Diskuze a otázky - Křesťanství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 17:27:39 |

Vytvořil jsem takový "sloh" zabývající se tématem křesťanství.

S tímhle tématem určitě naštvu nejednoho věřícího, ale zkuste se zamyslet nad faktem a ne jenom blbě brblat svoje výmysly.

Jsem ateista a tématem křesťanství se zabývám delší dobu a to ze mě udělalo ještě většího ateistu.

Budu moc rád, když mi pomůžete tento 'minisloh' vylepšit vaší kritikou (NE nadáváním, ale FAKTY) a poznatky (tím se nemyslí výplody vaší fantazie ale FAKTA)

Nechci, aby tento 'sloh' byl zaměřen jen proti křesťanství, snažím se najít i dobré věci, "bohužel" v obrovské míře převládá záporná část.

Děkuju za SMYSLUPLNÉ příspěvky.


Křesťanství v3.00 stahujte --->

http://rapidshare.com/files/196476851/krestanstvi.doc.html

reagovat

Jste věřící?

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 221 příspěvků a shlédlo ji 1437 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:01:51

> milan.hanl
Až budeč na smrtelné posteli a budeš umírat v bolestech což nepřeji nikomu, tak mi věř že tyhle rádoby pro tebe žvásty budeš poslouchat nejradši ze všeho! Máš vůbec srdce?

To mě na lidech fascinuje že se tak obouvají do negativ různých náboženství a filozofií a zvlastepak do krestanstvi, ale v momente kdy jsou ve strackach, napr. se topí , tak se modlí ..... to me irituje a znovu opakuji ze krestanka nejsem.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:00:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> vodevil
: zajmam se o vsechno mozny a kdyz nekdo chce fakta tak je ma,jde o to jestli je chce vubec slyset...jsou to lidi pro ktery sou fakta jen to co jim sedi na nazor.Neco podobnyho rekl treba i Carl Sagan.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:00:24

> franco_columbo
přišel si do této diskuze později a nepřečetl sis ji od začátku. to co píšeš jsme už řešili. Tet hledáme co ne ja křesťanství pozitivního.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:58:54

vodevil : Neměla bys chodit na diskuze, když se chovat neumíš;)

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:58:34

> vodevil

heh, promiň, ale každý umřeme a nepotřebuju si mylně myslet, že mě někdo zachrání, nebo budu žít v ráji !2!

Neřekl jsem že je to špatné (a ani si to nemyslím!!!)

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:57:47

Dlaší pozitivum je, že křesťanství jaksi dospělo a už není tak agresivní jako bylo nebo jako je islám. Takže v současnosti převládá to dobré dalo by se říct. charita, spojování různých kultur a národů pod jednu víru což přináší vzájemnou náklonost. Já cem čech ty si brazilec ,ale oba jsme křesťani takže jsme kámoši.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 20:57:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Haghi82
: co je pozitivniho na nozi v kredenci? Pro nekoho zbran pro nekoho pomocnik.Co je pozitivniho na vede? Nekdo poslouzil lidstvu nekdo zase stvoril atomovi zbrane.Kdyz nechcete slyset fakta tak jen hajite veci co se vam libej a kritizujete ty co se nelibej....potom to neni o hledani pravdy ale spis o posileni ega.To vam klidne dam k vasi spokojenosti.!906!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:56:43

> milan.hanl
Hej tak jako po tomhle jsi mě fakt dostal ty dobytku, vsak dockej casu, taky jednou budes lezet na smrtelne posteli, a ver mi ze budes vdecny za kazde slovo utechy protoze ty vubec nevis co to je strach umirajiciho evidentne!!!!! Uz si videl nekoho umirat ty blbecku? Ted sory ze to nadavam, ale tohle jsi fakt psat nemel!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:54:20

> franco_columbo
Přesně takhle se to dá krátce a stručně říct, souhlasím, nestuduješ nahodou fildu? !1!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:53:07

> Haghi82

a já si toho cením, nemysli si že to sem píšeš jen tak !5!!54!!2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:52:44

> franco_columbo
nechce slyšet fakta, máme hodně kritiky a tet hledáme co je na křesťanství pozitivního

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:52:33

> Honzik_86

A co jsi světu dal ty, kromě tvejch blábolů (všimni si toho, jak to samé mohu říci o tobě) !5!

Církev se stará o staré a nemohoucí lidi? Kde? Řekni kde a uvěřím ti, je možné že jsem o tom neslyšel, tak pověz, nic proti !54!

Ten příklad co uvedl je dobrý, vidím člověka, na smrtelné posteli, a budu ho krmit báchorkama o posmrtném životě, dobře, beru to, jsou to jeho poslední chvíle...ať si je užije (nic ve zlém, aby sis nemyslel, že tě nějak napadám) !5!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 20:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli

tak jestli chces slyset fakta tak nikdo nevi jestli je buh nebo neni,nikdo nevi jak vznikl vesmir.....krestanstvi je stejnej vymysl jako ateismus,jen filozoficka spekulace

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:49:04

> LaDy_KoTaTkoOo

holka, to tys tady začala kritizovat, takže se koukej uklidnit.

a když jsem napsal, že se tomuhle tématu věnuju delší dobu, tak to znamenalo to, že se tím zabývám 2 roky (ALE ne každej den, ale často jsem se zamýšlel nad tím, jak je tohle a tohle možné, proč v to věří když to nedává smysl) A poslední 3 měsíce jsem se dal do bádání, to je pro mě ta "delší doba", kterou by pro tohle nikdo jiný neobětoval.

Tak se koukej srovnat a nekritizuj mě za to, že mám volnej čas a takhle ho trávím, abych zjistil něco co mě zajímá.

Já ti taky neberu to co tě baví, takže se uklidníme, necháme toho !5!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:45:57

Největší přínos vidím v těch zakázenejch kondomech. Díky tomu se šíří HIV mnohem více a reguluje to přelidnění planety.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:45:35

vodevil : Jo to se všeobecně říká no...

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:44:24

> Haghi82

Lidi ktere nejvic zaujme tato fotka o sobe take lecos vypovidaji !400!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:43:37

> robben_1

Ano rozdil tam je, jelikoz nabozenstvi je zalozeno na víře. !400!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:42:40

kdyby ti bylo 50,nereknu ani jedno slovo...ale na tvuj vek chlapce!1386!jdi radsi hrat videohry...

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:42:35

Například je škoda chlape že tvá anketa má jen tři možnosti a to že jsem věřící, nebo fanatik a nebo že to je ztráta času, chybí mi tam monost odpovědi že krestan nejsem ale respektuji toto vyznani, tim bys mel v tehle diskuzi zacit.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:41:45

vodevil : Hmmm pleteš víru a náboženství!2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:40:55

jde videt jak clovek jako ty travi svuj plnohodnotny zivot:Dja ktera se na libko podivam 3x za den ale mas pravdu totalni kreten jako jsi ty me opravdu vtocit dokaze!1386!!854!a to mam povahu vcelku klidnou...nezajimaji me tve dlouhe prispevky ani FAAKTAA,jen se nudis a snazis se udelat ze sebe NECO??yees niggo mas pravdu treba je krestanstvi jen uboha sekta ale ty jsi ubohy jeste vic!1087!miluju tenhle svet...a cool lidi v nem!969!!1334!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:40:46

> vodevil
Prosímtě lidi co se prezentují na profilu posranou kadibudkou tady fakt myslím nepořebujeme ROFL ROFL ROFL !2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:40:41

jsem satanista (taky jedna z filozofii nikoli sekta!) a myslím si že na křestanství je pekne to, ze casto pomuze psychicky labilnim a slabsim jedincum pouze vira v boha k tomu aby neco dokazali. To je jedna s mnoha kladnych stranek tohoto nabozenstvi, souhlasim ma i negativni. To ma kazde nabozenstvi a vira, protoze pro kazdeho je dokonalost neco naprosto odlisneho.!400!

PanPes

PanPes | 12. 02. 2009, 20:40:11 | více příspěvků | napsat uživateli

ja osobne si myslim,,,ze bohove a tak,,sou jen hovadiny co si nekdo vymyslel a posahni lidi tomu uverili a rozsirilo se to vsude,,, už vlasne v praveku ,,,,,vic by me zajimal vesmir,,jak velky je ,,a co je tam kde jeste neni ? ,,,,,neuveritelne !906!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:38:51

> Haghi82

Chyba, nevyčítám mu naprosto nic, jen jsem konstatovala že ve věku 17-ti let není možno pojmout chápání náboženství v takovém rozsahu, aby vedl diskuze na této úrovni.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:38:24

rauber : Jasně ale křesťanství je náboženství takže píše asi o tom...víra je jedna z nejsilnější věcí podle mě, ale náboženství a církev beru jako manipulaci no!1!

Honzik_86

Honzik_86 | 12. 02. 2009, 20:36:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
Představ si člověka, který je sám, všechno se mu v životě posralo. Je mu přes 70, jedinou jeho šancí je naděje,že až umře, nastane změna a i on se bude mít dobře. Ty bys mu tu naději nejradši sebral...

rauber

rauber | 12. 02. 2009, 20:36:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> robben_11
na to jsem se ho právě ptal !5!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 20:35:48

> vodevil
Nevím proč mu vyčítáš, jeho věk za který nemůže. Také nemůže za to, že všechno neví, ale zojímá se to je důležité. Diskuze je velmi dobrý prostředek. Momentálně tady panují trochu emoce

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

křesťanstvítémaateistaslohdobavýplodkritikafaktumnadáváníminislohpoznatekfantazievýmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑