Diskuze a otázky - Oceňujeme vrahy?Nebo hrdiny?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:30:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jak vy to vidíte? Ocenění bratrů Mašínů a pana Palmera panem Topolánkem je dle mého minimálně ignorantství. Dobrá, skutečnost, že se považovali za odboj (já osobně na tom nic moc odbojového nevidim) je víceméně věcí názoru a pohledu. Ovšem to, že ZAVRAŽDILI lidi, pouze konající svou práci a službu tak, jak jim předkládal tehdejší zákon a pravidla, mi nepříjde příliš hrdinské. Dejme tomu, že by utíkali z republiky a při případné sebeobraně by někoho zabili, beru. Jenže oni !!!CHLADNOKREVNĚ!!! podřízli celního úředníka, ostatní stejně chladnokrevně zastřelili a tomu teď říkají boj proti komunismu a nazývají to hrdinstvím? Pane Topolánku, styďte se!!!

reagovat

Přijde vám jejich ocenění správné?

V anketě hlasovalo celkem 41 uživatelů

V diskuzi je 376 příspěvků a shlédlo ji 2466 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Aquarius30

Aquarius30 | 6. 03. 2008, 11:03:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Chcete říct, že když nesouhlasím s tím, co tu teď je, že můžu jít do banky, zastřelit pokladníka, vzít si peníze, jít před sněmovnu, tam odprásknout pár členů ODS a pak odcestovat do zahraničí? Vždyť já s nima taky nesouhlasím. Kdyby každý měl zastřelit souseda, že s ním nesouhlasí, asi by nás tu moc nezbylo.!1326!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 11:01:23

ocenuju moje rodiče.bo díky nim tu jsem.nikoho jiného

Aquarius30

Aquarius30 | 6. 03. 2008, 10:59:37 | více příspěvků | napsat uživateli

johny002...propos:
Nikdy jsem nepochopil , proč tehdejší režim bránil odchodu takových Mašínů a jim podobných , do západního ráje. Byl to většinou lidský plevel , lidé kterým se bytostně štítila jakákoliv smysluplná práce. Věřím tomu, že po měsíci otevřené hranice, by američané, jako místodržící Německa , hranice sami uzavřeli a další ilegály by posílali zpět , tak jak to dělají s Kubánci. Ale bohužel , doba byla jaká byla.!485!

Aquarius30

Aquarius30 | 6. 03. 2008, 10:58:43 | více příspěvků | napsat uživateli

johny002 ....ano, Tupohlav, jako ostatně ve všem, tomu nasadil korunu !1358!
Tímto si komunistická strana strhla nemálo sympatizantů !485!

pardal-leopard

pardal-leopard | 6. 03. 2008, 10:50:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Je fakt, že Mašíni nezabíjeli jen tak, věřili , že tím bojujou proti zločinnému režimu, nebo nevěřili?...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:50:10

Todle je přesnej příklad, jak moc se nedokážeme vyrovnat se svojí minulostí ... !1314!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:47:44

Laio: jasně, serme na to !1016!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 10:46:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Krocco: jenze to byla valka, tohle byl rezim. Trochu rozdilne situace nemyslis?

Krocco

Krocco | 6. 03. 2008, 10:44:30 | více příspěvků | napsat uživateli

me to teda prijde rozhodne spravny...nechapu proc kazdej mluvi o tom ze to byla vrazda to je stejny jako by za okupace zabili pri uteku nekolik nemcu toto byl taky totalitni rezim akorat zabili cechy ve sluzbach komunismu a kdo by rekl ze to nemusi byt komunista ten zabity tak nemec nemusel byt taky nacista...ale proste slouzili protoze museli

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:41:55

Ocenění si zaslouží...a právem

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:40:04

no nic já mizím-tak VÍŠ HOVNO a mějte se krásně!1065!!1063!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:39:03

pardal-leopard-máš recht

Laio

Laio | 6. 03. 2008, 10:37:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Neobyčejnýkluk: ...víš já neříkám že nemáš právo to lépe posoudit, ale já mam také nějakou rodinu nějaké příbuzné a co si budeme povídat, ty sračky co tu komouši nadělali se táhnou až do dneška. To že jsem v tom nežil nerovná se automaticky víš hovno. Jinak proti tomu co říkáš nic nemám, ani proti tobě. Nehodlam tady popisovat kdo, nebo co a jakej vliv měl tenhle režim na moje blízké a mou rodinu....nehodlam se s nikym o tomhle hádat ani debatovat. Jen prostě říkám že ačkoliv jsem v tom nežil neznamená že o tom vim hovno....to je celé.

pardal-leopard

pardal-leopard | 6. 03. 2008, 10:36:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Bych ocenil im memoriam toho Krigla, nebo jak se jmenoval, ten co v Moskvě odmítl podepsat to schválemí okupace v 68, to je u mě hrdina. Když Mašíni tak i Krigla.

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:31:57

Laio: nechápu co porád řešíš, nežil jsi v tom jak sám říkáš = víš o tom hovno. Bez urážky, když o tom vím jen to, co jsem se kde doslechl, tak bych se určitě snažil celou tu věc aspoň nějak pochopit a ne hned zastávat radikální názor. Ještě jednou sorry za vulgarismy !508!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:31:46

k sežrání politickej!11!!1063!

pardal-leopard

pardal-leopard | 6. 03. 2008, 10:30:30 | více příspěvků | napsat uživateli

to už nevim - výtržnictví je obyč trestnej čin, nebyl jsem politickej ... i když jsem nesl trasparent SMRT VŠEM DIKTATURÁM hehehe

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:29:13

já razím mince!633!

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 10:28:47 | více příspěvků | napsat uživateli

tož já razím do matky stověžaté ...jako gastarbajtr za prací !121!

Laio

Laio | 6. 03. 2008, 10:27:59 | více příspěvků | napsat uživateli

...mno nic mějte se tu pěkně přátelé, děkuji za pokec a jestli jsem někoho nasral, tak se omlouvam, razim do města, kdyby jsme se náhodou potkali tak pozdrav dnešního dne je ....VÍŠ HOVNO... ....zatim zdar....!415!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:27:56

se_ky-můj otec a Plastici byli komančům trnem v oku-důvod k tomu měli

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 10:27:24 | více příspěvků | napsat uživateli

hovno...Queeni přinesli svobodu do Maďarska!1424!!1424!!764!!764!!764!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:27:06

jo podle případu majora zemana to tak vypadalo, ale pravda je opak, dnešní anarchisti taky vypadaj jak vyfetovaný máničky, ale co ty víš?!27!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 10:26:41 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek: tak nejak i kdyz plastic people bych zrovna nepocital do odboje...to uz spis prazsky vyber, ti sice nepropagovali nazory ale sokovali a prinaseli trochu svobody, alespon v hudbe...

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 10:25:49 | více příspěvků | napsat uživateli

underground?? !121! chlastali a pařili nic jinýho....měli mezi sebou buržousta Havla..kterej po papínkovi továrníkovi zdědil půl Prahy..a kvůli penězům se rozkmotří s vlastním bráchou!898!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:23:25

přesně tak a celý náš underground-ty hned neutíkali a neupalovali se, ale bojovali aždo konce

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 10:22:07 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek: a mas pravdu, je jich vic co by si to zaslouzili a na ty nikdo ani nevzpomene...svym zpusobem bych treba ocenil Karla Kryla i kdyz posmrtne. Sice to byla kontroverzni osobnost, ale bojoval proti rezimu mozna i vic a lip nez Masinove...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:18:12

KubikCv-sice se v nich blbě běží, ale zase se do nich dobře sere a nikdo nic nepozná!1181!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:18:06

hrdinství je věc doby, dnes hrdina, zítra odsouzenec na smrt, Fučík, Lenin a ruský partyzán taky bývali hrdinové!550!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 10:17:20

andulinda_1-hezky napsáno

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

panzákonslužbaskutečnostnepříjdevěcsebeobranaoceněníbratrpohledignorantstvípalmeraodbojčlověkmašínůtopolánkemnázorhrdinavrahpravidlorepublikapráce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑