Diskuze a otázky - NÍZKÝ TRESTY V ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 22:22:31 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zas je tady nejaka diskuze o tom, jak zfetovanej chlap zabil autem dva lidi. Soudce Lync v podobe mistnich patnactek by mu za kriku "vrazdaaa, vrazdaaa" nejradsi usekl ruce a namocil je do soli, ti humannejsi by ho jen popravili.

Tak za prve, vrazda je umyslny zabiti. Cin, jehoz promyslenym a dokonanym cilem je smrt jineho cloveka. Ze se nekdo zfetuje, jednak omezuje odpovednost za ciny vubec, druhak pri autonehode se nemuze jednat o vrazdu, leda ze by na nekoho najel umyslne s cilem ho zabit. Ne ze byl tak sjetej, ze nevidel na cestu, to vrazda opravdu neni.

Dale, at se prihlasi ti naivove, co tvrdi, ze zlocinnost lze efektivne omezit zvysenim trestnich sazeb. Vzdyt kolik zlocincu vubec tusi, jaka trestni sazba pro ne je? Lidi neporusuji zakony proto, ze vedi, ze dostanou malo. Zakony porusuji, jelikoz veri, ze je nikdo nikdy nechyti.

Je jednim ze znaku moderni spolecnosti, ze tresty za zlociny nejsou udelovany coby pomsta, ale za ucelem ochrany ostatnich. A vysoky tresty ve vetsine pripadu zavani prave mstou.

reagovat

V diskuzi je 206 příspěvků a shlédlo ji 1806 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:48:12 | více příspěvků | napsat uživateli

hrebecek ok, tak najdi nejakej stat s podobnejma zakonama jako chces mit ty a muzem to porovnat :-)
on to asi stejne nebude moc velkej rozdil :-)

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:47:48

teď jsem si vzpomněl na výrok jednoho představitele EU ohledně strestu smrti:" Trest smrti se neslučuje s morálními zásadami a principy moderní společnosti.......nejsme ve středověku"

docela mne pobavil....když vemu v úvahu, že lidská mentalita se v současnosti té středověké mílovými kroky přibližuje!102!!663!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:47:05

kdyby v USA nebyl trest smrti ve vetsine statu a kdyby tam byly mekci tresty, tak uz se tam neda vubec vyjit z baraku- tam spis neni na vyber..je to prilis velka zeme plna pristehovalcu, zeme, jejiz potomci vzesli z emigrantu a z ruznejch floutku co utikali z Evropy treba pred zakonem.. nelze vubec srovanavat

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:46:48 | více příspěvků | napsat uživateli

JUGO

to byla ironie (od ted ti budu psat vysvetlivky do uvozovek). v USA je zlocinnost vzhledem k zivotni urovni obrovska, zejmena pocet trestnych cinu se zbrani prekracuje cokoliv, co v Evrope zname. Tresty jsou tam prisny, za par jointiku si posedis na leta v kriminale, policajti maji respekt a jen malokdo si na ne troufne, policie ma dostatek prostredku pro efektivni vykon sveho povolani.

jen ta zlocinnost moc neklesa

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:46:32

_Fredy_Kruger_: to ne, ja mel na mysli, ze ne ve vsech statech USA jsou stejne prisne tresty a ty jsi psal o kriminalite v USA jako celku...to ale nejde...muzem se bavit akorat o jednotlivych statech, protoze v kazdem jsou odlisne zakony...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:46:31

Anglosaský právní systém je naprosto stupidní, kdo by ho chtěl zavádět v Evropě je nejen neznalý, ale i krátkozraký a zjevně idiot.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:45:28

Jak to tady čtu, tak jsem rád, že o vině a trestu rozhoduje povětšinou sofistikovaný soud, ne plebs....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:45:28

kwon - tak tak spatně se tam nemají....a vrchol všeho je když začnou stávkovat:D

JUGO_CV

JUGO_CV | 26. 05. 2008, 23:45:06 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85: no vidis vole !511!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:44:57

hatebreed85: covece ja si nemyslim, ze se kradlo stejne...kdyz na svem panstvy panovnik prosazoval takovyhle metody, tak si fakt myslim, ze si ty lapky moc netroufly...a pokud se kradlo tak urcite stokrat min, nez kdyby je za to daly treba zbicovat, ale o zadnou koncetinu by neprisli...
tak mi rekni nakej trest, ktery je podle tebe odstrasujici, ale neni sadisticky...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:44:51

jo...a nedotknutelnost obydlí v americkém stylu se mi taky moc líbí.....lezeš ke mně bez zazvonění-odstřelím tě jak psa!!102!!543!

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli

hrebecek procenta nejsou nepomer, nebot je to vlastne pomer celku k tem co to delaj...........takze dejme tomu ze 25% amiku krade a ze 25% cechu krade.........kde je nepomer?

btw nerikam ze ve vsech, ale i tam kde muzes to asi moc neovlivnuje to jestli se tam krade nebo ne

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:44:28

jugo_cv: policejní stát tu může chtít jen blb.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:44:01

Hrebecek: ne jako pomstu,spis jako srovnani skore- proc ma nekdo nekoho moznost zavrazdit a spolecnost se neumi postarat o napravu? proc ma vrah - zvrhlej, co zabiji nemluvnata, mit moznost napravy? kdo chce takovyho cloveka? ja ne

samozrejme,ze trest smrti by mel bejt vyjimecnej trest jen pro nejzavaznejsi ciny (a opakovane ciny)
protoze justicni omyl je mozny

ale ani dneska neni justicni omyl uplne eliminovanej..predstavte si,ze sedite 20 let za neco co jste nespachali..a nebo ze dozivotne sedite za to co ste nespachali...a v 60ti vám reknou...jé sorry-my se spletli..zivot mate tak jako tak v prdeli..

jinak souhlas, kriminalita by poklesla

JUGO_CV

JUGO_CV | 26. 05. 2008, 23:43:23 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85: no jasne, u nekterym lidem bych to dal! je to reseni!...aspon se uvolni uz tam mista, jestli cumim na zpravy, tak zjistis, ze uz nekde jsou namackany v celach jak cunicu
drzej_nafrnenej: kamo, vubec??!511!...tam jsou aspon poradny policajti, ne jako tady, a s nikym se neserou !5!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:42:55

trest smrti bych zavedl....ovšem ne tady v tom českém právním bordelu a korupci. nicméně u dvou a více prokazatelných vražd bych týpka uflamboval na elektrice...dokáže mne nas.at, když zjistím, že ty čuby se maj možná líp jak já a za moje prachy

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:42:27

_Fredy_Kruger_: Nevim jak je to se zakonama v USA, ale odstrelit nekoho na svym pozemku jak skodnou zver urcite nemuzes ve vsech statech...ale kdyz mluvis o kriminalite v USA, tak mluvis o celku...to je nepomer...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:42:16

Hrebecek_Vojtisek jo a kradlo se stejně. Tohle funguje v islámských zemích, ale tam je jiná mentalita. Trest musí být výchovný a odstrašující, ne však sadistický. A musí být možnost také aspoň částečně navrátit původní stav pro případ justičního omylu.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:41:45

hatebreed: !898!!1358!už k tobě nemám komentář!1358!...

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 05. 2008, 23:40:33 | více příspěvků | napsat uživateli

JUGO

jo, v USA nemaji se zlocinnosti problem !785!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:40:12

jugo_cv: trest smrti je řešení? Čeho?

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:40:09

hatebreed85: nj, tak to jsi me spatne pochopil...chyby soudu by mely byt velkymi vyjimkami, ale asi mas pravdu v tom, ze v dnesni dobe by se to spatne zavadelo...ale rekni mi, ze nebylo ve stredoveku spravny, kdyz chytly zlodeje pri kradezi, tak mu na miste usekly pracku, on uz krast nemoch a pro ostatni to byl odstrasujici pripad...to byl podle me uzasnej system...

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 26. 05. 2008, 23:40:03 | více příspěvků | napsat uživateli

!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!!1278!


nice joke pred spanim :-D


hele, kdyz vyse trestu ovlivnuje prevenci kriminality tak proc se krade v USA kde te za to muze majitel pozemku odstrelit jak skodnou zver? :-D

JUGO_CV

JUGO_CV | 26. 05. 2008, 23:39:25 | více příspěvků | napsat uživateli

kdyby nebyly nase zakony v CEsky republice takk posrany a mirny, bylo by to tu vsechno jinak! nejradsi bych zavedl trest smrti!!!Jako to maj v Americe!!1382!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:38:51

Bl4NuL1Nk4: bavíme se tu o adekvátnosti trestů, ne o soucitu.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:37:58

hatebreed: hele, aspoň se pořád nevytahuj, všichni už víme že jseš chytrej ale asi ti to leze na mozek a ze soucitem a srdcem nemáš asi nic společného.. měl bys aspo nachvilku vypnout mozek a pouvažovat srdcem.. ale to ty zřejmě nedokážeš, k ničemu to nespěje toto..epf

jenny-lee

jenny-lee | 26. 05. 2008, 23:37:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Slayter:moc pěkně řečeno..!1300!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:37:33

Slayter: Vcelku s tebou souhlasim, az na to, ze beres trest smrti vlastne jako pomstu, jako odplatu...to je asi taky dobre, ale me na trestu smrti prijde nejlepsi to, ze se potencionalni zlocinci toho trestu budou bat...jak rikas, tahle muzou vlastne udelat co chtej, ale ceka je max kriminal a ten v nasi zemi neni nic zas tak strasnyho...proste da se to vydrzet...ale s vidinou opratky a celkove vyssich trestu by se podle me kriminalita urcite hodne snizila kvuli strachu...

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:35:54

Slayter: ...přesně

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 23:35:32

Bl4NuL1Nk4: od tebe se ochotně o trestním řízení nechám poučit

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vrazdaaacínčlověkcílvraždasoudcediskuzelynčsmrtchlapautonehodatrestpodobadruhákodpovědnostČRrukakríkusůlzfetovanejjednak

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑