Diskuze a otázky - RULETA...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Fantomas007

Fantomas007 | 18. 12. 2012, 07:13:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zdravím jaky mate nazor na ruletu? umíte ji někdo hrat? !1256!!1237!

reagovat

Hrali jste ruletu?

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 100 příspěvků a shlédlo ji 2188 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

imetcon

imetcon | 4. 09. 2017, 15:27:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Proč by nemohlo ?

Existuje však i malá (ale nenulová) pravděpodobnost toho, že hráč porazí to kasino.
A proti tomu se kasina jistými (ne zcela férovými způsoby brání - jako třeba že omezují výšku sázek, nebo že tam příliš bohaté lidi vůbec nepouští).

Protože v ideální ruletě, bez omezujících pravidel a bez té nuly je pravděpodobnost výhry úměrná jen tomu, kolik peněz máš (jsi ochotný riskovat) a kolik chceš vyhrát.

Když máš třeba milión a stačí ti zisk jedné koruny, máš téměř jistotu, že se ti to podaří, ale říkám téměř, protože je tu pořád ta pravděpodobnost jedné milióntiny, že o všechno přijdeš.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 2. 09. 2017, 13:23:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> imetcon
Všechno nemůže pořád fungovat z pohledu všech. Zase z pohledu kasína třeba ne, ale z pohledu všech kasín v okolí třeba ano.

imetcon

imetcon | 31. 08. 2017, 22:19:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Existuje ještě možnost, že je hra složitá a ten, kdo ji vymýšlel nedokázal správně spočítat pravděpodobnosti výhry některých speciálních "tahů" - a přiřadil jim neadekvátně vysokou výhru.

U většiny her je to přesně naopak, výhra je menší, než odpovídá pravděpodobnosti. Nebo jsou tam jiné hacky, hrající v neprospěch hráče.

U rulety ale nic z toho není, vše je celkem jasné, průhledné a správné. A hráčům to kazí jen ta nula. Je to nejférovější hra, asi, co existuje. Nicméně žádná kombinace, co lze vsadit nevede na to, že by se dalo (v průměru) vyhrávat. U rulety je to jisté.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 30. 08. 2017, 23:04:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Vědecká metoda je oppakovat to, při čem měl člověk štěstí. Jako třeba Fantozzi, když byl v tom kasínu, tak musel pít sodovku.

mar.io

mar.io | 30. 08. 2017, 20:42:26 | více příspěvků | napsat uživateli

blby u rulety je, ze my vlastne vzdy vidime jen vysledek, ale nezname zadnou rovnici, ktera nas k nemu dovedla. A tohle proste v matematice neprojde.

Hazadrni hry de facto vzdycky pocitaly s nejakou pritomnosti nadprirozena. To mozna bude ta rovnice. Bud muzou stat bohove pri mne nebo mi dnes nebyli nakloneni. Proto se tyhle hry mozna tesily dobremu jmenu a byly nedilnou soucasti vsech (nabozenskych) kultur napric historii(...). To az ted, po odklonu od viry - a nahrazenim ruznych i pseudoved, tohle odvetvi zabavy dokaze produkovat patologicke hrace a trosky. Jednoduse tu hru nechapou.

imetcon

imetcon | 30. 08. 2017, 15:30:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Z pohledu kasina asi ano, ale z pohledu tvého ne. Pokud dlouhodobě vyhráváš, pak to znamená že
a) máš neuvěřitelné štěstí (tak velké, že jej nelze vyjádřit jednoduchým číslem)
b) dokážeš předvídat to, co by mělo být náhodné (=nepředvídatelné).

Obě varianty jsou zhruba stejným zázrakem.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 29. 08. 2017, 21:34:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> imetcon
Záleží jak to bereš. Když budeš celej večer vyhrávat a jinej člověk bude stejně prohrávat, tak pravděpodobnost zůstane zachována.

imetcon

imetcon | 29. 08. 2017, 15:43:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
No právě, necelých 50%. Z čehož plyne, že jsi lehce ve ztrátě.
Kdybys byl dlouhodobě ve zisku, znamenalo by to, že máš vyšší pravděpodobnost na výhru, než těch necelých 50% - a to by bylo "překonání zákonů pravděpodobnosti".
Ale to se ještě nikomu nepodařilo.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 24. 08. 2017, 23:43:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Na to je stejná pravděpodobnost. Když budu celej večer sázet na červenou, tak skoro 50 procent.

imetcon

imetcon | 24. 08. 2017, 22:28:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Ale no tak ... překonat zákony pravděpodobnosti neznamená jednou vyhrát, ale vyhrávat v průměru, při mnoha opakováních.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 24. 08. 2017, 22:18:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> imetcon
Běžně je překonaj ti co vyhrajou. Nebo jsou zas lidi, který trefí blesk. A u barev je pravděpodobnost výhry jen něco málo pod 50 procent, tak to není málo.

imetcon

imetcon | 24. 08. 2017, 21:55:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> market301
Když přijdete na to, jak překonat zákony pravděpodobnosti, nemusíte se už nějakou ruletou zabývat - dostanete aspoň deset Nobelovek a stanete se jedním z nejslavnějších lidí na Zemi !11!

market301

market301 | 24. 08. 2017, 12:45:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Správně, pokud jde o velký peníze, tak nejsou věci jenom černý a bílý. Je jenom černá a červená... a pak ještě nula !5!

Rozhodně když přijdete na to, jak překonat zákony pravděpodobnosti, tak točte a vydělávejte: http://www.hazardnihrac.com/ruleta !2! !2!

Fantomas007

Fantomas007 | 8. 01. 2013, 19:22:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV však jasněě ja nic neříkam jen se směju s jointem v ruce :DDDDD

uživatel eliminován | 8. 01. 2013, 19:18:06

Ještě jsi nepochopil, že na mě tyhle žvásty fungovat nebudou?

Fantomas007

Fantomas007 | 8. 01. 2013, 19:16:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV a nikdy není ruleta o štěstí vždy se da vyhrat ;) ;) stačí přijít na to jak :) je rozdíl mít 10 tisíc denně nebo nemít 10 tisíc denně !1237!

Fantomas007

Fantomas007 | 8. 01. 2013, 19:15:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV O svoje tajemství se s nikým nepodělím ;) ;) a jachtu to neplanuju spíš bych si koupil nějakej bourak :) :)

uživatel eliminován | 8. 01. 2013, 19:14:04

Pravda, někdy se přistihnu, že vám prosťáčkům ten váš jednoduchý svět trochu závidím. :|

uživatel eliminován | 8. 01. 2013, 19:13:09

> Fantomas007
Na netu toho debila ojebou ještě spíš, když si tam točí jen s jedníčkami a nulami, který si oni naprogramovali. ;)

Ale toč si dál a vydělávej. Jednou budeš i ty ze svojí jachty v karibiku posílat návody na miliony pro hloupé nováčky, I am sure.

Fantomas007

Fantomas007 | 8. 01. 2013, 19:11:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV A ještě se mi nestalo že bych prohral naopak 10x tolik vyhravam ty lampo ;) ;) ;) a nezaviďte :P

Fantomas007

Fantomas007 | 8. 01. 2013, 19:09:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV Nj jenže když ten debil na to přijde tak to jde hrat po netu ;)) a je dobre byt nevzdělaný mít praci a ještě mimo praci v osobním volnu si hrat jen tak ze srandy ruletu a přivydělavat si :) :)

uživatel eliminován | 3. 01. 2013, 23:54:19

Jo jo, a v kasínu pracují debilové, kteří se nechají obrat o těžký peníze každým nedovzdělaným dementem, který "na to přišel" a vydělává si desetitisíce se svým zaručeným systémem™.

You best be trollin, nigga.

Fantomas007

Fantomas007 | 3. 01. 2013, 23:47:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale hovno lidíí jen na to musíte přijít jak to hrat je to zcela jednoduche ale svoje hrací plany si ponecham pro sebe přece nechcete každy zbohatnout :P :P :D

uživatel eliminován | 27. 12. 2012, 15:42:20

Takže pravda s tím Martingalem je poněkud opačná ...

Pokud hrajeme dostatečně dlouho, máme téměř 100% naději, že potřebné náklady na sázku překročí hotovost, jež máme k dispozici.

To je ostatně problém jakýchkoliv strategií, kterými chceme vyhrát více, než sami máme.

Pokud budeme sázet tak, aby výdaje nepřekročily třeba jen jedo promile (tisícinu) naší hotovosti, celkem se nemůže nic stát ... jen budeme v průměru ztrácet tu 1/37 sázky ... s tím, že se nám pořád zvyšuje naděje tento poměr zvátit na jednu i druhou stranu...

uživatel eliminován | 27. 12. 2012, 15:36:24

> Duff35

Má to jen malý háček - abychom dosáhli jistotu skutečně 100%, potřebujeme nekonečné množství pokusů a nekonečné množství peněz. A to málokdo má !2!

A k tomu ta nepříjemná věc, že potřebné množství peněz závisí na n (n - počet kol) exponenciálně. Tedy, pokud začneme s jedou korunou, v n-tém neúspěšném kole už potřebujeme vsadit 2^n korun.

Pro ty, co jim je matematika poněkud vzdálenější, to znamená, že:

Po 10 neúspších potřebujeme vsadit 1000 korun,
po 20 neúspěších potřebujeme 1 000 000 (milion) korun
po 30 neúspěších potřebujeme už miliardu

I kdybychom ty prachy nakrásně měli, oni nám v kasinu stejně nedovolí tak vysoké sumy sázet.

A že nemůžeme 10x za sebou prohrát při sázení černá/červená? Máme šanci 1:1000 že se to podaří - to je docela slušná naděje.

A když nám to náhodou vyjde, získáme 1 korunu !1!

Ano, riskujeme tisíce, miliony či miliardy jen abychom vyhráli jedinou kačku. Tomu teda říkám strategie !11!

uživatel eliminován | 27. 12. 2012, 14:01:28

> Duff35
Doporučuju si přečíst, ty jistoto.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Martingale

uživatel eliminován | 27. 12. 2012, 13:56:29

> při tomto způsobu to jde s vyděláváním peněz sice pomalu,ale je to jisté.

!121!

Duff35

Duff35 | 27. 12. 2012, 11:46:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fantomas007 Tzv.systémové hry vynášejí po málu ale na 100%.Když budeš vsázet jednou na černou a po druhé na červenou a pokaždé navýšíš vsázku o 100%.Začneš např. na 10kč za jedno otočení a při každém dalším navýšíš na 20kč.Potom na 40kč atd. dokud nevyhraješ,protože při tomto způsobu to jde s vyděláváním peněz sice pomalu,ale je to jisté.Nejlepší je hrát jen takové hry,při kterých nejde o tisíce,ale jen o několik desítek korun,nehledě na to,že při častém hraní vzniká závislost a člověk se posune na dno společnosti.

Fantomas007

Fantomas007 | 26. 12. 2012, 01:22:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdo neumí neví ano stačí mít pořadnej zaklad a pak to jde samo :)

uživatel eliminován | 24. 12. 2012, 17:18:22

> Byl_sem_M-Cristiane
to neříkáš ale nic jinýho než já x příspěvků zpátky. Pokud máš prachy do hry a je jich dost, tak samozřejmě si jenom počkáš, až se štěstěna otočí.
takhle jsme jednou z Michala Peška, dej mu pán bu lehké odpočinutí dostávali 150 000,- který vyhrál na tři první spiny. No ale štěstí se motalo a nakonec tam nechal svejch 70 a odešel. S díky, že se dobře bavil.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ruletazdravínázor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑