Diskuze a otázky - RADAR - ano či ne ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 05. 2008, 23:03:51 |

Jaký je Váš názor na radar. Jste pro nebo proti? A proč?

Za názory děkuji.

reagovat

Radar

V anketě hlasovalo celkem 21 uživatelů

V diskuzi je 460 příspěvků a shlédlo ji 728 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

lukas.cihel

lukas.cihel | 13. 09. 2008, 14:59:22 | více příspěvků | napsat uživateli

koboldek: presne taaak!50!!969!chovame se jak lidovci.. kam vitr tam plast!663! podlizavi cesi... jednou nam zivot diktuji rusove o par let pozdeji zae americane a co reknou tady okamzite plati!20!taky bychom uz o sobe mohli rozhodovat sami !969!

Sstepi

Sstepi | 13. 09. 2008, 14:56:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Radar=velkej terč na prdeli evropy pro atomovou bombu z ruska

uživatel eliminován | 13. 09. 2008, 14:55:47

udělá to z nás dříve státečku známého svoji humanitární pomocí a chemickými jednotkami všemi kladně hodnocenými stát který jasně stojí na americké straně věci. myslím že lepší je a vždycky bylo zůstat neutrální vemte si takové švýcarsko...

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 20:05:14

Absolutne pro ........... jen tem prasivejm Rusakum ukazem ze se nebojime ----- i kdyz jsme cesi odjakziva sraby a ty co se hned vzdavaj tak doufam ze ten radar trochu upravi jednani ceskyho statecku RI.P

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 20:03:17

ano aspon muzem machrovat ze mame radar!1152!

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 20:03:15

Pořád to řešit..ANO či NE?????!1309!

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 20:02:27

samozrejme,ze ANO !!!

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 20:01:41

a ještě jedna drobnost: emerickej radar by měl velikánskou výhodu, a to že bychom se mohli všude (irák,írán,afghánistán,...) vytahovat že jsme s amíkama velký kámoši (my s nima, nevim jak to bude naopak)... oni nám za to sice budou namísto poplácání po zádech do republiky posílat ty svoje aláhovi bojovníky ověšený třaskavinama, ale aspoň budem umírat s pocitem, že jsme měli za spojence velikány někde daleko za mořem a pár chlápků v brdech !1423!

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 18:55:11

vim, no: je to dlouhý, tag snad si to někdo přečte!205!

uživatel eliminován | 1. 08. 2008, 18:52:30

vyhodit je všechny z oken- když to fungovalo dřív (2x) tak proč by to nemělo jít i teď!1424!... názor občana je nezajímá, hlavně že budou mít z odsouhlasení radaru vééééélikáááánskou provizi a můžou si (modrý ptáky myslim) mnou ruce, jak jim to v týhle zemi plný poslušnej ovcí jde pěkně poamerikanizovat, vždyť měli za komančů pifku na pro-ruskej režim a vzhlíželi k amíkům jako k bohům moderní doby... když už jsou jednou u moci, tag proč by si je sem nenarvali, že? vždyť už v týhle zemi stejně patří všechno (veškerý fabriky) cizím firmám. a radarem si u amíků akorát uděláme vočko, aspoň zjistěj kde vlastně ta naše zemička je !24!... a ohledně český armády se raději nevyjadřovat- vždyť sama ministrině obrany prohlásila že otázkám ohledně armády prakticky nerozumí,tak po ní přeci nemůžete požadovat aby se rozhodla správně. no a rakoskej ministr zahraničí je kapitola sama o sobě. ať mi někdo tvrdí že nemá pro-americký (pro-rakouský vyjma otázek temelínu) a já se mu vysměju do úsměvu. řečí se kolem toho amele hodně, i nějaké ty demonstrace probíhají, celý svět (ti co mají telku) ví, že 70% národa je proti radaru, a ten samý svět se směje naší vládě že si se svými občany tak bravůrně vytírá... ehm... prdel a že my, tak jako stádo telat čumíme a nic neděláme. co je platná demonstrace když se při ní bezdůvodně rozbíjejí výlohy a bijí příslušníci, nebo kempení ve vojenským prostoru čistě z upoutání pozornosti. petice taky nepomůže, vždyť maj ve vládě véééélikááánskou skartovačku !2!... no zvolili jste si je sami a jak se řiká: NEUDĚLÁŠ NIC

uživatel eliminován | 23. 07. 2008, 15:41:51

Aaachjo...také sračky tady mele většina z vás. Hlavně že tomu všchni rozumíte!1326! PRO radar

Patrick-lol

Patrick-lol | 23. 07. 2008, 15:39:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Už je to víceméně stejně jedno,protože názor občana v týhle zemi nic neznamená,ale já jsem proti.

uživatel eliminován | 23. 07. 2008, 15:37:24

proti, nesnášim USA a jejich válku proti "terorismu"....nafingovali 11. září jenom kvůli tomu, aby měli záminku vniknot do Iráku a spolu s Izraelem ho drancovat kvůli ropě a náboženství. Nejradši bych americkou vládu pochcal....a jestli tady tu jejich sračku, která je má chránit před ruskem postaví, tak se sám aktivně zapojim do nějakejch sabotáží.

uživatel eliminován | 23. 07. 2008, 15:36:04

určitě ano!!!!!

uživatel eliminován | 23. 07. 2008, 15:35:08

http://rutube.ru/tracks/794878.html

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 23:41:42

Nejdrive nas maji za opice,nedavno se dozvedeli,ze vubec nejaka ČR existuje,tak proc nam tady nepostavit PĚST NA OKO .......doprdele.

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 23:38:35

Dabidek:::jsi tu??neco noveho o prevratu?

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 19:14:38

souhlas s osirisemE..... kdyby ho tady chtěli postavit rusové tak jste všichni proti ale vám nedochází že amíci jsou stejný né-li větší svině, kterým jsme u prdele

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:24:05

garfield1:
nevim jestli je správné přirovnávcat otázku radaru k výši daní... ale když to tak vezmu, tak vše co souvisí s chodem státu rozhodují poslanci s tím souhlasim. Ale nevim proč by nemělo být referendum o tom jestli chci ve své zemi americkou jednotku nebo ne. Rozhodně si nemyslim, že by o tom měli rozhodnout politici. To je přeci nesmysl.
Souvisí to s chodem státu? nikoliv. Ale bude to mít dopad a vliv na život občanů žijcí v zemi. Že? Z tohoto důvodu jsem proti.
Jinak samozřejmně, co se týče daní, o nich rozhodovat v referendu by byla hloupost :)) To je jasný. Ale tuto otázku nelze srovnávat s rozhodnutím o výši danní.
Proč by neměl být brán v potaz můj názor na to, jestli chci v praze metro? nebo jestli chci ve svojim městě vybudovat nákup. centr.? nebo postavit nějakou továrnu? nebo cokoliv jinýho? Rozumíš jak to myslím ne? Nejedná se mi o otázku politiky a vystupování v zahraničí - to ať mě "reprezentuje" můj zástupce kterýho jsem si zvolil. Todle ale neni otázkou politiky. Mě je jedno, jestli američan na mě bude koukat jinak, když řeknem radaru ano! Pro mě je to jako každej jinej člověk. Američan neni nadčlověk a tudíž nechápu, proč jim musíme skákat takový šipky do pr**le. To ať se dou bodnout a zkusí todle jinde. A jestli todle politici nechápou, tak ať se proberou, protože to je to co se lidem nelíbí. Já na amíky se.ru a jsou mi u půlek - vážně. Takže radaru ne! !2!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:54:35

radar je mi už u prdele.....

pro vojenské analytiky: nemám pocit, že tank by v dnešní době měl být vyřazen z výzbroje...pořád hraje svou roli. a né malou

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:50:38

OsirisE -- umíš si představit referendum třeba o tom, jestli se mají platit daně, anebo jaký mají mět lidi plat?
o některých věcech holt musí rozhodovat politici, v tom je půvab a současně limit zastupitelské demokracie

a jistě tě potěší, že díky referendu získaly ve Švýcarsku ženy volební právo "už" v únoru roku 1971. (Předtím volili a hlasovali pouze muži starší 20 let, v 19. století ale jenom pokud byli schopni vojenské služby).

Na kantonální úrovni to trvalo dokonce ještě déle. V roce 1990 bylo hlasovací právo pro ženy zavedeno i v Appenzellu Innerrhodenu a to i přes odpor voličů (mužů) rozhodnutím nejvyššího soudu .

inu, není nad přímou demokracii, že?

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:49:50

ať si ho tu klidně postaví....stejně si tím moc nepomůžou...!925!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 00:38:06

Lukas_ek a kdokoliv ostatní:

no tak v některých věcech, si myslim máš pravdu, ale rozhodně je třeba se na věc dívat i trochu jinak. A to totiž, že jak mě ty nazýváš vidlákem, který nemá co rozhodovat, tak si vzpoměň na sametovou revoluci - to jenom jako k tomu, že by síla mínění veřejnosti neměla mít žádnou váhu (jen takovej příklad).
Za další - kdo je povolaný k otázce o rozhodnutí. problém by dočista vyřešila odborná komise, která by za výrok nesla odpovědnost. rozhodně ne nějakej paroubek či kdokoliv jinej. ten tomu ani za mák nerozumí stejně jako ty je to vidlák, jak jsi poznamenal :))

Má otázka tedy zní, proč zrovna o takovéhlle věci může rozhodovat poslanec a ne člověk který v té zemi žije?? Proč by se měl rozhodnout lépe než já? Já jsem mu svěřil do ruky chod státu tak ať se stará, že. Vždyť to je jeho povinnost!! a ne že má lepší názor než já. kolik je jich, a kolik je lidí lidí, ...? A jestli ani todle nestačí? A nutně by to budilo otázku čí názor vlastně hájí - můj tedy ne; tak že by většiny to taky ne. TAKŽE ČÍ ? ?

42.nitram

42.nitram | 26. 05. 2008, 20:29:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Lukas_ek: podle sebe soudim ostatni ? !1!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 20:26:42

koboldek: proc by na nas Iran strilel, vsak preci zadnou hrozbu nepredstavuje, nebo ne?!925!

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 18:36:47

to bude prdel až amerika vlítne na ÍRÁN a on na nás šlahne ty svoje rakety protože mají jen střední dolet....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 15:57:11

Napíšu zde jedinej příspěvek, protože se to tu hemží idioty a na diskusi s nimi nemám čas. Abych se vyjádřil k věci - je naprosto nemyslitelné, aby otázky bezpečnosti státu, daní, a celé ekonomiky rozhodovali sami lidé. Vidlák, který nemá absolutně žádné podklady a znalosti problematiky bude v referendu rozhodovat o radaru, o kterém ani neví, jak funguje. Opravdu skvělé. Nebo navrhněme referendum, kde si určíme výšku daní. Že by vyhrálo neplatit žádné daně? To je ale překvapení....

Takže moje odpověď zní - otázku radaru a bezpečnosti státu by měli rozhodovat lidé, kteří se danou problematikou zabývají, mají nastudované podklady, všecha pro a proti, znají kompletní dokumentaci a případnou smlouvu. Vidlák do toho nemá ABSOLUTNĚ co mluvit.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 15:52:37

T-72 bylo modernizováno na T-72M4, prakticky jde skoro o nový tank, každopádně dnes jsou k ničemu, protože tankové bitvy už jsou dávno překonané, ostatně jako celá klasická armáda.

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 09:01:27

psychopatic11 - mno docela dost veci v nasi army je rocnik vyroby jako rok narozeni rodicu ale nejakou neplechu s tim udelas ... ale i tak tanky jsou podle me docela pomale a jakejkoliv turista s rpgckem ho dokaze sejmout ....

uživatel eliminován | 26. 05. 2008, 08:59:43

jednoznačně proti - nechci tu cizí vojsko a nechci podporovat a pomáhatz v čemkoli těm zasranejm Amíkům. Navíc, když to neni proti muslimskejm zemím, ale proti Rusku. Jestli to tu postavěj, hrozí nám velký nebezpečí. Díky nechci...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarnázor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑