Diskuze a otázky - AMERICKÁ PROTIRAKETOVÁ ZÁKLADNA - CHCI JI !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 13:12:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jsem pro aby na našem území vznikla základna amerického protiraketového systému.

Kdo jí zde nechce? Komunisti, levice a hloupí a neinformovaní lidé.

Bolševici se jí bojí jako čert kříže, protože omezí možnost že někdy v budoucnu převezmou moc ve státě.

Ozívají se i socialisté, protože to naruší možnost osamocení se EU od NATO. O což se hodně Eurobyrokratů podle mne snaží.

Takže já zde Američany vítám...

reagovat

ZAKLADNA OCHRANI

V anketě hlasovalo celkem 600 uživatelů

V diskuzi je 2016 příspěvků a shlédlo ji 6684 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 600 | 660 | 690 | 720 | 750 | 780 | 810 | 840 | 900 | 1200 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 08. 2008, 16:19:45

> MikeiXX
navazel jsem se do zakladatele diskuze, a mel jsem k tomu duvod... socany a komance neresim, byla by to ztrata casu... jakozto pravicove orientovany clovek vznasim tedy vyhrady toliko ODS, protoze si myslim, ze tato strana ma na vic... nase zeme jde dopredu, a mohla by jit rychleji, kdyby nekteri vice pracovali, a mene drzkovali. mas pravdu, ze pan Zeman se nikdy jako pravicak neprezentoval, ale kroky jeho vlady byly vice pravicove, nez kroky kterekoliv jine vlady. ale to je jen smesna polika...

uživatel eliminován | 26. 08. 2008, 12:05:31

blueberry-hill: ja si ho moc dobre pamatuju, protoze jsi se nemistne a bez kloudnych argumentu navazel do ostatncih, co jsou pro radar...
asi jsi se bavil s lidma ve skotsku o politice, kdyz vis, jak by zareagovali? ikdyz v tomhle neni hlavni pointa...
nevim, jak jsi prisel na tom ze jenom pravicova mladez je arogantni a sebejista? ja takovy nejsem...vypada to, jako by levicova mladez byla ta hodna a pravicova zla...a pri tom ja treba vidim aroganci pana Paroubka, pana Ratha, pana Sobotky, kterim holduji mladi a starsi levicaci v nasi zemi a maji je za sve vzory...kdyz teda kritika, tak z obou stran
a k panu Zemanovi...neni ti pravicovy politik...nevim jak jsi k tomu nazoru prisel, ale kdyz shrnes jeho ucinkovani ve vlade...byl to on, kdo po roce 93 tak nejak sjednotil levicaky...byl to on, ktery se chtel spojit s komunisty...a byl to on, kdo mel zvlastni nazor na ekonomiku, kdyz chtel investovat deficit rozpoctu...ikdyz ho mam rad...co neni v politice, zajimave glosuje a vzdy si rad poslechnu jeho pohled na deni v republice...a je hezky videt, jak se sam zklamal v CSSD a to, jak se jeho predstavenstvo chova;)

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 23:59:25

> MikeiXX
asi by sis mel dohledat svou prvni odezvu na muj prispevek, pak by se vse vysvetlilo... - tohle by se mi ve skotsku opravdu nestalo. Zeptali by se mne, co me vede k temto myslenkam, a ja bych jim rad odpovedel... bohuzel, ceska pravicove orientovana mladez chytla jakysi mores pan langera a topolanka ci snad byvale soudruzky( na jejiz jmeno si ted nemuzu vzpmenout, ale ucila me na gymplu chemii, a pak na tabore pobihala za komancu se samopalem na rameni jak zbesila svine) byt nadevse sebejista a arogantni... bohuzel, tenhle trosku drsny ton zvladal jediny pravicovy plitik ceske polistopadove existence - Milos Zeman... cetl jsi spravne, jediny polistopadovy PRAVICOVY politik

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 23:21:25

blueberry-hill: ja jsem s Tebou chtel slusne diskutovat, ale bohuzel jsi byl Ty ten, ktery nechtel a od zacatku se nademnou povysoval!5!
a btw. ver, ze i tady u nas v CR najdes spousty takovych lidi;)

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 23:14:40

opraa jazyka: bonmoty se "museji"... i kdyz to nevypada tak dobre!2!

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 23:13:38

> MikeiXX
bonmoty se musi umet pouzivat... je dost tezke promlouvat, kdyz nevis, kdo te posloucha... proto jsi ze me mel ( a nejspis stale mas) legraci... skoda, ze jsi mou vyzvu na skutecnou diskuzi neprijal... mimochodem, pocasi ve skotsku bylo jen slabym odvarem toho, jaci jsou tamni lide... vubec se mi tam nechtelo, ale jeste vic se mi nechtelo zpatky domu, do anglie... lide jsou tam srdecni, bez pretvarek, a sami sobe i tem druhym dodavaji silu pouhym slovem...

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 18:58:16

blueberry-hill: ano ano, ty ponozky, to byl takovy bonmot, ktery se casto pouziva!5! a jsem rad, ze v tom Skotsku jsi zazil hezky pocasi

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 18:49:12

> MikeiXX za normalnich okolnosti ponozky vystaci cely den. ve walesu bylo typicke, a ve skotsku netypicke - slunicko cely vikend, takze ponozky jsem ani nepotreboval

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 18:08:33

blueberry-hill: menici se jako ponozky....dest a hnusne a za chvilku na to sluceno a krasne!5!

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 16:50:20

> MikeiXX
jake je typicke pocasi ve walesu a ve skotsku?

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 12:20:02

blueberry-hill: vis jak se mi po Tobe styskalo?!5! takovou dobu bez Tebe a bez Tvych velice informativnich prispevku tady...ve Walesu a Skotsku jo? teeedaa...a co pocasi? bylo typicky? mas nejaky suvenyry?:)

U.F.O.

U.F.O. | 25. 08. 2008, 11:01:34 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield1
Jak už jsem tady psal dříve, jsem si vědom, že hrátky s čísly patří do arzenálu mediálního boje a beru ty údaje vždycky s rezervou. Ovšem nic to nemění na faktu, že Klaus nikdy veřejně neschvaloval ruskou invazi do Gruzie. Ani v MF Dnes.

uživatel eliminován | 25. 08. 2008, 02:32:53

> MikeiXX
to jsou perly, ze to nestacim sbirat!2! nemyslim si, ze te to zajima, ale byl jsem ve walesu a ve skotsku - poznat sousedy

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 14:49:46

> U.F.O.
tys nečetl ten Klausův rozhovor pro MfDNES z 15.8.08 ?
odmítá srovnání 1968 - 2008 takto: ČSSR tehdy nenapadlo Podkarpatskou Rus
asi mu nějak uniklo, že Jižní Osetie NENÍ (zatím) územní část Ruska, že tzv. gruzínská invaze byla jen reakcí na dlouhodobé vraždění Gruzínců v Osetii, a pokud jde o vymyšlené tisíce mrtvých, potvrzují to i jiné zdroje než Štětina, jen se podívat - třeba New York Times

"Svědčí o tom zpráva reportéra, který navštívil tři nemocnice ve Vladikavkazu, kam měli Rusové převézt většinu zraněných. Podle jeho zjištění v nich hospitalizovali jen 259 zraněných (počet zraněných ve válce bývá přitom tradičně vyšší než počet mrtvých). Stejně tak zveličovaná budou ovšem i čísla, která uvádí gruzínská strana." etnické čistky v Osetii potvrzuje kromě NYT taky německý konzervativní europoslanec Elmar Brok, ale to nejspíš víš i ty

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 13:00:55

!2! jak originalni:
Bývalý premiér a šéf sociální demokracie Stanislav Gross v sobotním rozhovoru pro Lidové noviny přiznal, že vláda ČSSD zahájila jednání o případném umístění amerického protiraketového radaru na území Česka. "Pokud vím, tak ta debata začala již někdy zkraje roku 2000, 2001. V té době začaly první sondáže a v té době jsme tedy nedávali najevo, že je pro nás radar na našem území nepřijatelný," řekl Gross, který dodal, že osobně u jednání nebyl. V rozhovoru rozvněž prohlásil, že výstavbu základny nyní podporuje. Současný předseda ČSSD Jiří Paroubek stavbu radaru odmítá. http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=614553&tro5222_0_2 jakmile je u vlady, je CSSD PRO, jakmile ne, je PROTI....!2! to je panecku opozice

uživatel eliminován | 22. 08. 2008, 11:47:55

bezte s tou vasi politikou uz nekam nejlepsi by bylo vypustit vsechny jaderne zbrane a znicit lidstvo chovame se jako prasata

uživatel eliminován | 22. 08. 2008, 11:45:13

zakladna? jednoznačně ne!!! rusko ma pocit že to je nasměrovane proti nim a asijske staty budou mit jen zaminku proč ji zničit , rozbije to mezikontinentalni vztahy , povede to jen do hajzlu , usa si tu postavi zakladnu a logicka reakce nani bude jen zbrojeni!555!

uživatel eliminován | 22. 08. 2008, 11:40:29

blueberry-hill: !1347! ja jsem rad, ze jsem Te konecne pobavil, ikdyz docela pozde, protoze ja se Tebou bavim uz od zacatku!1! domaci ukoly, ktere mely nekdy smysl, jsem splnil do puntiku:) a co na dovce? jak jsi se mel? by me zajimalo, kde jsi byl...jestli to byl byvaly vychodni blok ci zapadni cast!5!

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 23:21:18

> MikeiXX
ted sji me konecne pobavil!2! co ten domaci ukol?!20!

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 21:45:38

blueberry-hill: !2! radsi cist MF DNES, nez Halo noviny nebo Pravo vid sefiku?

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 21:24:52

> MikeiXX
tak z MF dnes mas tyhle blaboly!2! uz jsi splnil domaci ukol?!20!

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 15:05:53

jsem proti

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 15:04:04

"Postoj polské vlády je rozumný. V surovém světě šílených mudžahidů, chladnokrevných agentů v čele jaderných velmocí a jurodivých pacifistů je bezpečí střední Evropy vratké. Sepětí s americkým obranným systémem je činí mnohem pevnější." Martin Komárek, MF DNES 21.8.08 !1371! poslední odstavec komentáře, který je doopravdy skvěle napsaný.

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 20:20:01

Ale to nocni ostrelovani bylo den predtim. Nebo teda spis noc predtim. Pak to mesto Gruzinci obsadili, a nasledne byli odtud vyhnani ruskymi jednotkami... a dost pochybuju ze byli vyhnani proutky a kamenim.... Ale spis ostrelovanim. A ze Rusum na ztratach moc nezalezi, myslim dokazali mnohokrat, takze par baraku ktere navic nejsou jejich.... cert to vem.

U.F.O.

U.F.O. | 20. 08. 2008, 14:25:37 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84
Popírá to senátor Štětina v té svojí zprávě. Vyloženě tam napsal, že to byli Rusové Cituji: "Město Cchinvali bylo během několika odpoledních hodin 8. srpna zničeno ruskou federální armádou, přesunutou sem z území Ruské federace.". Zdroj http://neviditelnypes.lidovky.cz/dokument-jihoosetinske-mesto-cchinvali-znicila-ruska-58-armada-pby-/p_zahranici.asp?c=A080817_123955_p_zahranici_wag

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 13:36:38

> U.F.O.
Pokud vim tak nikdo nepopiral ze Gruzie v noci bombardovala Cchinvali, problem je v tomze ty nechces priznat ze odpovidala na akce separatistu. A ze predhazujes ze to bylo v noci... no nevim, nevsiml jsem si ze by behem jakekoliv valky bylo pravidlo ze ve 22:00 je vyhlasen nocni klid a konec boju. To je naprosto nesmyslny argument.

Probe

Probe | 20. 08. 2008, 12:31:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak Poláci mají podepsáno.

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 10:36:53

Se základnou zásadně nesouhlasím

U.F.O.

U.F.O. | 20. 08. 2008, 10:35:36 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield1
Ano jistě. Rusové si to noční bombardování Cchinvalli vymysleli. To tvrdíš ty a senátor Štětina. A co se týká tvého minulého příspěvku - budu tě citovat. "když něco dělá NATO, je to mezinárodní terorismus, zato když totéž - a v horším - udělá Matička Rus, tak je to správné... ještě že nám to pan profesor tak hezky vysvětlil" a znovu se tě ptám, kde a kdy Klaus řekl, že postup Ruska byl správný. Pokud si nedokážeš obhájit vlastní slova, tak radši mlč.

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 10:28:26

> U.F.O.
opravdu nemůžu za to, že si moje příspěvky špatně přečteš, takže argumentuješ proti něčemu, co jsem nenapsal co zbývá, nejde-li použít to co jsem napsal

mimochodem , jak že to ta Gruzie stihla za jeden den zařídit tu genocidu, když postupně vychází najevo, že ty tisíce mrtvých a města srovnaná se zemí si Rusové jednoduše vymysleli? proč by mě to od nich mělo překvapovat, že, tradice je holt tradice, viz rozhovory s účastníky "bratrské pomoci spřátelených armád" z roku 1968, to jsem nestačil valit oči, co všechno vojáky v ČSSR čekalo (teda pokud vůbec věděli, že jedou do ČSSR)

předchozí | 0 | 300 | 600 | 660 | 690 | 720 | 750 | 780 | 810 | 840 | 900 | 1200 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

možnostzákladnaleviceúzemíeurobyrokratůsystémkomunistabudoucnobolševiksocialistačertkřížčlověkameričanystátosamocení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑