Diskuze a otázky - Oceňujeme vrahy?Nebo hrdiny?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:30:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jak vy to vidíte? Ocenění bratrů Mašínů a pana Palmera panem Topolánkem je dle mého minimálně ignorantství. Dobrá, skutečnost, že se považovali za odboj (já osobně na tom nic moc odbojového nevidim) je víceméně věcí názoru a pohledu. Ovšem to, že ZAVRAŽDILI lidi, pouze konající svou práci a službu tak, jak jim předkládal tehdejší zákon a pravidla, mi nepříjde příliš hrdinské. Dejme tomu, že by utíkali z republiky a při případné sebeobraně by někoho zabili, beru. Jenže oni !!!CHLADNOKREVNĚ!!! podřízli celního úředníka, ostatní stejně chladnokrevně zastřelili a tomu teď říkají boj proti komunismu a nazývají to hrdinstvím? Pane Topolánku, styďte se!!!

reagovat

Přijde vám jejich ocenění správné?

V anketě hlasovalo celkem 41 uživatelů

V diskuzi je 376 příspěvků a shlédlo ji 2491 uživatelů .

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:55:50 | více příspěvků | napsat uživateli

p.a.w.l.i.k. -- jsou to zmrdi

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:55:10

Ja si myslim že kdo to nezažil na vlastní kuži tak nema pravo soudit,,,ale at už to vezmu z jakeho koliv pohledu tak musely trpět všichni,,,at už ty co zavraždily,,,nobo oni samotní,,,Jen tak přece nikdo nikoho nezavraždí,musí mít nakej duvod,,,,,,

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:54:58 | více příspěvků | napsat uživateli

hehehe....emigrace do Ruska nebude za chvíli špatná věc...v 90.letech jsme se smáli v jakejch sračkách rusové jsou....a teď??? Kdo umí rusky a azbuku...toho exportující firmy berou všema deseti,hlavně že jsme se ruských trhů po revoluci zřekli..protože fuj rusáci !121! radši export do emééériky

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 09:54:34 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek: asi te zklamu ale Palachovi pozustale ja znam osobne, bydlel jsem jako maly ve Vsetatech kde Palach vyrustal a o nem vim opravdu hodne:-)

p.a.w.l.i.k.

p.a.w.l.i.k. | 6. 03. 2008, 09:54:23 | více příspěvků | napsat uživateli

je jasný, že jsou hrdinové, protože kdyby nezabili ty strážce,tak oni zabijou je, když to vezmeš,kolik zabili lidí komunisti a pořád tu maj prostor, takže pro mě jsou to hrdinové

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:53:31

FishGut: víš...já si odboj představuju jako útoky proti represivním složkám, nikoliv hrození zbraní civilistům, aby mi poskytli dopravní prostředek.......a ohrožování civilních lidí na životě v případě, že se nedostanu, tam kam chci......

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:53:07

kwon-a to je mnohem víc nenormální než tihle bratři hrdinové

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:52:57

who are the terrorists and who are the heroes !617!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 09:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli

kwon: presne tak, Palach proste obetoval sebe pro svou viru ve spravedlnost a to se tu moc nenosi. Stejne tak otec Masin, to byl pan odbojar, ovsem to co udelali oni bych s tim nejak srovnavat nemohl...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:52:32

kwon-Palach to udělal, prozože byl sklamaný režimem, kterému předtím věřil

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:52:11

RickD: neviděla!20! já myslela, že chodili v průvodu pionýři

prema_van_smuuf

prema_van_smuuf | 6. 03. 2008, 09:52:04 | více příspěvků | napsat uživateli

se_ky: A proč by ne?.. 75letej děda si má hodně moc důvodů vymýšlet, viď!785!
Ty věříš něčemu, co říká někdo, který tam prostě nebyl...
Já věřím tomu, kdo říká, co se stalo na místě, když tam sám byl a účastnil se...

Tak kdo si myslíš, že má z nás větší šanci mít pravdu?!617!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:51:43

Kubik:!102!!102!!102!!102!!102!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:51:39

se_ky-Palach byl zhrzený levičák co spáchal sebevraždu, protože ho jeho ideologie zklamala-ne on, ale lidi z něj udělali hrdinu!212!
četl jsi jeho životopic, co pomáhal napsat klíma a pomáhala mu s tím maminka Palacha?

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:51:31 | více příspěvků | napsat uživateli

FishGut --- jsou to zmrdi co šli za penězma...nic víc !1424!

Laio

Laio | 6. 03. 2008, 09:51:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Neobyčejný kluk: ....a jak si k tomu dospěl.....myslim že o mašínech vim hovno, to souhlasim a taky sem nikdy netrvdil že jo, ale zajímalo by o čem ještě podle tebe vim hovno a jak si tim seš tak jistej...

RickD

RickD | 6. 03. 2008, 09:50:52 | více příspěvků | napsat uživateli

4zdechlina: !2! ale aspoň ve zprávách jsi viděla, jak důchodci na Letný mávaj vlaječkama ? !2!

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:50:47 | více příspěvků | napsat uživateli

!121! prostě jsme národ Švejků co melou hovna u piva....místo u piva je to na diskuzi líbka a za střízliva,to je mnohem horší !121!!121!

Pojďte..budeme řešit problémy třetího světa!725!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:50:25

vrahy

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:50:14

masinove a spol hrdiny byli... ...nesmis videt jenom jejich utek, neudelali jenom to ale i spousta veci za ktery si to zaslouzej... ...a to odboj byl. ...hold v cechach se nikdy neodpoustelo mit neceho vic... ..a v tomhle pripade je to hrdinstvi za co je hodne lidi nema rado... ..nebudu se tu s nikym hadat, odchazim...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:50:04

lemounek: Palacha bych do toho moc netahal.........už to sebeobětování je v české kotlině vyjímečná vlastnost a proto není divu, že je "blahořečenej"!102!

RickD

RickD | 6. 03. 2008, 09:49:37 | více příspěvků | napsat uživateli

4kwon: přesně tak... chlapečkové chtěli jít ve stopách tatínka a vzali to za špatnej konec... jinak s tou klasifikací jejich činosti taky souhlasím...

Laio

Laio | 6. 03. 2008, 09:49:28 | více příspěvků | napsat uživateli

ugly: ...heh...to by sme asi moc dlouho nepodřezávali:-))) ....a politiku do obrazů nemíchat...nebo tak nějak omylem...

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:49:17 | více příspěvků | napsat uživateli

RickD -- když dnes komunisty postaví mimo zákon bude to pro ně jen dobře...členská základna se rázem zvýší !1424!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 09:49:08 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek [Je online] : nevim, ale Palach to dal spon verejne najevo tim, ze sam nevydrzel, ale nepalil i ostatni obcany:-) to si myslim je rozdil....

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:49:04

Hrdiny !538!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:48:37

Laio: jo, to myslím

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:48:28

ne tak byl to určitý boj, kde šlo nejen o život, zabít museli!639!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:48:13

nebylo to hrdinske ale nutne

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 09:48:09 | více příspěvků | napsat uživateli

nejlíp to vystihuje scéna z Pupenda...když má Dušek říct že komunismus je svinstvo !121! takhle odporovali režimu Ti co tady zůstali?? !121!!121!


a když vidím celej slavnej disent v čele s pivovarským dělníkem co jezdí do práce Merglem....přijde mi to jako banda alkoholiků,co se slejzali někde po bytech....!121!

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

panzákonslužbaskutečnostnepříjdevěcsebeobranaoceněníbratrpohledignorantstvípalmeraodbojčlověkmašínůtopolánkemnázorhrdinavrahpravidlorepublikapráce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑