Diskuze a otázky - Křesťanství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 17:27:39 |

Vytvořil jsem takový "sloh" zabývající se tématem křesťanství.

S tímhle tématem určitě naštvu nejednoho věřícího, ale zkuste se zamyslet nad faktem a ne jenom blbě brblat svoje výmysly.

Jsem ateista a tématem křesťanství se zabývám delší dobu a to ze mě udělalo ještě většího ateistu.

Budu moc rád, když mi pomůžete tento 'minisloh' vylepšit vaší kritikou (NE nadáváním, ale FAKTY) a poznatky (tím se nemyslí výplody vaší fantazie ale FAKTA)

Nechci, aby tento 'sloh' byl zaměřen jen proti křesťanství, snažím se najít i dobré věci, "bohužel" v obrovské míře převládá záporná část.

Děkuju za SMYSLUPLNÉ příspěvky.


Křesťanství v3.00 stahujte --->

http://rapidshare.com/files/196476851/krestanstvi.doc.html

reagovat

Jste věřící?

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 221 příspěvků a shlédlo ji 1438 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:47:15

> franco_columbo

neříkal jsem buďto náboženství nebo věda, to fakt ne, nevím kdes to vyčetl !20!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:47:10

> Haghi82
Hele.....zaměstnanost vytváři domácí produkt, tak proto, to nemá s křestanstvim nic spolecneho....doporucuji prostudovat nejakou knihu "narodni hospodarstvi".

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:46:08

> vodevil

že by další dítě? !2!

tohle jsem nenapsal, přečti si znovu to co jsem napsal a pak to posuď

je dokázáno, že díky křesťanství zemřely miliony lidí (statistika dokazuje právě oněch 50 milionu lidí za celou éru křesťanství) a žádnou první ani druhou světovou jsem nevyjmenoval, jen říkáš blbosti co jsou mimo a co se ti zrovna hodí!24!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:44:51

ten odkaz mi nefunguje, ke krestanstvi jsem byla vychovavana ale osobne nejspis zadne nabozenstvi nepodporuju.A nevidim ani duvod.Hlavne ve sterdoveku byli vsechny priciny valek nabozenske konflikty, cirkev mela hlavni moc, a o tom jak se hcovala nemusim mluvit ze...

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:43:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: ja se prave o vedu zajmam a vidim v ni budoucnouct.....jen neprehlizim ty horsi stranky...krom toho proc mas tak omezeny mysleni a myslis si ze bud nabozenstvi nebo veda? Tenhle druh mysleni sem mel jako kluk.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:43:38

> franco_columbo

další dítě !2! na tebe špínu nehážu tak nevím proč to píšeš, ale takhle mi to z tvého postu vyznělo !5!

ale už vím jak jsi to myslel

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:43:04

> franco_columbo
To si napsal moc hezky je to pravda. Odpovím ti proč se nedostalo vzdělání každému. Cíirkev nepotřebuje vzdělané lidi, ale lidi kteří věří. Lidi, kteří vědí nepotřebujou věřit. Dneska můžeme mít efektivní státní správu elektronicky,ale to by polovina ǔředníků neměla co dělat. Brání pokroku v zájmů vlastní moci.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:42:28

> milan.hanl
o páni ja nevedela ze vlastne prvni a druha svetova valka byla zalozena na nabozenstvi !2!!2!!2!

Miriamik

Miriamik | 12. 02. 2009, 21:42:14 | více příspěvků | napsat uživateli

k náboženství jsem byla vedená odmalička.. od 1. do 9. třídy jsem chodila do náboženství... a nedělní chození do kostela a všelijaké s tímhle spojené věci beru prostě jako povinnost.. nesnažím se doma vybočovat z řady, protože to nemá cenu.. až se odstěhuju z domu zavedu si život dle svých představ... teď nemá cenu dělat doma rozbroje... máme to tak zavedený odjakživa...takže asi takto no !780!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:41:25

> milan.hanl
myslím že by sis měl ještě jednou přečíst co franco_colombo psal.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:41:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Haghi82
: tobe snad nekdo nuti nabozenstvi? Sam si treba ted vlez na tuhle diskuzi !906!

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:40:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
: dalsi dite !906! rikam jen ze kdyz chcete hazet na nekoho spinu tak se zamyslete trochu vic...o tom ze mame zustat u krestanstvi sem vubec nepsal tady mam dukaz ze ses jeden s tech co si rad primysli veci aby obhajil svou pravdu !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:40:17

> Haghi82

přesně tak

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:38:45

> Virusenca

největší války byly právě kvůli křesťanství. A né že by to lidi chtěli, ale protože věřili v Boha, a Boha "ovládala" církev (hraje si na Boha) a církev změnila mnoho věcí z originálu a tím vytvořila svaté války, kde zbytečně pochcípaly miliony lidí, tak takhle to vidím já a nejeden křesťan

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:37:26

> Haghi82
!1190!!1190!!1190!!1304!!1304!!1304!!1304!!1304!!1304!!1304!

Honzik_86

Honzik_86 | 12. 02. 2009, 21:37:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Haghi82
Nevím.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:37:09 | více příspěvků | napsat uživateli

vidim to tak clovek zacal uplne od nuly,nikdo neznal medicinu,nikdo nevedel co jsou hvezdy na obloze,nikdo neznal vedu ani nabozenstvi,nikdo nevedel ze Zeme je kulata i ja jako dite sem si myslel ze je placata.....mi ted mame vzdelani,vsechno nam rekli,nemuseli sme o tom premyslet,badat.....muzeme mit daleko otevrenejsi nazory a muzeme tvorit lepsi svet,clovek ve starych dobach nemel nic....otazka proc cirkev branila medicine se mi zda taky smesna,meli ste se narodit ve stredoveku a verili by ste na duchy v lese,na caroidenice atd.jediny vzdelani mela cirkev ktery se dostalo malo komu.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:36:54

> 5KR33PF311
Správně, proto náboženství nepodporuje vědu. Nehodí se jim to do krámu.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:35:16

Je to pouhy vymysl...vzniklo to tak,ze kdysi davno si lide nedokazali vysvetlit vzniky mnoha jevu,tim padem se bali budoucnosti a zacali verit v neco nadpozemskeho,to jeste krestanstvi nebylo,panovnici podporovali ttuto viru za ucelem podmaneni lidi a manipulace,dochovalo swe to do dnesni doby======KRESTANSTVI..................lide kteri veri jsou omezeni!1304!!1304!!1304!!1304!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:34:52

a neni to ztrata casu,ale spise lidi nechcou dodrzovat pravidla....a radsi si delaj ico chteji apak ..jsou prave valky....a vse co se deje.....

Honzik_86

Honzik_86 | 12. 02. 2009, 21:34:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> milan.hanl
Jsem četl knihu od nějakého nácka. Osvětim: fakta nebo fikce. Tam taky popíral Holocaust. Tím chci jen říct to, že dneska může ledakdo napsat ledasco. Proto nerad řeším doby minulé,které jsem nezažil a ještě jednou podotýkám,že nic nevyvracím,ani nepotvrzuji. Prostě jsem o tom pořádně nikdy nic nečetl. Soustředím se spíše na současnost.

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:33:42

to zalezi n auhlu pohledu..lidi si reknoukdyby byl Buh nejsou valky....ale to je tim ze si za to muzem sami ne on dal svobodnou buli at se rozhodnem sami....

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:33:07

> franco_columbo

chceš tím říct, že se zničíme vědou? !2! takže podle tebe máme zůstat u křesťanství a vědou zůstat na téhle úrovni a nezlepšovat se? !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:32:02

> franco_columbo
Jn to je ten rozdíl. Když máš něco cetralizovanýho a lidem se to nutí aby ten nahoře měl víc moci víc peněz, nebo to lidi chtějí sami, protože to je dobrá věc

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:31:56

zasraný pobožný

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:31:47

> franco_columbo
Ono je krásné na tom to jak jsme vsichni kulturne odlisni, clovek nemusi nutne jinou kulturu prijmout ale cim vic novych kultur pozna tim vic jej to obohati v tom ze nezustane ve sve skatulce pohledu, a navíc je to jako jít do kina nebo do divadla, pro me je to jakoby taky cast jak travit volny cas... trebas se jen naucit delat kebab s tureckyma holkama. Tim myslim ze by byla skoda kdyby se kultury zacaly smyvat dohromady, ale meli by si jedna druhou uzivat.

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:30:28 | více příspěvků | napsat uživateli

nebo kdyby nabozenstvi netlumilo vedu tak se lidstvo uz davno znicilo,aby to bylo tak trochu vsestranejsi !906!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:29:47

> vodevil

jojo asi tak !2! taky si teďka říkám, co sem to jako malej vypustil z držky !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2009, 21:29:32

> Honzik_86
Souhlasím, že by jsem neuměl číst a psát kdyby tady nebylo křesťanství, ale proč teda bránilo vývoji medicíny? Bez emocí

franco_columbo

franco_columbo | 12. 02. 2009, 21:28:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Haghi82
. ptal ses proc ve Vatikanu....nejsem hystorik,tam to urcite najdes,nektery veci proste zustavaj zakoreneny ale taky vymizej casem

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

křesťanstvítémaateistaslohdobavýplodkritikafaktumnadáváníminislohpoznatekfantazievýmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑