Diskuze a otázky - Poplatky u lékaře....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

six_milion_lies

six_milion_lies | 4. 01. 2008, 20:07:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Téma pro diskutující....

Souhlasíte? Či nikoliv?

Abych nalil první doušek, já za sebe říkám: Ano ale za předpokladu zvýšení úrovně všech nemocnic a odproštění dětí do určitého věku stejně jako chronicky nemocným od poplatků.

Váš názor?

reagovat

V diskuzi je 166 příspěvků a shlédlo ji 814 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:43:47 | více příspěvků | napsat uživateli

simon: naprosto souhlasim. kdyz jsem byl v lete v cechach, kazdej tam chlasta a huli a na deodorant a doktora nema nikdo.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:42:06

the loverman: dekujeme za citaci ustavy a krasne vyzdvihnuti slova BEZPLATNOU, ale spis si mel vyzdvihnout pasaz ZA PODMINEK KTERE STANOVI ZAKON. a zakon stanovil poplatky, chapes?!122!

burton: ok, to chapu. V tom pripade bych si rekl. 180 korun je hovno oproti tomu ze vim ze budu zdravej.

Tohle nepochopim, kazdej z nas jde kazdej tejden o vikendu chlastat utrati tam majlant ale nad vdema stovkama investovanych do sveho zdravi kazdej nadava.!577!

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:41:48 | více příspěvků | napsat uživateli

loverman: je pravda, ze jestli ustavni predpisy (listina) nebyly novelizovany (nesledoval jsem to), tak je to celkem odvaha. na druhou stranu i listina podminuje bezplatnost pouze za podminek, ktere da zakon. teoreticky, pokud da zakon (napr. o peci o zdravi lidu, jestli jeste existuje), ze platit se nebude jen za to a to, pak takovy zakon ustavnimu poradku neodporuje. asi pujde o to, zdali ustavni soud vylozi prislusny ustanoveni listiny doslovne, gramaticky a logicky (pak zde neni problem), nebo teleologicky (tehdy by mela zustat lekarska pece bezplatna, protoze z prislusneho clanku listiny je patrny umysl ustavodarcu).

TheLoverman

TheLoverman | 4. 01. 2008, 20:41:43 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84: zdravotní pojištění není daň, označuje se jako falešná daň, protože zatěžuje daňovou zátěž obyvatelstva...

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:41:14

Andina - 04.01.08 20:40

Chyba je v tom, že navštěvuješ obvoďáka, kterej na VŠ prolezl jen tak tak a lékařství ho nezajímá.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:40:02

když mě doktor bude léčit, tak proč ne. Ale já už mám třetí antibiotika, ani ty mi nepomáhaj---- Kde je sakra chyba???

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:39:07

Katcha: kdyz ti dam hrusku a reknu ze je to jablko, co to bude? Porad to bude hruska, i kdyz tomu budu rikat jakkoliv jinak. Stejny je to s tim "pojistenim". to ze se to jmenuje pojisteni nic neznamena.Je to proste zdravotni dan, nic vic.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:38:59

simon.jelikoz jsem doma od polivny rijna 2 mes v nemocic na smrtelny zapal plic takze i kvuli kazdemu kychnuti radeji zajdu k lekari nez mit opet dren v plicich....nechci uz zazit to co jsem zazil...tak to proto !915!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:38:58

knezda - 04.01.08 20:38

PŘESNĚ TAK.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:38:02

mokoza: Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak vysolíš prachy jen u obvoďáka, on ti vystaví potvrzení že tě poslal k odborníkům a tam už neplatíš? Tak to díky za info !5!

six_milion_lies

six_milion_lies | 4. 01. 2008, 20:38:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Jděte do hajzlu s tím, co Vám říká Rath

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:37:53

mokoza:neposrali, ale jednoduše bychom ho neměli...a kdybychom náhodou někdy něco potřebovali a neměli na to, jednoduše bychom třeba i chcípli jako na západě :-p

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:37:38 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza: ten zakon neznam, ale to co rikas, je logicky. a vychova trochu ceskou spolecnost. anebo ne.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:37:37

burton: mel jsi jit do lekarny koupit paralen, kapky proti kasli a neotravovat doktory, simulante jeden!!!!764!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:37:21

simon84- děkuju za vysvětlení, teď už chápu, ale řekni mi kolik nemocných si řekne....ááá tak nepůjdu k lékaři, musel bych za všechno platit, tak tam nepůjde, nedostane léky...nebo příjde mi ubohost, že musí platit i děti...!1330!

TheLoverman

TheLoverman | 4. 01. 2008, 20:36:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Listina základních práv a svobod, čl. 31: Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na BEZPLATNOU zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon.
Jsem moc zvědavý, jak ústavní soud rozhodne...

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:36:53 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza: mozna i proto jsem nepouzil spojeni zdravotni pojisteni, ale zdravotni fond.

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 4. 01. 2008, 20:36:49 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza - __Njn.Už je to tak.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:36:43

BURTON4ever - 04.01.08 20:34

To není chyba zdravotnictví, to je tvoje BLBOST. Platit jsi měl jen 30 Kč u obvoďáka, nechat si od něj vystavit žádanku na vyšetření u specialisty a těm pak nasrat. Když nejsi schopen si nastudovat 1 zákon, tak se nediv, že tě každej klidně oškube !122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:36:07

mokoza: to rikam vsem ve vsech diskuzich na toto tema ze nikdo zadne zdravotni pojisteni neplati, ale oni porad nechteji slyset. Je to dan, ktera se pak pouzije na cokoliv.!764!

KaTchAaA

KaTchAaA | 4. 01. 2008, 20:35:59 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84: ,,Zdravotní pojištění je placeno za každého občana České republiky. Buď si ho hradí sám, nebo je za něj placeno státem (dědi, studenti, důchodci, apod.). Každý pojištění má nárok na bezplatnou základní zdravotní péči.,,!1187!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:35:49

BURTON4ever: Tak tomu se říká mít pech - to už bych si normálně myslel, že si ze mě ti doktoři dělaj prdel !2!

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 4. 01. 2008, 20:35:22 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza __Omezí to návaly v čekárnách, ale k doktorům se nikdo nedostane, páč jim každej bude volat kvůli tomu, co jim je.Doktoři nebudou mít čas.!785!

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:34:57 | více příspěvků | napsat uživateli

six_milion: hele kdyz te nekdo sejme, myslim ze mnohdy bude moznost zalovat treba v civilnim nebo trestnim procesu o nahradu skody a lecebnych vyloh.... nebo tyhle ustanoveni soucasne s "novelou zdravotnictvi" zakonodarci vyskrtli?

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:34:42

Diwka_na_koshteti - 04.01.08 20:33

No jo, tak to pak jo. Já když chci vědět, co je nového ve světě, taky si musím noviny koupit.........

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:34:34

vcera jsem to zazil na vlastni kuzi...sel jsem k obvodnimu lekari stim ze mam horecky a suchy drazdivy kasel..ta me poslal na plicni..ale tak jsem u ni nechal 30kc za to z se mi podivala do krku a sahla na mandle..tak jdu na plicni..tam me porhlizi doktor to same co u obvodakaa posle ma na chiru s tema mandlema..zaplatim 30 kc...jdu na chiru tam se min a ne podivaji a reknou ze by je chtelo vytrhnout ale pro jistotu at si zajdu na krcni a tam mi reknou co a jak..ale zaplatim tam 30kc..tak jdu na krcni ale to uz jaksi bylo 15:33 tak to jsem uz na krcnim platil 90kc za pohotovost..
Takze jsem zaplatil za poplatky 180kc jen kvuli toho ze mi rekli mandle neni treba trhat nic vam neni vypada to na zacinajici chripku. dostal jsem recpet 2 leky tj. dalsich 60kc + sirup za 67kc takze se mi to trochu prodrazilo a jako nic mi vcelku prej neni..jen nemuzu polykat a mam zalehle leve ucho...dobre zdravotnictvi ne??!1348!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:34:30

h2o: protoze ty predpokladas ze zdravotni pece je zadarmo. Ale ona neni. A nikdy nebyla. Poplatky maji zabranit naduzivani pece lidmy kteri se chodi k doktorovi vykecat, lidmi kteri s jednou veci obejdou 4 doktory aby si nechali vsechno predepsat 5krat. Tim se hrozne plytva. A ty poplatky tomuto plytvani maji zabranit.A zaroven je tam dany strop 5000 ktery zabrani tomu aby nekteri chronicky nebo vazne nemocni lide neplatili vice nez predtim. Tim je i zajistena solidarita s temito lidmi, chapes?

six_milion_lies

six_milion_lies | 4. 01. 2008, 20:34:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak ono se předopokládá, že ty poplatky vyřeší situaci v mnoha nemocnicích, stejně jako platy a ušetření ze státního rozpočtu.

Ale abych platil s radostí, tak jsem jednoznačně pro zvýšení služeb, ochotou lékařů, zvýšení standartu atp atp...

Ale to vše přinese čas.

Je brzy hodnotit stav jaký je teďka. Dejme tomu rok..

Jen mě překvapuje, že do toho limitu se nezapočítává pobyt v nemocnici, ambulance atp.

Ale co, uvidíme, nechme se překvapit.

Raději tvrdý sociální systém jak ve Švédsku, než vymrdávky jak v Polsku

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:33:57

nesouhlasím ... děti by měli vyšetřit zadara a léky jim taky dávat zadara do 18 ti let ... jenže na dětech se nejvíc vydělává takže jednim slovem:SVINĚ:D

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 4. 01. 2008, 20:33:47 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza __ne, nemám, je to běžný.Jsem už v šestým měsíci...A bohužel chci mít přehled o tom, jak se malej vyvíjí.Tady nejde jen o mě.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

poplatekúroveňpředpokladlékařnázornemocnicevěkdoušektémadítěodproštěnízvýšení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑