Diskuze a otázky - NÍZKÝ TRESTY V ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 22:22:31 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zas je tady nejaka diskuze o tom, jak zfetovanej chlap zabil autem dva lidi. Soudce Lync v podobe mistnich patnactek by mu za kriku "vrazdaaa, vrazdaaa" nejradsi usekl ruce a namocil je do soli, ti humannejsi by ho jen popravili.

Tak za prve, vrazda je umyslny zabiti. Cin, jehoz promyslenym a dokonanym cilem je smrt jineho cloveka. Ze se nekdo zfetuje, jednak omezuje odpovednost za ciny vubec, druhak pri autonehode se nemuze jednat o vrazdu, leda ze by na nekoho najel umyslne s cilem ho zabit. Ne ze byl tak sjetej, ze nevidel na cestu, to vrazda opravdu neni.

Dale, at se prihlasi ti naivove, co tvrdi, ze zlocinnost lze efektivne omezit zvysenim trestnich sazeb. Vzdyt kolik zlocincu vubec tusi, jaka trestni sazba pro ne je? Lidi neporusuji zakony proto, ze vedi, ze dostanou malo. Zakony porusuji, jelikoz veri, ze je nikdo nikdy nechyti.

Je jednim ze znaku moderni spolecnosti, ze tresty za zlociny nejsou udelovany coby pomsta, ale za ucelem ochrany ostatnich. A vysoky tresty ve vetsine pripadu zavani prave mstou.

reagovat

V diskuzi je 206 příspěvků a shlédlo ji 1809 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:03:30

neni za 40 let uz nejakej blbecek neni fyzicky tak schopnej..veris?


prestav si vraha ve dvaceti + 20 za trest..odsedi si pulku a ve 30 ti je ready pro dalsi trestnou cinnost


oproti tomu: stejnej typ dostane 40 za brutalni vrazdu... zruseny parvidlo o zkraceni na pul...(za dobry chovani-prominuti trestu)

a mame tu 60 nika,kerej je rad,ze se hejbe a do konce zivota bude nekde delat mozna pomocny prace
...!5!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:03:06

hatebreed85: Na to spoléhám. Nejsem emo, abych se řezal, volím efektnější způsoby.

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 27. 05. 2008, 00:02:48 | více příspěvků | napsat uživateli

mosby

prvni bys sel na radu ty. porad jsi pro?

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 27. 05. 2008, 00:02:06 | více příspěvků | napsat uživateli

slayter

jenomze prave s mandatory minimums maj docela problem i v jinak prisnejch USA. jakmile je cin klasifikovan podle tabulky, soudce proste musi udelit prisnej trest i kdyz je spolecenska nebezpecnost cinu minimalni. viz drogy pro osobni potrebu

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:01:57

mosby hele kdyby se střílelo za hloupé názory byly by první kulky pro tebe

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:01:56

hatebreed85: s tim souhlasim...je to hodne o vychove...ale na svete nejsou jenom slusny lidi...

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:00:48

_Fredy_Kruger_: takovej trest by dal obetem ALESPON urcity pocit zadostiucineni...jasne ze zadnej trest tem obetem nepomuze...nevrati zivot, nesmaze hruzny zazitky...to nedokaze zadnej trest...

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:00:47

drzej: já bych všechny rovnou střílel. Tím by v ČR vznikl v lidech strach z porušení zákonů a razantně by ubylo problémů.

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:00:28

hrebecek: slušný člověk neporušuje zákony z principu, ne kvůli hrozbě trestu.. je to o výchově hlavně

brunetVol.2

brunetVol.2 | 27. 05. 2008, 00:00:16 | více příspěvků | napsat uživateli

kwon:::: a jakože cizoložství prokázaný nebo jenom za podezření? !29!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:59:43

slayter: 20 nebo 40 let je úplně jedno, věříš?

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:59:34

Hrebecek_Vojtisek [Je online] - minimálně pak když to udělal znovu to už je fakt výsměch....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:58:35

hatebreed85: no ja bych byl pro zavedeni extremnich trestu...dyk o tom pisu celou dobu...soucasny alternativni tresty jsou k nicemu...

a ""vyssich trestu se potencionalni zlocinci vice boji" což ovšem není pravda" to teda fakt nechapu kde beres tu jistotu a svoji logiku...naprosto nechapu...

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:58:33 | více příspěvků | napsat uživateli

ja nemam tucha, co mi hrozi za kradez, a stejne nekradu

tvoje logika ma malou trhlinku

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:58:33

Ceskou Republiku neni dobre opravdu resit,protoze jak tak koukam,nic tady neni v poradku....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:58:22

hatebreeder: ne o tom nepadlo slovo,ale pominu,ze mi vkladas do ust cizi argumenty...

rozhodnout by mel soudce, jen portfolio trestu z ktereho by vybiral by bylo sirsi

byl by tam trest smrti za extremne zavazne trestne ciny,ktere maji vysokou spolecenskou nebezpecnost

!zadny lidovy tribunal ani porota....!

ono se jinak vybira v sazbe 20-40 let a jinak v sazbe 5-15

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:58:16 | více příspěvků | napsat uživateli

btw nvm, ale to ze by mu nekdo jinej usmik pejlo by mi nestacilo.............ale az by vylez z basy tak by si sel pro zmenu na chvilku polezet do nemocnice......to je myslim tak to jediny, co tem obetem pomuze.....trest at uz jakejkoli ne :-)


piss

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:56:55

_Fredy_Kruger_: jj, psal...je to porad to samy...uplatky jsou taky vsude...ale stojim si za svym, ze kdyz ti za kradez hrozi podminka nebo usekla ruka, ze si to kurva rozmyslis...to mi nikdo nevymluvi...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:56:38

aplikoval bych trestní sazebník z čingischánova pera.
odmítnutí pomoci bližnímu svému - smrt
cizoložství - smrt (pokud teda dotyčný nepůjčil manželku dobrovolně)
ukradení koně (dnes spíše bika, motorky, auta, letadla) - smrt
zrada - dvakrát smrt
krádež - smrt
vražda - smrt
úplatek - smrt

zcela průhledný systém soudnictví.......a nulové náklady (broušení sekery přijde do stovky)

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:56:30

hrebecek: alternativní trest jsou třeba prospěšné práce...uříznutí péra....no !670!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:55:15

hatebreed85: to ja bych byl spis pro ty alternativni tresty...treba chlap co znasilni zenu si odsedi nakej cas v lochu, pustej ho a muze zas...a nerikej mi, ze se takovej clovek ve vezeni napravy...nechapu proc tomu rikaj napravny zarizeni, protoze takovej ucinek to teda opravdu nema...ja bych mu sek ptaka a bylo by...

treba ted se mnou zase nebudes souhlasit, ale vem si ze by to udelali tve pritelkyni nebo nekomu hodne blizkemu...vzij se do situace obeti nebo jejim blizkym...o ty tady jde...kvuli nim jsou veskery tresty...ne kvuli zlocincum, ale kvuli obetem...

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:55:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Hrebecek spis to ovlivni to, ze si daj vetsi pozor aby je nechytli a kdyz, tak zkusej dat jako uplatek vetsi castku.........a zvlast ten uplatek v tyhle zemi bude asi docela zasadni vec :-)

btw nepsal nekdo uz neco podobnyho? :-D


no nic, padam..........uz to hadani se s vama neni tak zabavny :(
se mejte......................treba i hnusne, sadisticky, krasne, prenadherne je mi to vlastne i docela jedno :-D
piss :-)


kwon GL, extremisto ;-)

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:53:07

"vyssich trestu se potencionalni zlocinci vice boji" což ovšem není pravda

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli

kwon

inu ja prave rikam, ze to srovnavat lze jen tezko, coby reakce na cisi prispevek odvolavajici se na USofA

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:52:32

slayter: aha, takže by měla rozhodnout ulice? Hlas lidu? Ten to udělal, tak ho kamenujte? To myslíš vážně?

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:51:55

_Fredy_Kruger_: nj, v USA se nevyznam no...ale tak to mas stejne neco uplne jinyho...zeme plna pristehovalcu s uplne jinou mentalitou...myslim, ze treba s CR se to fakt srovnavat neda...ja si proste myslim, kdyz mluvime obecne o jakekoliv zemi, ze je logicky, ze vyssich trestu se potencionalni zlocinci vice boji a tim se kriminalita snizi...to mi prijde naprosto logicky...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:51:44

do extremu je situace dovedena napr v SIngapuru- v mestskym state,kde je trestny pomalu i plivnout na zem... je tam minimalni kriminalita..

Takovej extrem neni potreba,ale jako ukazka, to postaci.

Hatebreeder: kdyby ti nekdo sahl na zivot, nebo nekomu blizkymu, uz bys na ty "SOFISTIKOVANY" pravniky tak nedal !2!
ale co jen at spolecnost degeneruje dal..zejo !923!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:51:04

Současné tresty jsou v pořádku. Spíše bych však omezil alternativní tresty a dával více tresty odnětí svobody. A zvýšil sazby za trestné činy proti životu a zdraví. Jinak není co měnit.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:50:41

drzej: nemůžeš srovnávat kriminalitu ve státech s kriminalitou u nás.....jednak tu máme naprosto diametrálně odlišné složení obyvatelstva, co do původu, co do vzdělání...a co do příjmu.....a navíc tu nemá každý zbraň. navíc máme trošku jiný sociální systém...a hustotu zalidnění v aglomeracích zcela odlišnou......jakož míru nezaměstnanosti.....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:49:00

Slayter: jasne, souhlasim...ale proste srovnani skore a pomsta jsou v mem slovniku synonyma...fakt je to to samy, ale myslim, ze u tech nejzavaznejsich a dobre prokazanych cinu s nulovou sanci omylu, je ta "pomsta" spravne reseni...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vrazdaaacínčlověkcílvraždasoudcediskuzelynčsmrtchlapautonehodatrestpodobadruhákodpovědnostČRrukakríkusůlzfetovanejjednak

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑