individualni, ale v podstate jde o strach.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 04:12:09

jenny.dee tak co teda je zarlivost? proc zarlime? cim to ej zpusobeno? :) chci aby si me presvedcila..nechic te nutit ale jen chci dat najevo ze nemusim mit rpavdu a pokud ji nemam rad se poucim cim to je a halvne delam to proto abych to odstranil protoze mi to vadi... tak jestli nemampravdu a souvisi to s necym jinym..tak chci vedet s cim...

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 26. 04. 2007, 04:08:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: hele me je jedno jestli mas pravdu nebo ne.
myslim ze zarlivost nemusi nutne souviset s duverou.
svymu ex jsem verila, zarlila a stejne me podvedl. tohle
ale vubec nesouvisi s nicim. podvadel proste proto ze chtel.
a to ze jsem zarlila, na to nemelo absolutne zadnej vliv.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 04:04:52

jenny.dee jo bezny to je, ale nemyslim si ze to je spravny. proc to je dobry? neskodi to? me to vadi me to skodi protoze si myslim kdyz moje holka zarli na moji kamosku tak je smutna a vadi ji ze se vidam se svoji kamoskou, ja mam pak kvuli tomu vycitky....mno a hlavne jak sem napsal v halvicce diskuse...mam pocit ze mi neveri ..tim ze zarli.. nemluvime o chorobny zarlivosti ani o "trose zarlivosti" ale o zarlivosti obecne..v jakemkoliv mnozstvi....
to neni o tom umet rict jen kdyz nekoho mas... prece uz si nekoho mela ne? tak si vzpomen ceho ses bala a proc si kvli tomu zarlila a nemam nakonec nahodou pravdu? nezarlila si protoze si mela strach ze ti ta holka mladyho sebere? ze te tvuj mladej zradi? ze ty holce podlehne? neni to nahodou tak ze si neverila maldymu ze by te nepodved???

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 26. 04. 2007, 03:59:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: tak konkretne to souvisi s protejskem.
tezko ti ted muzu rict neco "konkretniho" kdyz nikoho nemam.
v podstate proti kapce zarlivosti nic nemam. nemyslim
tim chorobnou zarlivost, to je otravny, ale primerene to nevadi,
neskodi, je to bezny.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:52:06

jenny.dee tak mi rekni s cim konkterne to souvisi...

regip ok zkusim to ;)!1347!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:45:55

Nevím to jistě, ale myslím, že si tam sami ty zakladatelé pošlou několikrát za sebou zprávy, aby to bylo jako aktuální. Nebo jí založ pak znovu !1300!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 26. 04. 2007, 03:44:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: tak pavouky bych sem fakt netahala:))

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:41:23

regip..mno ja tu budu du pul devaty v praci tak snad tot udrzim zivy:) nevis jak se tyhle dikuse udrzujou tak aby byly videt ?:)!1276!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:37:40

Založ tuhle diskuzi ve dne, když je tu víc lidí. Budeš mít víc odpovědí.
No, nevím. Bud to pochopí nebo ne. Bude tě to stát moc sil... !24!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:32:27

Jenny.Dee "myslim ze zarlivost je hlavne strach." "strach z cehokoliv" .... tohle je moc obecny.....to nejak specifikuj z ceho to je strach ta zarlivost nemuzes prece zarlit protoze se bojis pavouku...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:30:13

regip ale tady neni problem ve me ne? ja sam sobe sice neverim, ale i presto nezarlim na jeji kamarady ani an lidi co ji kazdou sobotu vecer balej v baru....
dekuju za prijemny konstatovani, ale problem tady neni ve me, ale u ni:(
ohledne toho jestli ji podvedu nebo ne si verim, ja vim ze ne, v tomhle sem si jistej, v tomhle sam sobe verim ze mam pevnou vuli a ze ji fest miluju a tohle bych ji neudelal..ale problem je na druhy brehu reky...

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 26. 04. 2007, 03:26:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Dweep: strach? z cehokoliv:) myslim ze zarlivost
je bezna. rozhodne nemyslim, ze je projevem neduvery.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 03:22:48

Začni víc věřit sám sobě. Jsi pěknej kluk a určitě máš i jiný dobrý vlastnosti - nebalím tě, jen konstatuju.
Ale vím, pro tebe to jsou jen kecy. Můžeš jí slovně přesvědčovat do nekonečna, dokud tě to bude bavit. Bud to pochopí nebo ne.

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑