Diskuze a otázky - vážně existuje někdo,kdo si myslí,že neexistuje Bůh?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 28. 08. 2008, 12:06:39 |

takových lidí je totiž na celém světě cca 10%, ČR je zřejmě nejateističtější země v Evropě,ne-li na světě. Nicméně,já si myslím, že to bývá u mladých lidí spíš projev vzdoru vůči všem autoritám, včetně Boha,ale ve skutečnosti, i když to možná ještě sami nevědí, v jeho existenci věří. On totiž život bez víry je poněkud chudý.

reagovat

věříte v existenci Boha?

V anketě hlasovalo celkem 1643 uživatelů

V diskuzi je 4847 příspěvků a shlédlo ji 13206 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 600 | 810 | 840 | 870 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1200 | 1500 | 1800 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 12:08:57

RCPR
Pochpím, ale nemůžete se přeci s někým přestat bavit jen proto, že má argumetaci dítěte základní školy (tím nechci říci že je to pravda zrovna v případě ReTReho), nebo že má dlouhé příspěvky s filosofickými citacemi...Každý se snažíme po svém pochopit nebo vyvrátit víru.
Jistě Vy jste zakladatel diskuze a jako takový jistě máte právo si vybrat, komu odpovíte a komu ne, ale takto selektovat lidi je podle mého v opodstatnění diskuze špatné.

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 12:01:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanzmen. díky!2! konečně názor, který není na hranici....

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 12:01:02

ReTRe
Souhlasím, napsat že věřím v sebe je tak trošku alibismus (tedy alespoň mě se to takto jeví). Chtěla bych od někoho lepší vysvětlení.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 12:00:31

Podle mě každý má nějaku tu "víru", i když třeba ne v Boha...

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:59:35

> ReTRe promiň,ale na tohle čas fakt nemám!2!nechci tě urazit,tak to raději nebudu rozebírat..jak mám věcně diskutovat,když se nedokážeš oprostit od argumentace dítěte na základní škole??snad i ewnilson mě teď snáze pochopí!2!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:58:41

> ewnilson
nahodou už jsem velkej kluk !299!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:58:36

Jestli ten twuj existuje tak je to pjeknej hajzl

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:57:54

strouhickuv_comeback
Tak jak jsi to vyložil Ty jsem to nemyslela. Ptž jsi drobíle..a neřeš to!191!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:57:14

Grianni přesně tak, rozděluje, je to ta nejstarší selekce, která kdy nastala

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:56:05

Ono rozdíl je věřit v boha a věřit v církevního boha.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:55:35

když už, tak rozhodně nevěřim v křesťanskýho boha... !121!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:55:29

Novaja !486!!486! jo no !486! ale je to špatné pojmenování no, bo se toho zas chytnou věrologové a pánbíčkaří možná i koránočkaři !2!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:55:15

> ewnilson omlouvám se, "kolegy" jsem použil kvůli úspoře místa a času,nepovedlo se.já jediné co "vyčítám" tobě je to,že mé citace byly vytrženy z kontextu a byly uváděny jako důkaz mé vulgarity vůči ostatním. je pravda,že jsem pár neslušných slov použil a pokud se to dotklo někoho jiného než adresáta,pak se jistě omlouvám!5!mnou zmíněné nepřesnosti se netýkaly vulgarit,tam jsem,myslím,docela přesný!2!ale souhlasím v tom, že je mnohem lepší se bavit o tématu diskuze

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:53:42

> ewnilson
no tak možná o tom že ho ten jeho buh špatně vychoval:D ale proč nevykaš i mě jako!446!

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 11:51:05 | více příspěvků | napsat uživateli

ReTRe: koukni na něj, ten taky věří v sám sebe!2! (jen to zlehčuju, kdyby měl někdo nějaký problém)

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 11:49:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Glomen: ach jo, já měla vážně snahu!2!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:49:45

strouhickuv_comeback
To taky o něčem vypovídá víš....

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:49:35

VÍRA co to je???
Katolická,protestanská,muslimská,křesťanská,satanistická,jihovistická,slepá atd.
Jen znepřateluje lidi!!!!!!
Radši věřím v sám sebe.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:48:37

> ewnilson
proč mu vykaš !299! on ti stejně tyka:D

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:47:53

> Novaja
tak nějak...!776!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:47:27

RCPR !102!!102! k tomu se snad nedá ani nic napsat !102! prej představa celého lidstva, ano pokud bereš věřící za celé lidstvo, tak potom ano, ale u mě jsi teda upadl za mlada o to víc na hlavu !811! je jedno jeká byla doba, není už jedno to, že se k tomu někdo dál hlásí, vždyť oproti církvím a náboženstvím byl Hittler úplný zelenáč (brát s rezervou,nechci se nikoho moc dotknout) !811! btw správně píšeš a nepopřel jsi to :D o těch výpravách :D aby jsme nechodili do mešity !102! teď ti řeknu, že náboženství vznikla a rozdělila se v jeden den, každé se svýma pravidlama a vysvětlováním si pravidel po svém !2! prostě jedna doba a rozštěpení pohanských kultur na různá náboženství které mezi sebou bojují, co ty na to? !811! pořád se bavíme o vírách a náboženstvích, mají jeden kořen a hádají se o voloviny, bojují, zabíjejí, jedna skupina proti druhé, od počátků věků, proto jsme zmínil Hittlera, každá válka, je jedno jestli světová, nebo křižácká, je v podstatě založená na boji jen těchle skupin, které se ale dotýkají celého světa na životech lidí, zvířat, tak jiných dalších druhů, těch, kteří za ty Vaše tradice, Vaše řády, Vaše stanovy a omezené rozumy trpí, aniž by někdy něco udělali a Vy se k tomu hlásíte a ještě to cpete lidem okolo, je to normální !102! u mě teda ne !102!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:46:45

> Novaja
tak když nejsi schopna se vyjadřit v co věříš tak to doopravdy nema smysl jenom všecko okecavaš a snažíš se mě přesvědčit že víra je o metaforach což je doopravdy blbost

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:44:57

RCPR
Ano, opět ale odpovídáte jinou "barvou"...
Já to co jste napsal ale neřeším, a pokud si myslíte že zde mám nějaké "kolegy", tak se pletete (a je špatné v rámci diskuze se vypovídat MĚ z toho co chcete říci JINÝM!!!!!!!)... Navíc, to že s někým souhlasím v jedné, dvou, třech věcech ještě neznamená že to z něj dělá jakéhosi mého kolegu prosím Vás..
Myslím, že pokud napíšte, že je Vám něco od podstaty cizí (tady myšleno urážení a vulgarity) tak to že o někom napíšete že je např idiot, se s tím moc neslučuje (více v příspěvku ewnilson 16.09.08 21:40). A to není o tom, že nemáte čas si něco číst. Kdyby jste to uznal, už jsme se dávno mohli hezky bavit o předmětu diskuze, věřte mi, že bych i radši.

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 11:43:21 | více příspěvků | napsat uživateli

strouhickuv_comeback: promin, svou víru si nechám s dovolením pro sebe....vždyt jsem ti to psala už....at jde o víru, o boha, nebo třeba o tu bibli....miliony lidí tomu věří a čtou to právě proto, že si to všechno můžeš vyložit několika způsoby....někdo hledá metafory, někdo věří na chlápka v oblacích....naše diskuze nemá smysl, nemyslíš???!5!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:36:57

> Novaja
možná až pochopíš vyznam slova metafora tak se mnou o něčem budeš moct diskutovat ta tvoje byla lacina a nesmyslna a ted mi chceš naznačovat že naboženství je o metaforach? větší blbost jsem neslyšel a v co teda věříš ty? na tohle bys mi snad mohla odpovědět ne:D

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:34:57

aha a kdyz jsou nekde valky hladomori nemoci tak kde je ten tvuj buh ? v bibli se pise ze prvni buh stvoril cloveka a az potom slunce a je jasne dokazany ze zivot bez slunce nemuze byt takze v bibly jsou kecy

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:34:57

> ReTRe promiň,ale pleteš hrušky s jablky, křížové výpravy a světové války, otroctví afričanů a upalování čarodějnic, placatou zemi,atd..vysvětlení (moje) k většině jsem dříve už mockrát napsal a když odpovím tvou terminologií,"ze začátku (pár dnů zpět) jsem tu psal, kdybys věděl, nepsal bys tu volovinu co teď, každý si může dohledat, tak až se to naučíš, budeš zas o něco chytřejší "!2!!2!
ale dobře,ještě to zkusím..křížové výpravy byly obranou Jeruzaléma a poté i Evropy před muslimy a pokud by nebyly,zřejmě bys byl dnes nucen chodit do mešity!2! Placatá země nebyla představou jen církve,ale celého lidstva, inkvizice za 300 let existence upálila v českých zemích kolem stovky lidí a uvědom si,že byl středověk,kdy tortura byla běžným výslechovým prostředkem a kdy "civilní" soudy věšely a čtvrtily za např. neposlušnost vůči králi..jak světové války klást za vinu církvím fakt netuším,otrokářství jakbysmet..

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 11:34:08

Novaja potom to musíš specifikovat tak, aby tě za slovo nikdo nemohl chytit, myslím že je rozdíl, když v příkladu řekneš - tohle jablko je červené anebo věřím,(ráda bych věřila) že tohle jablko je červené" !1225! někdy ty rozdíly jsou podstatné u podstatnějších věcí :o) ale jinak tě chápu :o) uvedl jsem to jen proto, že zas někdo by víru mohl zaměnit i v tu samu sebe, ale to je trochu jinší :o)

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 11:32:44 | více příspěvků | napsat uživateli

strouhickuv_comeback: musím tě zklamat, já sama v toho tvýho fousatýho dědečka nevěřím, nejsem katolík, mám jen úctu k lidem, kteří metaforám rozumějí a dokáží podle nich nasměrovat své životy, i když neříkám, že je to něco bez čeho se žít nedá.já sama jsem toho důkazem...a k tomu šamponu....jednodušší přirovnání jsem použít nemohla...a ani tak to nepomohlo?????

Novaja

Novaja | 17. 09. 2008, 11:29:05 | více příspěvků | napsat uživateli

ReTRe: myslímj, že mě záměrně chytáš za slovo!1! víru v sebe sama jsem použila jen jako ukázku, že věřit přece můžeš i v jiné bytosti, než je fousatý dědeček na obláčku( jak tady psali jiní) krom toho jsem nemyslela fyzično,ale víru že něco dokážu atd...myslím, že mě chápeš!5! jinak sdílím tvůj názor na křestanskou instituci...vyvraždování, války, genocida, obrovské ovlivnování dějin....to všechno je pravda,ale to by bylo na dlooouhou diskuzi!5!

předchozí | 0 | 300 | 600 | 810 | 840 | 870 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1200 | 1500 | 1800 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

světbůhčlověkživotvzdorČRautoritaevropěskutečnostprojevexistencezemě

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑