Diskuze a otázky - Poplatky u lékaře....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

six_milion_lies

six_milion_lies | 4. 01. 2008, 20:07:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Téma pro diskutující....

Souhlasíte? Či nikoliv?

Abych nalil první doušek, já za sebe říkám: Ano ale za předpokladu zvýšení úrovně všech nemocnic a odproštění dětí do určitého věku stejně jako chronicky nemocným od poplatků.

Váš názor?

reagovat

V diskuzi je 166 příspěvků a shlédlo ji 817 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:12:50

Simon84: PRomin napsal sem to spatne. Myslel sem mezi ty studetny i maly deti a takle. JAsne mas i takove co delaj to co rikas. Ale taky mas neustale nemocne deti ktery maji treba spatnou imunitu. Ne to ne ale tohle mi prijde nejhloupejsi poplatek s vyberem z kreditky a pod.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:12:04

mokoza !511!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:11:10

jan: jinak mas pravdu. Reformy meli byt daleko tvrdsi. Bohuzel tomu lidovci a zeleni zabranili. Vsechny reformy jsou udelane tak napul, ale porad je lepsi tohle nez nic, ktere by predvedla CSSD

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:10:01

Bullet_In_Your_Head - 04.01.08 21:08

To by se pak recepty tiskly na toaletní papír !122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:09:55

jan: ale porad tam zustal paroubek kterej vladne podle posledniho pruzkumu, o reformach si mysli ze jsou zbytecne a ekonomicky nedouk Sobotka. Ten staci sam na poradnou paseku.!122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:09:41

co řešíte vám hrabe nee!1421!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:08:48

V podstatě souhlasím, pokud ty peníze budou aspoň efektivně využity. Jenom by podle mě stačilo platit za recept 30kč a ne za každou položku na něm.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:06:43

simon84: blbost :-p...žádnej Armagedon nebude...Špidlopitekus ani ten druhej homonoid a upřímný lhář v jednom balení S.Gross už tam není :-p..Ta zrůdnost, co za pět minut dvanáct uvařila ODS je dobrá leda tak na pěknou sračku...prostě mnoho nedodělků..v týhle spatlanině bych jim nejradši vlastnoručně vymáchal držku !1!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:06:08

Neo: a my si snad zijem nejak spatne? Zivotni uroven neustale roste.

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 21:06:08 | více příspěvků | napsat uživateli

takze kdybych byl ustavni soudce, cimz jsem si vzdycky pral byt, asi bych otevrel duvodovou zpravu k prislusnemu clanku listiny a nasel odpoved tam. zdali je ustanoveni mysleno tak, ze lekarska pece je "v zasade bezplatna, vyjimky muze stanovit zakon", anebo ve smyslu "lekarska pece je narokem, ktery blize upresni zakon, tzn. ten muze bezplatnost vztahnout az na samotne poskytovani lekarske lex artis, popr. stanoveni diagnozy, pricemz vstupni poplatek neni poplatkem za tuhle cinnost, nybrz pouze povinnym predpokladem pro jeji vykon".

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:05:51

simon84 - 04.01.08 21:05

!215!!122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:05:28

Neo: pro studenty vyjimku? To jsou jedni z nejvetsich zneuzivacu lekazrske pece. Vsak jak se pisou pisemky pulka jich je u doktora.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:05:18

NeoCZ - 04.01.08 21:04

Kdybys měl jeho apanáš a "nedotknutelnost", taky by se ti to zdálo super !122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:04:35

petulka009 - 04.01.08 21:03

Za obyčejnou prohlídku dáš 30 Kč. Druhá prohlídka v roce by měla být zdarma.

Těch mejch 400 zahrnuje příplatky za injekce a lepší plomby !122!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:04:28

rejpal: zavest vyjimky by znamenalo ze se ten system zacne obchazet a prestane slouzit ucelu ke kteremu byl zaveden.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:04:24

Podle Klause si v cesku zijeme nejlejlepe za dobu od jeho vzniku.To by me teda zajimalo kde zije. Urcite by deti nemeli platit kdyz si vezmete batole tak to je u doktora furt na ockovani a kontrolach.Urcite bych pro studenty bych zadny poplatky nedaval. A jeste pro duchodce.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:03:25

k11__ - 04.01.08 21:00

Ještě, že nejsem soudce !447!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:03:19

mokoza: to si děláš prdel ne? tož to tam radši nejdu...:D a nevíš tak za tu klasickou prohlídku?

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:01:54

Super. Odpadnou fronty důchodců kterým beztak buď nic neni nebo jim uz neni pomoci a tem co opravdu neco je nebudou muset cekat 3 hodiny nez na ne prijde rada... Ja jsem pro !1!

RejpalCZ

RejpalCZ | 4. 01. 2008, 21:01:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Souhlasím s poplatky.
Výjimky mohou být, pokud budou srozumitelné a snadno pochopitelné - pravidla kdy člověk platit bude a kdy ne, by se měly dát shrnout pár větami.

Současná úprava není ideální, ale je to krok správným směrem a plně ji podporuju. Díky ní budou peníze pro vážně nemocné lidi, protože lidi s rýmičkou a kašlíčkem nepůjdou pro paralen k doktorovi.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 21:01:03

sekacka11 - 04.01.08 20:58

Ano, pak to vyjde nastejno....... ale kdyby to bylo něco jiného, na RTG Ti žádanku k jinému spec. nevystaví, a pak bys tam platila zase.

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 21:00:45 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza: pokud by to bylo takhle, ustavni soud by mohl celou situaci rozebrat tak, ze leceni miva vzdy jednu (placenou), zpravidla ale vice a semtam i o hodne vice fazi. pokud je plosne a pausalne placena pouze ta prvni, neodporuje to listine, nebod prevalence bezplatnosti se tu vykresat da. osobne si myslim, ze takovyhle ustavni konflikty se resi tak, ze se zjisti, co je ucelne, a pak se rozhodne. je hodne slozity hledat v takovym ustavnim sporu pravo.

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:58:59

Jan: pokud vyhrajou populisti s CSSD tak zaplacem vsichni. Jenom to nebude hned ale treba za 5 nebo 10 let. Protoze v tomhle horizontu Paroubek vubec neuvazuje. Az pak privedou statni finance ke krachu, z koruny se stane zbytecny papir, tak budete koukat.!577!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:58:46

petulka009 - 04.01.08 20:56

Já u něj skoro vždycky nechám aspoň 400,- !122! !663!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:58:44

mokoza...no jasný no...ale ikdyž přídu za obvodákem platim 30,- a kdybych šla rovnou na rtg tak stejně platim 30,- takže to vyjde nastejno ne?... jestli pudu rovnou na rtg, nebo za obvodní která mě na rtg pošle bezplatně..!499!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:57:52

Jinými slovy, platíš jen VSTUPNÍ poplatek do CELÉHO procesu léčení (mimo léky tedy a ubytování ve špitále, to je extra)

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:57:37

to vídím tak že ted budou prázdné čekárny :D a já taky budu totalně zdravá !2!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:57:17

simon84: uvidíme, kdo se bude smát naposled, ale myslím, že Míra a jeho gang plnej mafiánů to nebude !1!

k11__

k11__ | 4. 01. 2008, 20:57:06 | více příspěvků | napsat uživateli

ja bohuzel ten zakon neznam, takze v podstate beru zpatky i tu plosnost a rozsah, nebot o nich nic nevim !1!

uživatel eliminován | 4. 01. 2008, 20:56:46

Ale musí to být od obvoďáka, pokud přijdeš na RTG Ty sama, že si myslíš, že máš něco s rukou, tak to zacáluješ.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

poplatekúroveňpředpokladlékařnázornemocnicevěkdoušektémadítěodproštěnízvýšení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑