Diskuze a otázky - NÍZKÝ TRESTY V ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 22:22:31 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zas je tady nejaka diskuze o tom, jak zfetovanej chlap zabil autem dva lidi. Soudce Lync v podobe mistnich patnactek by mu za kriku "vrazdaaa, vrazdaaa" nejradsi usekl ruce a namocil je do soli, ti humannejsi by ho jen popravili.

Tak za prve, vrazda je umyslny zabiti. Cin, jehoz promyslenym a dokonanym cilem je smrt jineho cloveka. Ze se nekdo zfetuje, jednak omezuje odpovednost za ciny vubec, druhak pri autonehode se nemuze jednat o vrazdu, leda ze by na nekoho najel umyslne s cilem ho zabit. Ne ze byl tak sjetej, ze nevidel na cestu, to vrazda opravdu neni.

Dale, at se prihlasi ti naivove, co tvrdi, ze zlocinnost lze efektivne omezit zvysenim trestnich sazeb. Vzdyt kolik zlocincu vubec tusi, jaka trestni sazba pro ne je? Lidi neporusuji zakony proto, ze vedi, ze dostanou malo. Zakony porusuji, jelikoz veri, ze je nikdo nikdy nechyti.

Je jednim ze znaku moderni spolecnosti, ze tresty za zlociny nejsou udelovany coby pomsta, ale za ucelem ochrany ostatnich. A vysoky tresty ve vetsine pripadu zavani prave mstou.

reagovat

V diskuzi je 206 příspěvků a shlédlo ji 1807 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:35:19

slayter hezký!1424!

Delliaah

Delliaah | 26. 05. 2008, 23:35:07 | více příspěvků | napsat uživateli

já myslim že lidi, který o tomhle ví prdlajs asi těžko můžou něco rozhodnout...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:34:50

hřebeček vojtíšek: sekat ruce a zavést trest smrti to jsi řekl ty. A to ti přijde normální? Proč asi v trestním řízení existují instituty obnovy řízení, stížnosti pro porušení zákona nebo dovolání? Aby se mohlo napravit vadné rozhodnutí soudu. A když někomu usekneš ruce, už vidím jak je někdo přišívá zpátky. Příště važ slova.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:34:33

hatebreed : ses nám v tom nějak zamotal:D

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:33:36

Takze k tem vyssim trestum a jejich (ne)vlivu na trestnou cinnost.
Mozna ze nekteri ze zlocincu nevedi presnou sazbu,ktera se mirne lisi,podle okolnosti, nicmene vedi rozhodne jednu vec, vedi,ze za sebebrutalnejsi vrazdu NEBUDOU viset. Muzou zabit, zavrazdit, vrazdit 5-10...50 lidi, deti a nedostanou nic vic, nez dozivoti.... muzou zabijet na verejnosti, zabit otce od rodiny a stejne dostanou jen dozivoti, s moznosti prominuti trestu po urcite odsezene dobe...

jejich obetem uz nikdo ale druhou sanci nedava.... ze strachu pred JUSTICNI VRAZDOU radeji nechavame vrazdit nevinne lidi

ne, trest smrt neni ve sve podstate trestem,protoze neumoznuje napravu, je to pouze eliminace skodne..likvidace problemu

Vyssi tresty, tvrdy nucenny prace, trest smrti... to je jedinna metoda,jak omezit a nebo alespon eliminovat ty, kteri proste nehodlaji prijmout pravidla hry.
Soucasnej stav je vysmechem do ksichtu poctivejm a cestnejm lidem, lidem,kterym nekdo zavrazdil jejich blizke a vsem,kdo se snazili branit si svuj holej zivot.

Nezajimaji me prava toho, kdo zavrazdil,ale prava obeti. Nezajimaji me pocity vraha, ale pocity pozustalych.
Nemyslim si,ze trest smrti eliminuje vrazdy,ale mnohem lip se dycha s vedomim,ze kdyz nekdo brutalne vrazdi, ceka ho jednou opratka...

rikejme tomu treba srovnani skore

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:32:51

hatebreed85: ses uz debil? "lidi střílet rovnou jen na základě udání" Co to kruci meles? o tom tady nikdo nemluvil! mluvime o prisnejsich trestech pro spravedlive a na zaklade dukazu jiz ODSOUZENY lidi!!

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

asi se pujdu sunkcovat pod perinu !785!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:31:42

podle me by si ten fetak zaslouzil dozivoti...nemel ridicak,byl zfetovany,jen rychle pres obec to vsechno rovna se vrazda!1409!.....a jestli myslime toho sameho krypla,tak jeste k tomu vzal matku i brasku....rok a pul staremu diteti,takze neni co resit....!1409!

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:31:39 | více příspěvků | napsat uživateli

hate to nema nic spolecnyho s bohem.......buh nepotrebuje udani, ten to vidi.....to spis vypada jak komunismus a nebo fasismus ci jina forma totalitniho rezimu

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:31:39

Bi4N proto na něj tak sedí jeho nick.... Taky si za tím stojím, že je to blbej názor... On nepřišel o členy rodiny, tak tady vymýšlí moudra... ubohost, co dodat.!1333!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:30:41

Jo tak "presunkce" neviny !511! Zdejší soudci z lidu mají jistě pravdu, nejlépe zavést staré zvyky jako ordál vody nebo ohně, popř. hned quick trials v Džeržinského stylu a lidi střílet rovnou jen na základě udání...bohové !577!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:30:22

Wang-one: souhlas...dalsi rozumny clovek...vitej...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:30:09

28.poupatko: aspoň nejsem sama.. ale i kdyby tak si za tím budu stát.. Pán si myslí že když je chytřejší než všichni okolo že má jen on pravdu, přitom kdyby se to stalo jemu...

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:30:01 | více příspěvků | napsat uživateli

drzej dobre ty :-D to s tou carodejnici bylo docela zabavny :-)

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:29:07

drzej_nafrnenej: Tak ted fakt nepobiram o cem to tady mluvis...ja mluvim o prisnejsich trestech a ne o odsuzovani nevinnych nebo co jsi mel tou carodejnici na mysli...presunkce neviny by platila samozrejme vzdy...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:28:07

drzej_nafrnenej - co jsi napsal je sice pěkný, ale nepřijde mi to moc logický.....za prvé najde se dost lidí co krade cíleně jen do pěti tisíc.....za druhé ti co už tam byli a páchají trestnou činnost znovu už nějakou tu představu mají takže pobyt ve vězení byl asi dostatečně krátkej nebo příjemnej.....za třetí kdyby za jízdu pod vlivem drog opravdu hrozilo useknutí ruky a bylo by pár demonstrativních případů....tak bych dal ruku do ohně že bude jasnej pokles....jinak v našich věznicích má člověk dostatečnej komfort takže to není zas takovej strašák....a pět nebo sedum let je už jedno....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:27:32

si pis zabil sem cloveka a dostal sem 10 let:D

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:27:30

k ničemu říkat něco někomu kdo má v hlavě jen ty svý chytrý věci...

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:27:20 | více příspěvků | napsat uživateli

hrebecek

kdyz podezrelou hodis do studne a ona se utopi, znamena to, ze neni carodejnice

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:27:12

Bl4N... já s Tebou taky souhlasím!1424!

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:26:56 | více příspěvků | napsat uživateli

sakra......proc sem ti radikalnejsi pokazdy pridou az kdyz uz chrapu na klavesnici? se pak nemam s kym hadat :(

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:26:31

Hrebecek_Vojtisek: aspoň někdo normální tady...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:26:19

Bl4NuL1Nk4 bla bla, vykecej se !670!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:26:00

hatebreed85: a neco chytryho mi nepovis?

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:24:49

Bl4NuL1Nk4: Skvele receno...naprosto souhlasim...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:24:30

jen se směj.. jseš asi tak bezcitnej až je to ubohý...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:24:16

hrebecek a v první řadě kulkou z nagantu do týla popravit blbce, už si jdi kopat jámu

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:23:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Hrebecek a nebo taky ne

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:23:27 | více příspěvků | napsat uživateli

large cau :-)


uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:23:24

zavest zase trest smrti, za kradez sekat ruce jako ve stredoveku a kriminalita by klesla hned...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vrazdaaacínčlověkcílvraždasoudcediskuzelynčsmrtchlapautonehodatrestpodobadruhákodpovědnostČRrukakríkusůlzfetovanejjednak

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑