Diskuze a otázky - Protest - proti bezpráví a špíně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 20:22:02 |

Dobrý den,

po dnešním dni už nemám sily to v sobě nadále dusit. Nejsem žádný znalec jazyka tak můj psaný projev berte prosím s rezervou.

Každý člověk žijící v České republice si uvědomuje, že výše trestů je u některých kriminálních činů, až trapně nízká. A přesto se stále nic nehodlá měnit. Poslední kapkou mi překvapivě nebyl únos a zabití slovenským dvakrát trestaným a neléčeným pedofilem (na to si počkám a jsem velice zvědav jak tato kauza dopadne), ale to že v Českých Budějovicích dva roky znásilňuje a tím devastuje, nezletilé dívky nejmenovaný turek. To že je to turek mi je opravdu jedno, jenom mě už fakt se*e to, že tato osoba může dostat trest s HORNÍ sazbou 10 let! Co to má bejt? Děláte si ze mě srandu ne? A navíc, aby toho nebylo málo, to dovrší tím že těm kriplům udělaj nový cely. Navíc ve velkým stylu. Zajímalo by mě kdo má na to, aby měl takoví luxus jako tydle bu*eranti.

Takže zabíjejte, znásilňujte, masakrujte dělejte ty největší zvěrstva. Za pár let bude život v cele lepší než venku.

reagovat

Co Vám přijde jako adekvátní trest za znásilňování nezletilých dívek?

V anketě hlasovalo celkem 55 uživatelů

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 817 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:55:55

za to, že posere život malejm holkám, jasný doživotí!
už je to fakt moc, ty tresty jsou až k smíchu!:/!20!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:55:37

Dabidek to nevím ... nejsem v tomto odborník

Johny ... jak je to s tím komfortem ve veznicích ... jaká jsou pro a proti, to taky nevím.
zadnou rozumnou, odbornou a objektivní diskuzi na to téma jsem uz dlouho neviděl

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:55:12

sea,citrónek:!2!!470!!923!!1371!!1298!

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 22:53:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Sea: To ano... nicméně po prokázání viny a odsouzení bych jim většinu práv milerád sebral. Středověké "oko za oko" má své kouzlo, a dnešní komfortní věznice nejsou trestem...
No nic.. tak zatím !284!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:53:02

Johny_82 ty ses jak bumerang
tak snad se uz nevrátíš.
mej se

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:52:25 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd--> Jenže po zavedení těch slavných zákonů si žák může šikanovat učitelku jak chce a ona mu nic nemůže...proto je na škole tolik grázlů a už i holky v druhé třídě maj 2ky schování... učitelé už si dávno na žácích žádný mindráky neřeší !541!

hou7

hou7 | 16. 06. 2008, 22:52:19 | více příspěvků | napsat uživateli

kury znám jednu nejmenovanou pekárnu která dodává do věznice...no tak vysoký nároky na kvalitu pečiva nikdo jinej nemá...znám cigny u nác co jdou do basy se nařrad a nabušit, doma chlastají kradou fetujou...vlastně v base jim je líp...

ale zajímalo by mě, jaký to je pro člověka, když mu někdo zabije dítě a on toho vraha pak bude několik let či doživotně živit ze svých daní...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:52:18

lemounek cítíš se pořád hodně ublíženě?

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 22:51:29 | více příspěvků | napsat uživateli

No nic, já povalím.. kdyžtak mi pak dejte vědět, jak to tady dopadlo s citrónkem a mořským pastevcem ;-) To vypadá ještě na dlouho...

see ya

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:51:06

seashepherd-no samozřejmě, protože to řekla tlustá píča

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:50:01

Johny_82 bezpráví jsem zazíval dost ve škole, kde nade mnou měli vymaštěné učitelky neomezenou moc. mohly mě soudit, jak se jim zachtělo.
a jsem hodně rád, že ted už na moje odsouzení musí mít důkazy ... a ze pro to jsou nějaká pravidla ... a ze mam i pravo se hájit

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:49:29 | více příspěvků | napsat uživateli

No nic lidi, mějte se, jdu se koukat na film...stejně s tím hovno uděláme, protože nám vládne banda kokotů !1424!

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:48:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Johny_82--> souhlas

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:47:24

lemounek protože jsem zamindrákovanej ubožák, co si honí nad fotkama, protoze by si o mě zadna holka neoprela ani kolo a zadnej kluk by se mnou nekamaradil.
to je ten důvod

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:46:05

seashepherd-a proč se tak chováš k dalším lidem?

polomongol

polomongol | 16. 06. 2008, 22:43:39 | více příspěvků | napsat uživateli

ja bych jim udelala proste to sami......a hlavne takovym zpusobem aby ty psychycky problemy co zpusovil tem holkam , mel taky a horsi.......aby do smrti trpel depresema a cejtil se zneuzitej a bez prav a pomoci a hlavne sam a vinnej

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 22:42:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Dabidek: Protože jsme přeci strašně civilizovaný, svázaný milionem práv, paktů a úmluv... ono to to je dobrá věc, ale když je klid. V kriminalitě se tohle všechno spíš obrací proti nám (viz scestné omezení pro policii, která pomalu zatýká jen s pomocí stočených novin, aby to nebyla nepřiměřená sebeobrana nebo násilí) !544!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:42:49

lemounek kdysi jsem tady na libimseti "napadal" jednoho neonacistu. .. a on mi napsal vzkaz, ze at si nejdriv zjistim, co je zac, nez do neho začnu rýt (byl to nabušenej mamlas, živil se jako vymahač, predtím byl par let u vojáků v Prostějovské paragánské jednotce, coz jsou největší hovada v naší armádě) ... a tak jsem mel pocit, ze mi jako vyhrožuje.
jenze ne. on mi nevyhrozoval. on to myslel tak, ze jestli ho chci urážet, tak at si o nem nejdriv neco zjistím, at ho neurážím bez důvodu..... a vyprável mi o tom, jak si vzal z utulku nekolik psů, jak byli ti psi potrhaní po psích zápasech a jak on je léčil a dával dohromady ... jak se angažuje v dalších a dalších docela uslechtilých věcech ... a kdyz s tim povídáním skončil, tak uz se bránit vůbec nemusel.
uz by me nenapadlo ho napadat ... i kdyz s jeho neonacistickyma postojama nesouhlasím.

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:40:00 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd--> Hele, necháváme to na "odbornících" !811! jak ty říkáš a sám vidíš jak to vypadá... Víš jak rapidně by poklesla tahle zločinnost, kdyby každej věděl předem že ho nečeká směšný vezení ale tvrdej trest..? !602!

polomongol

polomongol | 16. 06. 2008, 22:39:47 | více příspěvků | napsat uživateli

sea....to jo ale stejne bych to trestala a dost vysokejma trestama......a ty co tyraj zvirata? ty bych taky tyrala treba hlady......a ten co šahne na duchodce nebo postiženého člověka?-ty bych kopala do obličeje a mlatila bejzbolkou.....

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:37:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Johny_82--> Však já nevím proč se s takovejma lidma vůbec baví, vůbec bych se s nima nesral... a to asi nikdo, komu by se stalo něco podobnýho, tak proč to berou z jinýho úhlu než úhlu toho rodiče...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:37:13

Dabidek myslíš, že je správný, aby se pokouseli pindat o vhodných výších trestů a vůbec způsobu zacházení s obviněnými, lidi, co nemají ani základní právní vědomí?
nemelo by se to nechat na odbornících?
stejne jako nepindáš do práce automechanikovi, nebo elektrikářovi?

Johny_82

Johny_82 | 16. 06. 2008, 22:36:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Huh, koukám, že to tady pořád jede ;-)

Dabidek: Souhlasím. Taky mě někdy děsí ta přehnaná péče, kterou všelijakým grázlům věnují... hlavně aby se jim neubližovalo !544!

Polomongol: No tvá přezdívka taky není easy ;-)
Jinak kastrace by asi nepomohla, u lidí nemají hormony ani zdaleka většinový vliv...

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:35:58

seashepherd -já sem si vybrala, jediný na koho se kdy v životě můžeš špolehnout si ty sám, tak si sebe braň
nenechám si srát na hlavu, nikdy sem to nedělala a kdykoliv jsem jen trochu povolila hned jsem toho litovala

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:34:55

polomongol jo. pedofilové jsou chudáci.
je mi jich líto ... malokdo si uvedomuje, jake je to prokletí, ty jejich zmatene "pudy"

ale taky si malokdo uvedomuje, ze dítěti neublíží laskyplne zachazeni, ale pouze to násilné.

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:34:32

no ta tresty bych dala až po přiznání, aby se člověk přiznal nějak ho fyzicky nebo psychicky týrat je na nic, to se ti nakonec každý přizná!633!

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:33:40

lemounek malé děti si přirozeně serou do plínek.
ty větší už mají rozum a chodí na wc.
je jen na tobě, co si zvolíš.
mě lidi s takovou "přirozenou" křečovitou obrannou reakcí prostě baví.
a určitě nejsem sám.

Dabidek

Dabidek | 16. 06. 2008, 22:33:17 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd--> Proč vymlátit přiznání, nemyslel jsem úplnej středověk, jen ty tresty...většina těch lidí jsou stejně magoři, kteří se přiznaj a většinou se s jistotou ví že to udělali...nerozhodný případy pak přijdou do vězení !1424!

polomongol

polomongol | 16. 06. 2008, 22:33:13 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd....to se ale pise tezce ta prezdivka.....!1!.....no jako zrovna pedofili bych vykastrovala aby nemeli na ty maly chudacky chut......pudy jsou silny a clovek kvuli chuti na sex dokaze cokoli

uživatel eliminován | 16. 06. 2008, 22:31:43

Dabidek takze z něho vymlátit priznání a jeste ten den ho popravit?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dentrestšpínaúnosbudějovicíchjazykbezprávízabitíprojevkauzaprotestrokrepublikakapkavýšečinrezervapedofilznalecčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑