Diskuze a otázky - --- TREST SMRTI ---

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 23:00:32 |

Nevadský Nejvyšší soud v pondělí pozastavil popravu odsouzeného Williama Castilla hodinu a půl před jejím vykonáním. S exekucí se musí počkat, než americký Nejvyšší soud rozhodne o tom, zda poprava smrtící injekcí neporušuje ústavní právo na trest bez zbytečného utrpení.

Smrtící injekce je v posledních letech kritizována, protože ne vždy směs tří chemikálií účinkovala dostatečně rychle. Někteří odsouzenci umírali dlouho, i půl hodiny, a jiní byli při vědomí ve chvíli, kdy jim ochrnuly dýchací svaly.


Tak co vy na to?Prej zbytecne utrpeni....ja bych tem vrahounum udelala to same co udelali oni tem ktere zabili....!757!

reagovat

V diskuzi je 394 příspěvků a shlédlo ji 2236 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:23:47

trest smrti v podstatě schvaluji, nicméně riziko justičního omylu je poměrně velké a pořád PLATÍ ZÁSADA, ŽE JE LÉPE PUSTIT VINNÉHO NEŽ ZAVŘÍT NEBO POPRAVIT NEVINNÉHO

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:20:46

yopa: ovšem neměl bys zapomenout dodat, e spravedlnost sice neexistuje, nicméně je třeba o ní stále ze všech sil usilovat...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:18:46

yopa-zase a opět můžu jen souhlasit!!747!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:18:16

Můj názor je ten,že já život člověku nedal tak nemám právo mu ho ani brát.Ale pokud člověk zabije,nebo nedávno,jako jeden zabije dokonce mimčo,které se nemá jak bránit,tak,že jej polije vařící vodou a to několikrát,tak si trest smrti zaslouží!!A ne nějakou injekcí,ale jeho bych taky pěkně opařil vařící vodou a několikrát,aby věděl jakou bolest to muselo způsobovat tomu dítěti.V tomhle případě,pokud se prokáže vina člověka a to že zavraždil,nebo zabil umyslně,tak uznávám pravidlo oko za oko,zub za zub!!!!!Proč by měl dostat doživotí a my daňoví poplatníci ho pak ještě živit když bude za mřížema??Člověk,který tohle udělal jednou,udělá to i jindy!!!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:17:49

virus-ok...to je na dlouho...tak nějak asi na 5 stran...ale zkusím ve zkratce...nikdo nemá právo vzít někomu život....a když to někdo udělá, nemá se mu to vracet...sice bible říká oko za oko, ale taky nevracej zlo zlem....a jinak...fyzické utrpení je horší než psychické...i když někoho nejhůř mučí, tak to není tak strašné jako psychické týrání a mučení....a když půjdeš po tmě lesem, vyskočí na tebe 10 chlapů s sekyrama...ok,zabijou tě...ale ty budeš do poslední chvíle doufat, že jim zmizíš, že to přežiješ...máš tu naději...zatímco, když tě odsoudí stát, naprosto legálně,tak víš, že máš smůlu...že prostě poprava přijde...a je to absolutní jistota..a jen čekáš....a to je nejvyšší stupeň psychického mučení...není nic horšího...je to horší než samotná poprava myslím...a to dokáže udělat jen zvíře...takhle nelidsky mučit...tohle není názor vycucaný z prstu,ale názor Dostojevského, se kterým se ztotožňuju...a on ví, o čem mluví, sám byl k trestu smrti odsouzen...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:12:47

Můj názor je ten,že já život člověku nedal tak nemám právo mu ho ani brát.Ale pokud člověk zabije,nebo nedávno,jako jeden zabije dokonce mimčo,které se nemá jak bránit,tak,že jej polije vařící vodou a to několikrát,tak si trest smrti zaslouží!!A ne nějakou injekcí,ale jeho bych taky pěkně opařil vařící vodou a několikrát,aby věděl jakou bolest to muselo způsobovat tomu dítěti.V tomhle případě,pokud se prokáže vina člověka a to že zavraždil,nebo zabil umyslně,tak uznávám pravidlo oko za oko,zub za zub!!!!!Proč by měl dostat doživotí a my daňoví poplatníci ho pak ještě živit když bude za mřížema??Člověk,který tohle udělal jednou,udělá to i jindy!!!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:08:31

frozen_lady: Dobře,ale proč jseš tak zásadně proti?

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:03:00

ramsey-potrefená husa se vždy ozve......!5!
samozřejmě že u soudu bych křičela,zabte toho vraha-kdyby udělal něco mému dítěti...ale jinak....to by bylo subjektivní, ne objektivní...objektivně zásadně proti trestu smrti...tedy, možná přípustná vyjímka u zločinu proti lidskosti a u genocidy...to je asi to jediné přípustné...jinak zásadně proti!!!i když by to byl vrah 10ti dětí.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:59:42

tak w tom případě....: si dám mražený jogurt!!!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:59:17

sem proti !540!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:56:29

tak 100 procentni kianid s trochou adrenalinu a nejakych dalsich sajrajtu to ma jisty do par vterin...

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 12:54:56 | více příspěvků | napsat uživateli

spravedlnost neexistuje a každej kdo si na ní hraje, je ze všech nejhorší...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:47:40

vždycky jsem byl PRO trest smrti, jen mně děsí ta "nevratnost" vykonaného rozsudku, při trestu smrti při justičním omylu, se to napravit už nedá. to mně děsí zejména při pohledu na naše laxní a mnohdy neodborné soudnictví.!720!

zp. popravy by měl být rychlý, žádný utrpení odsouzeného oběť pozustalým nevrátí ani asi nepřinese žádnej dobrej pocit!357!

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 12:28:55 | více příspěvků | napsat uživateli

frozen_lady: urážkami toho moc nevyřešíš.... To, že někoho nazveš idiotem je spíš čin přikloněný k faktu, že nepřipouštíš osobitost a názor ostatních kolem tebe....
Padlo hodně názorů, některé vážnější, některé méně, nic to ale nemění na faktu, že nejhloupější je ten kdo odmítne vyslechnout a připustit názor ostatních a raději jej nazve idiotem...

Doporučil bych Ti aby sis pokaždé, než někoho takhle urazíš uvědomila, že to jde řici i jinak.. např. "nemáš pravdu, pleteš se" nebo "nesouhlasím s tebou".. my chápaví to pochopíme jako tvůj názor, nicméně to, že nazveš člověka idiotem může zamrzet.. tady si z toho sice asi nikdo nic nedělá, ale jednou na to můžeš doplatit i ty !918!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:48:48

trest smrti nepovažuju za nejtvrdší trest, je to pro ně spíš vysvobození.. jen ať si posedí v chládku až do smrti..

Cristina.one

Cristina.one | 17. 10. 2007, 11:21:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Místo trestu smrti bych odsouzeným dala práci v uranových dolech nebo kamenolomu...Vyjde to skoro na stejno a ještě by byli prospěšní společnosti...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:20:54

no já myslím, že injekce je někdy ještě málo proti tomu, co lidi dokážou spáchat...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:19:26

si to tady tak čtu...ještě, že o tom nerozhodujou idioti z lst!785!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:57:48

porota nic nevyřeší, 12 i 50 lidí se dá ovlivnit stejně dobře než jeden soudce (někdy i líp - pak se každý může vymlouvat že on nic, to ti ostatní)
viděli jste film DVANÁCT ROZHNĚVANÝCH MUŽŮ ?
doporučuju!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:47:42

A.K.I.N.O.R.E.V.: jo.... a taky bych přejel autem každýho co někoho přejel (Labudu dvakrát), a pak bych taky nakazil nemocí každýho kdo někdy někoho nakazil nemocí...

!27!!27!!27!

v usa dostaneš ve většině států za úkladnou vraždu trest smrti.... nebudu tu rozebírat jestli je to správné nebo ne, ale to minimum co nás (lid), které soud v těchto kauzách zastupuje odlišuje od tch vrahů je to že když už poprava tak taková aby odešel bez zbytečný bolesti....

už dost na tom že většina z nich čeká na popravu díky odvolacím řízení 10-15 let....

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:59:16

Mno nic,já osobně bych to uzavřel tím,že ikdyž jsem zásadně pro trest smrti,tak chápu proč se trest smrti v civilizovaným světě postupně vytrácí. Sice člověk ze své podstaty má potřebu se mstít způsobem oko za oko zub za zub,ale schopnost ovládat svoje emoce je to co nás lidi liší od zvěře a tuhle frázi odpůrci trestu smrti melou pořád dokola a vcelku s velkou úspěšností...

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:59:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Mno tak podstatná věc, která mi zatím z té diskuze vyplynula je ta, že většina lidí si myslí, že hlavně u nás je justice nedokonalá, ba dokonce DOST OMYLNÁ na to, aby byla schopna soudit vážnější činy... Co z toho vyplývá?? Nemáme lidi, kteří by byli schopni někoho takového odsoudit správně???

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:56:34

-petroso69--------------vzdyt sem prece uz psala, ze si myslim, ze je lepsi, aby si ti vrahove odsedeli ve vezeni treba 20 let nez aby byli odsouzeni k trestu smrti-treba te injekci, za 5 minut bylo po nich a vubec by si to neodpykali co udelali.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:55:58

kdyby měli 100% jistotu že trestný čin opravdu spáchali tak bych je asi nechala usmrtit stejným činem jakým to udělali oné osobě... nebo bych je nechala na testování léků a podobných věcí. Ať nesedí jako na doživotí zbytečně je živit a tak...

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:53:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Hej a co třeba ty odsouzené házet z Empire State Building s padákem, který se neotevře??? Bylo by to humánní a pak bychom si mohli říkat cestovní kancelář "Forever flight"!122!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:52:36

4 Mazlicka-69: jinak nic proti tobě, seš hezká ženská... jen trošku tvrdohlavá.!1256!

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:51:32 | více příspěvků | napsat uživateli

SMART_forever: jen jsem chtěl zbrzdit tvé počáteční nadšení do takové práce...!2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:50:19

Ramsey - beres to ted moc do hloubky..nemluvim ted o justicnich omylech

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 09:49:53

4 Mazlicka-69: OK, říkáš, že na to má každej jinej názor. Ty prostě říkáš:" trest smrti ne", ale proč, to už nejsi schopná ustát. Říkáš, že máš na to svůj názor, tak si ho zkus obhájit, zatím jsi nikoho nepřesvědčila o tom, že by se vrazi měli nechat žít. A to z našich daní!!!

Ramsey_Nordsson

Ramsey_Nordsson | 17. 10. 2007, 09:49:01 | více příspěvků | napsat uživateli

SMART_forever: Odsuď vraha! Za půl roku se dozvíš, že pravý vrah běhá na pláži v karibiku.... Pak jdi a vysvětli to manželce a dvěma pubertálním dětem člověka, kterého jsi zabila !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

popravasoudinjekcetrestpůlodsouzenecchvílechemikáliewilliamaodsouzenýhodinyvykonáníutrpenísměspondělívědomíhodinasmrtcastillaprávoexekuce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑