Diskuze a otázky - AMERICKÁ PROTIRAKETOVÁ ZÁKLADNA - CHCI JI !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 13:12:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jsem pro aby na našem území vznikla základna amerického protiraketového systému.

Kdo jí zde nechce? Komunisti, levice a hloupí a neinformovaní lidé.

Bolševici se jí bojí jako čert kříže, protože omezí možnost že někdy v budoucnu převezmou moc ve státě.

Ozívají se i socialisté, protože to naruší možnost osamocení se EU od NATO. O což se hodně Eurobyrokratů podle mne snaží.

Takže já zde Američany vítám...

reagovat

ZAKLADNA OCHRANI

V anketě hlasovalo celkem 600 uživatelů

V diskuzi je 2016 příspěvků a shlédlo ji 6675 uživatelů .

předchozí | 0 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 600 | 900 | 1200 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:11:09

> simon84
v tomhle má pravdu, automatizace je tu proto aby lidem šetřila práci ... a upřímě řečeno drtivá většina dnešních "pracovních" míst je prakticky zbytečná !2! ... respektivě drtivá většina lidí nevykonává nějakou činnost která by zvýšila úroveň nebo blahobyt lidí.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:10:25

> simon84
s tim souhlasim, ale jen do urcite doby ....

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:09:50

> revealer
vis zasadni rozdil je v tom, ze pocet mrtvych co zemrou na nejakou nemoc, neni zabito umyslne a tezko za to muzes nekoho odsoudit, nebo vest k odpovednosti. Zatimco teroriste zabiji zcela cilene a co mozna v nejvetsim poctu. !898!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:09:01

> fido.x
prwni warianta byla nejpozitiwnejshi ze wsech moznych....znamenalo by to ale zrusheni penez, a ani ty ani ja ani nikdo jiny si to nedowede predstawit jak by to fungowalo jenze jednoho dne to tak fungowat bude....

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:08:15

> fr3nzy
tady nejde o to kde bydlim, jen si myslim ze to ze se prumysl vyviji, a dochazi zde ke znacne automatizaci, coz mas pravdu, zase vytvari prilezitosti najit praci jinde...!5!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:07:14

> simon84
mimo to není naopak ... ale nesrovnával bych alergii ale třeba rakovinu a srdeční choroby. Dopravní nehody, boj s alkoholismem.

Existují nějaké pravděpodobnosti co tě může postihnout nejvíc. Terorismus ve skutečnosti není hrozba jedná se o jednu složku trestní činnosti a je v kompetenci speciálních oddílů policie a tajných služeb.

Medializace a popularita terorismu je naprsoto nesmyslně vysoká v porovnání se závažností tohoto problému ... existuje totiž mnohem více závažnějších záležitostí které jsou ale opomíjeny.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:06:49

> revealer
jenze nashi swobodu nezaridi politika ani penize.....

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:06:18

> fr3nzy
Ok, až se to stane, tak si na tebe vzpomenu se slzou v oku, že jsem ti nevěřil. já ti to neberu, jen se tím bav. Nicméně dvě varianty naší budoucnosti jsou dost málo, mohl bys vymyslet ještě jinné, trochu pozitivnjší!122!!5!.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:05:56

> simon84
srownawam pocet mrtwych wliwem terorismu a burakoweho masla. nejlepshi priklady jsou na wyhrocenych situacich....

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:04:18

> simon84
treba stroje co wyrobi stroje ? ja wim je to pro tebe tezke pobrat takoweto weci kdyz bydlish w Praze a twuj ziwot je zalozen na jinych prioritach nez muj...

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:03:34

> fr3nzy
Jenže ... na terorismus se dají lákat voliči, na boj s burákovým máslem asi těžko !2!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:03:27

> fido.x
druha warianta je ze se lidstwo w nake walce wyhladi.
kdyz si to wezmesh kolem a kolem tak zjistish ze at uz primo nebo neprimo tomu smerujeme a zadne scifi to neni. w polowine 19.st si mysleli ze jsou na wrcholu pokroku a ze uz nic dalshiho nejde udelat, kde jsme dnes ?

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:03:19

> fr3nzy
no srovnavat terorismus s alergii je trosku mimo misu, nemyslis?!5!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:02:11

> fr3nzy
no, nekdo ty stroje ale vyrobit musi, takze bych se toho ze nebude prace zase tolik nebal...!5!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:01:18

conrad29: co to? podpora valky?

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:01:00

> simon84
rocne zemre pri terorismu 2000 lidi +- 1000 protoze co je 1000 z sesti miliard.
na alergii na burakowe maslo zemre rocne 450 000 lidi to uz je troshku wic.
na boj s terorismem jde bez mala 200 miliard dolaru\
na boj s alergii 3 miliardy........
kde je chyba ?
rekl bych ze dokud budou lide nemocni budou radi platit za to aby je nekdo uzdrawil
dokud bude w podwedomi terorismus, ocekawam ze nekdo koho se to wubec nedotkne wydela zawratne penize....

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:00:52

> revealer
jo tim myslis tu sebevrazednou politiku zapadni evropy... No to je opravdu hodne nasledovani. !898!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 12:00:28

> fr3nzy
Ne, tak tedy až to, co píšeš ty je Sci fi!5!. Kdo ví jak to bude, ono přemýšlet nad tím, co bude v souvislostech s tím, co je by se dalo donekonečna a variant je nepočítaně.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:59:15

jo chci ji tady

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:58:44

revealer: celkove se proste neshodneme, ale jestli mas cas, jeste mrkni na tuhle diskuzi: http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=1897&postdays=0&postorder=asc&start=20

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:58:38

> conrad29
KOnráde, jenom debil může nazývat druhého debilem pro jeho názor.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:57:10

> emi.jemi
A to mám hned komantat celou politickou scénu, jen bych se vyhnul nějakému nařknutí z komplexů? Myslíš si, že obdivuji Topola, či jemu podobné? To opravdu ne, jen jsem spíše zastáncem pravice, či pol. středu. Topol hold právě tuhle část pol. scény a taky obyvatelstva reprezentuje.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:57:01

> fido.x
ne, komunismus neni sci-fi, my to mozna nezazijem ale bude, a duwod je jediny.
kdysi we welke britanii probehla prumyslowa rewoluce tzn.zapojeni stroju do wyroby, ubehlo par desitek let a stroje za nas delaji temer wse, pripocti k tomu par desitek let do budoucnosti a zjistish ze prumysl je na takowe urowni ze 70% populace planety nebude mit praci, protoze to za ne udelaji stroje, a bude k tomu stacit pouhy pocitacowy program, z toho soudim ze bude muset platit prawidlo wsechno je wsech ptz za co by si lide ony weci koupili kdyz nebudou mit za co...

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:55:00

Takže já zde Američany vítám...? Američani at jdou do hajzlu a ty s nima!465! Neco takového může říct jenom debil! Navíc si uvedom, že podporuješ válku!!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:53:44

> simon84
pro mě je nejlepší zdroj informací například vědecké publikace popisující propagandu a ono teroristické šílenství má všechny znaky propagandy. Ke sjednocení národa se používá nějaký společný vnější nebo vnitřní nepřítel který obvykle dostává nepřirozenou formu a skoro nadpřirozené schopnosti.

V horizontu posledních nekolika desetiletí se ale neudálo nic převratného na poli terorismu, jen se rapidně zvýšilo používání některých slov v médiích ... než o reálné nebezpečí se jedná o skutečnou iracionální paniku která byla šířena především ve volební kampani amerických republikánů a zvláště pod vlivem emocí útoku na WTC byla ve světě bohatě přijímána ... ale jak emoce vychladají světoví politici už se zas na věc dívají racionálně a podle toho to také vypadá.

Jednání britů o příměří s talibanem nebo sadrovými ejdnotkami v Basře a velký odklon Ruska a západní evropy od nějakého boje s terorismem.

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:53:14

fido.x: ja anyliýu nedělám řekl bych ,že to bylo jen konstatování faktů je v politice tolik zpousta politiků a ty komentuješ jen jednoho tak podle mě jde jen o komplex !2!

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:53:12

> fr3nzy
Jn, komunistická myšlenka všechno všem je opravdu hezká. Akorát naráží na lidi. Na lidskou povahu, která si s touto ideologí moc nezadá!5!. takže komunismus = Sci fi

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:51:49

> fido.x
zacal jsem pouziwat mozek...

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:51:05

> Wolverinek007
komunismus ma hezkou myshlenku ze wsechno je wsech, bohuzel prowedeni ani doba nebyly prizniwe, demokracie to same hezky system, ale dokud budou w cele lide jdouci po penezich nam nic dobreho nekapne......

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 11:49:24

> emi.jemi
Hh, další chytrák, co druhému dělá psychologickou analýzu po internutu.!2!!5!

předchozí | 0 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 600 | 900 | 1200 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

možnostzákladnaleviceúzemíeurobyrokratůsystémkomunistabudoucnobolševiksocialistačertkřížčlověkameričanystátosamocení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑