Diskuze a otázky - pomoc.. někdo inteligentní...
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 88 příspěvků a shlédlo ji 1765 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | další
syas | 4. 03. 2009, 01:32:33 | více příspěvků | napsat uživateli
proto může učitel nabít dojmu... ??? !1358!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:32:11
> Ludulinek
že ti většina hodí bobka na slohovku i a bílého dne
Zlatasek | 4. 03. 2009, 01:32:02 | více příspěvků | napsat uživateli
no tak já bych tam třeba napsala, jaký styl výuky upřednostňuješ..
ptž tam píšeš ty záporný styly, ale kladný nic..
jinak téma do slohovky o učitelích, tomu jsem se vždy vyhýbala, ptž to co bych splodila by se nemuselo učiteli a později řediteli líbit !1358!
42.nitram | 4. 03. 2009, 01:28:38 | více příspěvků | napsat uživateli
> lemounek nn ani neva ta diskuse byla beztak o nicem !5!
...nj nocni mury sou hnus, ale ja to asi zatahuju vcera sem sel v 5 tak to musim dohnat... !1! !937!
Ludulinek | 4. 03. 2009, 01:27:53 | více příspěvků | napsat uživateli
> lemounek
no a to je třeba...?
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:26:17
> 42.nitram
hmmmm to víš, blbý den, nemůžu spát, mám noční můry
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:24:55
muzes tak zkusit hodit neco ve stylu jak se k tomu staví rodiče žáků.... psát ti to teda nebudu ale..:D:D jinak pekna slohovka....!764!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:24:55
> Ludulinek
proč bych měla......tím jsem chtěla naznait, že už tu mám lecos vypozorované
SSBN | 4. 03. 2009, 01:23:35 | více příspěvků | napsat uživateli
Učitelství je náročné povolání? !102! Vždyť to jsou lenoši největší: pracují max. 5 hodin denně, 2 měsíce volna, ve volném čase se nevzdělávají...
Pak to klišé s čím dál horší mládeží !1195!
A dál už nečtu, je to jen obecné plácání o ničem, nemá to žádnou informační hodnotu, jen blá blá blá
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:22:46
> lemounek
děkuju moc za typ akorát jsem zjistila že nějak neznám ze školního řádu nic, co by se mi do tý slohovky hodilo !20!!24!
Ludulinek | 4. 03. 2009, 01:22:09 | více příspěvků | napsat uživateli
> lemounek
to je otázka na tělo od "Moderátora diskuzí a otázek" !111! ne že mě naprášíš u adminů !5!
42.nitram | 4. 03. 2009, 01:21:55 | více příspěvků | napsat uživateli
..z.. a !937! .... holt alzheimer
42.nitram | 4. 03. 2009, 01:21:24 | více příspěvků | napsat uživateli
> lemounek wow sem si hned rikal kdo s moderatoru jeste nespi !2!
Eriik | 4. 03. 2009, 01:21:17 | více příspěvků | napsat uživateli
v tudle hodinu...!811! ten se poved!1298!!1298!!1298!!1298!!1298!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:21:04
> lemounek
to je pravda, ale v tuhle hodinu je ta pravděpodobnost ještě mnohem menší. Nn? !1394!
Ludulinek | 4. 03. 2009, 01:18:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> lemounek
zas tak černě bych to neviděl !2!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:18:20
> Lucey_
no takvětšina by to neudělala ani za bílého dne!633!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:18:12
slohovky to bylo moje, ale ve ctvrt na dve nebudu nic cist. i koukat na porno uz me v tuhle hodinu unavuje !2!
Hanyyysek | 4. 03. 2009, 01:18:04 | více příspěvků | napsat uživateli
hELE já ybch to tak normálně nechala...takhle je dostačující !1382! a velmi pěkně napsané !1190!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:17:50
Opravdu si myslíš, že ti tu někdo ve čtvrt na dvě ráno bude vymejšlet odstavec do slohovky? !617!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:16:51
mělas s tím začít dřív. ted uz jsou unaveni všichni a pravdepodobnost, ze se nekomu bude chtít, je dost malá
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:16:34
porovnej to se zásadami školního řádu......co bys změnila, nějaké nápady
Ludulinek | 4. 03. 2009, 01:16:34 | více příspěvků | napsat uživateli
já bych to tak nechal, mě se to líbí !5!
uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 01:15:19 |
mám rozdělanou slohovku a skončila jsem mám vymyšlenej slušnej závěr ale mám pocit že by to chělo ještě jeden odstavec...nezkusili byste to přelouskat a poradit něco? prosím....
Může žák hodnotit práci svého učitele,
aneb přijatelnost učitele pro žáka
Úvaha
Osnova:
1. Úvod: život učitele vs. život studenta
2. Stať:
a. Přístupy učitele
b. Jednání žáků
c. Něco
3. Závěr: vzájemný vztah žáka a učitele
Život učitele je krušný. Málokdy se dokáže zavděčit všem a vkládá do svého povolání nemalé investice. Ať už vzpomeneme dlouholeté vzdělávání, aby vůbec mohl vykonávat toto povolání, či nervové zatížení. Dalo by se dokonce říci, že snad ani většina manažerů se nestresuje tolik, jako právě kantor. Příčinou je jednak větší generační rozdíl- dospělé lidi v zaměstnání často dělí pouhých pár let nebo měsíců, zatímco učitel je často minimálně o jednu, dvě generace starší. Mládež navíc prochází rok od roku změnami, řekla bych že projevuje čím dál více drzosti, méně respektu a tolerance. Dokonce snad začíná být v módě nevzdělanost a žáci rádi říkají, že je nebaví se učit. Ale ani studentský život není procházka růžovým sadem. Každý pracující tvrdí, jakou frašku představuje studium a že by se do školních lavic rád vrátil, když ale studoval, sám nerad trávil svůj volný čas studiem a přípravou. Jaký je tedy ideální vztah učitele a žáka? Má student vůbec právo a možnost objektivně hodnotit jeho práci.
Učitelé volí různé přístupy, jak na své svěřence působit. Existují liberální kantoři, kteří si nechají líbit vesměs vše, co třída přichystá. Takový přístup sice není zrovna nejideálnější, ale když se sejde kvalitní rozumný kolektiv, vzniká velmi přátelská, téměř rodinná atmosféra, kdy žáci svého učitele vyloženě milují. Další možností je autoritativní styl výuky, kdy učitele vůbec nezajímá, co žák cítí, jaký má názor a jen si, jak se říká, jede svoje. Takoví učitelé nejsou příliš populární, mladí lidé z nic mají strach, či přímo fobie, bojí se chodit do školy a můžou trpět různými nevolnostmi či nespavostí ze stresu. Ideální kombinací těchto dvou forem je učitel, který dokáže odhadnout, kdy je čas přitvrdit a trochu studenty podusit a kdy si naopak může dovolit dávku smyslu pro humor, otevřenou komunikaci a přátelský vřelý přístup. Smutné ale je, že ne všichni studenti to vždy ocení.
Žáci ve třídním kolektivu se chovají zpravidla tak, jak se chová většina třídy, protože se bojí vyčnívat. Proto může učitel nabít dojmu, že s ním někteří lidé, ač jsou inteligentní a patří k jeho oblíbencům, odmítají spolupracovat a nikdo v jeho hodinách nedává pozor. Skupina lidí pohromadě působí různé starosti, které možná vypadají jinak, než se zdá kantorovi. Pak jsou tu také nezáživné předměty. Často jsem se zamýšlela proč při různých věcech většina třídy nedává pozor a raději se vybavuje, pospává nebo dokonce čte knížky, luští křížovky a podobně. Nejdříve mě napadlo, že učitel daného předmětu možná bude nudný. Když se nám ale na jednu oblast vystřídalo více učitelů a i já, která se snažím v hodinách dávat pozor jsem ztěží držela oči otevřené, uvědomila jsem si, že chyba nejspíš bude v záživnosti daného oboru, či spíše v jeho nezajímavosti. Studenti jsou podle mě zavalováni často zbytečnostmi, přehnanými podrobnostmi a nesmysly. Proto mohou být studiem často tak znechuceni, že už se nezajímají ani o poutavá témata a raději celou školní docházku odepíšou a považují ji za nutné zlo.
reagovat