Diskuze a otázky - RULETA...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Fantomas007

Fantomas007 | 18. 12. 2012, 07:13:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zdravím jaky mate nazor na ruletu? umíte ji někdo hrat? !1256!!1237!

reagovat

Hrali jste ruletu?

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 100 příspěvků a shlédlo ji 2192 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 12. 2012, 02:06:54

> Fantomas007

Takových lidí, co měli vlastní teorie jak vyhrávat v ruletě už byly statisíce - a vidíš, kasina existují pořád, zvesela prosperují, a naopak ještě všechny tyhle teorie propagují...zatímco podobných teoretiků jako jsi ty už hezká řádka skončila na krchově s prostřelenou hlavou ... tak ať tě to nepotká taky !2!

uživatel eliminován | 24. 12. 2012, 02:04:18

> Pansatan

Nevím o čem to mluvíš - teorie pravděpodobnosti jednoznačně říká že:

1) v dlouhodobém průměru každý hrající ztrácí tu 1/37 svého vkladu (i když tuším v některé ruletě je to ještě méně, něco se dělá, když padne ta nula)

2) kdo má více peněz má (může mít, když nedělá blbosti) menší pravděpodobnost, že se dostane na nulu (že přijde o všechno). Takže když budu mít tak 10x - 50x více peněz, než má k dispozici to casino, tak je už téměř jisté, že mu způsobím bankrot ...

jenže moc takových bohatých lidí není, a navíc - oni je tam ani nepustí ... případně omezí výšku sázek...

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:58:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin každy ma na to svůj nazor onanine :) a není třeba kritizovat jen prohru spíš chci vědět nějakou další taktiku kterou kdo používa at mohu někdy vymyslet něco lepší :) a ne vždy každy prohrava když na tím nezamyslí se :) všechno jde když se chce :)

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:56:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> kaca.zdarilova takt y se vostráá :D

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:56:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane no pravě a když daš par euro na nulu tak to je pak jina protože ta nula je jedinečna na te ruletě a vždycky padne :) :) kdyýž to nečekaš :)

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:54:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> misska2 Tak co tu ještě děláš krásko? :D !1354!

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:53:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dolik02 v tom nemáš pravdu mě většinou padají velka čísla ani nwm jak to dělam :D

Fantomas007

Fantomas007 | 24. 12. 2012, 01:52:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35 tak v několika věcech máš pravdu kamaríde :D :) ale když má někdo štěstí a vytočí z toho par desítek ticísc aniž by prohral na to bys měl jakej nazor a nazor na to jestli jde ruleta tzv oblbout ?!1237!

uživatel eliminován | 23. 12. 2012, 20:12:25

11 ka padá často a 18 19 ..

Duff35

Duff35 | 23. 12. 2012, 20:11:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fantomas007 Nejlepší je hrát takové hry,kdy nejde o tolik peněz a které nejsou návykové.Proč si radši nezahrát POKER o dvacku,než hodit do rulety nebo výherního automatu tisíce?Vznikají totiž těžké psychycké závislosti,jejichž konsekvence zasahují nejenom hráče samotného,ale i lidi v jeho rodině a v jeho bezprostředním okolí.Potom přibývá lidí neštastných a bezdomovců.RULETA,automaty,chlast,drogy a cigára.Všechny tyto věci vedou k sobectví a do záhuby.Vedou k sociálnímu pádu na dno společnosti i když to zní přehnaně,je lepší si přiznat pravdu hned a postavit se jí čelem,než nás ta či ona věc zahubí!!!

uživatel eliminován | 23. 12. 2012, 17:54:16

> Byl_sem_M-Cristiane
trosek s jasnejma teoriema pravděpodobnosti, co si prohrály barák nad hlavou a sedávali v kasínu s třema stovka a otravovali slušný hosty jsem za tři roky mý krupiérský kariéry viděl víc než dost.

uživatel eliminován | 23. 12. 2012, 17:53:28

> Ale pravděpodobnost že něco padne je absolutní nesmysl.

Cože.

uživatel eliminován | 23. 12. 2012, 17:50:01

prohrála jsem ruskou ruletu !189!

uživatel eliminován | 23. 12. 2012, 17:48:02

> Byl_sem_M-Cristiane
princip 37 čísel proti výhře 35 na stright up sázku je jasnej kupodivu i mně, si představ.
A koneckonců kdosi kdysi prohlásil, že někdy bere černá, někdy červená, ale bílá (dle Françoise a Louia Blanca) bere vždycky.
Ale pravděpodobnost že něco padne je absolutní nesmysl.

uživatel eliminován | 19. 12. 2012, 20:05:12

> Fantomas007

Tak což o to, já mám paměti dneska několik GB, a to nepočítám harddisk !2!

Ale né, je to nesmysl ... pokud předpokládáme, že číslo, jež padne, je dokonale náhodné (dokonale nepředvídatelné), pak žádnou úspěšnou taktiku vymyslet nelze.

Fantomas007

Fantomas007 | 19. 12. 2012, 17:20:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane ale ano to víš že je taktika jen na to musíš mít paměť :P

uživatel eliminován | 19. 12. 2012, 15:49:13

> Pansatan

Chci říct, že bych matematiku (a její teorii pravděpodobnosti) nezatracoval jen proto, že tomu moc nerozumíš.

Nakonec, ruletu vymyslel (aspoň podle wiki) Blaise Pascal, a to byl nějaký matematik a fyzik... akorát, že v jeho ruletě ještě nebyla ta nula ... a pravděpodobnost výhry byla tak úplně stejná, jako pravděpodobnost prohry.

uživatel eliminován | 19. 12. 2012, 15:46:14

> Pansatan

Ve skutečnosti jsou všechny hry, co se hrají, podloženy teorií pravděpodobnosti - tak, aby vycházely výhodně pro toho, kdo je provozuje. Kdyby to tak nebylo ... chci říct, že se občas stane, že si někdo vymyslí novou hru, a něco nedomyslí (zkrátka existuje způsob, jak může hráč v dlouhodobém průměru vyhrávat) - ale zpravidla se na to dost rychle přijde.

uživatel eliminován | 19. 12. 2012, 15:41:07

> Fantomas007

Né, žádná taktika se vymyslet nedá...

Fantomas007

Fantomas007 | 19. 12. 2012, 15:39:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> libca007 ne no Ruletu jsem myslel jakože normalní co je v kasínech nebo na netu :) :)

Fantomas007

Fantomas007 | 19. 12. 2012, 15:39:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan heheee nechci slyšet nějake ubohe naražky jen normalní nazor normalních lidí ;)

Fantomas007

Fantomas007 | 19. 12. 2012, 15:33:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin víš ty 2% co si vemou mě až tak neserou spíš se na ni da i celkem dost vydělat a je jedno jestli prohraješ 50 euro a vyhraješ 1000 ;) stačí mít na to svou taktiku :)

libca007

libca007 | 18. 12. 2012, 22:12:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to jednoduché. Strčíš jeden náboj, zatočíš a zmáčkneš.!1187!

evzen-onegin

evzen-onegin | 18. 12. 2012, 21:13:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano , jistě se najde spousta debílků , kteří si myslí , že ruleta není založena na jistotě prohry . Ale jinak hraj , jestli to herna zdaní , tak se budeme mít všichni lépe .

Ruletě zdar !870!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 20:35:35

> mar.io
já to mám z praxe. Nikde jsem nic nevyčet. Za tím stolem jsem stál a vydělával si tak na živobytí. Fakt vim, o čem mluvim.
Proto mi přijdou všechny teorie zábavný stejně, jako když tady velkej sebeprznitel založí diskusi o tom, kterou pani by radši vymrdal. Vzhledem k tomu, že se sám může rozhodnout tak maximálně mezi pravačkou a levačkou!1358!!1358!!1358!!1358!!1358!

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 20:30:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan: a ja si naivne myslel, ze aspon v pripade toho cesneku, to bude mit vliv na dynamiku otaceni... jakoze okolnim teplem bude vysychat a tim padem se i dele tocit, popr. kulicka bude vice poskakovat.

ale jako, ta tva verze dava smysl. Kdyz verime na stesti, existuje i smula. Tak proc tomu kurvitku nejit naproti.)

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 20:27:46

> klit.0ris
je to daleko racionálnější, než všechny výpočty.

vzhledem k tomu, že mám tři roky praxi jako krupiér a měl jsem u stolu i Jardu Jágra, tak asi vim o čem mluvim, že.
!1256!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 20:20:06

Pansatan : odpuzuje stesti? Nerikal si nejracionalnejsi? !20!

uživatel eliminován | 18. 12. 2012, 20:11:02

> mar.io
solí se i ruletový plátna. Odpuzuje to štěstí pro hráče.

mar.io

mar.io | 18. 12. 2012, 20:00:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan: proc ta sul u karet?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ruletazdravínázor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑