Diskuze a otázky - CO MÁTE PROTI STÁTU?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 13:42:55 |

Tak nevim, mě to příjde už jako demence, jak tu každý nadává na to, že stát je špatný hospodář a že by bylo zdaleka nejlepší přestat platit daně a jít si každej za sebe.

Moje otázka pro ty, kteří mají ještě zbytek zdravého rozumu :
To si myslíte, že policie a soudy budou dělat zadarmo?
Kdo bude kontrolovat potraviny a pitnou vodu?
Pomůže vám modlení, aby manager vaší nemocnice nebyl debil a nenechal jí zkrachovat?
A když vám bude blbě a zavoláte sanitku, tak vám odpoví "sorry VISA karty nepřijímáme, have a nice bleeding"

Osobně beru stát jako firmu zajišťující chod veřejné správy a daně jako poplatek pro její funkci. A pokud někdo nesouhlasí se zákony v ČR a nemyslí si, že by měl přispívat na jejich dodržování tak se může přestěhovat do Afganistánu ... protože tam nemusíte platit žádný daně, bezpečnost si zajistíte sami (AK-47), stejně tak zákony si budete určovat sami (stačí dát dohromady vlastní ozbrojenou skupinu) a pokud budete potřebovat ošetření, tak vězte, že za to budete muset zaplatit !2!

A Proč stát funguje tak neefektivě? Protože mu vládnou politici a né odborníci. Proto by jsme měli fungovat jako akcionáři a měli bychom mít kdykoliv právo svolat valnou hromadu a když bude nějakej politik mrhat s našima penězma tak ho prostě odvolat a zvolti si jiného. Politici nám nikdy nebudou vládnout dobře. ...

reagovat

Chcete založit ČR a.s. ?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 127 příspěvků a shlédlo ji 1644 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:25:49

To je samozrejme blbost

Adaamek

Adaamek | 16. 05. 2006, 14:25:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Jikra777: já žiju v británii, pracuju tu, studuju, zubaře navštěvuju:o)) a s ohledem na poměr průměrných místních příjmů a platem za podobný služby je to směšná daň za to, jak moc se od českého školství nebo zdravotnictví to místní liší.. co já si vzpomínám, univerzita karlova nemá ani na žárovky, natož studentské granty:))

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 16. 05. 2006, 14:25:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Kaosi, pletes dohromady dve veci - cela prvni cas postu jsou veci, o kterych by se dalo debatovat a osobne jsem urcite zastance nazoru, ze vsechno tebou jmenovane by soukroma sfera zajistila MNOHEM efektivneji, nez to dela stat a jeho regulace. TO zaprve.

Druha cast prispevku uz je o necem jinem - jakmile totiz "privatizujes" stat, delas vlastne to, co si v prvni casti negoval - das veskere "statni" podniky do rukou "akcionaru", coz neznamena nic jineho, nez jako kdybys vsechno privatizoval a udelal z toho jeden velkej holding !1!

A nemusim snad podotykat, ze prave TAKHLE by stat mel fungovat - kdyz uz ma existovat, dejme mu jen ty pravomoci, ktere jsou opravdu nezbytne (hardcore liberal ti rekne, ze nic takovyho neni a divil by ses, co vsechno ruzne po svete funguje !5!)

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:24:07

eniack.pc : Pokud chceš veřejné služby, policii, kontroly potravin a tak dále, a pokud budou existovat peníze, tak KORUPCE BUDE a i ve veřejných službách. Lidi nepředěláš.

Leda, že by jsi šel po rudé stezce za zrušením peněz !2! a zpíval si - poroučíme větru dešti ... hodně štěstí !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:21:41

J0kER : To je jednoduchý, ono je snadný házet špínu, když máš kde !5! Ale zkus nahradit politické tlachárny v televizi něčím užitečnějším a objektivnějším, a budou moct po sobě kydat hnůj tak maximálně na chatě v kompostu !2!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:21:14

Adamek maš recht.
Kaos Jenže když se někdo chová korupčně v soukromém sektoru krade jen penize vlastníka, když je to ve státním krade i moje.

J0kER

J0kER | 16. 05. 2006, 14:20:06 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoS : argumentovat petikorunou od kazdeho je taky blbost ... to je jako kdyz ti reknu, ze pokud ti kazdy da korunu, budes milionar ... takhle by si mohl pokracovat do nekonenecna ...

J0kER

J0kER | 16. 05. 2006, 14:18:47 | více příspěvků | napsat uživateli

a když bude nějakej politik mrhat s našima penězma tak ho prostě odvolat a zvolti si jiného.

tady je videt jak nerealne smyslis ... nezapomen , ze jestli politici nejsou odbornici, tak VETSINA obyvatel teto republiky jsou na tom oproti nim mnohem hure a mira jejich zmanipulovatelnosti je znacna ... staci se podivat na zeleny a narust jejich fanousku ... dat lidem do rukou mo ckdykoliv a jakkoliv odvolat nejakejho politika, stali bysme se svedky tehc nejhorsich urazlivych kampani a vytahovani spiny od vsehcn an vsehcny ...

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:18:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Adaamek - hehe tak to" perfektně fungující kapitalistické zdravotnictví" mě docela rozesmálo!582!!582! Nikdo netvrdí že neni u nás co zlepšovat, ale na postkomunistickou zemi si vedeme docela dobře...ono v těch "západních" státech to neni zas tak růžový !641!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:17:40

kuschlapa : Hmm, korupční prostředí vznikne tak jako tak (když někdo chce peníze a někdo je má, tak je logické, že budou uvažovat o obchodu nad rámec), ale nesouhlasím s tím, že větší.

petka-62 : Nijak, máš jednu doživotně !2! , ještě by jsi z nich mohl dostávat zisk !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:14:50

JitkaDvorakova : Tak ilegální immigranty bych nepodporoval. Ale ty legální, když už sem dou, potřebujou něco pro to aby se mohli začlenit do naší společnosti ... to je i pro tvoje dobro.

A co se grantové politiky na výchovu lidí z třetího světa týká, tak by stačilo, kdyby podobné projekty vznikly po celé evropě. 1 škola na 10 000 000 plátců daní, znamená 50 000 000 ročně na její provoz, když každý dá 5 korun. To je stejné jako když hodíš jí hodíš bezdomovci a ještě lepší, protože víš, že se tím někdo vzdělá a ne že to prochlastá !2!

Adaamek

Adaamek | 16. 05. 2006, 14:14:46 | více příspěvků | napsat uživateli

nemám rád tenhle levicově populistickej tón. a lidi bědující při představě kapitalisticky privatizovaného zdravotnictví nebo placeného školství, vykřikující o konci světa už jen při myšlence, že by si museli u zubaře zaplatit plombu:)) ironií myslím je, jak perfektně šlape zdravotnictví nebo školství v prohnilých kapitalistických zemích, kde jsou tyto služby už dávno zpoplatňované, zatímco ten čecháčkovský hrdý přesahující socialismus produkuje zdravotnická zařízení na úrovni rumunska, s podhodnoceným personálem a čekací lhůtou na operace v řádu měsíců, školství přijímající desetiny až setiny reálných uchazečů o studium a podobně:)

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:14:10 | více příspěvků | napsat uživateli

mecca_boy - dovolim si oponovat že by to u nás fungovalo stejně jako na Zélandu!895!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:12:35

Trošku se bojim, jak se s těma akciema bude obchodovat. !900!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:12:23

KaoS : o tomto jsem již uvažoval.... je to nereálné.. nakonec ti vznikne větší korupční a neefektivní prostřed než je teď (nesmíš zapomínat na obce, kraje atd..). To prostě neuhlídáš...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:11:47

mne tohle prijde jak megazavadeci blbost!

Ty si vyberes afganistan, ja ti dam za priklad novej zeland a uz se na to kouka uplne jinak.

a funguje to tam, je to hospodarskej zazrak....

mel by sis o tech vecech trosku vice precist....

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:11:03

KeithT : Mno z vlastní zkušenosti z Birminghamu , chodil jsem každý den do práce, ve městě větším, než Praha je přechodů co by jsi na prstech obou rukou spočítal. Můžeš si přecházet kde chceš, na přechodu tě každý pustí, ale mimo ne, a mnohdy ani nepoužívají blinkry, takže tam chodit pešky je dost o nervy.

Odpad se tam řeší tím, že se cpe do pytlů a ty se pohazujou po ulici s tím, že občas někdo projede a posbírá je. Takže to tam na ulicích vypadá jako na skládce. Popelnice a přechody opravdu nejsou na škodu !5!


A co se mafie týká, tak samosebou, že zločinost nevymizí, ale není nad to, když dete po ulici a za váma se žene nějaká banda a pak potkáte poldy !2! . Nemám s nima blbý zkušenosti a přecházím si kde chci i před nima, ještě nikdy mi pokutu nedali !5!

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:10:52 | více příspěvků | napsat uživateli

mazek - to je teorie, nemůžeš vědět jak dopadne za 40 let...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:09:42

Kaos:Osobně beru stát jako firmu zajišťující chod veřejné správy a daně jako poplatek pro její funkci....

To samý sem říkala včera a Chaos hrozně oponoval a chtěl z daní prolepovat ilegální cizí imigranty.To je pak těžký todlencto takovádle řeč....!470!

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:09:41 | více příspěvků | napsat uživateli

hlavně mi musí STÁT, pak je vše v pořádku!582!!582!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:09:22

měli bychom mít na výběr..... je tu ještě pojištění.... který ti může zajistit lékařskou péči.... jasně že nějaký prostředky by se měli vynakládat, ale já nemam pocit proč ze 135% mojí mzdy (100% pro mě, 35% rovnou státu od zaměstnavatele) mám platit 80% státu a 55% si nechat..... upřímně, mám sociální cítění, a sám dobrovolně přispěju když můžu..... nicméně tato zkutečnost mě staví do role té, že začínám zdravě nenávidět nezaměstnaný, bezdomovce, nemocný, nevzdělaný byť oni nemůžou za tu situaci, do které se dostali(někteří jo, ale o tom se bavit nechci) ...


nemáš pravdu s tou firmou.... firma musí zajistit svou prosperitu, když neprosperuje tak zkrachuje a lidi za to zodpovědný jsou v hajzlu...

až zkrachuje náš stát tak lidi za to zodpovědný řeknou, no dělali jsme co jsme mohli, a půjdou žít jinam, s těma penězma co si vydělali tou svou neúspěšnou prací.....

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:09:17

Jikra777; existuje neco cemu se rika rozlozeni rizik.......

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:06:33

KaoS : Proti veřejným službám nic nemám a otázka zněla, co máte proti státu!801! Proti státu mám hodně a již první mou výhradou je to, že máme na piču vládu - od které se odvíjí chod výše zmíněné republiky...Banda mafiánů tě může přepadnout jakmile budeš někomu nepohodlný - stát ti nepomůže. Maximálně po těch lidech bude chvíli pátrat a pak to zamete pod kobereček - se zapoměním tebe jako občana, což je hned... Než kolikrát přijedou hasiči, dům shoří...i s lidma, když je nejhůř.. A kdo dneska používá přechody? Z každý strany akorát slyšim, jak někdo vyfásl pokutu, pče po něm nešel!785! No, jak říkám - ať si veřejný služby jsou - mě vadí ta banda rádoby zástupců státu...

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:05:39 | více příspěvků | napsat uživateli

mazek - průser nastane když ta pojišťovna krachne a na důchod pudeš bydlet na hlavák!582!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:04:42

nádhera:-)

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:04:30

kuschlapa : Pokud vím, tak - akcionář chce správně fungující společnost, zákazník chce kvalitní služby ... pokud oba sloučíš a dáš jim pravomoc rozhodovat o vedení, tak si nemyslím, že by tolerovali neefektivní práci jejich zaměstnanců a ti by pod hrozbou neustálého vyhazovu kurevsky přemejšleli co s těma penězma udělají !2!

sper

sper | 16. 05. 2006, 14:03:11 | více příspěvků | napsat uživateli

politika je jedna věc, management druhá, akorát našim politikům se to nedaří nějak skloubit dohromady..... každej má plnou hubu keců o reformách a skutek utek. pokud bys měl firmu, jak dlouho by jsi mohl být v deficitu a hospodařit se schodkem?

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:02:09

YOPA : On i dává, ale jsou to tak "prosté věci", že si je drtivá většina už ani neuvědomuje a myslí si, že je to samozřejmost která nám byla seslána bohem !2!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:02:06

KaoS : špatné pochopení problému - politici rozhodují o cizích penězích, tak je jim jedno jak o nich rozhodnou.
btw. jak chceš zajistit konkurenční prostředí? Vzniknul by tím opět neefektivní monopol.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:01:33

Kaos: nerikam neplatit dane, ale treba zdravotni a socialni pojisteni...? Ja si myslim, ze kdyz to same budu platit soukrome pojistovne, tak se o moje kacky postara lip nez stat, ktery je za obrovskych nakladu casto velmi neucelne prerozdeli a hovno z toho....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

státvisumsoudmodlenípoliciezbytekdaňvodakaždejotázkapotravinasanitkapříjdemanagersorrydemencerozumnemocnicedebilkartyhospodář

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑