Diskuze a otázky - USA RADAR u nás

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:32:46 |

zajímal by mě váš názor na tuto věc

reagovat

Jak by jste volili vy?Souhlasíte s vybudováním?

V anketě hlasovalo celkem 34 uživatelů

V diskuzi je 40 příspěvků a shlédlo ji 449 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 06. 2007, 09:29:49

!1358!!1358!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 21:08:04

A co takhle lim prodat všechny poslance a minystry včetne obou Václavů.To je lepší zbran nežli nějaká atomovka ,a proti radaru jsou tak jako rýma v léte. Jsou to 1 1 1 1neboli !745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 21:03:05

S USA na věčne časy a nikdy jinak!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!!745!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 20:56:55

yaghi, naprosto s tebou souhlasím,víza to nechtej zrušit ale radar to jo . to se asi topohlavek a spol nabalíkuje, Mel by Bušakovy na pozdrav ukazat ,že je jednička!745!. Lidé ,pojdte tu sebranku vyhnat a udělatz převrat ale k neutrální zemi jako jsou ´ˇSvycaři. tam je klid, a pořafek a nikdo se tam jentak nenastěhuje jako sem.

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 00:25:30

Jsem proti, pro me je tohle vazna vec a vazna spoluprace s U.S.A., takze zruste vizovou povinnost a pak si sem ten radar klidne nasroubujte. Zatim to ale vypada, ze z toho budem mit akorat problemy.....muj nazor je neco za neco a ne neco za sliby.!260!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 00:18:09

To tady dlouho nebylo !776!

ukuzi

ukuzi | 1. 06. 2007, 00:14:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Timothy Bradley, "Why a Ballistic Missile Defense
Program is the Wrong Path to US National Security,"
Defense & Security Analysis 22, no. 1 (March 2006):
95-99.

E. Fox and S. Orman, "Ballistic Missile Defense: A
Review of Development Problems," Journal of Social,
Political & Economic Studies 31, no. 1650 (Spring
2006): 3-11.

Radek Khol, "Protiraketová obrana a Ceská
republika: Argumenty místo emocí?", Policy Paper.
October 2006. Institute for International Relations,
Prague, 03/03/2007
.

Jsem pro

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 00:02:17

!31!!31!

uživatel eliminován | 26. 05. 2007, 11:28:07

jste debilní!2! radar zahrnuje obrovské území...těžko na nás někdo zaútočí když budem všechno vidět:) i soukromý letadýlko se na radaru ukáže:) debilní komunisti.... a řekl bych že radši USA než Rusko.)

uživatel eliminován | 16. 02. 2007, 09:33:04

nacpal bych ho bušovi do prdele a pak by sme mohli říkat...buši...čouhá ti z prdele radar....!486!

mjr.Magnus

mjr.Magnus | 16. 02. 2007, 09:29:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud tu ten radar postáví tak čekejte zvýšený výskyt teroristických útoků, takže lituju předem Prahu a pražáky pač až pojedete do práce či školy metrem a uslyšíte výbuch tak víte co to zavinilo. Podporovat úhlavního nepřítele teroristů je sebevražda. Proč se do toho míchat? Proč se všeho nestranit a být v klidu. Slyšely jste o teroristickém útoku ve Švýcarsku? Já teda ne a proč? Pač sou neutrální a proč my nemůžem bejt alspoň z poloviny jako oni

uživatel eliminován | 7. 02. 2007, 18:23:33

necchem radar.kcem klid a mír.

uživatel eliminován | 7. 02. 2007, 18:22:56

ano,,prevzato z tisku KSCM,,,lidi dnes veri vsemu,,,ale kdyz muze Blesk byz nejprodavanejsi periodikum co se vlastne divim!2!

uživatel eliminován | 7. 02. 2007, 18:14:05

Tohle mi dneska přišlo..názor?

třeba se to k Tobě už dostalo......nevím kdo to rozřišuuje, neznámautora, ale domnívám se, že za přečtení, a k zamyšlení a možno i získání odpovědí to stojí......
Každý si asi musí udělat svůj vlastní názor.

Co nám politici \"zapomněli\" říct?

René Bartoąek (*1970, sedm let ľije v USA.) 25.1.2007
Podmínky americké vlády ohledně statusu své případné vojenské základny České republice jsou de facto státem ve státě. Praha by neměla právo vstupu do základny, možnost kontrolyjakýchkoliv aktivit americké strany. Navíc by zaměstnanci základny byli vyjmuti z jurisdikce soudů České republiky po celém uzemí státu. Takové právní imunitě se netěší ani diplomatický sbor zahraničních ambasád. Proč bychom na uzemí republiky měli připustit pro vojáky cizí mocnosti privilegia, která přísluší ústavním činitelům ČR?
Jaké mají zkuąenosti s americkou vojenskou přítomností v jiných zemích?
Nebylo by od věci podívat se trochu na historii základny USA
Thule v Grónsku:
tato vojenská báze byla původně meteorologická stanice, tajně v padesátých letech přestavěná na vojenskou základnu v rámci projektu>> > \"Blue Jay\".
Nikdo se nikoho na nic neptal. V roce 1968 doąlo v oblasti Thule k vážné nehodě, která mohla skončit katastrofou. Zřítil se do moře bombardér B-52 se čtyřmi vodíkovými bombami na palubě. Nikdo>> > nikoho o ničem neinformoval. Naopak rozběhla se desinformační kampaň. V roce 1991 studie o radioaktivním pozadí podala exaktní důkazy o nadměrném množství plutonia, které se
používá jako materiál pro iniciaci výbuchu vodíkové bomby v oblasti.
Jedna z vodíkových pum nebyla nalezena. V komplexu základny byly tajně skladovány nukleární zbraně bez vědomí Kodaně. Teprve roce 1995 Dánsko přiznalo vinu a zaplatilo odškodnění občanům Dánska a Grónska, kteří byli vystaveni radioaktivitě při práci na americké základně, šlo o sumu zhruba 15000000 dolarů. Proč bylo finanční odškodnění za americkou havárii a americké nukleární hlavice přeneseno na dánského daňového poplatníka nemám zdání?
V roce 2001 se president Bush obrátil osobním dopisem na premiéra Grónska, aby intervenoval v prospěch modernizace radarů v Thule. Kodaň protestovala, protože Grónsko je mandátním územím Dánska. Odpovědí emisarů USA na \"odborných konferencích\" o \"dvojité slabosti\" Dánska bylo, že ...\"Dánsko je slabá evropská ekonomika a člen NATO\". Jistě povzbudivý signál z americké strany pro ČR nebo Polsko.

Teď se podívejme poněkud blíže na některé technické aspekty ohledně radarové techniky a z toho plynoucí rizika a dopady na život lidí. Třeba takový radar na stíhacích letounech se na zemi
nezapíná mimo případy, kdy pozemní personál provádí testy a údržbu. V tomto případě je testující technik je oblečen ve speciálním olověném obleku. Výkon tohoto zařízení je řádově v kW. Radar systému Aegis 4 na lodích US NAVY má pulzní výkon okolo 20 MW. Při bombardování v Kosově 1998 udělala obsluha radaru amerického křižníku USS CG-ľý Siloh chybu a zapnula radar blízko italského pobřeží u přístav Naples. Byla zničena některá technická zařízení meteorologických stanic a operátorů mobilní sítě, která byla několik dní mimo provoz.
Jaké byly dopady na zdraví lidi, nám může přiblížit situace z Azerbajdžánu.
Tajná služba Azerbajdžánu odmítla poskytnout informace ohledně možných zdravotních rizik při provozu dvou radarů US v oblasti Astara a Khizy.
Studie šéfa Nezávislého centra pro výzkum životního prostředí uvádí, že devětkrát vzrostl výskyt rakoviny, třináctkrát onemocnění jater a devatenáctkrát vzrostl počet dětí narozených s vrozenými vadami. Nepodařilo se mě bohužel zjistit jaký radar tam je.
Specifikace radaru FSP=117 je 20-24 MW zářivého výkonu podle toho, jestli systém je mobilní nebo ne.
Radar určený pro americkou základnu v ČR je kolos opulzním výkonu 1000MW. To je 20 krát tolik než výkon radarů, o kterých byla řeč. Negativní dopady se projeví řádově v okruhu desítek km. Navíc i při bezchybném provozu může dojít k odrazu vln o ionosféru.
> Pro zajištění provozu je nutný zdroj energie okolo 5 MW. Na základně má být 200 lidí. Zdroj energie musí být nezávislý na okolí. Vezmeme-li v potaz ještě požadavky na bezpečnost a utajení objektu je téměř jisté, že půjde o podzemní atomový reaktor. Základní technické specifikace musí mít česká strana k dispozici, přesto o nich naše \"svobodná nezávislá, tzv. privátní média\" neinformují. Obyčejní lidé jsou elitami degradováni na masu, která nemá být informována o negativních skutečnostech a užvůbec nemá mít právo být zapojena do schvalování tak závažného procesu jakým bezesporu je vybudování US vojenské základny mimo jakoukoliv pravomoc ČR. Vláda ani parlament nemají mandát k takovému rozhodnutí
bez referenda. Nemluvě o pozici vlády stojící na dvou přeběhlících a
hlasech Strany zelných, která ve svém volebním programu slíbila podporu referenda a
odpor vůči atomové energetice. Na základě volebních programů totiž voliči dávali své hlasy. Záměrně jsem se vyhnul geopolitickým hlediskům ohledně toho, proti jaké hrozbě má být základna postavena. Samozřejmě na to mám názor, ale domnívám se, že jde o důležitý veřejný zájem, který by měl být vysoko postaven nad nějaké politikaření.

Uvědomme si, ľe Česká republika je malá hustě osídlená země. A radar o těchto technických parametrech bude mít značný negativní dopad na tisíce občanů Česka a my nebudeme mít možnost to vůbec ovlivnit. Mysleme na budoucnost.
A budoucnost a bohatství každého národa jsou jeho děti!!!

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 16:41:35

terran: Je to jak říkáš, Rusy to nijak neohrozí, ani neomezí jejich případnej útok. Jako i u nás, i tam se to téma zneužívá k politickým alibi...

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 15:05:58

biker_xx: v tom s tím článkem souhlasím a právě prot nechápu rusáky, o co jim skara de, já vlastně vím je to o tom že v Rusku se chystaj prezidentské volby, tak Putin z huby vypouští silácky keci protože si nemyslim že by o tom USA s Ruskem nejednaly ještě před tím než to navrhly nám a polsku. Prostě pro rusáky to hrozba neni, studená válka už taky skončila.

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 14:50:19

Radiové oko mi nevadí............

Jinak já vidím NATO jako žoldáckou organizaci pro plnění amerických zájmů. Amíci se nás neptaj, po kom budou
střílet, tak ať se na nás taky vyserou, až bude chtít někdo střílet po nich.........nemaj furt strkat rypák do cizích
záležitostí.......

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 14:46:41

Hm, jestli si nechcete jen vymejvat mozky nějakejma debilníma politickejma a nesmyslnejma heslama a chcete o tom aspoň něco málo vědět, tak základní informace o vývoji protiraketových obranných systémů versus raketových útočných systémů nejdete tady:

http://management.blog.lupa.cz/0701/jak-v-cr-ne-postavit-raketovou-zakladnu

ať se aspoň máte rozhodovat na základě nějakejch informací...

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 14:42:39

zas jednou popularni tema co? ... jen by me zajimalo na zaklade ceho se odviji vase rozhodnuti pro zakladnu ci proti ni. A kolik z tech kteri se o tom vyjadruji o tom maji kompetentni informace a dokazou odhadnout dusledky zrizeni takove radarove zakladny at uz jsou ty dusledky kladne ci zaporne

Baldicek

Baldicek | 2. 02. 2007, 14:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

aspon budu mat co romovia rozobrat do srotu !786!

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 13:47:54

no mě osobně štve, jak se do toho michaj rusáci!450!

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 13:47:22

Elle.Sauvage -
stejně o tom všichni hovno víme jen děláme strašně chytrý

Nedělej ze sebe blbce, máš stejnej, né li lepší mozek, než většina politiků v parlamentu
!764!

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 13:28:44

biker_xx Tak tohle velmi dobrá analýza situace. !1347! Jenom mě utvrzuje v přesvědčení, že žádnou US základnu nebrat.

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 13:03:03

Hm, jestli si nechcete jen vymejvat mozky nějakejma debilníma politickejma a nesmyslnejma heslama a chcete o tom aspoň něco málo vědět, tak základní informace o vývoji protiraketových obranných systémů versus raketových útočných systémů nejdete tady:

http://management.blog.lupa.cz/0701/jak-v-cr-ne-postavit-raketovou-zakladnu

ať se aspoň máte rozhodovat na základě nějakejch informací...

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 13:02:58

No jasně,četl jsem ,že tady maj stavět jen radar,ale i tak...

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:57:14

Pokud vím,tak o rakety přece nejde...

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:52:32

Ja ho tady nechci ,radar ani rakety...Je to zbytečnost a stejně by jsme to zase odnesli my...!1356!

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:52:19

http://zpravy.idnes.cz/putin-se-kvuli-ceskemu-radaru-oboril-na-americany-f7b-/zahranicni.asp?c=A070201_161306_zahranicni_ad

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:50:51

to native: :)) sqely

uživatel eliminován | 2. 02. 2007, 12:50:18

no tak američani jednají trochu unfair.proti radaru nic nemám.ale jejich argumenty jsou směšné

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarvěcnázorUSA

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑