Diskuze a otázky - AMERICKÁ PROTIRAKETOVÁ ZÁKLADNA - CHCI JI !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 13:12:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jsem pro aby na našem území vznikla základna amerického protiraketového systému.

Kdo jí zde nechce? Komunisti, levice a hloupí a neinformovaní lidé.

Bolševici se jí bojí jako čert kříže, protože omezí možnost že někdy v budoucnu převezmou moc ve státě.

Ozívají se i socialisté, protože to naruší možnost osamocení se EU od NATO. O což se hodně Eurobyrokratů podle mne snaží.

Takže já zde Američany vítám...

reagovat

ZAKLADNA OCHRANI

V anketě hlasovalo celkem 600 uživatelů

V diskuzi je 2016 příspěvků a shlédlo ji 6679 uživatelů .

předchozí | 0 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Probe

Probe | 12. 12. 2008, 10:25:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Doba je zlá a bolševické zlo je nebezpečné a rozpínavé.

uživatel eliminován | 12. 12. 2008, 10:14:47

> aaalf
, Zimni valku rusove prohrali a museli se stahnout, pak zacala dalsi, pokracovaci ( zrovna predevcirem byl na CT2 porad o Mannerheimovi a tam o tom mluvili), kterou Rusove zase nevyhrali, a ano skoncila primerim. A o uzemi Finsko prislo az na zaklade Jaltskych dohod, kdy byla ta uzemi dana sovetum jako valecna korist, a to i presto ze Finsko zustalo po celou dvalku neutralni. A v tom poradu rikali ze k tomu dost prispela navsteva Hitlera na Mannerheimovych narozeninach, kdy tam prijel neohlasen a nepozvan. Ale nemecka propaganda to pak silne vyuzila. A nemecka podpora Finsku? !620!

Jinak kterou cast ruske armady povazujes za tak vyspelou? Ponorky, ktere se nedokazi vynorit? Letectvo, ktere nedokaze porazit ani Gruzii s jejich par stihackama a slabouckou protileteckou obranou? ( tuhle o tom byl clanek na blistech, ktere rozhodne nelze narknout z protiruskeho zaujeti...) !2! Rusove vzdy vitezili jen pocetni prevahou.

U.F.O.

U.F.O. | 12. 12. 2008, 09:56:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Probe
Správně!! A komu tím posloužíte? !2!

Mimochodem, na každého poslance se vede archiv jeho špinavostí. Takže nic překvapivého. Dostal to na stůl asi takhle: Buď půjdeš, nebo to na tebe vytáhnem a půjdeš bručet. Jeho pohádkám, jak složil mandát, protože se chce vrátit ke své medicínské praxi, může věřit jenom naivní idiot. A že v tom má prsty ČSSD? No nejspíš má. Cui bono? !5!

uživatel eliminován | 12. 12. 2008, 09:54:32

Pokud by americká strana nabídla dostatečnou kompenzaci tak není problém... Např. vybudování silnic, dálnic...

Probe

Probe | 12. 12. 2008, 09:48:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak radar ohrožen kvůli nevyjasněnému poslanci co záhadně složil mandát...

kdopak na něj co zjistil? Kdo za tím stojí?

vítr vane z leva

uživatel eliminován | 12. 12. 2008, 08:46:59

> simon84
Tak si říkám, jestli žiješ na téhle planetě, když máš pocit, že Rusko není vojensky vyspělé. Jsou jen dvě věci, které rusové uměli vždycky dobře - chlastat a válčit. Rusové mají zbraně, o kterých jsi v životě neslyšel. A pokud zmiňuješ války Ruska (čti SSSR) s Finskem, tak první z nich - Zimní válka - skončila příměřím, ale Finsko muselo Rusku podstoupit některá svá rozsáhlá území (což tak velký propad pro Rusko tedy asi nebyl, ikdyž sovětská armáda ztratila prestiž a musela podstoupit reorganizaci) a druhou válku, tzv. Pokračovací, neprohráli finové jen díky podpoře nacistického Německa... A co se týče neúspěchů, myslím, že američani se v souvislosti s Koreou, Laosem a teď třeba Afganistánem nebo Irákem (tedy zeměmi, které bys mohl považovat za vojenské diletanty) také nemají čím chlubit. Zkus namíchat jiný Molotovův koktejl !5!

Jellee

Jellee | 11. 12. 2008, 23:24:24 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84: ale ja neřekla že by si mělo troufat rusko na američany !499!

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 21:45:21

> Jellee
co te vede k domeni ze Rusko vyvola nejakou valku s Americanama? Nemeli na to odvahu 60 let a ted kdyz o sve prevaze nemuzou ani snit, tak ji najednou vyvolaji? na to jsou moc velci poserove. Rusko si troufa jen na nekoho koho muze snadno schramstnout. Parkrat se pokusilo jit na nekoho silnejsiho a dopadlo spatne, takovi finove by mohli vypravet.!5!

Jellee

Jellee | 11. 12. 2008, 21:33:41 | více příspěvků | napsat uživateli

aaalf: jasně nejedna se jen o rusko...ale stejně Bude to tak že rusko s američanama se budou chtit tak nasrat až to zkončí valkou.. Každej v tom vidí výhody..ale pochybuju že američani nam budou zachranovat zadky,než aby se starali o ty svý.

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 14:21:49

> Probe
Samořejmě že ve srovnání s velmocemi jsme jen muší trus na mapě. Netuším tedy, proč by na nás chtěl někdo útočit. Až tu budeme mít radar, tak ten důvod mít bude hned několik zemí.
A pokud zmiňujěš zradu ze 30. let, tak nevím ,kde je psáno, že nás stejným způsobem nevypečou amíci...

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 13:11:35

Klidne at si ji tu daji nevadi mi... Jsem pro

Probe

Probe | 11. 12. 2008, 13:07:05 | více příspěvků | napsat uživateli

To ale ty také, neboť třetí světovou nikdo nepřežije a když, tak by to byl stejně chladný katastrofický svět a zničená planeta.

(myšleno jaderný konflikt)

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 13:02:57

> Probe
To by sice asi bylo jak Pearl Harbour, ale tobě to už bude jedno až zgebneš i se svojí republikou!2!

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 12:59:40

To mi teda vysvětli jak US základna zabrání bolševikům aby vyhráli volby!2!

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 12:57:51

V žádném případě ji tady nechci ! !1261!

Probe

Probe | 11. 12. 2008, 12:55:57 | více příspěvků | napsat uživateli

my jsme sice pupek světa, hlavně teda Praha a všichni kdo čtou bulvár si myslí že jsme tou nej zemí, s nejlepšíma hokejistama, s nejhezčíma modelkama a s těma co nad všemi vyzrajou...


..ale světově jsme pouze tečka na mapě velká jak jedno obří město...


proto je dobré být pod křídlama té největší velmoci, neboť útok na nás by se stal automaticky útokem na ní. Jako Pearl Harbour.


zrada z 30.let 20.století které se na nás dopustili evropští spojenci se kdykoliv může opakovat.

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 08:49:41

> Probe
Ideovostí nás tak maximálně masírují, ale pokud není člověk úplně hloupý, tak si spočítá 1+1 a dojde k závěru, že za vším stojí ekonomika.
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale je úsměvné, že češi vždycky lezou do pr*ele tomu, kdo má ho*vno?

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 08:46:28

> Jellee
Naprosto s tebou souhlasím jen s tím rozdílem, že tohle se samozřejmě nazalíbí nikomu, kdo je na východ od Slováků, tedy nejen Rusku. Myslím, že američané budou také ve špatném rozpoložení, až si rusové postaví radar na Kubě. !5!

Jellee

Jellee | 10. 12. 2008, 23:32:30 | více příspěvků | napsat uživateli

sem proti...je to hloupost..myslíš že se tohle zalíbí rusku???

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:28:32

> aaalf
tak urcite je to dobra vec a prinos...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:26:43

Jooo,tak o tom bych mohl povidat...mno jejej...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:25:27

Nechcu tto tady a nejsu komunista

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:23:26

Já na to neměl úplně konkrétní názor, respektive závěr, znám pro i proti. Ale jakmile si ten problém vzala levice jako politický rukojmí, jsem zásadně a bezvýhradně pro.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:18:54

> aaalf 10.12.08 15:34
v tomhle s tebou souhlasim. Ne kazdej kdo je proti radaru je komunista.!1!

Probe

Probe | 10. 12. 2008, 20:14:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Tady jde o ideovost...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 15:34:30

Jinak co se týče této diskuze, nemám v úmyslu někoho obracet na "pravou víru". Jen mě vždycky dokáže nakrknou hláška, že kdo je proti radaru, je komunista a hlupák...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 15:26:36

> simon84
Záleží na tom, které země považuješ za případné útočníky. Říká ti něco "projekt Boží pěst"? To byla jen taková třešnička... Tak si nemaluj, že případní útočníci (a je dost těch, kteří mají na amíky pifku) nemají patřičné prostředky.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 15:22:56

> MikeiXX
Případnou hrozbu ale můžu cítit i ze strany američanů. Navíc si myslím, že americký protiraketový deštník není určen k obraně druhořadých zemí Aliance, ale jak sám název napovídá k obraně US. A kromě jiného je několik metod, jak systém oblafnout. Jednou z nich jsou falešné rakety, které radar není schopen identifikovat jako falešné... I v tomhle kontextu je radar zbytečný (můj názor).

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 15:19:07

> aaalf
zatim nemaji rakety ktere by k nam doletly... !5!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 15:18:12

U.F.O.: !2! jeste ze neni a nebude to referendum...nastesti prave kvuli takovym hlupakum jako jsi Ty.

předchozí | 0 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

možnostzákladnaleviceúzemíeurobyrokratůsystémkomunistabudoucnobolševiksocialistačertkřížčlověkameričanystátosamocení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑