Diskuze a otázky - Klaus a jeho projev :)

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:15:23 |

Co si myslíte o názorech tohoto pána a jeho analytických schopnostech? Domníváte se, že tento pán žije ve svém jednorozměrném ekonomickém prostoru s fakty bez souvislostí, kde na evidentně prostorově omezené planetě je možný nekonečný růst? Nebo patříte ke skupině zastávající jeho názor. !383!

Jaké důsledky podle Vás pro ČR mohou plynout z jeho neuváženéh chování?

reagovat

Jaký byl jeho projev? Jaký je Vašek? :)

V anketě hlasovalo celkem 29 uživatelů

V diskuzi je 132 příspěvků a shlédlo ji 907 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:02:04

at mame na nej jakejkoliv nazor nikdo z nas na nej inteligencne nema... ten clovek ma iq jako vsichni na tyhle diskuzi dohromady... tak bych ho moc neresil pac ten clovek nezije v tomhle svete.

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:01:55

btw oprava ... cos napsal ty .. nějak sem se přepsal .. !1421!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:01:08

mayheMp: Přesně tak. Je to typický příklad ignorantsví.

PS: Ale jo těch intervalů je o něco víc... dokonce i pravidelného vymírání pravděpodobně z vnitřních příčin toho co se děje v populacích ... a děje se to v řádechv řádech milionů let :) Ale kdo si je má všechny pamatovat :)

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:00:59

Každopádně bych řekl že pran profesor vidí do ekonomiky líp než průměrný uživatel libimseti

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:00:33

cyp: nemusíš kopírovat, co sem napsal .. já to vím a stojím si zatim .... jen se divim, že proti tomu ani proti období Karla IV. nemáš žádnej protiargument ... ty takovej co všechno ví všechno zná ...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 22:00:31

Mishel_H2O: no, opak je pravdou. pokud se zeme globalne otepli, prestanou proudit morske proudy a doba ledova je tu zas. teda v evrope 100%. btw treba v jizni americe byla doba ledova asi pred 5000 lety...

tedjen

tedjen | 24. 09. 2007, 22:00:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Mishel_H2O:...to už je smířlivější tón než jen střílet do lidí s jiným názorem než máš ty...to se mi líbí...:)

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:58:14

STARY_CYP - 24.09.07 21:48

DEjv. : Kráva nebo spálení biomasy uvolňuje jenom tolik CO2, kterou rostliny vyrobily z atmosféry. Fosilní paliva jako nafta a uhlí uvolňuje CO2 navíc, které se nevrací zpátky do koloběhu.

Nějaké doplňující otázky?

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:58:14

mayheMp: Dobre, uz jsem te pochopila... No my jsme se v dejepise o tomhle neucili, takze jsem nemohla posoudit... Vykyvy pocasi byly, jsou a budou, ale zase musis brat v potaz, ze doba se meni a ta doba ledva, co byla v praveku, v tehle dobe asi uz nikdy nenastane... Maximalne ta " mala doba ledova "

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:58:11

Má pravdu v jednom... prostě nejsou prachy nato to zastavit...
Oteplování tu je... ne že by tu bez nás nebylo.. ale prostě jsme to jenom urychlili...
A prostě taková je společnost.. chceme žít v luxusu... takže ekologové maj útrum...
Každej umí říct že chce využívat obnovitelné zdroje atd... ale nikdo už neřekne že je to drahý jak svině...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:58:02

STARY_CYP: pokud vim, tak existuji i mensi intervaly ve zmene klimatu, nez tech 140000 let. ale s klausem taky nesouhlasim. zda se mi, ze to rika, jako ze kdyz za to nemuzem my, tak si zas muzem delat ce chcem.... hlavne kdyz nam roste ekonomika...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:57:54

cyp: jestli ty všecky termíny z hlavy z náš, nekopíruješ třeba z práwě otevřený stránky NG tak klobouk dolů, to se musí uznat, ale jinak s tebou dá se říc, že v ničem nesouhlasim ... i za Karla IV. na území ČR bylo tepleji než dnes ... páni to bylo GO !726!!726!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:55:59

M.1985 : viz můj příspěvek z 21:45... nechce se mi to psát znova :)

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:55:38

tedjen: Dobre, odpovim ti teda tak, jak jsi to tady napsal tu odtatu, kterou chces vedet... Podle me na tom ma clovek nemaly podil... Nestavim GO nad ostatni, tohle nebyl muj zamer...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:55:01

!1147!hh!400!>prouskowana inteligence!994!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:53:40

Mishel_H2O: no, mozna to tak vyznelo.... jen chci rict, ze klima se menilo driv a bude se menit i dal... tim nechci rict, ze si teda do prirody muzem vypoustet jakykoliv sajrajty. bejt po mym, dostaly by vsechny ropny a podobny spolecnosti dan, ze by jim zbylo tak na chleba. taky nerikam, ze clovek k oteplovani nijak neprispiva...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:53:17

mayheMp: Pokud vím, tak za doby ledové může periodický výkyv zemské osy asi jednou za 140000 let. A důvody proč je to v pořádku jsem uvedl níže... probíhá to pozvolna. Problém algoritmického uvažování je v tom, že bere všechny informace a hodnoty se kterýma pak pracuje za rovnocenné ;)

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:53:10

DEjv.: Co ja vim..? !1363! Kravy prisly na svet tak, jako kazdy zoivy tvor, jsou jenom hypotezy, jak...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:50:54

H2O: hm koukám, že si to nepochopila ... to nebylo ve smyslu, o co to člověk udělal, že vyrobil auta, kerý produkujou "strašně moc" CO2, ale to měla bejt informace pro vás, že jenom krávy vyprodukujou daleko víc CO2 než auta ... hm a krávy podle tebe vyrobil kdo???!1187!

tedjen

tedjen | 24. 09. 2007, 21:50:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Mishel_H2O:...pochopil sem,že to bylo myšleno jako ironie,jen si myslím,že to bylo v nevhodnou dobu,jelikož tady nejde o to"jestli to způsobuje člověk,hroch nebo mědvěd"...otázka je jestli a do jaký míry na to má člověk vliv..že ničíme planetu,to víme,ale jestli se někdy takhle oteplovalo už v minulosti a v jakejch intervalech,o tom už víme míň..v tom je meritum věci...přesně vystihuješ(ač nevědomky)podstatu toho,o co de panu prezidentovi...říkáš,že to je jiná kapitola...stavíš problémy GO nad všechny aktuální a možná palčivější problémy...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:50:05

DEjv.: Tak jestli to považuje někdo jako ty za skopírované, tak mi to lichotí. Ale nějak mi unikl smysl tvého argumentu. Zkus si to přečíst... zamyslet se nad obsahem ... a až potom odpovědět.

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:50:04

mayheMp: ► Malá doba ledová je označení pro klimatickou anomálii, která znamenala nejchladnější období za posledních 2000 let. Toto období trvalo přibližně mezi 14. a 19. stoletím. Malá doba ledová vrcholila v 17. století. Toto trochu nepřesné označení ve skutečnosti nemá nic společného s dobou ledovou. ◄ Ten nazor zastavam u jinych veci... Tak ale vis jak, napsal jsi to tak, jako kdyby se jednalo o dobu ledovou, co byla v praveku...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:48:30

DEjv. : Kráva nebo spálení biomasy uvolňuje jenom tolik CO2, kterou rostliny vyrobily z atmosféry. Fosilní paliva jako nafta a uhlí uvolňuje CO2 navíc, které se nevrací zpátky do koloběhu.

Nějaké doplňující otázky?

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:48:11

cyp: za prvé to byla informace pro tebe, aby si věděl, co ti popisuju ... za druhé nemusíšsi tady hrát na chytráka, kterej chrlí jedno cizí slovo za druhym, který před chvilkou z kopíroval ...!1326!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:48:03

Globalní oteplování je blbost. To si jen Chuck Norris přitáhl Slunce když mu bylo chladno...

dr.Drzska

dr.Drzska | 24. 09. 2007, 21:47:44 | více příspěvků | napsat uživateli

mishel: třeba výkyvy zemské osy

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:47:08

DEjv.: Ze by aut??? !499!? A kdo vyrobil auta??? !499!?

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:46:33

Mishel_H2O: ... koukam, ze zastavas taktiku: kdyz o tom hovno vim, tak se aspon zasmeju, vid
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A1_doba_ledov%C3%A1

btw kdo mohl za drivejsi ochlazeni zemekoule? dinosauri??

dr.Drzska

dr.Drzska | 24. 09. 2007, 21:46:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Klause nechci zaa prezidenta páč u všech lidí nad 70 se pomalu začíná projevovat senilita. viděl jsem s ním jeden příspěvek v televizi a opravdu tam mrčel jak starej dědek. nevím proč tam nedaj někoho kolem 50, at to není chcípák furt nemocnej jak havel.
Jinak s tím oteplováním má pravdu.

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 21:45:59

DEjv. : Tak už vím jaký je tvůj zdroj informací !1358! Přirozeně to probíhá v řádech desítek tisíc let a bez nadměrné introdukce a reintrodukce druhů. Proto mám hodně nových druhů živočichů přibylo hlavně v interglaciálech a pár endemitů v interglaciálech. Problémem GO je to, že to proběhne velice rychle i když přizpůsobovací tolerance většiny živočichů je minimálně několik stovek generací. Pokud si neuvědomuješ, že je naše pokračování závislé na přírodě nikoliv naopak, tak se dál dívej na svoje animované filmy !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pánnázorklausplanetaschopnostsouvislostČRprojevdůsledekchováníneuváženéhrůstskupina

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑