Diskuze a otázky - CO MÁTE PROTI STÁTU?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 13:42:55 |

Tak nevim, mě to příjde už jako demence, jak tu každý nadává na to, že stát je špatný hospodář a že by bylo zdaleka nejlepší přestat platit daně a jít si každej za sebe.

Moje otázka pro ty, kteří mají ještě zbytek zdravého rozumu :
To si myslíte, že policie a soudy budou dělat zadarmo?
Kdo bude kontrolovat potraviny a pitnou vodu?
Pomůže vám modlení, aby manager vaší nemocnice nebyl debil a nenechal jí zkrachovat?
A když vám bude blbě a zavoláte sanitku, tak vám odpoví "sorry VISA karty nepřijímáme, have a nice bleeding"

Osobně beru stát jako firmu zajišťující chod veřejné správy a daně jako poplatek pro její funkci. A pokud někdo nesouhlasí se zákony v ČR a nemyslí si, že by měl přispívat na jejich dodržování tak se může přestěhovat do Afganistánu ... protože tam nemusíte platit žádný daně, bezpečnost si zajistíte sami (AK-47), stejně tak zákony si budete určovat sami (stačí dát dohromady vlastní ozbrojenou skupinu) a pokud budete potřebovat ošetření, tak vězte, že za to budete muset zaplatit !2!

A Proč stát funguje tak neefektivě? Protože mu vládnou politici a né odborníci. Proto by jsme měli fungovat jako akcionáři a měli bychom mít kdykoliv právo svolat valnou hromadu a když bude nějakej politik mrhat s našima penězma tak ho prostě odvolat a zvolti si jiného. Politici nám nikdy nebudou vládnout dobře. ...

reagovat

Chcete založit ČR a.s. ?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 127 příspěvků a shlédlo ji 1643 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 15:01:18

http://monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=11064418

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:58:06

kaos a ty ses nám vybarvil, jakmile tě vysološkolák vyargumentoval tak mu prostě řekneš že je dementní . Tohle dělají akorát hlupáci

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 16. 05. 2006, 14:58:04 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoSi, takze po nas chces, abychom nechali svych "teorii a novych systemu", ale naopak tvoje "vzdusne zamky" mame brat jako trendy a nepitvat je do hloubky?

No tak to je lol !898!!863!!383!

Pro tvoje info - nenapsal jsem ani jedinou vec, ktera by nekde na svete nefungovala. To, ze vsichni koukate jen na tragicky socialistickou Evropu je vec jina.

Ale budme vecni, bavme se treba o ty Poste - vygoogli New Zeland, Douglas, Post system reform - a precti !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:56:46

rostenka666 : Mno nevím, ono právo je super věc, ale ty lidi to prostě zadarmo dělat nebudou !1! ... možná jo , akorát na soudní stání by jsi jim musela donést trochu chleba namočeného ve vodě. A proč to žere celou tvojí studenskou výplatu nevím, zeptej se pánů politiků !2! Odhaduji, že potřebovali nový rodinný domek od státu, sešívačku s motivem Michaela Jacksona, nebo vyměnit ten půl roku starý nábytek v jejich kanceláři !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:54:34

BTW pro všechny, nehodlám tu debatovat o píčovinách, jak to všechno provést a zařídit, to není v síle jednoho člověka. Ale existují opravdu věcné návrhy jak podobný systém zavést ...

Jen se tu snažím zdůrazňovat, že je demence lidí co tu nadávají na to, že platí daně a stát je zbytečný, zamyslete se nad tím co plkáte !2!

A pro lidi typu vysokoskolak01, eniack.pc, JitkaDvorakova ... vraťte se do reality, nehodlám tu diskutovat o ekonomice ani o nových sýstémech, protože nejsem politik ani nikdo s přístupem k moci a vy také ne, protože pak by jste místo toho tlachání něco dělali !2! ... Chytráka ze sebe může dělat kdokoliv, ale je skutečně hloupé tu pořád dokola mluvit o principech se kterými nic neuděláte.

HOWG

MaliBu.6

MaliBu.6 | 16. 05. 2006, 14:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

clovece, ked som videl anketu, chcel som ist do afganistanu. Ale ked som si precital, co pises... hmm, to znie inteligentne. Myslim, ze by sa politici zacali snazit, aby stat fungoval a viac prosperoval a nie, aby hrabali pre seba a aby to slo do riti. Ja teda suhlasim, aj ked to mozno bude mat nejake zapory, ale kym o nich neviem, tak mi to pripada ako kvalitna mylienka. A v tom nasom state by sa to mohlo tiez zaviest (SR) :))

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:50:13

KaoS - dobrý, takže nepochopení probíhá na tvý straně !669! tak znovu: Já se ptám, když platím daně, proč když chci od soudu, aby vymohl má práva, protože to není už v mých silách a kompetenci, tak proč za to musím ještě platit? ono takový soudní poplatky etc. mi sežerou celou mojí studentskou výplatu

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:49:49

Kaos - Když spočítáš všechny daně tak 65 - 70 procent svý mzdy dáš státu. Není to moc a zamysli se co za to máš.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:48:45

rostenka666 : Prostě jde o to, že něco - daně platit musíme. Aby jsme právě zajistili chod třeba soudu a mohli ho kdykoliv využít. Mě fascinuje jak se tu někdo ohrazuje s tím, že NECHCE PLATIT NIC. ale pak by si musel platit sám i soudy policii a podobně. Kdokoliv má na soudy právo, ale musí se zabránit mrhání penězma, který státu dáváme ...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:48:42

eniack.pc: tohle je jedna zlata veta, presne takhle to je - delam v oboru, kde se prachy tocej a setkavam se s lidma a muzu rict, ze je to presny, ti co vetsinou neco sami maj, jakoze vydelali, ti jsou hodne opatrni.

Ale chudaci co maj hovno maj nejvice receptu, kde sehnat penize. a je zajimavy, ze vzdy nejzarucenejsim receptem je nejdrive vzit tem co maj a pak se s tim neco udela...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:47:39

JitkaDvorakova : Tak ilegální immigranty bych nepodporoval. Ale ty legální, když už sem dou, potřebujou něco pro to aby se mohli začlenit do naší společnosti ... to je i pro tvoje dobro.

Nebudu rozmazávat téma od včerejška-jen to co tady Kaos vykládá,je za prvé pitomost-"když už jsem dou"!121! - nemají tady co dělat,ekonomiku cílovýho státu poškozují a ví to každej kromě Kaose,za druhé když tady nemají co dělat,nevím proč by bylo pro moje dobro začleňování nějakých elementů,na který jsou vytočení už i tolerantní Holanďané.
Co se týče grafů,co jsem tady viděla, tak mazkův má hlavu a patu,Kaosův je kravina,kterých bez uvedení zdrojů vyrobím pět za deset minut.... !2!
myslím,že lidi jejichž názory se dají brát vážně,jako Adámek,Vysokoškolák01 a mecca boy tady tak trochu zrácí čas,tak jak jsem ho zbytečně včera ztrácela s Chaosem já...!121!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:46:11

KaoS - tak srry, ale tvojí odpověď jsem nějak nepochopila a ani jsem si v ní nenašla odpověď na mou otázku.. tak prosím ještě jednou, popořadě srozumitelně a můžeš i polopaticky !923!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:45:14

rostenka666 : Tak příspěvek je na provoz soudu a jeho zaměstnance, jde o to, aby někdo nežil jen ze sociálních dávek a ostatních. Předpokládá se, že kdo má pracovní schopnost, alespoň někdy pracuje a takže platí daně !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:43:23

Vysokoškolak maš pravdu

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:41:52

KaoS - no souhlasim.. jen nechápu, proč když platim ty daně a potřebuju se domoct svých práv u soudu, proč za to mám platit? takže když nemám peníze, tak nemám nárok na svý práva??

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:41:27

vysokoskolak01 : To je jednoduchý, protože každý občan by měl mít právo na státní služby.

S tím ADSL, tam taky musí pražák doplácet na rozvoj sítí na vesnici !5!

V potravinách si taky platíš reklamní kampaň a billboard někde na silnici ...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:41:05

Kaos: Promin zapoměl jsem dodat právo na základní vzdělání, ale to je myslím vzákladní listině práv a svobod. Věda? Děláš si srandu? Vše co tento stát za pěkný prachy vymyslel tak levně prodal. Univerzity a vědecké ustavy mají spolupracovat se soukromím sektorem a ne jak ted kdy stát do nich leje nějaký peníze ale efekt tomu není přímo uměrný.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:39:14

mecca_boy : I největší blbec bude sledovat svůj zájem, a v téhle formě to bude zájem skupiny, protože nikdo nebude mít dostatečný vliv aby obrátil ty ostatní.

Nepodceňuj lidi až tak moc !5!

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 16. 05. 2006, 14:37:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Kaosi, jeden ze zakladnich podminek pro delani businessu je uspokojovani SPOTREBITELU, tudiz nevidim duvod, proc by soukrome nemocnice nelecili a soukroma posta nepostovala !1!

S tim ADSL si uhodil hrebicek na hlavicku - proc by vsichni uzivatele ve meste meli DOPLACET na nerentabilni linky nekde v Horni Dolni? Kdyz preci bydlim na vesnici, musim pocitat s tim, ze nektery vysady mesta mit nebudu - a kdyz se mi to nelibi a je to pro me fatlani nedostatek, nikdo mi nebrani se prestehovat (ja vim, to je moc prace).

Ceska posta je typickym prikladem statni cerny diry - celorepublikova legislativne narizena dostupnost je vykoupena tragickejma sluzbama a silenym predrazenim (20Kc za slozenku je proste zlodejna).

Jestli mas chvilku casu, schvalne si vygoogli Novej Zeland a ministra Douglase - budes se asi HODNE divit, co behem par let prosadil a jakej to melo efekt !5!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:36:31

Kaos : Viz Gregruv Čes, který je z věčiny státní a taky dává pěkně drahou elektriku. No jo monopol. A jeho šéfové si dávaj pěkně tučný odměny.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:36:03

eniack.pc : Tak ony určité dávky by mohly být součástí služeb, za které platíš. Teď jde jen o to, zaručit, že každý si za služby platí. A samozřejmě musí fungovat i ochrana části občanů, které nemají dispozici na to si služby platit.

cca 0.5 % populace trpí aspergovým syndromem
cca 1 % populace má různé stádia schizofrenie
existují mentálně postižení
existují opuštěné děti
existují tělesně postižení.

To jsou skupiny obyvatel co se o sebe stoprocentně nepostará, o ty se musíme postarat my dohromady.

Stejně tak děti potřebují nějakou základní péči. Chceš tvrdit, že by si měli platit základní školu?

Co věda?

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:35:50

Kaos: ja nevim, mne se zdalo, ze ses rozumnej, resp. castecne snilek.

Ale to cos tedka napsal je kravina nejvetsi - pochop, lidi nepredelas, vzdycky se najde nejaka Penta group, kteta za velmi vyhodnych podminek ty akcie nejak SDRUZI a pak bude delat vse proto aby se mela co nejlepe.

Lidi jsou ovce, neumej se starat sami o svy a tak jim das jeste pravomoc aby kontrolovali svoji blbosti kazdyho jednoho jinyho obcana...

Promin, ale tohle je takovej vedeckej komunizmus...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:35:32

Adaaamek : Chánov? Neznám, tudíž to chápu jako absolutně nesmyslný výpad v podobě srovnání bodu A a B s KaoSovi strany..

Jikra777

Jikra777 | 16. 05. 2006, 14:35:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Adaamek - Anglie je trochu na jiné ekonomické level než my, srovnej to prostě Anglie ekonomika-zdravotnictví versus Čechy ekonomika-zdravotnictví.Já žil 4 roky v Austrálii a zdravotnictví prostě přímo úměrné ekonomické vyspělosti země.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:35:07

Nejvíc by vždy rozdávali peníze bohatých ti co sami nic nevydělali.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:31:13

vysokoskolak01 : Tak v tomhle nesouhlasím, úplná privatizace a státní regulace jsou 2 extrémy. Totiž pokud všechny ty služby rozdrobíš na skupinu soukromníků, tak ty budou sledovat cíle svých akcionářů. což ještě nutně neznamená, že to budou zájmy spotřebitelů a například můžou existovat i místa, kde se nevyplatí vytvářet takovou nabídku (ADSL si taky nemůžeš pořídit všude).

Takže privatizace ano, ale ne do soukromého sektoru, ale právě do rukou všech občanů.

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:30:48

Kaos o tom em mluvil. Chránit moje práva to je policie na to aby mě nikdo neokradl, mám právo i na nezávadné potraviny - od toho jsou různé inspekce, to ti nikdo nebere. Říkám že daně se platit musej ale ne daně na to aby se stát staral o občany.

Adaamek

Adaamek | 16. 05. 2006, 14:30:40 | více příspěvků | napsat uživateli

KeithT: birmingham má taky v británii pověst českýho chánova:))

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:27:05

KeithT : Mno z vlastní zkušenosti z Birminghamu , chodil jsem každý den do práce, ve městě větším, než Praha je přechodů co by jsi na prstech obou rukou spočítal. Můžeš si přecházet kde chceš, na přechodu tě každý pustí, ale mimo ne, a mnohdy ani nepoužívají blinkry, takže tam chodit pešky je dost o nervy.

Odpad se tam řeší tím, že se cpe do pytlů a ty se pohazujou po ulici s tím, že občas někdo projede a posbírá je. Takže to tam na ulicích vypadá jako na skládce. Popelnice a přechody opravdu nejsou na škodu


A co se mafie týká, tak samosebou, že zločinost nevymizí, ale není nad to, když dete po ulici a za váma se žene nějaká banda a pak potkáte poldy . Nemám s nima blbý zkušenosti a přecházím si kde chci i před nima, ještě nikdy mi pokutu nedali

KaoS : Nj, ale Birmingham není jaksi české město žéé...

Máme tu sice přechody snad všude, že jich ani tolik není třeba, ale jak říkám - s jejich maximálním využitím můžeš počítat jen ve větších městech a za jejich nepoužití-POZOR- je rozdíl mezi dopravní a pořádkovou policií, dostaneš pokutku...

O odpadu se bavit nechci - vždyť kolik je v našej zemičce zakázanejch skládek a krásných míst, kde se to kupí bordelem... Necpi mi pořád tu veřejnou správu... Vím, že je těžký obhájit politiku, ale ta se veřejnou správou obhájit nedá..

No, nikdy mi v patách žádná nebezpečná skupinka nekráčela + zastávám takovou krátkou teorii z lidových vtipů - policajti jsou jako peníze...Když je potřebuješ, nejsou...

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 14:26:48

Stát je tu od toho aby ochranoval naše práva a né od toho aby se o nás sociálně staral. Práva nechrání / viz naše soudy kdy se čeká 5 let na rozsudek zato do sociální sverz se sere musím platit sociální a co z toho? Když jsem bez práce dostanu stejně jako ten co nemaká, protože uředník mi řekne že ještě nějaký peníze mám/

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

státvisumsoudmodlenípoliciezbytekdaňvodakaždejotázkapotravinasanitkapříjdemanagersorrydemencerozumnemocnicedebilkartyhospodář

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑