Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2230 uživatelů .

předchozí | 0 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 450 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:11:29

žarlivost je nedouvěra ale i laska i pocit nejistoty

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:11:01

los-hovnos: těsně vedle - jen jsem v předešlé diskuzi napsal životní zkušenost, že žárlením si nikdo nevynutil věrnost toho druhýho...Škoda, že jsi mě špatně pochopila!1023!
PS: nepsala jsi před pár minutama jak jsi majetnická a že žárlíš...??? A teď najednou popisuješ svůj vztah přesně jak tu nazvala "_cradlegirl" lhostejností...(partnera nesleduješ a nevyptáváš se, kde byl atd.)

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 11:10:22 | více příspěvků | napsat uživateli

los hovnos!1355!!1355!!1355! kryploid!!!2!

nymphae

nymphae | 26. 04. 2007, 11:09:22 | více příspěvků | napsat uživateli

cradle to je co? :-))
myslím, že to byla nějaká odborná literatura - filozofie:-)

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 11:07:50 | více příspěvků | napsat uživateli

nymphae: no v cosmopolitanu asi neee!2!!2!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:07:13

zarlivost je spatna

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:07:09

já třeba žárlím na přítelovýho psa, protože se na toho kriploida dívá hezčeji než na mě. a fakt si nemyslím, že mě s ním přítel podvede.

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 11:06:49 | více příspěvků | napsat uživateli

los hovnos - souhlas
malibu - jj to je fakt
papndekl- nooo???to je právě to:)

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:05:03

spider_vt: o tobě víme, že si myslíš, co si chceš myslet. že svýho partnera nesleduju a nevyptávám se, kdes byl, tak podle toho jsem hysterka? a kdybych dělala opak, tak bych byla normální? já zapomněla, že v předešlé diskuzi jsi o holce, která podvádí svého přítele řekl, že to je ta pravá holka do života, ale já, která namá ráda nevěru jsem absolutně nepraktická. !486!

nymphae

nymphae | 26. 04. 2007, 11:04:38 | více příspěvků | napsat uživateli

někde jsem četla, že kdo miluje, žárlivost nikdy nepocítí

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:04:32

_cradlegirl_: viz. níže!5!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:04:00

Nepleťte si pojmy s dojmy - žárlivost vztah vždycky zabíjí, nikdy ho neposílí...!1243!
A to že někdo není hysterka, nažárlí a tím pádem nehlídá každej krok toho druhýho není lhostejnost...!1023!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:03:17

jako trapas. Žárlení vůbec není důkaz nedůvěry...je to spíš o toleranci a to, že někdo žárlí vůbec neznamená, že nedůvěřuje. Já mému Miláčkovi věřím víc než komukoliv jinému,ale přesto žárlím a hodně, když ho třeba okukuje jiná holka. A když si nechá tvoje přítelkyně, jestli vůbec nějakou máš líbit, že u tebe ve stejném pokoji spí nějaká holka tak je asi hodně tolerantní.!898!!931!!888!

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 11:03:17 | více příspěvků | napsat uživateli

spider: to, že mě zajímá, co dělá apod je blbý projev zájmu???no nevíím....jako když by bylo mému klukovi u prdele, co kde a s kym dělam a ani by se mě nezeptal, tak by mi to přišlo docela divné, zase si z mých přízpěvků vyštípneš nějakou hovadinu, kterou blbě pochopíš.

MaliBu.6

MaliBu.6 | 26. 04. 2007, 11:03:13 | více příspěvků | napsat uživateli

OKAy, takze k zalozenej diskusii... Ja si myslim, ze medzi Dweep a jeho slecnou je njaky ten vztah a nikto z nas do neho nevidi. Preto kazdy sudime podla toho svojho vztahu. Ja viem, ze by som trosku ziarlivosti pocitoval, ale nepovedal by som ani slovo, lebo viem, ze by som hovoril zo ziarlivosti a nie z lasky. howg

nymphae

nymphae | 26. 04. 2007, 11:02:54 | více příspěvků | napsat uživateli

blesku si nemyslím :-)
lidé rádi používají slova k pocitům, k nimž nepatří :-)

Papundekl_HAPS

Papundekl_HAPS | 26. 04. 2007, 11:02:43 | více příspěvků | napsat uživateli

ted mě napadlo... další princip žárlivosti je majetnickost... můžeš partnerce věřit ale nebudeš žárlit když půjde s kámošem fotiti erotický fotky... !499! žárlivost není tak jednoduchá věc...

nymphae

nymphae | 26. 04. 2007, 11:01:45 | více příspěvků | napsat uživateli

cradle to, že Ti na někom záleží, neznamená, že je to žárlivost
lidi si to jen tímto slovem nahradili

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:01:33

los-hovnos: o Tobě už to víme, že jsi hysterka...!2!

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 11:00:58 | více příspěvků | napsat uživateli

nymphae: to si piš, že existuje!1! lehká je právě takové to žárlení které spíš druhému zalichotí a třeba to oba obrátí ve vtip, škádlí se.... těžká už je takové to "stíhání" a nasranost ze všeho

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:00:41

no něco na tom bude... ale žárlivost je zdravá, kdyby nebyla, tak by to bylo divný, ne? !1113!

Papundekl_HAPS

Papundekl_HAPS | 26. 04. 2007, 11:00:31 | více příspěvků | napsat uživateli

no na půl souhlasím, ale pokud vidím že někdo se s ní snaží až přespříliš flirtovat a je to třeba někdo koho nemám rád, tak svým způsobem žárlím i když né přímo na ni... spíš bych to popsal že mě to sere, ale dá se to nazvat i žárlivostí... jinak pokud partnerovi věříš, tak samozřejmě nežárlíš tím stylem že by ses bál, že ti zahne, ale můžeš třeba žárlit pokud je zvyklej dávat si s kamošema pusy či je objímat nebo tráví hodně času s jedním z kamošů u kterýho prostě poznáš že po ní jede a snaží se ji sbalit... podle mě je moc druhů žárlivosti a všechny nejsou o nedůvěře... můžeš třeba i žárlit na její práci pokud je pro ni důležitější než ty... žárlivost není jenom na základě nedůvěry, ale třeba i na základě závisti... jako s tou prací a na plno jinejch základech... podle mě tak jak to myslíš ty máš pravdu, ale nemyslel si na jiný projevy žárlivosti...

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 11:00:31

nymphae

No to se pleteš a pořádně!1421!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 10:59:44

je žárlivost a žárlivost. já jsem žárlivá (přiznávám mám komplexy), ale nedělám scény a nevyptávám se kem jdeš, s kým jdeš a v kolik přijdeš. ale pokud je to taková ta žárlivost, kdy se partner nemůže bavit ani se stejným pohlavím, tak to už je nemoc. a jde taky o to, jak je kdo majetnickej. já hrozně.
a myslím si, že pokud je tomu druhýmu úplně jedno, kde jeho druhá polovička je a je mu jedno, jestli ho podvede, tak je to lhostejnost k tomu druhýmu a opravdová láska to není. trocha žárlení k tomu patří.

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 10:59:11

_cradlegirl_: to je podle mě dost blbej projev zájmu o partnera...!544!

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 10:57:58

presne tak... clovek ma v sobe trosku zarlivosti... vzdyt s clovickem kterym chodime ten se nam libi, milujeme a zazarlime... nezarlit to snad muzete jen na cloveka ktery vas nepritahuje, ktery se vam nelibi... a duvera, duvera je to nejdulezitejsi a kdyz holcine dokazujete ze vam muze verit na 101% tak proc by vam nemela verit co? no kluci zamyslete se jestli ji vlastne nekdy nedavate duvod...

_cradlegirl_

_cradlegirl_ | 26. 04. 2007, 10:57:27 | více příspěvků | napsat uživateli

diskuze je založena o tom, jestli je nebo neni normalni, když holka žarli na to, že u jejiho kluka ma spat nějaka pro ni cizi holka....ja si myslim, že na tom neni nic nenormalniho že ji to vadi....a nemyslim s že žarlivost může být jen nedůvěra k té druhé osobě...
žárlivost může být: nedůvěra v sám sebe, člověk žárlí ptž má malé sebevědomí, nebo může být projevem zájmu a strachu o druhou osobu, ale jen v určité míře, přehnaná žárlivost nemá s láskou nic společného, to je pravda a může vztah jen znčit, ale když se o sebe dva nezajímají, takový vztah bych teda nechtěla.

MaliBu.6

MaliBu.6 | 26. 04. 2007, 10:57:23 | více příspěvků | napsat uživateli

_cradlegirl_: understand

nymphae

nymphae | 26. 04. 2007, 10:57:14 | více příspěvků | napsat uživateli

nepleťte si pojmy s dojmy
žárlivost je žárlivost
žádná lehká neexistuje :-))

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 10:56:47

AntiType: Nejspíš ano !764! doufám v to

předchozí | 0 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 450 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑