Diskuze a otázky - zvedání platů učitelům

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Vaara

Vaara | 21. 08. 2010, 11:33:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

http://www.novinky.cz/domaci/209287-pet-tisic-kazdemu-uciteli-navic-plati-ma-to-ale-hacky.html

Fascinuje mě diskuze, která se rozběhla pod článkem. Jak každej nadává, že učitelé dělají 5 hodin denně, mají 3 měsíce placenýho volna a pořád si jen stěžují na výplaty... Dobře, možná někteří mají "částečně" pravdu, ale druhou stranu mince už nevidí nikdo, kdo si tu práci nezkusil.
Spíš by mě zajímalo - ti, co dokážou jen takhle nadávat a mít blbý řeči o něčem, o čem nic neví, proč nejsou taky učitelé? Když ti mají podle nich takový výhody? Učitel přece může být každej, kdo má dostatečný vzdělání a zájem o obor... Jenže to ne, tady prostě každej jen mele dokola ty svoje blbiny. Každýho z těch lidí bych na týden zavřela na základku, ono by je to velmi rychle přešlo a pak by vážili každý další slovo.
Co si o tom myslíte vy? Je mi jasný, že tady asi podporu nenajdu, ale o to mi ani nejde. Vlastně jsem ráda, že po pěti letech na základní škole jdu na mateřskou a budu mít chvilku "klid". Faktem je, že na základce už mě nikdy nikdo neuvidí.
Díky za možnost vyjádřit můj názor. A ten váš?

reagovat

V diskuzi je 185 příspěvků a shlédlo ji 3237 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Northstein

Northstein | 8. 12. 2010, 22:18:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> ptgirl
Jo tak s tím souhlasím a bude hůř v téhle zemi. Vzdělanost a hlavně aplikovatelná vzdělanost v praxi je to co tu hodně chybí.

Northstein

Northstein | 8. 12. 2010, 22:15:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Mnoho učitelů stejně neumí nic jiného než učit. Je to dáno obecným nastavením české společnosti a těch co učí a zároveň,dělají ještě jiné činnosti a jsou přirozenými autoritami je hodně málo. Navíc když člověk vidí jak se projevuje mladá česká generace...Co se týče jejich ohodnocení tak mají právo volby a zkusit něco jiného či učit v zahraničí, nebo tam kde je zaplatí.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:34:39

petrima : jo ale to je realita dnesni doby, bohuzel :)

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:33:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris smutne...

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:32:39

petrima : tak to funguje dneska vsude. Co se na trhu da financne ohodnotit, se da i koupit :D

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:30:16

Bezdomovec1 : je to pro tebe tak tezky pochopit? vetsina lidi v CR nevidela za rok ani 200 litru, prumerny stari automobilu v CR je snad 10. Ukaz mi par, kde maji oba auto za mega a pul. Ja vlastnim rodinej dum, jo je proste napsanej na me, kolik muze bejt konkretni realna hodnota nevim, ale sou to miliony, dela to ze me snad nejakyho bohace? nechtej me rozesmat !1279!

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:27:17

> klit.0ris
Možná pro tebe je hodnota 3 miliony v něčem za za 20 let mačká lis. A mám 0

Pro mě je hodnota mít to v dvou bytech, z nichž mám za 20 let hodnotu 4 000 000 a + 20 letej nájem 2 000 000 x 2 Takže mám celkovej majetek v hodnotě 8 000 000

Docela rozdíl 0 a 8 mega!486!

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:25:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris tak tos mel fajn. Moje stredni platila v Brne za pomerne prestizni, ale bylo to jako velikonocni vajicko..jenom pozlatko. Po osmi letech tam muzu tvrdit, ze ze vsech kantoru, co me ucili, mi jen 2 byli prinosem. Zbytek si to bud oducil, nemel zadny zajem jakkoliv hodinu zpestrit nebo nedejboze rict neco navic. Vedeni tato taktika samozrejme vyhovovala, pokud meli zaci dobre znamky. Coz vetsinou u techto kantoru meli. Ale jakmile se nasel kantor, co nedal nic zadarmo a kaslal na to, ze papinek dal skole sponzorsky dar nebo ze je prasatko na kraji a dal detatku ctverec, kdyz si ho zaslouzil, tak mel od vedeni peklo.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:21:41

petrima : ale to sem nerikal, myslim tu uroven. Ja mel to stesti, ze sem chodil v sirim okoli na pomerne prestizni stredni skolu a i tak byla uroven docela pofiderni. Kluci co nezvladali a prestoupili na jinou prumyslovku meli razem na vysvedceni vyznamenani? WTF??? nedokazu si predstavit uroven na tech skolach, vzdyt tam musej pocitat trojclenku u maturity!

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:19:47

petrima : no takovy lidi sou, to byl muj tridni na stredni. Ale vyjimka potvrzuje pravidlo a nemuzes sledovat kazdyho jedntlivce a podle toho nastavovat platy, musi prijit zmeny, nejaka reforma. Proste za stavijici situace nevidim duvod jim za tohle nic jeste pridat, sorry tem o kterejch si mluvila, ale je to tak.

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:17:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris hus s timto !2! do IT mi o tomhle nemluv. To se mi doufam nestane. Me je strasne vadi ten nazor, ze proc platit kantory, kdyz vetsina lidi vyleze s uplnym hovnem v hlave? pardon, za ostrejsi slovo, ale sedlo tam. To neni ve vetsine pripadu chyba kantora, ale toho studenta.

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:15:10 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasim. Polovina kantoru si jde do hodiny popovidat a na studenty kaslou, mam stejnou zkusenost. O vedeni ani nemluvim. Presne, jak jsi popsal. Ale to neni ten problem, ktery se resi. Existuje prece neco jako skolska inspekce, ktera by nekompetentnost mela resit. Znam ale i kvalitni kantory, kteri tu profesi miluji a neoduci si jen tech par hodin, ale dukladne se na hodinu pripravuji, vedou se studenty radu praci apod. Ti si vyssi plat zaslouzi.

doktor__drzska

doktor__drzska | 14. 11. 2010, 21:14:41 | více příspěvků | napsat uživateli

co má dělat řidič po 20 letech v oboru kterého vykopnou? najít si jinou práci jednoduché

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:13:54

petrima : tak to uz je riziko povolani, ted je boom v IT oblasti, megalomansky platy. Kdo mi zaruci, ze v mejch 40 letech budu brat tu samou castku? To je hroznej alibismus :)

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:12:18

proste sam studuju a vzdelani ma naprosto ubohou uroven, uci nekompetentni lidi, ktery nemaj pomalu paru o tom co uci, ve vedeni sedi naprosto sileny lidi, vetsinou je to starej komanc, kterej tam uci 30 let. Skolstvi nema zadnou uroven, tak proc kurva maj lidi ze svejch dani tohle zivit?

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:10:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris jiste, s tim souhlasim. Ale neni jen "nase" generace. Co ti starsi? V dobe, kdy oni studovali, tak byla kantorina celkem vazene povolani a platove na tom tak bidne nebyli nikdy. A co maji delat ted po dvaceti letech v oboru, dejme tomu bez znalosti AJ??

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:09:11

petrima : no tak dobre, ale nikdo te nenuti jit ucit. Pokud si nestudoval vylozene pedagogii a nastoupis jako inzenyr na nejakou prumku, je to pouze tvoje blbost, pokud se ti nelibi, jak si ohodnocenej, muzes jit !1279!

doktor__drzska

doktor__drzska | 14. 11. 2010, 21:07:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Soukromé školství by vše vyřešilo

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:06:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris vzpamatuj se! ucitel po triadvaceti letech ma sotva 20 litru a to hrubyho!

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:05:11

Bezdomovec1 : jasne dve plechovky v cene 1,5 milionu (za jednoho) sou nic, napsal si peknej nesmysls ...

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:04:57

Podle angličtinářky s manželem doktorem hodnotit jak si žijou jak prasata v žitě. na to máš tabulky 15,5 - 23 hrubýho Víc nic. To je hnus.

petrima

petrima | 14. 11. 2010, 21:03:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> rosambo ucitel nic nezmuze, kdyz chybi pevna ruka v rodine. Vidim to sama. Mama ucila na stredni skole, a to na gymnaziu a kdyz si fracek usmyslel, tak jsi mohla delat hory doly a do te palice mu to nenatluces. Pak na tebe prileti rozcileni rodice, ze maji blby decko, ale sami se mu odmitaji venovat.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:03:17

> klit.0ris
Mimochodem, plechovky nejsou nic. Obsah vrakoviště. A tak on je doktor, angličtinářka má příplatky, za uení jzyků a může ještě někde učit jinde anglinu nebo někoho jinýho, tak si na plechovky vydělají.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 21:00:45

Bezdomovec1 : co se tyce ty anglictinarky, tak znam. Jeji manzel dela posranyho detskyho doktora a ty bavoraky maj rovnou dva. Doktori a ucitele, ty ktery nejvic breci, ze potrebujou pridat, je to smesny :D

doktor__drzska

doktor__drzska | 14. 11. 2010, 21:00:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Když se komukoliv nelíbí jak je ohodnocen a´t jde jinam kde ho ohodnotí líp.

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:59:14

Bezdomovec1 : no ale to je 90% procnet ucitelu, zaprdeny dedci, ktery uci na odbornejch skolach 20 let ty samy veci, nevkladaj zadnou invenci a zaspali dobu :D a o jakejch rodinach mluvis? takovy slovo tam nevidim, neumis snad cist? mozna to chtelo lepsi ucitele, sasku :))

doktor__drzska

doktor__drzska | 14. 11. 2010, 20:59:10 | více příspěvků | napsat uživateli

ptgirl: ve školkách dělá málo lidí protože tam vyžadují bakaláře s nějakým psychologickým oborem pro děti

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:57:53

> stacimsisamSvoje tvrzení jsem schopen pomocí skryté kamery dokázat ve všech krajích a městech ČR

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:56:44

> klit.0ris
A s těma rodinama. Ty jim snad děláš daňovýho poradce, že znáš jejich finanční situaci. I manželovu?

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 20:56:06

Učitelům bych leda nakakal.A sice za to,že svým ředitelům dovolují aby rozhodovali svévolně o výběrových řízeních na různé ty zakázky.Školství plýtvá miliardami a rozhazuje peníze na všechny strany...........

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

učitelpravdadruhádiskuzeřeplatvolnozvedánímincekaždejstranapráceplacenýhovýplatačlánekměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑