Diskuze a otázky - STOP kouření!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:27:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Určitě nejsem sám, komu vadí to, že je nucen být pasivním kuřákem (a to i dobrými přáteli, většina jsou bohužel kuřáci). Jsem k tomu nucen kdykoliv, kdy jdu do restaurace, baru, klubu. Neberu kuřákům právo na kouření, je to jejich věc, ale jak známo, práva jednoho člověka končí tam, kde začínají práva někoho jiného. Kromě toho, že kuřáci ničí zdraví sobě i ostatním, znečisťují nedopalky okolí (rozhlédněte se kdekoliv třeba u zastávky, nový zákon toho moc nezměnil), díky nim občas hoří nějaký ten koš (když už tedy nedopalek nehodí na zem), a o tom, že by neměli kouřit na zastávkách a v okolí ví, ale ignorují to - stoupnou metr od zastávky, a vesele nás zásobují naší pravidelnou pasivní dávkou kouření :)
Stačí si jen přečíst tento text o pasivním kouření - http://stopkoureni.cz/index.php?obsah=3 , a i leckterý kuřák si podle mě nějakou tu cigaretku rozmyslí. Link je na stránky stopkoureni.cz, kde se mimo jiné dá podepsat i petice, díky které by mohl začít fungovat zákon, který by kuřáky konečně trošku omezil - kdo má zájem ať si počte, případně podepíše, ale to není předmětem této diskuze.

Rád bych ještě dodal, že léčení následků kouření, ať už aktivního nebo pasivního, stojí každý rok víc a víc peněz, peněz, které by mohly jít raději třeba na nové přístroje, lepší péči pro všechny, a podobně. Peněz, které my nekuřáci platíme na kuřáky, protože si dobrovolně ničí zdraví. Jsem pro aby cigarety byly pořád dražší a dražší a dražší - těší mě to, mám z toho škodolibou radost :)
Jsem pro to, aby zdravotnictví došlo té změny, že si prokázaní kuřáci (není problém poznat pasivního a aktivního kuřáka) budou hradit zdravotní péči, směřující na léčení následků kouření ze svého. Zdravotní si sice platí, ale náklady na jejich léčení několkanásobně převyšují to co zaplatí. Dobrovolně si ničí zdraví, dávají mraky peněz za drahé cigarety, ať si také platí následky svého počínání ne? Nemáš peníze? Klidně si umři, vždyť stejně dobrovolně pomalu umíráš s každou cigaretou, kterou vykouříš. A já umírám s tebou, protože jsem nucen to vdechovat také. A když pak díky pasivnímu kouření dostanu raka, umřu tuplem, protože nejsou na mojí léčbu peníze. A ty se zatím v klidu necháváš léčit za peníze pro lidi, kteří si za své problémy nemůžou.

Přijde vám tento text zaujatý? Přijde vám to správně :) Nesnáším kouření, je to hnus, je to něco co vám skoro nic nedá, ale dost vám vezme.. jsi nervozní? Tak si dej žvýkačku, kafe, nebo cokoliv jiného, něco co nebude omezovat a obtěžovat mě. Kromě zdravotních důsledků pro kuřáka, a i pro mě jako nekuřáka, jsou tu další věci. Když člověk jde, ať už na oběd, na pivo, nebo jen posedět do restaurace, vyleze ven a smrdí. Jdu do baru nebo klubu - vylezu ven a smrdím. Líbat se s holkou která si před chvíli jedno dala? Je to jak vylízat popelník.... To že holka kouří, už dávno nevypadá sexy a nepřitahuje to chlapy, spíše naopak, většinu to dnes odpuzuje. Doba se změnila, a pro ty co se drží "modních vln" - dnes je naopak in nekouřit.
Další věcí je, že kouří pořád mladší a mladší část populace, prostě proto že to vidí u starších, a chtějí taky vypadat dospěle - to že snaha dělat ze sebe něco co nejsou je jedna věc, druhá je ta, že si ničí zdraví už během svého vývoje. Což je ještě horší, než když kouří dospělý.

Řeknu to jinak, a ne moc mile. Je mi jedno kdo co dělá, jestli pak má zdravotní potíže, nebo třeba chcípne. Je to jeho problém - ale co je můj problém je to, že mě omezuje a obtěžuje. A to trpět nehodlám.

===========================

Zajímalo by mě stavisko vás kuřáků, a to slušně a bez nadávek a urážek, vaše stanovsko ke kouření. Jestli to opravdu tak nutně potřebujete, jestli si uvědomujete ty rizika, do budoucna, to že ubližujete lidem okolo i sobě, že třeba díky tomu budete mít jako starší problémy s dýcháním, srdcem, nebudete moct mít děti, že holky budou v 35 vypadat na 40, a podobně.
Existují možnosti jak přestat, nebo to omezit, kromě e-cigarety tu jsou náplasti, žvýkačky, a tuny dalších pomůcek. Znám lidi, kteří ze dne na den s kouřením prostě sekli, protože jim došlo, že to cesta do pekel, nebo prostě začali mít problémy - a teď nejen že nekouří, ale dokonce se jim to už přímo hnusí.
Takže přestat jde, jen chtít - a vemte si, co peněz ušetříte:)

====================

Rád bych tu tímhle "krátkým" úvodem :) Rozvinul slušnou a plodnou debatu o kouření, o názorech na to, ať už z jendé nebo druhé strany.

==============
==============

Názory jako ať nik

reagovat

Kouříte?

V anketě hlasovalo celkem 76 uživatelů

V diskuzi je 248 příspěvků a shlédlo ji 2244 uživatelů .

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:49:36

-lukys-: Je skoro dvanact hodin ,takže si to přečte ještě míň lidí než přes den.Sice napises tento obsahly dokonce i z velke casti pravdivý článek kde se dozvime urcite plno zajimavých věci o koureni. Má to své pro a proti ...jenze timhle asi do duse kazdeho kuřáka nepromluvis. Budou to delat dal a akorat si tady zničíš náladu,přivedeš plno dalších kuřáku na nápad aby si šli zapalit další cigaretu a ceho tim vlastne docilis? Sice se tady ukazujes jak rytíř v zařivé zbroji za boj proti kuřákům ,leč marně.!1300!...

no i tak ti preju jen tak dal ...I snaha se ceni!1218!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 18. 09. 2008, 23:49:03 | více příspěvků | napsat uživateli

nejdrsnejsi je, ze vyrobni cena jedny krabicky je cca 1 kc !617!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:49:03

tyyyyyyyyy joooooooooo tak to se mi ani nechce číííííst!2! JE TO NA MĚ MOC DLOUHÉ!!!!2!!2!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:48:37

Přestávám kouřit, zůstávám u cigaret!1187!

BTW souhlasim s Obelixem, nemám co dodat

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:48:24

> -lukys-
Dobrá tak huba huba, neustoupím :D

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:47:13

Zítra začínám s nikotinovými žvýkami. Tak snad to už konečně zvládnu. I když... má cenu přestávat před maturitou? !20!!16!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:46:24

!1! Taky jsem nekuřák..Mě by třeba jen stačilo, kdyby v restauracích, barech apod. bylo zakázáno kouřit, jako je to v jiných zemích..

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:46:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> San_greal

kdepak, dokonce ani nepatřim k lidem co dělaj tu protikuřáckou stránku :) Jsem jen zavilej nekuřák!121!

DJ_Obelix

DJ_Obelix | 18. 09. 2008, 23:46:02 | více příspěvků | napsat uživateli

P.S.: Navíc argumenty se zdravotním pojištěním jsou naprosto zcestné. Já jako kuřák a konzument alkoholu zaplatím do státní kasy neúměrně větší množství peněz, než si kterýkoliv nekuřák dokáže vůbec představit. Říkejte si co chcete, ale bez kuřáků by byla ČR o několik miliard ve větším svrabu...

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:45:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> peetersz
auta nás vozej, vozej materiál, atd atd, a továrny azse něco produkujou... obě věci jsou prospěšný, ale cigarety ne.

A o tomhle co píšeš vim, "vole", ale přesto bych tohle zavedl....

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:45:07

to je cteni na celou noc....dve vety sem precet x) a koureni mi moc nevadi ale sem nekuřák x)

Non_U

Non_U | 18. 09. 2008, 23:44:58 | více příspěvků | napsat uživateli

-lukys-: ale určitě se tam něco najde!!

diamond.babe

diamond.babe | 18. 09. 2008, 23:44:32 | více příspěvků | napsat uživateli

moc to řěšíš!1366!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:44:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sampoonka..
přejdi na zdravý kouření :)

Nebo řekni rodičům, ti tě tak sežežou že tě přejde chuť !121!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:44:03

> Sampoonka..
nasrat, neměla ses to učit!531!!577!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> -A-j-i-n-k-a-
aspoň že tu nejsem sám, že se najdou lidi co souhlasej :)

Jinak tu je většina názorů stejně arogantních a sobeckejch, jako jsou kuříáci samotní :)

DJ_Obelix

DJ_Obelix | 18. 09. 2008, 23:43:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Jsem kuřákem už mnoho let a mám určité názory, ale i zásady. Snažím se svou závislostí jiné neobtěžovat, ale poslední dobou se mi zdá, že se nás nekuřáci snaží zahánět na okraj společnosti a to trpět taktéž nehodlám. Nikdy bych si nezapálil na autobusové zastávce, pokud jsem v přítomnosti nekuřácké společnosti, tak raději odejdu dál a zapálím si tam. Jenže upřímně řečeno plošné vymýcení kuřáků ze všech podniků je dosti neadekvátní. Například rozhodně nesouhlasím s plošným zákazem kouření ve všech hospodách. Ano, v době obědů apod. si to v restauracích rád odpustím, ovšem aby se zakazovalo kouřit v každé putice? Nesmysl - ke koloritu hospod nižších kategorií už to prostě patří. Jsem pro vyhradit pro nekuřáky místnost, nikoliv však celý lokál. Nebo jednoduše nechat na provozovatelích, zda si přejí mít nekuřácký podnik. Jednoduché bez omezení svobody podnikání atd. Dalším nesmysl považuji zákaz kouření na otevřených vlakových nádražích a můžu přiznat, že ho nedodržuji. Při kvalitě a věčných zpožděních ČD si prostě nemohu dovolit stát venku před nádražím a riskovat, že si vlak přijede, kdy se mu zachce. Vždy si vyberu takové místo, kde nikdo nestojí a kouř stoupá volně k oblakům. Za diskriminační považuji i zrušení kuřáckých kupé. Většinou stejnak fungovala průměrně polovina jednoho vagónu na rychlík, což je množství zanedbatelné a navíc sem nekuřáci stejnak nechodili + navíc to přeplněnosti vlaků nijak nepomohlo... atd. Nikdy jsem se nechoval k nekuřákům jako "hajzl" a ctil jsem jejich práva, ale poslední dobou mě militantní nekuřáci začínají pít krev. Ještěže více jak polovina parlamentu jsou kuřáci, takže se výraznějších změn v zákonech brzy nedočkáme !226!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:42:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> meda-s.r.o
No to mě těší, tak až přestaneš uplně, tak tě někam zvu a oslavíme to !811!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:42:15

:D To je jak z toho filmu, nakonec se dovíme že jsi reklamní manager orbit nebo winterfresh :D!299!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:42:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> meda-s.r.o
malinko zlato :)

Nějak mi to dneska hnulo žlučí, tak to muselo ven !121!

Lépe řečeno hnulo víc jak normálně :)

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:41:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Non_U
jasně, ale kuřáci logicky potřebujou víc zdravotní péče, než nekuřáci.
A nechodit někam... ukaž mi v Praze nekuřácký diskotéky a hospody..... ? A proč já s emam omezovat kvuli lidem, kteří sobě i mě ničí zdraví? Omezovat by se měli oni, ne já a mě podobní.....
A s kuřqačkama se nelíbám, lépe řečeno, kuřačky který se se mnou líbat chtěj, jsou naučení si ten den, kdy se mnou uviděj, nedávat cigáro :)

peetersz

peetersz | 18. 09. 2008, 23:41:25 | více příspěvků | napsat uživateli

zatim se zminim k prvnim dvema odstavcum protoze je pro me potiz udrzet moc natoz myslenku.....za prve automobily a tovarny tve ubohe plice zasobuji daleko vetsi davkou splodiny....proc nebojujes proti jizde automobilem?....proti tovarnam? je to totiz uplne stejne jako bojovat s kourenim nesmysl....druha vec je ta s tim placenim pojisteni.....kuraci si zaplati zdravotni pojisteni a ke vsemu v tech danich za cigarety odvedou dalsi ohromny prachy....minimalne trictvrte ceny cigaret jsou jen dane....kdyz vis prd tak se ani nezminuj vole :-)

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:40:56

tak zajímalo by mě kdo todlencto přečetl celý....!1107! a nepočítají se ti co si to jen tak proletěli....!1366!já teda ne... !29!

Muzibo

Muzibo | 18. 09. 2008, 23:40:44 | více příspěvků | napsat uživateli

-
-
-
-

-
-
- jedine koureni, ktere uznavam (jelikoz sam nakourim) je partnerčino tzv. ,,Huly huly do papuly,, !2!
-
-
-
-
-
-

-
-
-

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:40:25

ODNAUČTE MĚ TO JE MI 13..NECII SI ZKAZIT ŽIVOT:(...!59!

-A-j-i-n-k-a-

-A-j-i-n-k-a- | 18. 09. 2008, 23:40:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> -lukys- !409!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:39:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Willow.3
Jojo, díky, je to skvělej pocit, když čtu o zdražení cigaret, bohužel o stránku dál zase pro změnu čtu o zdražení vody, plynu a elektřiny !121!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:38:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> -A-j-i-n-k-a-
děkuju :)

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:38:36

-lukys- : zvire,ale uz uspesne prestavam !1252!

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:38:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Farfullero
hm, a kolik takovejch prostor je? Dnesk každej kuřák stoupne na zastávku, ač je tam zákaz,a hulí... a když stojí dál, stejně to na tu zastávku tahne... to jako mam chodit pěšky? Trošku stupidní a dost jednostrannej názor.....

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kuřákprávokouřeníklubbarčlověknedopalekzastávkapřítelhořestopokolívětšinazdravírestauracezákondíkvěcostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑