Diskuze a otázky - --- TREST SMRTI ---

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 23:00:32 |

Nevadský Nejvyšší soud v pondělí pozastavil popravu odsouzeného Williama Castilla hodinu a půl před jejím vykonáním. S exekucí se musí počkat, než americký Nejvyšší soud rozhodne o tom, zda poprava smrtící injekcí neporušuje ústavní právo na trest bez zbytečného utrpení.

Smrtící injekce je v posledních letech kritizována, protože ne vždy směs tří chemikálií účinkovala dostatečně rychle. Někteří odsouzenci umírali dlouho, i půl hodiny, a jiní byli při vědomí ve chvíli, kdy jim ochrnuly dýchací svaly.


Tak co vy na to?Prej zbytecne utrpeni....ja bych tem vrahounum udelala to same co udelali oni tem ktere zabili....!757!

reagovat

V diskuzi je 394 příspěvků a shlédlo ji 2231 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 09. 2008, 20:00:15

http://tresty.unas.cz = hlasujte,hrdelní zločiny,trest smrti?!

Hellqist

Hellqist | 14. 08. 2008, 10:01:30 | více příspěvků | napsat uživateli

!1! mno trest smrti urco schvaluju ale opravdu jen za zavazna provineni ,je sice blby ric rodine obeti sorry ale zabit ho nemuzeme dostane jen cca20 let.je to nespravedlivy ja bych udelal pravidlo zivot za zivot ,ale pokud to byla nehoda tak bych z toho zas tak vedu nedelal.proste je to komplikovany ale sem urco pro trest smrti
!31!

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 16:20:14 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: veřejný mínění? co to je proboha? až zejtra řeknou na Nově, že skok z Nuseláku je zdravej na pleť, půlka republiky si půjde skočit...a těch morálních lidí, který by se chtěli zapojit do politiky, bude taky hodně...!2! pro mne je jediným řešením katastrofa...!2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:16:05

zajímat se o vlastní zisk je lidská přirozenost, kerou můžeš pouze částečně potlačit a to přes kultůru, veřejný mínění a morální hodnoty...
bohužel spousta tupců si myslí, že to pořeší přes ekonomii a hospodaření a z toho sou pak nejrůznější tragický excesy...

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 16:11:34 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: já to vidím tak, že je to jediná možnost, jak docílit toho, že se budou zajímat i o něco jinýho, než je vlastní zisk... vím s jídlem roste chuť, ale je to jediná možnost

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:08:47

yopa: 1. republika byla prej korupční ráj a taky ráj partajničení!693!
s ohledem na nástup demagogiíí a totalit v okolních zemích sice bylo československo úžasná demokracie, ale dnešníma měřítkama by neprošlo... holt každá doba má svý...

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 16:02:46 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: to maj všichni a nejvíc ti, co ji zažili, ale tohle mi snad neuniklo, nebo to bylo jinak?

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 15:59:39

yopa: myslím, že o první republice máš zkreslené představy...

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 15:59:08 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: je nás jako sraček, někdo to regulovat musí...!2!!2!!2!

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 15:58:12 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: jedinej dobrej systém byl za první republiky, ukaž co máš za majetek a pak jdi do politiky... Máš pravdu, ale v mim případě si toho pamatuju tolik, že mi vadí skoro každej z nich...!5!!2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 15:48:10

Trest smrti by měl být obnoven, takové vši, co vraždí jiné lidi, musí být vyhubeny, oni se taky neptali, jestli ta oběť chce zemřít, tak ať pykají....!450!

Mona_andilek

Mona_andilek | 17. 10. 2007, 14:40:16 | více příspěvků | napsat uživateli

No trest smrti...jsem ráda že v čr není, protože kdyby zabili neviiného tak to by bylo strašný...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:37:28

jsem urcite proti trestu smrti!nikdo nema pravo brat nekomu jeho zivot...zrovna jsme tohle rozebirali ve skole....trest smrti by vazne bejt nemel

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:33:58

Já jsem teda proti trestům smrti.Jak tady někdo napsal, tomu člověku jsme my život nedali,tak ani nemáme právo mu ho vzít. A ke všemu, co když to je nějakej omyl, a sedí nevinný člověk???? Je to sice blbost to přirovnávat k filmu,ale po tom,co sem viděla film Zelená míle a ty popravy tam tak sem zásadně proti.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:25:48

mimochodem proč asi paroubek i topolánek před volbama každej den hystericky řešili průzkumy preferencí??? proč se nepopulární politický kroky nedělaj v posledním roce volebního období??? na názoru voličů záleží, jenom musej nějakej mít a musí to být názor aspoň trochu fundovanej...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:18:56

frozen: jenomže tu chybu systému neodstraníš, pče ty chyb v tom systému dělaj konkrétní lidi... stejně jako ve všech systémech...
vina za vraždu leží na tom vrahovi a kvuli neodstranitelné chybě systému necháš umírat další???
yopa: klasickej alibismus českejch voličů...když se tě budu ptát jestli eviduješ co kdy kerej politik udělal, co si myslíš o výhodnosti těch kterejch opatřen, tak budeš obecně nadávat na všechny, nebo mlžit...

máme politiky, jaký si zasloužíme

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:17:08

trest smrti za jednu vraždu, jak se to děje v usa, je blbost...!720!!720!!720!

např za vraždu manželky by měli dávat třeba lázně, tak na 3 tejdny!1423!!1423!!449!!1358!

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 14:05:45 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: děláš jako by jsme z něčeho vybírali...!2! Jedna piha, nebo dvě, dyť je to fuk...!2! systém hodnot se zúžil na prachy na prvních sto místech žebříčku, to co lidem taky chybí, je morální kodex, který má každý od boha, nikdo ho sepsat a prosazovat nemusí a kdyby lidi nedělali vědomě špatný věci, nepotřebovali by zákon...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 14:04:17

ok...chyba systému, tak jsem to myslela....nechytej mě za slovo...pokud je někdo nebezpečně nemocný, tak se má léčit....a né zabíjet..to je můj názor.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:59:49

Jednoznacne pro trest smrti!!!!621!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:55:10

frozen: chyba společnosti?? jako třeba tvoje, že ten peďák zdrhne??? a odnese to další malá holčička???
když někdo napadne tebe a ty ho zabiješ, nikdo neřekne ani popel, ale ta malá holčička se neubrání... opakovaný a opakovaně usvědčený vrahy a devianty bych neživil, nic koudnýho z nich už nikdy nevypadne...
yopa: ále simtě!5! ombudsman má zasebou hodnotnou činnost, ale já měl na mysli systém hodnot ve společnosti obecně, to se týká i tebe!5!
když lidi nezajímá že paroubek lže 99% vešekrýcho svýho času a klíďo ho volej, no tak to je samozřejmě potom těžký...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:54:09

střílet to je učiný nebo přilepit granát k hlavě

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:52:07

ugly-když je někdo pedofil, tak se má léččit...kastrovat...to je fuk...potom je chyba společnosti, když to zopakuje.

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 13:51:54 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: myslíš ombudsmana?!2! to je klasická propaganda...!2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:50:56

hatebreed85 - souhlasím!764!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:49:29

yopa:ále sou, akorád trochen podvyživený!693!

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 13:48:44 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: souhlasím ty poslední jmenované faktory u nás neexistují a i právo samotné je rovné a rovnější, takže pro mě jedině anarchie, která ve skutečnosti nekonečně trvá, jen je systémovější...!2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:43:32

a trest smrti lze chápat jako nutnou obranu v případě burtálních recidiv, jako jsou opakovaní pedofilní vrahové apod...
trest smrti za jednu vraždu, jak se to děje v usa, je blbost...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 13:39:02

yopa: trest má přeci funkci výchovnou, znázorňuje kauzalitu špatný skutek-trest a tím vymezuje co je špatný a co ne...čert vem spravedlnost, trest je obrana civilizace před totální anarchií.... ikdyž samozřejmě každý trest má omezenou účinnost a jenom represe nestačí, potřeba je taky systém morálních hodnot, veřejné mínění a prevence...

YOPA

YOPA | 17. 10. 2007, 13:34:50 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: o spravedlnost ano, ale kdo z lidí má právo trestat? Navíc každý systém je moc systémový, aby nedělal chyby... Lidi potřebují příklad a jediný který je tu k vidění je ten, že kdo má miliony a miliardy, může všechno...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑