Diskuze a otázky - zvedání platů učitelům

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 11:33:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

http://www.novinky.cz/domaci/209287-pet-tisic-kazdemu-uciteli-navic-plati-ma-to-ale-hacky.html

Fascinuje mě diskuze, která se rozběhla pod článkem. Jak každej nadává, že učitelé dělají 5 hodin denně, mají 3 měsíce placenýho volna a pořád si jen stěžují na výplaty... Dobře, možná někteří mají "částečně" pravdu, ale druhou stranu mince už nevidí nikdo, kdo si tu práci nezkusil.
Spíš by mě zajímalo - ti, co dokážou jen takhle nadávat a mít blbý řeči o něčem, o čem nic neví, proč nejsou taky učitelé? Když ti mají podle nich takový výhody? Učitel přece může být každej, kdo má dostatečný vzdělání a zájem o obor... Jenže to ne, tady prostě každej jen mele dokola ty svoje blbiny. Každýho z těch lidí bych na týden zavřela na základku, ono by je to velmi rychle přešlo a pak by vážili každý další slovo.
Co si o tom myslíte vy? Je mi jasný, že tady asi podporu nenajdu, ale o to mi ani nejde. Vlastně jsem ráda, že po pěti letech na základní škole jdu na mateřskou a budu mít chvilku "klid". Faktem je, že na základce už mě nikdy nikdo neuvidí.
Díky za možnost vyjádřit můj názor. A ten váš?

reagovat

V diskuzi je 185 příspěvků a shlédlo ji 3243 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:55:54

> klit.0ris
Šašku dbvacet měsíčně dostanou až pó 20 letech výuky.
Ale nastupující učitel po výšcedostává nějakých 13 000 čistýho. 13 000!!!! Vysokoškolák. te´d to srovnej s dělníkem u pásu,. Kterej sice má nástupní 10 000 čistýho, ale po roce se vyšplhá na těch 11-12 a ten učitel nemá ani 15.

A oni nemají jen 6 hodin práce. Máš tam přípravu, opravy stovek testů, ale to imbecilové nevidí.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:51:45

Asi takhle. Na novinkách se koncentruje chátra lemplů a komančů, kteří jsou tam furt dokola a ti samý.

A je pro ty lemply průměrný zaměstnání kuchařka, uklízečka a pomocný dělník. Nic jinýho neuznávají. Prostě ti největší lemplové z největších a jejich pomatenými názory nemá smysl se opravdu zabývat.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:48:48

tak ja bych te zkusil jit delat neco jinyho ... boze samy prazdniny, dvacet mesicne. Kdyz sem chodil na stredni, kazdej ucitel mel novy auto, anglictinarka trojkovy bavko, matikarka andulu a5. Na hodinu vecne nekdo nechodil, "ze si potrebuje neco zaridit", nevidim duvod pridavat !1279!

Gammorin

Gammorin | 14. 11. 2010, 20:47:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vaara
Jo, spousta výhod, dokud se ti, co to tvrdí nedostanou do nějaké té třídy že ?

ptgirl

ptgirl | 14. 11. 2010, 20:44:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Jsem sice "jen" učitelka ve školce, ale souhlasím. Spousta lidí tvrdí, že nic neděláme a jen si malujeme. V pořádku, tak ale by mě zajímalo proč máme dvě důchodkyně na výpomoc, protože to málokdo chce dělat.
Učitelky na základkách a středních mají můj obdiv- a za ty peníze. . . Smekám před těmi kdo to ještě dělá.
Díky přístupu rodičů dovedou být drzé už i děti předškolního věku- takže to co se děje na základce už je kolikrát fakt síla!!!!!

uživatel eliminován | 22. 08. 2010, 15:31:41

> rosambo
autorita učitele není o věku , ale o přístupu.

uživatel eliminován | 22. 08. 2010, 12:45:53

Základní problém je, že se vůbec kdy začalo ve státě hospodařit tím ztrátovým způsobem. Jasně, že je to nepříjemné, ať už na to doplatí kdokoliv.
.
Ale kdyby se s tím začalo o pár let později, bylo by to pro všechny ještě horší. Ty peníze, co si stát napůjčoval nakonec někdo bude chtít zpátky...a doplatíme na to stejně my všichni, obyčejní lidi.
.
Je prostě třeba se smířit s tím, že reálně nemáme takovou produkci, aby si mohl každý jezdit na dovolené do zahraničí a stavět baráky, které si nemohou dovolit ani Němci.
.
Kdyby vláda skutečně podporovala bussiness a podnikání, tak by těch peněz na daních mohla vybrat N-krát tolik. Jenže podnikání všichni akorát sabotují, tak se není čemu divit, že peníze nejsou.

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 16:17:24

rosambo propojený to je jen domněnka nás, možná většiny lidí :D
Ale ty jako rodič jsi od toho a taky zodpovědná, abys dítě nějak vychovala a dovedla do školy, kde se mělo vzdělávat, pokud výchovu zanedbáš a dítě třeba ve škole napadne učitele, netrestá ho přece vzdělávající (protože tam není hlavně od výchovy) !2! trestaj ho třeba pak benga v podobě nějaké sankce, která se projeví u rodičů :D tak si to nepleť !2! učitel je od toho, aby hlavně učil to co má, učivo :D a děcka poslouchala !2! každý má svou zodpovědnot, jak rodiče výchovu, tak učitel učivo !2!

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 16:16:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> rosambo
Nerada ti beru iluze, ale to, jestli máš nebo nemáš autoritu, vůbec nezáleží na věku...

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 16:10:17

Vaara jo aha :D já to nečet, jen proletěl očima jestli ten základ, platy, tam jsou :D teď jsem to našel na googlu :D ale jinak jsem to jen zaslechl... to bylo jen proto, abys měla představu !2! tak jsem teď přesně nevěděl, co myslíš a navíc k tomu všemu :D četl jsem prožitek :D :D:D ne požitek :D !2! asi zákal nebo co :D

jj tak nějak, stačí kolikrát, když se člověk koukne kolem sebe, jak se některý děcka chovaj a představit si, jak se jich chová třeba taková půlka třídy, když má vnímat učivo !2!

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 16:03:53

> ReTRe
ono to je všechno propojený, takhle to odsoudit je jednoduchý .. znám plno nevychovaných parchantů, který i tak mají respekt před osobami, před kterými ho mít mají. Ono že dneska může být učitelkou jakákoliv 22 slečna, v mnoha případech je stejně stará jako její žáci, tak se vůbec nedivím tomu, jak to v té škole vypadá.

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 16:03:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> cocik
Dík, to už mi dává smysl.

> ReTRe
Ale ne tvůj osobní požitek !1073! To je dole v tom článku ;) "osobní požitek, jak se plat duchovních úředně nazývá, je 23.710 korun" :D
Jinak s tou výchovou naprosto souhlasím, učitel má učit, ne vychovávat, od toho jsou rodiče. Bohužel v praxi to tak ne vždycky funguje... Nejedna matka se mi na rodičáku rozbrečela, že neví, co má s fakanem dělat...

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:57:06

rosambo ta první část, je docela na hlavu :D:D první snad můžou za výchovu a nějakou úctu a hodnoty, svých dětí k ostatním, jejich rodiče :D kteří pak dítě pošlou do školy, aby se něco neučilo !811! Když budou učitelé nejen od učení, ale i od výchovy, na co pak ti rodiče co si to dítě udělali, vůbec jsou !617! ono to není jen o tom si v*prcat děcko a dál nic :D to umí každej degen :D
btw jinak souhlas s těmi záchrannými složkami, těm by se mělo spíš přidat !2!

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:51:16

Se zvedáním platů učitelů nesouhlasím. Hlavně když vidím jaký "umělci" z jejich ruk vycházejí. Nemají na ty parchanty žádný vliv.. Na druhou stranu nechápu zase snižování platů hasičů a dalších pomocných jednotek, na které se všichni s prosbami o pomoc obracejí ve chvílích nejhorších ..

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:50:05

> Vaara
Pokles ekonomicky aktivity = mensi vyber dani = min penez pro statni zamestnance.

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:45:45

Vaara ne až tak zas ne !2! jinak není za co, jsem stejného názoru !2!
Kdyby ty ovce aspoň strašili přírodou, že jejich chování k ní, se jim vrátí a vrací :D :D !811! ale takhle :D poslat je někde k lopatě, ať jsou aspoň k něčemu, místo toho kdákání o nějakým bohu a nějakým odpuštění !811! :D

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:38:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Osobní požitek? mg... Díky za info. Nemůžu si pomoct, ale snad žádný jiný povolání mi nepřijde tak zbytečný...

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:36:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> cocik
No promiň, předstírej, co chceš, ale když něčemu nerozumím, tak se radši zeptám a nepředstírám, že jsem sežrala všechnu moudrost světa...

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:35:33

Vaara tohle bylo kdesi v souvislosti se snižováním platů stát. zaměstnanců !2! duchovní něco mezi 10-23tis. :D mazec za kecání !2! sr*čky lijí lidem do hlav a ti se jim ještě skládaj na chleba !102!!811!

jinak více a přesněji o tom tady
http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/zakladni-platy-duchovnich-asi-klesnou-o-desetinu/517969

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:29:00

> Vaara
Zkus to znovu, prosim. Budu predstirat, ze jsem tu tvoji predchozi reakci nevidel !1!

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:27:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Vůbec netuším, jaký mají duchovní platy. Nikdy mě nenapadlo nad tím přemýšlet, ale teď by mě to docela zajímalo. Víš o tom něco?

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:25:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> cocik
Ne, že bych úplně nesouhlasila, ale na druhou stranu - proč? Jak to spolu souvisí?

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:21:46

Drsny to mozna je, ale pokud si utahuje opasek soukromej sektor, tak si musi utahnout opasek i statni zamestnanci.

uživatel eliminován | 21. 08. 2010, 15:21:15

no :D osobně bych si nepřál být učitelem a mít víc, jak polovinu třídy nějakých nevychovaných fakanů, což není v dnešní době nemožné !2! !122! a jinak souhlas, kdo nezkusil, ví prd !2!
btw mě spíš zaráží, že se duchovním snižuje jen o desetinu !486!!486! bych jim to krouhnul o víc jak 50% jen za žvanění o blbostech a nic nedělání, kdy lopatu viděli max tak na obrázku, mi to přijde trochu málo :D
(pro oponenty, že duchovní údajně pomáhaj lidem s psy -> máme a platíme z daní psychology a psychiatry !2!)

DejSiFackuFracku_II

DejSiFackuFracku_II | 21. 08. 2010, 15:17:50 | více příspěvků | napsat uživateli

moje třida poslal jednu učitelku do blazince dvě na předčasny duchod a jeden učitel radši přestal učit uplně .nic meně ničeho nelituju!735!!735!!735!!735!!735!

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:16:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> HANO
Díky, vlastní zkušenost vysvětluje všechno...

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:13:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Chyba_v_systemu
Učila jsem angličtinu :)

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:12:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
Pokud budou učitelé kvalitní, nemám s tím problém.

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 15:12:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> _MaKiNkA_
Já mám opačnou zkušenost, první stupeň je peklo.. Nemluvím o prvňáčcích, ale druháci až páťáci - to mě zabíjelo. Pravidelně jsem chodila jen do čtvrté a do páté, humus největší. Zlatí pubertální sedmáci a osmáci, s těma jsem nikdy neměla problém vyjít... Nevím...

Adelmus

Adelmus | 21. 08. 2010, 15:03:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Thomikayra tje fér. !331!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

učitelpravdadruhádiskuzeřeplatvolnozvedánímincekaždejstranapráceplacenýhovýplatačlánekměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑