Diskuze a otázky - Radar v Brdech??!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 19:41:50 |

Vláda chce souhlasit s USA o radaru v Brdech na NAŠÉM ÚZEMÍ !!! Jaký má te názor? souhlasíte nebo ne?!20!

reagovat

Chcete USA radar?!

V anketě hlasovalo celkem 20 uživatelů

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 788 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Buriiii

Buriiii | 5. 02. 2009, 17:45:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Ani v krizi ...Kdyby náhodou někdy byla nějaká válka někoho proti americe tak nejdřív sundaj radar teda nás,aby mohli na ameriku....Takže !465!radar!465!

uživatel eliminován | 29. 07. 2008, 08:24:14

Nejsem si jistá jestli jeto dobrá věc, najednu stranu nám to může pomoct ale na druhou se může stát terčem teroristického útoku.Vědci se nvíc domnívají že jeho vlny nebo paprsky se můžou odrážetnapříklad od letadel atd. a ublížit okolí.

uživatel eliminován | 9. 04. 2008, 14:46:09

Britský ministr Meacher: "USA zneužily 11. září k prosazování politiky světové nadvlády"

když už si to dovolí pronést i ministr, něco na tom přinejmenším asi bude

celý článek viz.
http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=1965

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 21:24:34

Souhlasim, ale pozmenil bych podminky...polaci si za to nechaji vybavit a inovovat prakticky celou jejich armadu a my to mame za ,,viza,, diky kterym je na nas nasrana cela evropska unie..solidni prace co? !2!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 21:19:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak pro Tathuzinku a spol. demokracie znamená vláda lidu, ale prakticky to funguje tak, že lid zvolí své zástupce, kterým tu moc svěří a ne,že si každý řekne jak chce on.Ve vládě na to mají lidi, kteří v tom chodí, mají zprávy od rozvědky, dokážou posoudit, jak moc nám to bude prospěšné,zda-li se to vyplatí apod. a referendum tady nemá co dělat(podle mě) ikdyž žijeme v demokracii,tak ta masáž médii je opravdu značná a co hůř, nevnímáme ji.Stačí se podívat na Rakousko a lidi, kteří řvou STOP Temelin a Gehe wind energie Gehe...je téměř jisté, že za pár let budou volat bau Temelín bei uns bau, ale taky budou rádi za to,když jim nějakou šťávu mastně prodáme...no a jestli někdo porporuje energetickou politiku Rakouska, tak no comment!2!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 21:08:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak mě před pár lety docela dostala reportáž ČESKÝCH reportérů z čečny.Trávili nějaký týden s čečenskými povstalci a zachycovali tam ten život.Například záběry, kdy ruský obrněný transportér dostal zásah RPG a všude kolem se váleli Ruští sotva 18letí kluci.Když přijeli do česka a odvysílali to na ČT2 , tak je ruská vláda prostě označila za teroristy a požadovala jejich vydání(prostě to má Putin pod palcem a veze se na vlně proti Americké nálady, což se mu při jeho zmanipulovaných volbách náááramně hodilo do karet) je to jen radar...kdyby tady Bush postavil mikrovlnku, tak jsou lidi schopni se tam přivazovat řetězy....já jsem jen pro to,abych dostal vízum a mohl jet do New Yorku + pořádně USA zmáčknout,ať nám něco kápne

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 21:08:51

Pete_1PPP: No to jo no,sice nejsem pravičák ani levičák ale normál ČR

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 21:03:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Osobně si myslím, že to je taková obrovská mediální bublina.Kdyby se kolem toho nedělal takový humbuk, v klidu se domluvili a postavili to, tak si myslím, že se nic nezmění an ikdo by ani nic nepoznal...život by šel dál.Takhle se vedou jen dalekosáhlé diskuse a stejně se nic nevyřeší...tak max dejte v příštích volbách hlas levičákům!2! Kdyby Rusové pouštěli do médií zprávy o každé další super ponorce nebo plánů na zbraně, které budou stokrát ničivější než současná jaderná zbraň USA , tak to by zase lidi mlátili Rusáky.Jinak Bush je idiot...to takový Putin...řekne armádě a policii ať pro něj hlasujou, nemocným nedá v nemocnicích léky dokud neodhlasují a televizi má pod palcem...no a když k tomu připočítáme tu jeho stylovou fotku s obnaženým hrudníkem při rybaření no Boreček!!1358!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 21:02:38

Pete_1PPP: Od SSSR, to už vím dávno od Pouštní bouře. Je sice pravda že v Iráku je nepokoj ale at to někomu skusí říct aby se srovnali a byli normální.

ukuzi

ukuzi | 3. 04. 2008, 21:01:18 | více příspěvků | napsat uživateli

No jistě že souhlasím.. A popravdě řečeno, už mne docela serou ty nesmyslný pacifistický názory mezi lidma.
Dnes NATO jasně deklarovalo, že tento systém bude začleněn do společné obrany aliance.

surprising

surprising | 3. 04. 2008, 21:01:08 | více příspěvků | napsat uživateli

stejne si ho tam postavej a nikoho se ptat nebudou jeste porad je US velmoc !2!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 20:58:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak co se týče stažení Iráku, tak tady jde o to dotáhnout to když už,tak do konce! Čím dýl trvá přítomnost cizích vojsk a rostou ztráty, tím více je pobouřena veřejnost.A odchod vojáků vypadá pěkně...ale prostě musí tu zemi dostat na takovou úroveň, kdy bude schopna vládnout sama.TeĎ je tam pěkná mela a rozhodně tam není jen proto,že tam je US...ale spíš sektářské násilí mezi šíty a sunity.Odejít dříve, než bude země připravena by znamenalo hodit všechny ty ztráty,finance do čudu+ riskovat, že se k moci dostane zase nějaký pošahanec.Co se týče ropy, tak Irák tvoří jen zlomek...Amerika čerpá hlavně ropu z Mexického zálivu a zemí jižní Ameriky.Dále Aljaška a do budoucna to vypadá na orientaci na západní pobřeží Afriky.Nemluvě o tom, že náklady na válku byly tak gigantické, že by si té ropy od Saddáma mohli koupit desetkrát víc(ono totiž těto zemím v poušti nic jiného než tu ropu prodávat nezbývá:) Ale je fakt, že Saddám chtěl prachy, když mu USA nabídli platit léky a potravinami, protože mu tam každý rok umíraly desítky tisíc lidí, tak řekli, že chcou prachy(za které by šly koupit nové hračky- vojenské)

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:54:42

Pete_1PPP: To máš docela pravdu, Ruska ten jenom zbrojí, ale jestli jim ty zbraně vůbec vydrží někdy a nerozpadnou se tak o JÉÉ JÉÉ!2!!2!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 20:51:24 | více příspěvků | napsat uživateli

No to si piš, že jim jde o peníze!2! Teoreticky je to systém, který by byl schopný zneškodnit například raketu vypuštěnou třeba z Iránu nebo KLDR, která se k takovým nosičům taky za nějaký čásek dopracuje nebo v některé zemi(při dnešní stabilitě blízkého východu...) může dojít k převratu a tato technologie se dostane do ruky nějakých magorů.PRakticky jde samozřejmě o upevnění USA jako velmoci...USA staví radar, Rusko zase jaderné ponorky no.Ale prostě je to projekt, který běží už někdy od doby studené války, kdy si Rusko brousilo zuby na celou Evropu...je v tom TOLIK peněz a TOLIK lidí, že když se teď do úřadu dostal Bush, tak to prostě nemůže stopnout ani kdyby se na hlavu stavěl.

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:46:41

Pete_1PPP: Jako chápu je potřeba bojovat s Terorismem tčeba v Iráku nebo v Izraeli tam je bordel a měl by tam být pořádek,ale v Iráku by měli bejt spíše Iráčtí policisté než Americká armáda,a chránit lidi ale radar u nás?!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:43:35

SWEET_SEN_FEST no pokud těm "nahoře" houkne ještě víc v kuli, tak se ani nenadějem !102!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:43:24

Pete_1PPP: Podívej já rozhodně radikal nejsem a ani jsem nebyl , jenom jsem se ptal na názor lidí, jako ne že bych nenáviděl celé spojené státy a podporoval terorismus, ale tady se jedna o to že se tu bude stavět radar který má chránit lidi před útokem ale ve skutčnosti, před čím nás bude chránit? Před Čínou? před KLDR? to jsou jenom nesmysly, no řekni jak by mohli zaútočit na USA z Asie přes Evropu do USA, když by mohli vystřelit přes Tichý Oceán? To je logika, ale těm bohatým jde o peníze, v Iráku jim jde o ropu! kolikrát Bush sliboval že stáhne své vojáky domů?

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:42:29

Pete_1PPP ono z fanatiků udělal někdo ty fanatiky, tím, jaké zájmy prosazuje, dál to nebudu komentovat, ale měl bys brát v potas, kdo je platil, vycvičil a proč se pak od nich odvrátil a teď proti nim bojuje !409!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:35:41

ReTRe: No vypadá to že to budem v pěkným hajzlu, co k tomu dodat

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2008, 20:34:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Zaváhrí v poslední videonahrávce vyzval teroristy k útokům proti organizaci OSN(kde jsme členským státem) taky veřejně vyzval k vraždění židů v Izraeli i v zahraničí.Zvláštní, že když se Bush rozhodně postavit radar(což je defakto obranná stavba) tak v tom všichni vidí rozpoutání 3.světové...mě to je teda celkem fuk- ale daleko víc mě znepokojuje fakt, že tenhle radikál otevřeně vyzval k boji proti zemím OSN!20! Pokud někdo tvrdí,že díky radaru tu budou teroristi, tak by měl vzít hůl a jít vyhnat i židy... Ne že bych podporoval USA ve všem, ale přikláním se radši na jejich stranu než na stranu lidí, kteří nesnáší Ameriku, která se naváží do chudáků muslimů...asi by dotyční byly nejradši, kdyby ti fanatici ty židy vyhladili a byl by klid!1423!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:28:51

SWEET_SEN_FEST no ono to už bují dýl a navíc, ono se nás taky ptát nikdo nebude ;o)

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:28:45

Zabicka-22 : Jsem rád že to říkáš taky, taky ho nechceme, skoro nikdo z nás tady na libce.!1! STOP BUSH

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:27:39

Zabicka-22 si piš, že nedovolili, jsou tak suveréní země, že sami stavějí lidi před mezinárodní soudy a přitom sami tím soudem nemůžou být odsouzení za své zločiny...

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:27:28

!748!!748!!748!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:26:26

Klasika... Nás, jako lidí co tu žijí se nikdo neptá...!1224! Stejně bych ho nechtěla a taky bych to řekla a nahlas!18!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:26:24

ReTRe: no když to tak potom vypadá.... Já jako válku ani nechcu, já aspon věřím že aspon nikdo nechce aby začala

Zabicka-22

Zabicka-22 | 3. 04. 2008, 20:25:35 | více příspěvků | napsat uživateli

NECHCI RADAR!!!Bude to tady u nás strašný....!24!Oni by nám nedovolili si tam u nich v USA neco takovýho postavit!!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:24:17

SWEET_SEN_FEST jj peníze a pak víra, křesťasnká země proti jinému náboženství, tuším, že se historie bude brzo opakovat, asi 3.sv.válkou !2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:21:58

ReTRe: NO to je právě to. O nic jim nejde, jde jim jen o peníze a nic jiného tu nejde.

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 20:18:36

SWEET_SEN_FEST proto jsem tam napsal to "manipulativní" USA začly mnoho válek, podporovali mnoho terr. organizací, ale jsou neodsouditelné ani u soudu v Haagu, což si odsouhlasili, kdyby byly, viděl bys, za kolik manipulativních akcí na základě lží provedla a zodpovídala by se, viz. Irák atd...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarúzemínašémUSAnázorvláda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑