Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2213 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 05. 2009, 07:14:32

Ja newm... žarlim pže mam na co..někdy bezdůvodně..a někdy mu věřim,ale v poslední době ani nos mezi očima :((!663!

uživatel eliminován | 24. 05. 2009, 07:12:16

Řiká se že když nežárlíš nemiluješ!! a kdyby mi po mym klukovi každá nekoukala tak bych ani nežárlila! ale já mu věřim!761!

uživatel eliminován | 30. 03. 2009, 20:30:39

ja kdyz zarlim tak ne proto, ze si myslim, ze me bude podvadet.. ale proto, ze bych v ten dany moment chtela byt s nim a na misto toho je on s nakou jinou.. myslim ze aspon trosku zarlit neni vubec spatny, chorobna zarlivost prameni bud v malym sebevedomi nebo v majetnickych sklonech.. ja na holky v jeho pritomnosti zarlim..ale ne tak, abych mu neco vycitala...vim, ze by me nepodvedl... !1237!

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 17:22:01

říká se že kdo nežárlí, nemiluje

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 22:49:34

!1189!

renata111

renata111 | 9. 08. 2008, 22:49:20 | více příspěvků | napsat uživateli

nevim co ti na to rict asi je to pekna blbost to zarleni ale zase treba kdyz holka miluje ahodne tak ma o tebe strach tak proto zarli ale jestly ze jsi ji nikdy nepodvedl a byl si ji vzdy verny tak neni duvod!54!

uživatel eliminován | 26. 06. 2008, 13:30:35

ŽÁRLENÍ JE NEDŮVĚRA V SÁM SEBE!!!!!!

uživatel eliminován | 25. 06. 2007, 04:34:31

yeah!!

LukasFox

LukasFox | 10. 05. 2007, 19:39:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Tinker: Lépe bych to neřekl!695!!12!!12!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 19:32:43

LukasFox: tak tak lásko,ale v tom si nemáme co vyčítat !521! Když člověk miluje,tak ta žárlivost tam je,aniž by člověk chtěl někomu nedůvěřovat !607!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 17:38:35

Daemoon : máš recht člověče..

LukasFox

LukasFox | 10. 05. 2007, 17:36:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Já sem třeba duveřivej ale děsně žárlivej, vid lasko!1089!!1089!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 17:36:43

souhlasím s rovnicí, pokud člověk důvěřuje nežárlí a naopak..!1128!

PIGS

PIGS | 10. 05. 2007, 17:34:50 | více příspěvků | napsat uživateli

!1330!!1330!!1330!!1330!!1330!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 17:32:59

Tinky: neflirtuj se mnou jo?!!2!!2!!2! a stav se radši do opozice...to mám radši!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 17:20:49

Souhlasim,že žárlivost a nedůvěra se nedaj dát do rovnice,to je o něčem úplně jinym....Když nežárlíš,nemiluješ !1225!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 17:16:07

žárlivost nemá s nedůvěrou vůbec nic NIC společného....

KIIV

KIIV | 10. 05. 2007, 17:11:28 | více příspěvků | napsat uživateli

spaghetti - proste mu neveris

spaghetti

spaghetti | 10. 05. 2007, 17:10:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Mixka
jsem na tom podobně;)
taky si píšu s kámošema že si můžem jít někam sednout nebo zapařit, a nebo jen tak pokecat. Ale strašně žárlím, když vim, že mu napsala kámoška že by s nim šla ráda na oběd, jen tak pokecat, že se dlouho neviděli, a že by chtěla pokecat, tak hrozně žárlim. Ale přitom na tom vlastně nic není. Taky si píšu s kámošema..
S tim spaním kámošky souhlasim taky.. to Nee...

spaghetti

spaghetti | 10. 05. 2007, 17:07:09 | více příspěvků | napsat uživateli

daemoon
máš pravdu, vystihl si to přesně

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 8. 05. 2007, 20:48:42 | více příspěvků | napsat uživateli

já bych řekla že je to spíš nejistota než nedůvěra...věřit můžeme..jistotu nemáme

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 20:45:46

daemon: hezky řečeno ale myslím že ne každej kdo žárlí musí oplácet nevěru za každou cenu taky nevěrou... u mě jistý okolnosti k nevěře bylo přehnaný množství alkoholu proto jsem ráda že můj kluk moc nepije ale když jsem se dozvěděla že se před lety málem vyspal se svojí nejlepší kamarádkou tak jsem je taky nerada viděla spolu a když se kolem něho motá pěkná holka tak mi to vadí ne že bych mu nevěřila... spíš nevěřím sama sobě že mám nad ní převahu a mám strach že bude pro něj lepší než já

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 17:52:04

aneta_volfova ;) a v cem to dokazuje lasku ?

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 17:50:52

mixka ;) bojis se ze by ho svadel a a vyspala se s nim? a nebo on s ni? neveris mu ze bude spat v jinem pokoji ale ze budou spolu v ejdne posteli? neveris ji ze to nebude zkouset.. a co kdyz ona ma kluka? co kdzy ona nechce podvadet? proc by to teda delala? aby te nastvala? co z toho? tohle rozhodne nni muuj pripad....!360!!888!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 17:49:25

daemon ;) jo jo to si to rek hezky ;) jen by me zajimalo kde spis sebereou partnera kterje se vyspi s nima..holku se kteorou byc se vyspal (chtit) tak to najdu hned.ale jeste aby chtela ona:D !1350!!1350!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 15:33:38

Vše dohromady ..!27! Důkaz lásky i Nedůvěry!1124!!24!

Mixka

Mixka | 30. 04. 2007, 18:23:30 | více příspěvků | napsat uživateli

daemoon hmm to máš pravdu !764!
ale já su na tom uplně stejně... žárlím a žárlím.. pak si řeknu že co na tom je, když mu napsala nějaká kamoška jak se má, že se dlouho neviděli atd.. a on jí napsal že by mohli jít na pivko.. Já si to taky s někým napíšu a nemyslím to ani vážně... Ale prostě mě to pak zase štve a žárlím.. navíc kolem něj se pořád motají nějaký 14,15,16 let mařenky !1006! to je nejhorší... grrr...Ale jako kdyby mě řekl, že u něj bude spat kamoška, tak to sorry... ale to bych taky vyváděla

uživatel eliminován | 30. 04. 2007, 18:21:59

1. Žárlivost je strach.
2. Strach z nevěry, strach z podvodu.
3. Pokud se něčeho bojíme, považujeme za reálné, že se to může stát.
4. Pokud věříme, že se to může stát, tak logicky partnerovi nevěříme, že se to určitě nestane.
Tudíž je to nedůvěra!

Žárlivost je zároveň náznak potenciální nevěry. Jinými slovy, pro žárlivého člověka je představa nevěry reálná, a to až tak, že by jí byl za určitých okolností schopen. To "za určitých okolností" je důležité, protože za to se žárlivci schovávají. "Já bych to neudělala jenom v případě, že by podvedl on mně, aby viděl, jaký to je."

Žárlivci taky často čekají na momemt, kdy je někdo "podvede", a záhy se mstí. Taky by mě zajímalo, jak takoví žárlivci tak najednou seženou partnera, se kterým by se vyspaly/i...

uživatel eliminován | 30. 04. 2007, 18:16:25

1. Žárlivost je strach.
2. Strach z nevěry, strach z podvodu.
3. Pokud se něčeho bojíme, považujeme za reálné, že se to může stát.
4. Pokud věříme, že se to může stát, tak logicky partnerovi nevěříme, že se to určitě nestane.
Tudíž je to nedůvěra!

Žárlivost je zároveň náznak potenciální nevěry. Jinými slovy, pro žárlivého člověka je představa nevěry reálná, a to až tak, že by jí byl za určitých okolností schopen. To "za určitých okolností" je důležité, protože za to se žárlivci schovávají. "Já bych to neudělala jenom v případě, že by podvedl on mně, aby viděl, jaký to je."

Žárlivci taky často čekají na momemt, kdy je někdo "podvede", a záhy se mstí. Taky by mě zajímalo, jak takoví žárlivci tak najednou seženou partnera, se kterým by se vyspaly/i...

uživatel eliminován | 30. 04. 2007, 13:53:54

spagetthi;) diky ;) !785!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑