Diskuze a otázky - --- TREST SMRTI ---

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 23:00:32 |

Nevadský Nejvyšší soud v pondělí pozastavil popravu odsouzeného Williama Castilla hodinu a půl před jejím vykonáním. S exekucí se musí počkat, než americký Nejvyšší soud rozhodne o tom, zda poprava smrtící injekcí neporušuje ústavní právo na trest bez zbytečného utrpení.

Smrtící injekce je v posledních letech kritizována, protože ne vždy směs tří chemikálií účinkovala dostatečně rychle. Někteří odsouzenci umírali dlouho, i půl hodiny, a jiní byli při vědomí ve chvíli, kdy jim ochrnuly dýchací svaly.


Tak co vy na to?Prej zbytecne utrpeni....ja bych tem vrahounum udelala to same co udelali oni tem ktere zabili....!757!

reagovat

V diskuzi je 394 příspěvků a shlédlo ji 2235 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:13:19

i kdz oni zabili jine..nemame pavo neoho odsuzovat k smrti..at si odsedi zbyek zvota v die nejvetsi klidne ve tme bez svetla...ale at neni trest smrti..no jo tezko rict !20!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:12:23

trest smrti ano, ale proč jim dělat to samé, to by si nebyla o nic lepší
k psychickemu utrpení stačí už jen to, že jsi odsouzená na smrt
a to se projeví i po stránce fyzické

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:12:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Víš, kde je problém?? když to ten člověk opravdu neudělal má několik možností:
1) Doufat, že někdo tu pravdu najde
2) Užít si doživotně zaplaceného nájmu od nás
3) Zkrátit si dovolenou a nechat se zabít

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:11:28

srnciatko: Pleteš se. Vidina zbytku života za mřížema se může člověku zdát hrozná,ale každej dlouholetej kriminálník si na to prostředí prostě zvykne,naučí se tam fungovat bez problémů a zbytek svýho života prožije v teple s pravidelnou stravou,televizí na cele,posilovnou a karty s kámošema.Tak to je. Takže žádnej trest se nekoná. A věř tomu,že vědomí,že zemřeš ikdyž je krátkodobé, je mnohem horší než zbytek života v kriminále.A jaké vykoupení???Co to je za blbost? Ten člověk je ukončen..už neni...výsledkem je smrt elementu,který způsobil smrt jednoho či více lidí a mnohonásobku lidí způsobil duševní trápení. A to že při výkonu trestu smrti třeba trpěl......koho to sere?Jemu už je to pak taky jedno,že to bolelo.

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:10:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Probe: no jasný ty bys z toho udělal reality - show jako ti blbí vyvolení a ještě se tam lidi pohrnou... .něco ve stylu: "vyhraj si svůj život vrahu!"

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:09:55

Rikas neco jako Saw3? :D!12!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:09:39

ideologii SAW na takový zmetky...
problém je však v případě, že se justice splete..

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:09:30

Ramsey_Nordsson: to neeee !811! ale dala bych mu doživotí s tím, že pokud se nakonec prokáže že to byl vážně on, tak pak teprve trest smrti... !1190!

Probe

Probe | 17. 10. 2007, 09:08:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Já bych udělal nějakou dráhu plnou nástrah a pastí...

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:06:28 | více příspěvků | napsat uživateli

raketkaAa: no jo a pokud se nepřizná, dostane hotel !122!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:05:54

Tak jasne u nas se to dela takhle.. bezdomovci co jsou na hlavaku.. udelaji ted nejaky bordel... a oni je daji bud do vazby..(tak 3mesice.. nebo je supnou na nejakyho pul roku do vezeni..) a jim to je jedno... jsou v teple.. dostanou najist.. a nemusi mrznout venku.. a platime to vseci:(

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:04:50

Crazy_Horse: souhlasím !1190!

Ramsey_Nordsson: jj přesně, přizná se tak klidně trest smrti, ale když se nepřizná, oni ho odsoudí a zabijí a nakonec bude nevinný tak co? Bude mrtvej a život mu nikod nevrátí !1378!

Labutinka_

Labutinka_ | 17. 10. 2007, 09:04:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím, že pro ty lidi by bylo za normálních okolností větším trestem, že jsou zavření, než smrt. Jenže ve věženích je to větší luxus než v kdejaký ubytovně.

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:04:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Petros69: A to máš zase pravdu... To s tím dítětem sem viděl a vytočilo mě to taky.... Fakt je, že za něco takového bych s tím trestem smrti neváhal a taky bych asi nevolil nijak humánní řešení....!1006!

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:02:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Dozivotní tresty alá nová rakouská věznice mi stále připomínají spíš hotel... Co hůř tak když se podíváš na svoje vyúčtování mzdy na to číslo s daněma atp... Platíš to ty ;)

Crazy_Horse

Crazy_Horse | 17. 10. 2007, 09:01:37 | více příspěvků | napsat uživateli

tak kouam, ze pri refreshi stranky se tam muj vkaz propise znovu :( sorac, to jsem netusil ...

Crazy_Horse

Crazy_Horse | 17. 10. 2007, 08:59:54 | více příspěvků | napsat uživateli

z podstaty veci ANO !! Zabil bych je do jednoho, bohuzel ne u vsech pripadu ale bude potrestan pravy vinik. Je to strasne tezke posoudit, rozhodovani na nekolika urovnich jako je zakon, etika, moralka ( popr. vira apod.). Kazdopadne bych daval alespon dozivoti s moznosti pripad kdykoliv otevrit a prezkoumani pri novych skutecnostech.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:59:48

4 Ramsey_Nordsson: hele, od toho tu nejsem ani já ani ty. Jsou od toho speciálně vycvičení frajeři - novodobí kati, kteří ke svému zaměstnání přistupují tak automaticky jako kdokoli z nás. Nic neřeší, na nic neptají, jen dělají svou práci. Netahej do toho city... Těm z*rdům taky bylo jedno, jestli to jejich oběti bolí nebo jestli je tento způsob vraždy humánní víc nebo míň!!! Naposledy mě vytočilo do běla, když jsem v televizi slyšel o nějakým zasranci, kterej sprchoval snad roční mimino tak dlouho vařící vodou, až na následky "uvaření" druhej den zemřelo!!! Tomu chlapečkovi bych udělat to samý být rodinou toho mimina, ne soud, ne 15 let - to samý!!! Sakra, to jsem se zase nasral... mám doma rok a půl starýho kluka, tak si dokážu představit, jak by něco podobnýho se mnou hnulo.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:59:23

Kdyz to tak vemu.. tak v americe davaji taky nesmyslnne tresty.. zadne dozivoti.. al eza nejakou vrazdu treba 345let apod.. jaky to ma smysl?..!620!

Crazy_Horse

Crazy_Horse | 17. 10. 2007, 08:59:00 | více příspěvků | napsat uživateli

z podstaty veci ANO !! Zabil bych je do jednoho, bohuzel ne u vsech pripadu ale bude potrestan pravy vinik. Je to strasne tezke posoudit, rozhodovani na nekolika urovnich jako je zakon, etika, moralka ( popr. vira apod.). Kazdopadne bych daval alespon dozivoti s moznosti pripad kdykoliv otevrit a prezkoumani pri novych skutecnostech.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:58:50

Ramsey_Nordsson Tak kdybychom to srovnali s ČR čistě matematicky, tak by tu těch odsouzených k smrti mělo být asi tak 110.

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 08:58:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Jak tu někdo párkrát zmínil, tenhle trest je vhodný v případě, že je jisté, že to ten člověk udělal, nebo se k tomu dokonce sám přizná...!5!

Crazy_Horse

Crazy_Horse | 17. 10. 2007, 08:58:04 | více příspěvků | napsat uživateli

z podstaty veci ANO !! Zabil bych je do jednoho, bohuzel ne u vsech pripadu ale bude potrestan pravy vinik. Je to strasne tezke posoudit, rozhodovani na nekolika urovnich jako je zakon, etika, moralka ( popr. vira apod.). Kazdopadne bych daval alespon dozivoti s moznosti pripad kdykoliv otevrit a prezkoumani pri novych skutecnostech.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:55:59

vubec me to nezajima nejaka priblbla amerika

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:55:56

já jsem hlavně proti trestu smrti, takže tak !1247!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:55:53

A.K.I.N.O.R.E.V. : Kámoška měla ve škole na toto téma referát..nikdy sem nd tím nepřemýšlela, ale vem si to takhle, soud ho oodsoudí protože je proti němu spousta důkazů, ok, ale co když se spletou a on umře nevinnej člověk? Ber to i z druhé stránkky, protože takových případů už bylo spousta a život už jim nikdo nevrátí..!1370!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:55:35

Nejlepe to meli vyresene v Franci... Gilotina jistila vsechno... behem 1s a mel vrah klid...!1283!

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 08:54:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Petros69: jo a teď mi řekni jak by ses cítil, kdybys na denním pořádku měl odstřelit a zahrabat nebo spálit desítku vězňů bez ohledu na to co si o nich myslíš nebo jaký je tvůj pohled na věc.... Řeknu ti, tisíckrát raději než tohle bych dělal někde helfra na stavbě !861!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:51:57

Jednoduše - úmyslný zabití, vražda, terorismus, opakovaný násilný trestný činy - trest smrti!!! Jo a nad tou injekcí bych se taky zamysell - je to moc humánní!!! Pro takový dobytky provaz nebo kulka do zátylku jak v Číně. Pak zahrabat bagrem na poli nebo spálit a prach spláchnout do hajzlu...!1426!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 08:51:12

jsem proti trestu smrti.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

popravasoudinjekcetrestpůlodsouzenecchvílechemikáliewilliamaodsouzenýhodinyvykonáníutrpenísměspondělívědomíhodinasmrtcastillaprávoexekuce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑