Diskuze a otázky - Protest - proti bezpráví a špíně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 20:22:02 |

Dobrý den,

po dnešním dni už nemám sily to v sobě nadále dusit. Nejsem žádný znalec jazyka tak můj psaný projev berte prosím s rezervou.

Každý člověk žijící v České republice si uvědomuje, že výše trestů je u některých kriminálních činů, až trapně nízká. A přesto se stále nic nehodlá měnit. Poslední kapkou mi překvapivě nebyl únos a zabití slovenským dvakrát trestaným a neléčeným pedofilem (na to si počkám a jsem velice zvědav jak tato kauza dopadne), ale to že v Českých Budějovicích dva roky znásilňuje a tím devastuje, nezletilé dívky nejmenovaný turek. To že je to turek mi je opravdu jedno, jenom mě už fakt se*e to, že tato osoba může dostat trest s HORNÍ sazbou 10 let! Co to má bejt? Děláte si ze mě srandu ne? A navíc, aby toho nebylo málo, to dovrší tím že těm kriplům udělaj nový cely. Navíc ve velkým stylu. Zajímalo by mě kdo má na to, aby měl takoví luxus jako tydle bu*eranti.

Takže zabíjejte, znásilňujte, masakrujte dělejte ty největší zvěrstva. Za pár let bude život v cele lepší než venku.

reagovat

Co Vám přijde jako adekvátní trest za znásilňování nezletilých dívek?

V anketě hlasovalo celkem 55 uživatelů

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 828 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:40:39

seashepherd: byl jsem ten co byl oporou slečny u které došlo k nedokonanému znásilnění. Vím co to stojí za námahu jít vůbec na policii nebýt mě tak tam vůbec nešla 4 hodiny ve sprše a šilený stav úzkosti.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:40:15

lemounek jak jí bylo ... rozhodně ne tak, jak se mi tu snazí nekdo nakecat.
jak ten typek odesel, tak zavolala policajty a pak volala me, co se ji stalo.
no a za pár dní uz byla v pohodě uplně.
proste to melo dost podobnej průbeh, jako kdyz jsem opilej dostal pres drzku. taky jsem se od te doby trochu vic bal lidí a zacal jsem nosit nůž

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:38:39

seashepherd : házíš tu argumenty a nemáš podklady. Navíc nelogické. Když ti pošlu odkazy tak jsou nedůvěryhodné nebo je to propaganda. Jsi jak vyrobci tabákových výrobků, kteří hlásali do světa že kouření cigaret neškodí. Jsi směšný.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:38:31

kury ceho ses svedkem?

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:38:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Kury: Já to neodsuzuju, ony se bohužel odsuzují samy :-( To je stejné jako kdybys byl pořezaný na břiše a rozhodl se zůstat doma a pomalu vykrvácet...

Místo medializování podobných kauz by měli spíše psát o tom, jak probíhají terapie, a hlavně jaký mají význam. Ony si možná myslí, že to nějak zvládnou, ale právě ty psychické následky jsou o poznání horší než ten prvotní pocit studu - ten totiž může trvat hodiny nebo dny (u doktorů, na policii), ale psychika tím trpí léta...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:37:59

johny kdyz já ty lidi neznám jmény

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:37:59

seashepherd-tak bys měl vědět, jak jí asi bylo a neměl bys takové blbé kecy

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:37:25

je to pocit špíny kerý se jen tak nezbaví, nenávidí se a nechce se líbit, v noci nemůže spát, pořád ze sebe to prase cítí, bojí se každého deteku i od lidí co je bezpečně zná

a to si nepřivodí sama

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:36:59

lemounek moje bývalka byla znasilněna. tenkrat ji ten magor porezal i nozem, protoze se branila a na ten nůž mu pořád sahala

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:36:34

seashepherd : jsem toho svědkem. Tak mlč. Slíbil jsem si že se nenechám rozčílit a daří se mi to. Jak říkám je mi tě líto. Nedivil bych se kdyby jsi byl jeden z těch iognorantů co věří že Hitler byl vlastně hodný strýček.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:35:58

kury ... kdyz tu manzelku zmlátím do bezvědomí, tak se nic nestane. maximálně tak podmínka.
a kdyz si s tou samou manzelkou zasukám, i kdyz mela puvodne kecy, ze dnes ne ... tak mi hrozí pár let vězení.
tak nebud debil a zamysli se nad tím, z ceho jí hrozí větší ujma .. a jak jsou nase zakony smesne postavene

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:35:27 | více příspěvků | napsat uživateli

seashep: člověče, když už se snažíš argumentovat, možná by nebylo od věci omezit ty nadávky. Odstavec který začíná "sračkou" a "píčou" už od pohledu nevzbuzuje moc důvěry !544!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:35:11

Johny_82 : to máš pravdu, ale pocit ponížení je prostě obrovskej radši to nechtěj rozpitvávat chtěj jít dál, ale vždycky se to psychicky projeví. To nelze odsuzovat.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:34:59

a znáš nějakou holku co byla znásilněná?

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:33:47

kury .... doživotní lítání po psychiatrech ... to je opravdu hloupej propagandistickej žvást.
použij aspon na chvíli zdravej rozum.
dělás jako by po nějakém banálním znásilnění byla traumata nesrovnatelně horší, nez po pár letech v první linii

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:33:27

seashepherd : to že ty přijdeš ke sví manželce a prostě jí o*ukáš proti její vůly to ti přijde v pohodě ? Todle už je na léčbu...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:32:47

sea hele já tě někde chytím, narvu ti flašku do prdele a uvidíme jestli se ti to bude líbit, u každý stolice si na to vzpomeneš a bude ti z toho na nic
pak teprv si budeme moci popovídat o znásilnění, jo?!409!

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:32:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Tohle je samozřejmě nesmírně hloupý předpoklad, který je ale rozšířený a tak tomu většina možná i věří. Už jsme se o tom také bavili (a překvapivě jsem dopad podobně jako kolega) !102! ale opakovat to budu pořád. Pokud se něco takového stane, tak každý člověk s nějakým rozumem to musí nahlásit (jednak kvůli sobě, jednak kvůli ostatním), a zároveň s tím jít i k odborníkovi. Uzavřít se, nechat si to pro sebe a houpat se doma v rohu, to je to nejhorší co můžou udělat...

Jinými slovy, požádat někoho o pomoc není důkaz slabosti, ale naopak zralosti, že si člověk dokáže uvědomit situaci a logicky na ní reagovat.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:32:10

kury ani mi sem ty sračkoidní odkazy neházej. jsou to samý nesmysly, co píšou hysterické píče.
je to na hovno, ze je vsude slyset jen ty jejich výkřiky a ve spolecnosti chybí i protistrana, která by s něma mohla vést konstruktivní dialog.
dokud tady takový dialog nebude, tak budeme vsichni jen vystaveni debilní propagandě a holky budou odmala strašeny tím, jak je znasilnění hrozne a jak z neho kazda slusna holkam MUSÍ mít trauma.
a to je jedna z nejvetsich pricin tech traumat.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:31:07

seashepherd : asi jsi znásilnění hodně zažil. Lítání po policajtech, 4 hodiny ve sprše a doživotní lítání po psychiatrech. Je mi tě líto.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:29:37

kury tak s takovou tendenční sračkou sem fakt nechod.
cetl jsem tam jen ty tučné texty, protoze uz na první pohled ta stránka vypadala neobjektivně.
ale pro tebe z tama skopíruju jen tohle.

Znásilnění se odehrávají i v manželství. Každý sexuální akt provedený proti vůli ženy je znásilněním, nezávisle na tom, jestli jsou oběť a násilník v manželském svazku.

a chudák manzel se odsuzuje na pár let do vězení.
ale kurva za co? jaký trauma z toho ta jeho manzelka měla?
vůbec žádný.
je to k smíchu. ... nebo spíš teda k pláči

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:28:54

seashepherd: další : http://sex-vztahy.doktorka.cz/znasilneni-byste-mela-delat/

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:27:52

já se ani holkám nedivím, že to nenahlásí, policajti z nich beztak většinou udělaj jen děvky co si za to můžou samy-taky takoví milí příslušníci

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:26:55

seashepherd-no takže já za to můžu, já můžu za to že si mi napsal tak si mě ty tlustá píčo vyndej z ignorace aha-jinak bych si tě ani nevšimla a byl by klid, laskavě kroť svoje hormony pane neomylný

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:26:34

kury nemáš pravdu.
znásilnění nahlásí jen 20% žen.
nějaké vážnější dlouhodobější psychické trauma ze znásilnění má jen 5% žen. (a to ani nemusí být ty, co to šly nahlásit ... prostě mícháš hrušky s jablkama).

a jen dodatek ... oběti fyzického násilí mají ty traumata uplně stejné .. a v podobně vysokém procentě případů. (a jak uz jsem psal, tresty za tyto dvě svinstva se neuvěřitelně nesmyslně hodně liší)

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:26:20

seashepherd : tak aby jsi se tady zbytečně neponižoval tak třeba : http://www.sexus.cz/clanek/1168-znasilneni.html

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:25:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Když už jsme u toho, shepherd má pravdu v jednom: že většinou to nejdou ani nahlásit. To je bohužel velká chyba a pak není divu, že je těch případů plno...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:24:07

Cute_Kate znásilnění "zkazí" život sotva pěti procentům obětí ... a zhruba tak vysoké je i procento narušených magorů v populaci.
a není náhoda, ze se ty čísla kryjí.
normalni zdravé holce proste znásilnění neublíží víc, nez kdyby jí někdo dal pár ran pěstí do nosu (za což by mu hrozila sotva podmínka)

kury jsi obět propagandy, která ráda znásilnění zveličuje.
ve skutečnosti se 80% ženských jenom otřepe, umyjí si frndu mýdlem a ani to nejdou nahlásit.
a z těch nahlášených znásilnění je stejně dobrá polovina bud vymyšlená, nebo hodně zveličená (jakoze to holka stejně sama chtěla, jen dostala mín penez, nez cekala)

No a nemám pravdu !5!

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 21:24:03 | více příspěvků | napsat uživateli

kury: To je tuším ochrana proti spamu, minulý texty se dají kopírovat dost blbě :)

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 21:23:39

lemounek mě jsi na potkání nadávala.
a oháníš se tu nějakou ignorací, jejíž příčinu ani neznáš.
směšné

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dentrestšpínaúnosbudějovicíchjazykbezprávízabitíprojevkauzaprotestrokrepublikakapkavýšečinrezervapedofilznalecčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑