Diskuze a otázky - Poplatky u lékaře....
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 166 příspěvků a shlédlo ji 815 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:56:42
ale tak aspon kdyz uz pujdu k doktorovi tak tam nestravim cely den nebot tam nebudou duchodci co si chodi s doktorem jen pokecat kdyz jdou z obchodu..
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:56:00
Heeej lidi pomooooc kolik se platí u zubáka? v Pondělí du a vůbec nemám představu!1345!
KulisekCZ | 4. 01. 2008, 20:56:00 | více příspěvků | napsat uživateli
kdo nadavá, tak at si uvedomi, ze si ty odesáky zvolil ... tak neplacte nad rozlitym mlikem, kdyz jste si ho vylili. !215!!215!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:55:50
Poplatky byly zavedeny kvůli NADUŽÍVÁNÍ lékařské péče, pokud je podezření na zlomenou ruku, tak se o nadužívání lékařské péče nedá mluvit !122!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:54:25
jan: to je taky jedine co Paroubek dokaze vyhrat. Vyzkum verejneho mineni.
aaa uz jsem to nasel reprezentativni vzorek 900 lidi. to se musim smat, to nevypovida naprosto o nicem. !122!
Ale hlavne ze se Jirka s Rathem muzou placat po zadech, jaci jsou pasaci.!102!
K11: CSSD podala stiznost.
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:53:55
MOKOZA...takže kdy přídu za obvodní at mi napíše vystavenku na rtg, tak už u toho rtg nic platit nebudu?..
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:52:08
je to na VELKE hovno uš neviiiii na čem by vydělavali ty sviněě!745!
k11__ | 4. 01. 2008, 20:52:03 | více příspěvků | napsat uživateli
mokoza: to je pravda, ale v konecny fazi by mel v pravnim state rozhodovat soud. nicmene ani soudce si se slozitou lekarskou otazkou neporadi bez znaleckych posudku doktoru. proto jsem naznacil, ze by nebylo lehke to praktikovat. ber to jen jako takovy brainstormingovy nadhoz, jehoz smeteni se stolu se meho genia nikterak nedotkne.
TheLoverman | 4. 01. 2008, 20:51:40 | více příspěvků | napsat uživateli
k11__: naprosto souhlasím...jojo, podala ho čssd !1107!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:51:24
loverman: tak podle me poplatky neodporuji ustave. Protoze v ustave je ta veta: za podminek ktere stanovi zakon. !122!
bboyDICKAMIL | 4. 01. 2008, 20:50:11 | více příspěvků | napsat uživateli
na piču, na piču, na piču.......dneska sem platil...........!260!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:50:08
souhlasím s poplatkem jako se symblickým doplňkem na ose pacient lékař
nesouhlasím s přenášením zodpovědnosti za zdravotnický systém na daňového poplatníka
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:49:54
Andina - 04.01.08 20:49
Vím. Taky jsem hledal. Ale je to moje zdraví a je jen jedno.
k11__ | 4. 01. 2008, 20:49:49 | více příspěvků | napsat uživateli
loverman: osobne bych nevidel problem v existenci placenych sluzeb nebo ukonu. co ale zrejme listine odporuje je PLOSNA POVAHA poplatku a ROZSAH aplikace zpoplatnenych ukonu. to odporuje ucelu zmineneho clanku listiny, ktery jasne deklaroval hlavni umysl ustavodarce ponechat (s vyjimkou zmineneho zdravotniho odvodu) lekarskou peci bezplatnou. jak jinak lze zduvodnit vubec pouziti slova "bezplatnou" v uvedenym ustanoveni? on nekdo ustavni stiznost podal?
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:49:03
mokoza: víš jakej je to problém sehnat doktora? Všichni lepší maj obsazeno. A bez zubaře jsem po přestěhování byla rok, nikdo mě nevzal kvůli plnýmu stavu!20!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:47:36
k11__
Doktoři budou vždycky krýt jeden druhého, protože téměř každý z nich ví, že sám má máslo na hlavě......
k11__ | 4. 01. 2008, 20:47:18 | více příspěvků | napsat uživateli
doktor nema povinnost te prijmout, pokud nezijes v jeho "spadovem obvodu". nebo aspon tak to jeste nedavno bylo.
TheLoverman | 4. 01. 2008, 20:47:09 | více příspěvků | napsat uživateli
k11__: listina novelizována nebyla, aspoň v tomto článku ne. Právě proto jsem zvědavý, jak ústavní soud v čele s panem Rychetským (ČSSD) rozhodne...já jsem každopádně pro zrušení poplatků, platíme si pojištění a peněz na zdravotnictví by byl dostatek, kdyby se jimi nemrhalo...
kosaros | 4. 01. 2008, 20:46:47 | více příspěvků | napsat uživateli
vidim jedine reseni strelit jim kulku mezi oci vsem politikum at se vzpamatujou.kazdy mesicne nevydelava 100 000hrubeho jak oni!31!
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:46:37
Andina - 04.01.08 20:45
Než reklamace je rychlejší změna doktora. !191!
k11__ | 4. 01. 2008, 20:46:11 | více příspěvků | napsat uživateli
ano, vraceni poplatku za chybnou diagnozu bych zavedl (samozrejme v ramci dosud znamych a spolehlivych poznatku z oblasti mediciny a vedy). ale jde o to, jak to prakticky provest.
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:45:45
BURTON4ever - 04.01.08 20:44
Taky jsem za podzim vysolil cca 7000,- za své léčení, protože doktoři mě ODMÍTALI léčit podle nejnovějších poznatků, a trvali na metodě, o které se VÍ, že nepomáhá.......
uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:45:06
mokoza: tak to by mi měl ty poplatky vracet když mě takhle trápí!5!
k11__ | 4. 01. 2008, 20:44:53 | více příspěvků | napsat uživateli
burton: na to je jednoducha otazka. proc k tomu doktorovi jdes, kdyz ti picu pomaha?
six_milion_lies | 4. 01. 2008, 20:07:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Téma pro diskutující....
Souhlasíte? Či nikoliv?
Abych nalil první doušek, já za sebe říkám: Ano ale za předpokladu zvýšení úrovně všech nemocnic a odproštění dětí do určitého věku stejně jako chronicky nemocným od poplatků.
Váš názor?
reagovat