Diskuze a otázky - Protest - proti bezpráví a špíně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 20:22:02 |

Dobrý den,

po dnešním dni už nemám sily to v sobě nadále dusit. Nejsem žádný znalec jazyka tak můj psaný projev berte prosím s rezervou.

Každý člověk žijící v České republice si uvědomuje, že výše trestů je u některých kriminálních činů, až trapně nízká. A přesto se stále nic nehodlá měnit. Poslední kapkou mi překvapivě nebyl únos a zabití slovenským dvakrát trestaným a neléčeným pedofilem (na to si počkám a jsem velice zvědav jak tato kauza dopadne), ale to že v Českých Budějovicích dva roky znásilňuje a tím devastuje, nezletilé dívky nejmenovaný turek. To že je to turek mi je opravdu jedno, jenom mě už fakt se*e to, že tato osoba může dostat trest s HORNÍ sazbou 10 let! Co to má bejt? Děláte si ze mě srandu ne? A navíc, aby toho nebylo málo, to dovrší tím že těm kriplům udělaj nový cely. Navíc ve velkým stylu. Zajímalo by mě kdo má na to, aby měl takoví luxus jako tydle bu*eranti.

Takže zabíjejte, znásilňujte, masakrujte dělejte ty největší zvěrstva. Za pár let bude život v cele lepší než venku.

reagovat

Co Vám přijde jako adekvátní trest za znásilňování nezletilých dívek?

V anketě hlasovalo celkem 55 uživatelů

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 820 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 22:02:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Kury: Měj se a směj se ;-)

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:02:36

lemounek jak se vymlouvám? a co abych nemusel menit?
jestli mluvís o te jesitnosti, tak ja jsem jesitnej silně podprůměrně.
je to dané tím, ze na moji výchovu měla velmi výrazný vliv matka, takze mám i dost zenskych postojů. a taky zenam víc rozumím

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:02:03

lemounek : papa !1!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:01:04

kury-no nevím jestli mi máš za co děkovat, tak hodně zdaru a měj se, zase někdy tady!1065!!1063!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:00:03

sea, já se řídím pravidlem jak ty ke mně, tak já k tobě, ruku do ohně bych dala za to, že já nenadávám pro nic za nic, to bys mě urazil

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:59:26

Chtěl bych poděkovat hlavně lemounekovy :) a Johnymu_82 za to že byli schopni se mnou diskutovat a dokonce i seashepherdovi za jeho absolutně jiný pohled na tuto problematiku, neboť mi otevřel oči v tom, že stále existují lidé, kteří o tom nemají ani páru.

Zatím ahoj jdu se učit na státnice... možná někdy zítra nebo do vzkazů.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:59:08

aha takže se vymlouváš abys to nemusel měnit, to je od tebe hrdinský čin

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:59:06

lemounek děkuji za radu. na oplátku ti dám taky jednu.
jestli chces, aby se k tobě lidi chovali slusně, tak se k nim tak chovej ty sama.
věř mi, že slusnost dokáže odzbrojit i většinu "šovinistických hovad" ... a pak se i oni s tebou budou bavit tak, jak ty s něma.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:57:13

lemounek ... mužská ješitnost se rodí v době, kdy jsou už na malé chlapce kladeny vysoké nároky.
kdyz kluk brečí, tak mu reknou, ze je sráč a zaslouží si jen pohrdání.
kdyz neco nezvládne, tak je taky sráč.
kdyz holčička brečí, tak ji utěšují a udělají to za ni.
a kdyz holčička něco nezvládne, tak se přece svět nezboří.

a pak se někdo diví, proč muzi neumějí priznat, ze neměli pravdu, ze selhali, ... ze jsou ješitní.
spíš bych se divil, kdyby v takovém prostředí nebyli.

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:57:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Kury: njn... ještě kdyby to tady mělo čtenost jako velké zpravodajské servery !102!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:56:40

že by ses naučil chovat se k holkám slušně a ne tak šovinisticky, ony to dokážou ocenit a taky se podle toho začnou chovat jinak

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:54:56

lemounek s jakou změnou?

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:54:03

že je to danné váchovou mi od tebe zní jen jako výmluva

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:53:20

jo tak když to víš, tak proč třeba nezačneš se změnou hned u sebe?!633!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:53:19

lemounek ... jeste k té ješitnosti. ... napr. ty jsi o dost víc ješitná, nez já ... a to jsi holka
(kdo cetl tuto diskuzi, tak mi dá určitě zapravdu)

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:52:10

lemounek chlapi jsou k ješitnosti vychovávaní.
a taky právě kvůli téhle debilní výchově umírají tak mladí na infarkty apod. zatímco zenske si zijí o nejakych deset, patnáct let dýl.

a úcta tu chybí vzájemně.

ale stejně jde psychické následky znásilnění minimalizovat právě tou vhodnou výchovou.
a vhodná výchova může být i solidní prevencí.
jenze tady mají zatím vsichni jen plné huby práv žen si dělat, co chtějí a křičí se po represi vůči chlapům, kdyz šlápnou vedle.
ale tohle nikdy uspokojivé výsledky neprinese

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:51:57

ou *objekt

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:50:59

Johny_82 : Máš pravdu že je to jak se mají chovat je málo medializované, a proto je dobré o tom diskutovat jako děláme ted. !1!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:49:28

seashepherd : a stejně tvrdíš jak jsou ta fakta co tu hlásáš jednoduše naleznutelná ale odkaz nehodíš... směšné...

To že ženy nejsou vychované tak, že je znásilnění normální, je asi takovej argument jako tvrdit, že lidi nebereou jako normální to, že se střílej na potkání. Raději předejdu stupidní diskuzi co je normální a rovnou řeknu, že si uvědomuju že je to relativní pojem. Žijeme naštěstí ve světě, který říká, že žena rozhoduje o vlastním těle stejně jako muž. Pokud by sme žili ve světě seashepherd tak je žena jen oběkt, se kterým si muž může dělat co chce. Děkuji nechci. Žena něni zeď která všechno snese.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:48:46

johny ... mozna sis vsiml, ze podobne vyrazy jsem pouzival jen ve vybranych pripadech.
nicmene ... mas pravdu. skutecne to moje prispevky v očích neobjektivních čtenářů zbytečně snižuje.

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:48:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Kury: Taky pravda. Podpora ostatních je vždycky klíčová... ale lidé by měli umět jednat i sami za sebe - což je ale bohužel opravdu spíše problém výchovy a obecně prostředí v našem okolí. Ten háček je totiž opravdu v tom, že ony si tou pasivitou myslí že zvolily jednodušší cestu, ale naopak to pro ně je všechno složitější... o tom se ale naneštěstí moc neví...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:47:10

Vettel - právo o této tematice mluvit takhle mi dává hned několik věcí.
jednak to, ze jsem s takovou obětí žil.
pak taky to, ze znam chlapa, ktereho tahali po soudech kvuli tomu, ze si to na nej jedna zenska vymyslela, aby se mu pomstila.
a pak taky to, ze lidi, co to nezazili, tady o tom vyprávějí přehnané báchorky.
a ti samí lidi obvykle bagatelizují dopad klasického zbití na psychiku člověka ... hlavně kdyz je obětí kluk.

a dokud oni si budou moct valit takové srance, tak mám právo já o tmo vsem psát tak, jak píšu

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:45:41

seashepherd -jo takže na to se má holka připravit?Kdyby měli chlapi trochu míň ješitnosti a víc úcty, tak se to neděje

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:43:56

kury ... no jasně. chudinka debilní.
ta moje se aspon nechovala jako kráva a vsechno si zarídila sama.
a po pár dnech se dala sama dokupy i bez nejakych psychologů.
protoze proste nebyla debil

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:43:21

Kdyby tady byla Gingirl,tak do toho může kecat,pač má zážitek tohoto druhu,pak je tady Limonka,o které nevím jestli se jí něco ošklivýho nepřihodilo,a zbytek jsou kořeni,kteří ryze akademicky teoretizují....!2!!1!

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:43:05 | více příspěvků | napsat uživateli

seashep: Když někoho neznáš jménem, tak použij ukazovací zájmeno "ten", "ta" nebo "to"- použití "pí*a" je trochu nestandartní ;-)
To s tou výchovou je nicméně pravda...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:42:25

kury jak vyrobci tabákových výrobků, kteří hlásali do světa že kouření cigaret neškodí. Jsou ti, co píšou ty články, cos mi na ně posílal odkazy

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:41:36

seashepherd:co si o sobe vubec myslis??? mas vubec mozek? znasilnil te snad nekdo, ze tvrdis, ze to nezpusobi zadne trauma? mluvil jsi nekdy v zivote s nekym, kdo byl znasilnen? dava ti neco pravo mluvit o tehle tematice takhle preziravym zpusobem??? probud se, clovece!!!!31!!31!!31!!31!!31!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:41:32

Johny_82 : to je těžký nejlepší je prostě někdo blízký a ten ne vždy bývá...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:41:06

lemounek to, co popisujes, je důsledek výchovy, která zeny na znásilnění nepripravuje.
tam hledejme chybu

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dentrestšpínaúnosbudějovicíchjazykbezprávízabitíprojevkauzaprotestrokrepublikakapkavýšečinrezervapedofilznalecčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑