Diskuze a otázky - IMPERIALISMUS?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 15:10:00 |

Jen oslík nevidí pravdu ani po 18-leté po"revoluční" zkušenosti.

I já jsem si tehdy myslel, že americký imperialismus je jen komunistická smyšlenka a propaganda ideového nepřítele -svobodných a skvělých USA - dnes už
vím, že americký imperialismus skutečně existuje. Pokud byste náhodou nevěděli, co to imperialismus je, poučte se ve slovníku cizích slov: "úsilí o ovládnutí
území některých národů politicky, hospodářsky, kulturně" - tedy přesně to, co do zcela cizorodého prostředí zanášejí američtí žoldáci, na pokyny vedení
USA, a po čem američtí hlavouni touží - provádět po celém světě šíření jejich "kultury" (santa klause už přece známe i my, valentýna, den nezávislosti a
den díkůvzdání... no ne? jejich kulturu baštíte v TV každou chvíli, McDonald vás krmí hambáči s cocacolou... super, ne? )
Tehdy (před rokem 1989) jsem Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky poslouchal prakticky denně, hltal neobjektivní zprávy o zlých Rusech, o našich skvělých,
statečných disidentech... ovšem pak jsem rozumem a vlastní zkušeností přišel na to, že disidenti patrně byli jen placení aktivisté USA (příklad Havel a
Vondra - signatáři PNAC ...více o jejich cílech dole za *), kteří se měli ujmout proamerické vlády - a dopadlo to děsně... za své zásluhy se mohli napakovat na úkor spoluobčanů, byli odměněni nejen finančně, ale i posty, mocí -někteří v politice (Havel, Vondra...), jiní v tajných službách, třeba BiS pana Devátého. Náš
stát po pečlivé přípravě vytunelovali spolu s připravenými zástupci jistého etnika "supů" - jistě se každému privatizace líbila .
Kdysi jsem také věřil, že Rusové nic neumí, zato americká technika a věda jsou nejlepší (o ruské nás to totiž zrcadlově učili ve školách, a těm komoušům
jsem přece nemohl věřit . Baštil jsem amíckou "kulturu", úchylného Michaela Jacksona a jiné "hvězdy", s nadšením se učil s americkou angličtinu
a sledoval santaklausovské pindy o amerických "vánocích".
Jenže se ukazuje, že snahy o nadvládu nad světem jsou na straně USA, že jejich snaha o údajnou "demokratizaci" je jen snahou o ovládání dalších a dalších
zemí a jejich zdrojů (natlačili se agresivně všude tam, odkud Rusové odešli, o mír tedy určitě nejde... o teritoria). Ani jejich technika není tak skvělá,
a ta Ruská zase vůbec ne tak nemožná (viz vynálezci, vědci, letadla, radary a jiné).
A většina v té staré, prolhané, studenoválečnické propagandě zůstala ... Ze setrvačnosti věříte všemu, jen ne komoušům - ale bohužel se v praxi ukázalo, že ti měli v lecčem pravdu. Ne, nenabádám vás k opětovnému "ode zdi ke zdi", ale spíše abyste lépe uvažovali, sámi, sháněli si různorodé informace a srovnali si je... sledovali důkazy, které o prolhanosti američanů existují VŠUDE kam se jen podíváte.
!400!

reagovat

A komu se to nelíbí...víte jak to je dál.

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 200 příspěvků a shlédlo ji 1266 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:58:27

remote - 16.10.07 16:54 Počti si o CIA. !400!

TAJNÉ VÁLKY CIA
John STOCKWELL

10. října 1987
(přednáška o dvou částech)

Copyright (C) 1987 The Other Americas Radio

http://www.matrix-2001.cz/prispevky/projekty_konspirace/cia/cia_001.htm

Mimochodem ten Stockwell bude asi taky nějakej konspirativní teoretik.
!5!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:58:20

ajembest - všechno je relativní, trochu to upřesni....

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:56:25

KOnecne padla v praci. Dik za plodnou debatu a opet rad poskytnu lekce modernich dejin a mezinarodnich vztahu, hihi.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:56:10

kwon - 16.10.07 16:53 No nemusíme se sebou nutně ve všem souhlasit ne? !2!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:54:59

Kwon: ano, to maji. A vis, kdo ma nejvetsi armadu? !5! Pocet vyvazuji Amici investici do technologii, atp. Jeden z duovdu velkych rozpoctu - krome vedeni "valky" :)

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:54:59

Xae - 16.10.07 16:53 Celkem souhlasím, až na to, že ten tvůj "výběr" je hodně relativní.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:54:10

remote

Dobře, jsem rád ,že se částečně schodnem i na tý politice stejně jako na hudbě.A teď už raději táhnu k čertu .Bolí mě hlava :DMěj se .

Btw. , Jacques Chirac byl možná lepší.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:53:29

ajembest: no, vycházím z toho, že většinou se nacházíme na rozdílných názorových pólech v jiných diskuzích a najednou to vypadá, že se jednou sejdem na společné straně barikády...a to se mi nezdá!2!!2!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:53:12

Ajembeste, tak o tom bychom si mohli povidat dost dlouho. Mam za sebou dve knizky (Pameti Frolika a Bittmana - nebo jak se pise) agentu zahranicni rozvedky StB a dle jejich vypovedi se CIA s aparatem KGB nedala srovnavat :)

Tim ovsem neobhajuji ani nezmensuji CIA akce. V tomhle si nemuzou sluzby konkurovat :)

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:53:01

Možnost výběru to je rozdíl mezi tehdejší a současnou situaci... když nechci do Mcdonalda tak se najim třeba u Ťonga... to že tam ten Mc stojí neznmená že tam všíchni musíme žrát... američtí imperialisti nám ještě dávaj na výběr... a až na výběr mít nebudeme možete tu remcat...

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:52:18

remote: to samé s vojenskou angažovaností a ještě mnohem více platí pro americké soudruhy.....navíc, přece jen mají a měli ten rozpočet větší, než rusové

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:51:29

kwon - 16.10.07 16:50 Proč myslíš? No pro někoho to provokace určitě bude. !5!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:50:42

Akce Basra.

masmediální verze pro čechy

http://zpravy.idnes.cz/britsti-vojaci-dobyli-prohnile-vezeni-v-basre-fov-/zahranicni.asp?c=A061225_120935_zahranicni_jan

http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/tisic-britskych-vojaku-dobylo-policejni-stanici-v-basre_104895_i6jlu.html

a tady už to vypadá trošku jinak

http://www.guardian.co.uk/Iraq/Story/0,,1573933,00.html

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20050920&articleId=972

http://basra.navajo.cz/

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:50:17

sakra....teď nevím, jestli je to bráno skutečně...nebo jako ironie!2!!2!!2! to bude nějaká provokace!1116!!1116!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:50:00

Paine, ja te chapu.

NIcmene soucasna fr. politika je americka az beda !5! ALe Sarkozymu fandim.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:49:03

Ajembest - ja uznavam a souhlasim s tebou, ze tyhle dve valky kvuli vleklemu prubehu antirerorismu nepomohly.
Otazkou je, jestli skupiny, ktere svoji kativni cinnost svazuji s pritomnosti US armady v Iraku, atp. prestanou v momente stazeni sil (at uz k nemu dojde za dva, nebo za pet let).

O tech vojacich si prectu.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:48:10

remote - 16.10.07 16:45 On se také neměl v téhle diskuzi týkat dnes již neexiistujícího komunistického státu ale činnosti USA. A buď si jist, že tam zcela jistě hodně operací CIA chybí.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:45:59

Ten clanek je ponekud zavadejici, protoze nezohlednuje neprimou ucast Sovetskeho svazu na revolucich v zemich latinske ameriky, Asie a Afriky. Paklize do tamnich zemi dodavam zbrane na podporu revoluce, kdy se nasledne zeme DOSTANE pod muj vliv, je ospravedlnujici aby se protistrana v zahjmu zachovani svych zajmu vojensky ci jinak nagazovala.

Uvedene priklady jsou studenovalecnicke, tak je to i nutno chapat. Autorovi clanku to nedochazi.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:45:57

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:45:02

remote

Já ale nemám bohůžel namysli obyčejný příznivce , i když mi také vadí.

Já mluvím spíš o těch fanaticích , kterých tu je dost. Já osobně jsem zapřísáhlej odpůrce radaru.Mám raději neutrální vnější politiku (líbí se mi třeba Francie ).
Nežeru argumenty typu : V Čr budou lidi díky radaru svítít. To ne....Ale nechci tu cizí armády.
Vážně mi nepřijde normální , že když tu člověk projeví svůj názor ,tak je nazván komunistou , i když v podstatě burani Topolánek , Vondra ,babochlap Parkan a spol. se chovají jako komunisté a fanatici jim to žerou.To je asi tak vše , co jsem chtěl napsat.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:44:48

remote - 16.10.07 16:39 Všimni si toho spojení Arafat - laurelát Nobelovky. Už to by to mohlo napovědět, že je něco špatně. Nobelovky jsou jenom politický čachry.

Další věc je , že pokud budeš logicky uvažovat, tak musíš dojít k závěru, že tahle politika žádnýmu terorismu nezabrání, janom ho rozdmýchává a dnes je celkem jisté, že hodně teroristických činů bylo provedeno jako "false flag".

Jeden příklad z poslední doby - britští speciálové v Basře, chycení Iráckou policií.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:41:26

Alangor: bavim se o nacismu, komunismu a us demokracii. Reagoval jsem na Painuv prispevek.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:39:57

Ajembest: tu v Jizni Koreji docela chapu, princip odstraseni :)

Terorismus tu jako jev je uz nekolik desetileti :) Laureat nobelovky Arafat by mohl vypravet, unosy letadel byly na dennim poradku., stejne jako sebevrazedne vybuchy ) Ale tam nena nikdo sveodmi ciste. O tom se bavit nechci.
KOreny dnesniho terorismu je treba hledat drive, daleko drive, nez dnes, protoze castokrat byly tyto organizace v rozovjovych zemich podporovany Sovetskym svazem a naopak - jako v Afghanistanu USA :)))
Mluvim o RAF, mluvim o Muslimskem bratrstvu - např. Islamsky a jiny terorismus neni vymyslem současné US administrativy, ale byl tu mnohem driv. Neprepokladam, ze atentaty na US ambasady a ten. v 90. na WTC, provadeli Amici. O 9/11 se tu nema cenu bavit :)

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:35:55

remote: myslis ze totalitni rezimy jsou mladsi co takovej feudalni system vlady kterej fungoval nejakejch 800 let a kterej je prakticky cista totalita.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:33:11

remote - 16.10.07 16:23 když se někdo stáhne z války, říkám tomu dostat na prdel. Takhle úplně tím samým způsobem prohrálo Německo první světovou. Ale o to nejde. Kdyby tenkrát ten Jižní Vietnam uhájili, tu ¨základnu by tam měli taky. Stejně jako jí mají v Koreji.

Dějiny taky chápu v souvislostech, nicméně dnes už SSSR neexistuje, tak si vymysleli nového nepřítele a nazvali ho islámský terorismus. A ve jménu války proti terorismu je nejspíš dovoleno všechno. Můžou bombardovat co chtějí a kdy chtějí (samozřejmě s vyjímkou ostatních jaderných velmocí ).

Tady je seznam amerických dobrodružství:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007083005

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:32:22

To je podobny princip, jak kdyz nekdo nazve priznivce vlezdoprdelistou :)

Navic bych nesrovnaval totalitni rezimy s demokracii fungujici nejakych 200 let !1!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:31:36

Fůůj Dějepis VS.Literatura..!446!!900!!843!

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:30:00

Se vším nesouhlasím ,ale tak ze 70 % % bych souhlasil. Já tu svůj názor už ani psát nebudu.Stačí mi , že se deno denně hádám s pseudopravičákama na novinkách .Resp. je tam utírám a nebo je nechám vždy v tom , že jsem podle nich komunista či socan ,což je směšný argument.
Navíc už tu koukám bylo pár radarovejch havlistů , se svejma stálejma sračkoargumentama o míru z Usa a na to já nemám náladu.

Stručně a jasně :
Máme v zemi spoustu universálních vlezdoprdelů . To se ukázalo za nacismu,za komunismu a nyní to vidíme zase u fanatických příznivců radaru , kteří se neštítí nazývat slušný lidi ''KOMUNISTAMA'' , i když k tomu oni sami mají nejblíž .Je to celkem paradox.
A takhle je to u nás se vším.

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:27:00

Americani se nestahli z Vietnamu kvuli vojenske slabosti, ale kvuli protestum a neunosnosti situace na domaci scene. Samozrejme po protestech levicove a zdrogovane mladeze, ktera chtela zachranit svet. Vetsina z nich ted sedi na mistech ve statni sprave :D (nadsazka).

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 16:23:54

Ajembest: a cemu rikas dostat na prdel? Stahnuti? Oni nebyli porazeni vojensky, pomer ztrat, atp. je v jejich prospech.
O cem ty mluvis funguje az poslednich 50 let. 2. svetova valka zcela obratila roli USa ke zbytku sveta. Za 4 roky se zeme stala velmoc, ktera jako jedina byla schopna celit sovetske agresi a sireni komunismu v Evrope a jinde ve svete - sireni komunismu bylo duvodem pro Korejskou valku (zahajila KLDR) a stejne tak i pro Vietnam.
Pochop Vietnam v tehdejsich souvislostech. Dva tabory, dve ideologie. Je pochopitelne, ze jedna strana chcze zabranit te druhe v ovladnuti dalsi zeme.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

imperialismuspravdaúsilíslovníkUSAsmyšlenkaoslíkovládnutíúzemínárodnepřítelprostředíslovozkušenostpropagandaleténáhoda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑