Diskuze a otázky - RULETA...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Fantomas007

Fantomas007 | 18. 12. 2012, 07:13:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zdravím jaky mate nazor na ruletu? umíte ji někdo hrat? !1256!!1237!

reagovat

Hrali jste ruletu?

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 100 příspěvků a shlédlo ji 2191 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:42:01

anebo se samozřejmě dá štěstí ubít prachama. Prostě hrát tak dlouho, až se otočí. A ono se otočí.
Možná se to bdue zdát směšný, ale v kdysi rozšířených Casino Šimek se pod wheely dával česnek a solily plátna na kartovejch stolech. Paradoxně jsou to ty nejracionálnější činnosti ohledně zabránění větší výhry !337!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:40:27

ráda na to koukám, ale nejsem hazardér

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:39:08

> mar.io
ano, takhle to je.
Jakýkoli sledování čísel za sebou jdoucích, vymejšlení strategií nebo počítání pravděpodobnosti je dokonale k ničemu.
Pokud bude ten pes mít větší štěstí, než páníček, tak prostě vyhraje, i kdyby krupiér točil a házel jak chce.

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 19:27:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane: kdyz ty tam porad koketujes s tim slovnim spojenim "umet hrat."
Ja si to asi stale nedovedu predstavit, jak k tomu stolu nekdo pristupuje s duverou ve vytycenou vyhru, a delat tam ty (tvoje) kombinace.
Z myho pohledu neni rozdil, jestli si vsadi clovek, nebo jeho pes... ale jestli se ti to chce rozvadet...

(nevim, jak si predstavit nakombinovat na vice kol? Ja nevidim rozdil mezi neustalym sazenim na jedno cislo, nebo nahodilym rozmistovanim. Protoze ty podminky pro vyhru se po kazdem kole vynuluji, resp. pravdepodobnost vyhry bude nemenna)

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:25:09

> Byl_sem_M-Cristiane
asi dá.
Jenže kdyby tam šel a podíval se do wheelu, tak možná i matematik pochopí, že celá analýza je nahovno.!16!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:11:10

> Pansatan

No já nevím - podle mě dá matematická analýza rulety stejné výsledky ať už dotyčný matematik do casina chodí, nebo né !11!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:08:25

Diskuse o ruletě u lidí, kteří viditelně nikdy nebyli v kasínu je strašně veselá. Je to asi tak, jako když velekj sebeprznitel, kterej si v životě nevrznul zakládá diskuse o sexu.!1358!!1358!!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 19:03:18

> mar.io

Né, já předpokládám, že výsledek je náhodný, dá se jen nastavit ta pravděpodobnost výhry...

můžeš přece sázet lichá / sudá, pak máš šanci 50%, můžeš sázet na jednotlivá čísla, pak máš šanci 1/36

a můžeš dělat i jiné kombinace ... kombinace kombinací...

a nikde není napsáno, že si to nemůžeš nakombinovat i na více kol.

Ale náhoda zůstává pořád náhodou, jistotu nelze dostat nikdy...

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 18:54:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane: to ale vypada na dlouhy vecer pozorovani krupiera, jakou silou roztaci ruletu + jeji setrvacnost, jakym svihem vhodi kulicku a na co momentalne mysli, jestli ho neco nesvedi, nema zizen, atd. - je to prece jenom clovek.
U rulety se nemuze kombinovat jako u pokeru, kdy si rozjedes paralelni hru. Tady na to mas jeden "pokus," ne?

Tutaccta88

Tutaccta88 | 18. 12. 2012, 18:43:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Neumím :D

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 18:36:49

> quagmire

Naopak, kdyby nikdo nevyhrával, tak tam nikdo nechodí ... právě že se může i dost často vyhrát, v principu i v polovině případů...

Jenže úspěšní hráči málokdy odcházejí, když se jim daří... a na tom to celé stojí ... když budeš hrát dostatečně dlouho (s omezeným množstvím peněz), tak vždycky nakonec skončíš na nule...

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 18:35:10

> mar.io

No, není nikde napsáno, že to musí být během jednoho kola. Klidně si můžeš udělat plán (strom typu if-then-else) pro více kol...

Lze vymyslet kombinaci pro téměř jakoukoliv pravděpodobnost výhry. Samozřejmě, že věc trochu komplikují celočíselné základní kombinace i celočíselné počítání peněz, takže udělat třeba pravděpodobnost 59.749% by už bylo poněkud pracné...ale pokud připustíme "hrubost" třeba 5%, je to úplně v poho.

No a výhra je vždy skoro rovná převrácené hodnotě pravděpodobnosti, vynásobené množstvím vsazených peněz. Věc je jen lehce znevýhodněná tou nulou, co občas padne.

quagmire

quagmire | 18. 12. 2012, 18:31:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane Hehe, no právě. Oni to v kasinech mají dobře ohlídané, aby jim tam nikdo moc nevyhrával !1204!

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 18:27:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane: a jak nakombinovat? Kdyz vezmu, ze prakticky kazdou hru zacisnas bez historie... rekl bych, ze by to mohlo jit max. nakombinovat tak, aby zisk z vyhry byla kladna nula

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 18:14:54

> quagmire

Jo, kdo má hodně peněz, výhra je zaručená ... (akorát že takový pracháče do kasina nepustěj) !1!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 18:14:11

> mar.io

můžeš si nakombinovat i situaci s nadějí na výhru třeba 99.9 %, !1!

quagmire

quagmire | 18. 12. 2012, 18:14:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Umí ji hrát i orangutan ale vyhrát neumí prakticky nikdo !1210!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 17:57:18

Když ruleta, tak jedině ta ruská :D

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 16:49:04 | více příspěvků | napsat uživateli

tak pokud je mysleno "hrat," jako sedet u stolu a teatralne tipovat, tak bych tam kvuli nejaky charite predvadel, ze me nemrzi, kdyz nevyhravam

ale brat to seriozne? Vzdyt to nema zadnej smysl. Ta hra je postavena na nepredvidatelnosti, resp. my si nejdrive vsadime a az pak krupier roztoci kulicku do jiz rotujici rulety - a samozrejme v kazde hre nahodile.
Tak kde je ta sobecka zabava, kdyz z podstaty odhadujeme pravdepodobnost prohry na 66pct. Na tom si muze ujizdet jen clovek se sebedestruktivnimi sklony
______________________

bych rek´

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 16:08:28

> Reditel_zemekoule

tak zkus Panzerfaust !2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 18. 12. 2012, 16:01:44 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! asi černobyl !876!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 18. 12. 2012, 16:01:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> redness já za to nemůžu, že tu kedlubnu mám tak tvrdou !876!

redness

redness | 18. 12. 2012, 15:59:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule asi neumíš nabíjet

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 18. 12. 2012, 15:58:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> redness to už jsem taky zkusil a nic !876!

redness

redness | 18. 12. 2012, 15:57:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule tu s plně nabitým automatem bych doporučila tobě

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 15:56:08

> Fantomas007

Není to pravda ... lze dokázat, že jakákoliv ztrategie, kterou kdo dokáže vymyslet má pořád stejný poměr naděje na výhru a velikosti výhry.

Z dlouhodobého průměru nemůže být žádná strategie zisková...

A ztrátové jsou jen díky několika bodům:
1) hráč má limitované množství peněz (nelze hrát na dluh)
2) v malých hernách bývá omezená výše sázek
3) drobnou (ale vytrvalou) ztrátovost zajišťuje ta nula, co může padnout

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 18. 12. 2012, 15:54:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> redness a s plně nabitým automatem !511!

redness

redness | 18. 12. 2012, 15:51:24 | více příspěvků | napsat uživateli

jedině ruskou z ostrejma:D

Fantomas007

Fantomas007 | 18. 12. 2012, 15:21:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Ruletu lze hrat 2 zpusoby vyhra malo ale aspon něco ..... a kdo chce víc nemá nic :) :)

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 15:09:38

> Byl_sem_M-Cristiane/ber věci trochu s nadhledem a nadsázkou Kristíku!73!Ale jo,ex občas hrával ruletu taky..ale nutno říct že docela často měl štěstí a vyhrával!119! Když se z toho nestane posedlost a gamblerství,tak to jde..
P.S. díky bambuláku !1268!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ruletazdravínázor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑