Diskuze a otázky - Zarleni = neduvera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 04. 2007, 02:29:33 |

hej lidi tuhle diskusi chci znova rozpoutat:D moc by me totiz zajimalo, jestli je tu nekdo kdo je stejnyho nazoru jak ja a to, ze zarlivost je proste neduvera v partnera... ;) ja sem se o tom hadal uz s par kamoskama a proste ani jedna me nechape:D preci to sem JA kdo bud neco zacina nebo odolava svodum jine holky tak preci to sem ja, kdo ROZHODUJE (v pripsde zajmu te druhe postavy) jestli neco bude nebo ne.. tak jestli mi holka veri, ze ji miluju a ze ji nepodvedu..proc sakra zarli, ze se vidim s kamoskou? nebo ze za mnou kamoska prijede z druhyho konce republiky a bude u me na koleji spat? samozrejmne v jiny posteli..sakra....proc zarlit? zarleni je dukaz neduvery....a kdo je proti at mi predhodi PADNY argumenty..rad se necham presvedcit ... ;)
jak to vidite vy? a nerikejte mi tu jak sou holky citlivejsi a ze zarlit musej..zarleni podle me NENI dukaz lasky, naopak je to dukaz neduvery. Jestli ma strach o to ze o me prijde, ze me ta holka svede nebo ze ji zradim..tak v tom pripade mi neveri ze ji miluju...nebo ne? nezajima me jestli zarlite nebo ne..chci vedet jak to je ;)

reagovat

Zarlivost je

V anketě hlasovalo celkem 127 uživatelů

V diskuzi je 653 příspěvků a shlédlo ji 2233 uživatelů .

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 14:18:57

spagethy...mno u me bejvalky nehorozej..nevstoupis dvakrat do jedny reky...teda aspon ne citove:D ale u me nehrozi ani sexualne dokud sem s mladou ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 14:16:32

geisha33 mno nevim aj zarlit nechci ja mma jasno jestli ji miluju nebo ne..i kdyzna druho ustranu mas mozna pravdu, kdzy clovek zarli, tak si sam pro sebe uvedomi ze mu na tm druhem zalezi..ale tohl simyslim ze nepratri do dvouleteho vztahu..ale do prvnih mesice mozna tak....ale je to "zarleni" porad v tom spatnym slova smyslu kterej tu prezentuju ;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 14:15:04

hapygirl01 ja nevim ale ja cejtim ze me moje holka milujeprave v kazdou jinou chvili nez kdyz zrli..kdyz zarli tak me to stve a priapdma si ze mi neveri a ze ma strach ze ji podvedu...:// naprosto zbytecnej strach... ponizuje me to a i ji...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 14:13:51

zlatasek a bOng3D ;) sem rad ze mam podporu ;)(

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 14:13:15

adisek . vis moje odpoved pro prcek180

spaghetti

spaghetti | 29. 04. 2007, 13:44:04 | více příspěvků | napsat uživateli

TrEaSuRe: Souhlasim;) nedá se s tim nic dělat, a nedávat to najevo je občas někdy těžký.. znám to z vlastní zkušenosti:)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 13:36:18

Dweep: no jo to se málokdy vidí...!1424!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 13:32:58

kdyz zarli tak aspon vis ze te miluje, ja osobne jsem chorobne zarliva s tim se proste neda nic moc delat, max. to nedavat moc najevo

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 13:24:03

mokoza: prosimte, starej se o sebe...!465!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:48:27

geisha33 - 29.04.07 12:35

Ty už to nehul !191!

spaghetti

spaghetti | 29. 04. 2007, 12:35:49 | více příspěvků | napsat uživateli

bejvalky jsou zlo největší! myslim si, že trocha žárlivosti neuškodí, ale nesmí se to přehánět;)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:35:33

Mas pravdu,zarlivost je neduvera.....Ale zase na druhy strane, proc nekdo zarlit chce? Aby si ujasnil,ze toho cloveka miluje a ze o nej nechce prijit a bude o nej bojovat...!20!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:31:54

Žárlení patří do vztahu,myslim si že aspon cejtííš co k tobě ten druhej cejtí!1350!no nák tak prostě ,takže žárlení je úplně v poho.....Ale nesmí se to přehánět zas....!1253!

Zlatasek

Zlatasek | 29. 04. 2007, 12:30:17 | více příspěvků | napsat uživateli

je to asi tak.. když žárlim, tak nedůvěřuju.. ale ne vždy to tak musí být.. :)

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:27:58

rek bych ze je to neduvera fpartnera,nepochopeni partnera a taky ji nesnasim

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:27:42

Nesouhlasim s tebou!1228! nahodou kdyz na sebe dva lidi zarli..ale vseho zmirou..spis si tam davaj najevo ze mu na tom druhemu porad zalezi a ze mu neni co dela atd..ale bez scen..to uz pak je "nemoc"

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:27:27

jo a jen tak mimochodem:D ta kamoska neprijede:( nakonec misto ni MOZNA prijede mlada..kdzy kamoska nemuze:( !935!!289!!289!!289!!289!!289!!38!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:26:57

ddan2 trochu drsny a ne vzdycky asi doslova pravda ale gro to ma dobry ;)
!1074!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:26:49

NaRCiSeKTeRRySeK tak ty brdo..ja sem si prozil kdyz mi mladou jeden typan balil...a mimo jine v praci ji bali kde kdo (dela v jednom discoclubu) a presto nezarlim protoze vim ze me nepodela a ze me miluje.a kdyz dpovdede..mavnu rukou, poslu ji do prdele a pujdu dal zivotem....

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:26:35

goldie18 a vcem to tu lasku dokazuje? na tohle mi tady nikdo enodpovedel kloudne...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:26:24

prcek 180 ja nezarlima rpest me zajima co moje pritelkyne dlea..jak se ma a jak bylo v rpaci ve skole..mam o ni zajem a jendo mi to neni..presto nezarlim... zarlivost a pozrovnost k tomu co druhej dela nebo starost o to kde je spolu nema moc spolecnyho....!935!!935!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:26:09

jenik - OMG nesukam jinde !935!!935!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:25:49

werka89 a ty bys to maly uklouznuti tolerovala? ja ne:) a ani ta moje pritlkyne...ale zarlivost roztomila podle me neni... :( bohuzel ..

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:25:33

mmishka :) mno neco an tom je ;) !785!

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:25:17

devilka:) mno pockej pockej spestreni sexu nema s milovanim moc spolecnyo...jde jen o sex.pri grupaci jde JEN o sex..zadna laska...a kdyz s tim oba partneri souhlasi tk aproc ne? proc by jeden druhyho nemoh porad dal milovat? jde jen o cistej sex.... tohle je blbost podle me..promin...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:24:58

yourbeauntCat - ale zarlis proc..protoze mas strach ze te opsuti..neveris sama v sebe...

uživatel eliminován | 29. 04. 2007, 12:24:35

ramsteiin2 ;) mno aspon nejakej no ;)

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 21:28:19

ddan: v něčem souhlasím a v něčem ne... já třeba žárlím moc ale nejsem sebestředná ¨miláčkovi přeju jenom to nejlepší ale uznávám že si moc nevěřím a pořád mám strach že se najde lepší holka než já ke který půjde ale nedělám scény a kdyby sme se rozešli tak mě to určitě nezasáhne kvůli egu ale spíš citově že mi bude bez něj smutno...

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 21:26:15

ddan2 - 27.04.07 14:33
Zakladem pro zarleni je bejt sebestrednej majetnickej blbecek, kterej svy lasce nepreje to nejlepsi, ale mysli si, ze patri jenom jemu....;-) Jo taky je dobry, aby byl clovek trochu zamindrakovanej a citil se byt neustale ohrozen odchodem partnera, coz by totalne znicilo jeho ego, tak dela vlny, az mu ten partner nakonec skutecne utece:-)

NÁÁÁDHERNĚ NAPSANÉ plný souhlas

taky souhlasím s autorem, žárlivost je prostě důkaz, že ta láska tam neni taková !793!

uživatel eliminován | 27. 04. 2007, 21:24:23

mambo: nesnáším hlášku jsi jak moje bejvalá ... není třeba taky trošku chyba v chlapovi když se dvě ženský k němu chovaj podobně????

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nedůvěraholkadruhádiskuzesvodjinpáranázorboudažárlivoststejnyhopostavačlověkkamoskamapartnerpripsde

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑