Diskuze a otázky - Křesťanství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 17:27:39 |

Vytvořil jsem takový "sloh" zabývající se tématem křesťanství.

S tímhle tématem určitě naštvu nejednoho věřícího, ale zkuste se zamyslet nad faktem a ne jenom blbě brblat svoje výmysly.

Jsem ateista a tématem křesťanství se zabývám delší dobu a to ze mě udělalo ještě většího ateistu.

Budu moc rád, když mi pomůžete tento 'minisloh' vylepšit vaší kritikou (NE nadáváním, ale FAKTY) a poznatky (tím se nemyslí výplody vaší fantazie ale FAKTA)

Nechci, aby tento 'sloh' byl zaměřen jen proti křesťanství, snažím se najít i dobré věci, "bohužel" v obrovské míře převládá záporná část.

Děkuju za SMYSLUPLNÉ příspěvky.


Křesťanství v3.00 stahujte --->

http://rapidshare.com/files/196476851/krestanstvi.doc.html

reagovat

Jste věřící?

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 221 příspěvků a shlédlo ji 1429 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:21:21 | více příspěvků | napsat uživateli

ja vim ze je to jedno,ja zas prekladam svuj model !2!
Taky se loucim.!190!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:19:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: podle modelu Zeme !2! pdle miho modelu ted by se ani nevalcilo,protoze ateisti by se davno znicili !906! krestani by sice mohli bejt pozadu ale taky nemuseli,ale jak chces byli by....no planeta by nebyla tak zasvinena a ostatni tvorove jako zvirata by netrpeli lidskou civilizaci

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:17:08

jo sorry, překlep, může za to církev !2!

hele tak já už jdu spát, ňák se to tady dost protáhlo !2!

a snad příště začneme konečně všichni hledat ty krásy křestanství a né se tady tupě dohadovat, cawes !54!!5!!2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:15:54

Dit je to jedno, jenom mě to tak napadlo !2!!2!!2!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:15:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: cirkev zavrhovala vedu ne krestani,lidi co tenkrat badali byli taky verici,Jah Hus byl taky verici ale nesouhlasil s cirkvi,myslim ze drivejsi populace se vedy bala tak nejak celkove,nikdo to neznal nedivim se tomu.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:15:09

ne, jako kdyby spolu bojovali a věděli by o sobě tak náboženství jak už víme z minulosti odsuzovalo vědu...takže by civilizace stagnovala.....!2!

A z ateistů by se stali Bozi !2!!2!!2!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:13:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: takze podle tvyho modelu by museli ateisti napadnout krestany!906!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:12:39

> franco_columbo

jo to je taky možnost !2! ale jenom jsem tím chtěl naznačit - křesťané se dají lehce zmanipulovat (s těma kosmickejma loděma, naprosto vyvrhují vědu a tak si to objasnují že přilétl bůh a dal bych ruku do ohně za to že by si to mysleli!2!)

Ale vždyť je to pravda, že církev zavrhovala vědu, tak co na tom ? !2!

Ale stejně to byl jenom takovej divnej příklad !2!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:11:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: nabozenstvi a technologicky vyvoj je trochu rozdil....kdyby si byl neverici ale na urovni pravekeho cloveka co by sis myslel o letajicich strojich....nakonec bys treba na zaklade toho vymyslel bohy.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:08:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: ted si me zase presvedcil o tom ze si myslis bud nabozenstvi nebo veda !2! prava krestanska planeta by predevsim nevalcila,mozna by mela prostredky ale podle krestanstvi by se snazila vyjednavat.Kdyby doslo k boji tak jde o to co tem planetam vymyslis,ateistum bych treba taky moh prisoudit tvrdou totalitu jako u nas,vymivani mozku v podobe ze neni nic nez Sovetsky svaz !906! jejich vyvoj by se taky treba moc nepohnul.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:07:46

> vodevil
To zase někdo nepřemýšle když vymyslel antikoncepci, která se nerozkládá ve vodě ani čističky ji nedokážou odstranit. Potom v řekách ryby mění pohlavý z důvodů hormonální nerovnováhy. Co myslíš, že to dělá s chlapama , když tu vodu pijí? !31!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:06:13

Halt s někým se vycházet dá a s někým nééé.... protosi člověk obvykle své sociální zázemí vybírá. Jdu spát jelikož mám o nějakou tu hodinku více než vy vzhledem k časovému pásmu.... Tak s "Pánem Bohem" !400!
PS: nice to meet u franco_columbo

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:03:30 | více příspěvků | napsat uživateli

jeden buh krestanu muze znamenat taky to sjednoceni

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:03:20

> vodevil
vím že umíš dokonale vymalovat kadibudku,ale ekonomii mě prosím nevysvětluj.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:01:38

Napadla mě taková blbůstka !2!!2!

Ale dost by mě zajímalo, kdyby proti sobě válčili třeba 2 planety, jedna by byla celá posetá křesťany a ta druhá by byla třeba ateisty a chtěli by proti sobě válčit !2! Kdo by vyhrál? !2!

Byli by na stejné technologické úrovni, křesťané by se dále nerozvíjeli, protože věda by vlastně dokázala, že bůh není, a planeta ateistů by se rozrůstala a nakonec by přišla s kosmickejma loděma na planetu křesťanů a ti by je začali uctívat, protože by si to nedokázali vyjasnit jak můžou lidi takhle lítat !2!!2!!2!

Věda rulezzzz!2!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 22:01:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: oni by se zabijeli i bez krestanstvi to si myslim zase ja,oni by se zabijeli i bez nabozenstvi,lidi to maj radi,kolik krvaku bezi v televizi.....zivot zacal kvuli konkurenci a projevuje se tak dal....krestani byli preci jenom civilizovanejsi nez okolni svet,jejich nabozenstvi nemelo krvavi obrady ani jiny veci.....jenomze co drivejsi krestani delali bylo v rozporu z jejich nabozenstvim rekl to treba i Sagan,takze bud se bavime o krestanstvi jako takovem nebo o lidech co si ho prisvojili.pravej krestan facku nedava ale jen prijma a klidne nastavi druhou tvar.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 22:01:16

> milan.hanl
Např v Číně bylo mnoho kmenů, které spolu stále válčily. Potom přišel jeden muž dobyl všechny a sjednotil je. Bylo to největší krveprolití, ale nakonec nastolil mír v celé číně.
Mengele ublížil mnoha lidem a dělal na nich nemorální pokusy a mnoho jich zabil. Poznání, které to přineslo ovšem děně zachlaňuje v nemocnicích. Takže časem bude víc co zachránil nežli zabil.
Křesťanství zabilo mnoho lidí v náboženských válkách, ale tím je sjednotilo. Nevíš kolik lidí by upřelo , kdyby stále vedly své lokální války.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:59:46

> franco_columbo
Haha to mas pravdu, protoze pry impotence zacina byt svetovy problem !2!!2!!2!!2! (zminila jsem jen for fun !5!) Tak za par desitek let bude treba sperma drazsi nez diamanty !54!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:57:23

> Haghi82
ty tupa hlavo, cim vic je nezamestnanych lidi tak tim vic socialnich davek musi plynout se statni pokladny a paralelne k tomu rozhodne produktivita neroste, nekdy neni v ekonomii efektivita to nejlepsi reseni. Tohle je jen hruby nakres, proc si myslis ze EU a jine instituce uvolnuji penize na rozvoj podnikani: Protoze drobni podnikatele vytvareji nova pracovni mista!!!!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:54:06

> franco_columbo

no vídíš, a máme kladnou stránku křesťanství, že se pozabíjeli tak jsme se nepřemnožili !2!!2!!2!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:53:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> _usoplesk_
: buh proti sexu nic nema !540!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:52:46 | více příspěvků | napsat uživateli

jo lidi umirali a umirat budou....vlastne budme radi nebo by sme byli uz premnozeni,nakonec by se o nas postaral hladomor,nemoci....vyslo by to nastejno zase jen umirani
Az se nam podari odlepit se od Zeme treba a zakladat kolonie mimo Zemi tak se klidne muzeme zase mnozit ale to se zas nikomu nebude chtit.!906!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:52:39

> vodevil

Aha, tak to jo, v tom případě.....uznal bych že máš pravdu, ale svatý války byly a bylo jich hodně a umřelo miliony lidí.....fakt těžko říct v jaké válce jich zemřelo nejvíc, špatně jsem to napsal, mělo to být "nejvíce válek a nejvíc mrtvých bylo právě kvůli křesťanství", ale to je takovej dodatek !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:51:46

> franco_columbo
alespon v necem si rozumýme. je to jeste slozitejsi. tet se o to zajímám, ale je to mimo tuto diskuzi můžem založit novou :D

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:51:04

to uz nebyly....posledni valka z nabozenskych duvodu byla aspon u nas teda tricetileta

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:50:17

> vodevil
Efektivní práce vytváří větší hospodářský produkt. Je to rozdíl jako orat pole ručně nebo traktorem. Je to mimo tuto diskuzi nebudu dále rozvíjet.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:49:31

> milan.hanl
rekl jsi cituji: ( milan.hanl) "největší války byly právě kvůli křesťanství. ..." Za nejvetsi valku pravem povazuji první a druhou světovou, to ty si znova precti cos napsal, ja umim cist velmi dobre!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:49:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: tak to sem potom rad !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:49:09

a proc teda Buh nepotrestal jeptiskyv klastere, ktery zaslibeny jen jemu denodenne sukali s tim otcem??

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:48:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Haghi82
: to je pravda,vlada nepotrebuje taky vzdelane lidi....za totality nam tady taky vymivali mozky,tam zas slo o to vzit lidem viru,vlada si nas vzdycky drzi pri zemi ani o tom nevime....taky kdysi neco jako vseobecny vzdelani nebylo vubec znamo,nekdo to musel vymyslet,neco vymyslet a prosadit nikdy nebylo jednoduchy.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

křesťanstvítémaateistaslohdobavýplodkritikafaktumnadáváníminislohpoznatekfantazievýmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑