Diskuze a otázky - IMPERIALISMUS?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2007, 15:10:00 |

Jen oslík nevidí pravdu ani po 18-leté po"revoluční" zkušenosti.

I já jsem si tehdy myslel, že americký imperialismus je jen komunistická smyšlenka a propaganda ideového nepřítele -svobodných a skvělých USA - dnes už
vím, že americký imperialismus skutečně existuje. Pokud byste náhodou nevěděli, co to imperialismus je, poučte se ve slovníku cizích slov: "úsilí o ovládnutí
území některých národů politicky, hospodářsky, kulturně" - tedy přesně to, co do zcela cizorodého prostředí zanášejí američtí žoldáci, na pokyny vedení
USA, a po čem američtí hlavouni touží - provádět po celém světě šíření jejich "kultury" (santa klause už přece známe i my, valentýna, den nezávislosti a
den díkůvzdání... no ne? jejich kulturu baštíte v TV každou chvíli, McDonald vás krmí hambáči s cocacolou... super, ne? )
Tehdy (před rokem 1989) jsem Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky poslouchal prakticky denně, hltal neobjektivní zprávy o zlých Rusech, o našich skvělých,
statečných disidentech... ovšem pak jsem rozumem a vlastní zkušeností přišel na to, že disidenti patrně byli jen placení aktivisté USA (příklad Havel a
Vondra - signatáři PNAC ...více o jejich cílech dole za *), kteří se měli ujmout proamerické vlády - a dopadlo to děsně... za své zásluhy se mohli napakovat na úkor spoluobčanů, byli odměněni nejen finančně, ale i posty, mocí -někteří v politice (Havel, Vondra...), jiní v tajných službách, třeba BiS pana Devátého. Náš
stát po pečlivé přípravě vytunelovali spolu s připravenými zástupci jistého etnika "supů" - jistě se každému privatizace líbila .
Kdysi jsem také věřil, že Rusové nic neumí, zato americká technika a věda jsou nejlepší (o ruské nás to totiž zrcadlově učili ve školách, a těm komoušům
jsem přece nemohl věřit . Baštil jsem amíckou "kulturu", úchylného Michaela Jacksona a jiné "hvězdy", s nadšením se učil s americkou angličtinu
a sledoval santaklausovské pindy o amerických "vánocích".
Jenže se ukazuje, že snahy o nadvládu nad světem jsou na straně USA, že jejich snaha o údajnou "demokratizaci" je jen snahou o ovládání dalších a dalších
zemí a jejich zdrojů (natlačili se agresivně všude tam, odkud Rusové odešli, o mír tedy určitě nejde... o teritoria). Ani jejich technika není tak skvělá,
a ta Ruská zase vůbec ne tak nemožná (viz vynálezci, vědci, letadla, radary a jiné).
A většina v té staré, prolhané, studenoválečnické propagandě zůstala ... Ze setrvačnosti věříte všemu, jen ne komoušům - ale bohužel se v praxi ukázalo, že ti měli v lecčem pravdu. Ne, nenabádám vás k opětovnému "ode zdi ke zdi", ale spíše abyste lépe uvažovali, sámi, sháněli si různorodé informace a srovnali si je... sledovali důkazy, které o prolhanosti američanů existují VŠUDE kam se jen podíváte.
!400!

reagovat

A komu se to nelíbí...víte jak to je dál.

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 200 příspěvků a shlédlo ji 1262 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 10:58:05

Polští Židé se ohradili proti předvolebnímu spotu ultrapravicové Ligy polských rodin. V půlminutovém videu se střídají záběry polských vojáků v Iráku s násilnostmi na Blízkém východě. Do toho se objeví prezident Lech Kaczynski s jarmulkou na hlavě na návštěvě v Jeruzalémě.

Tak oni jsou pobouřeni, když někdo nechce jít dělat sionistům poskoka do jejich války. No škoda, že trošku blíž nespecifikovali ten termín "polští Židé". Spíš bych to viděl na nějakou místní sionistickou pobočku ADL. Těm se protiválečné snahy nikdy nelíbily. !1003!

http://zpravy.idnes.cz/volebni-spot-ultrapravice-pobouril-polske-zidy-ft9-/zahranicni.asp?c=A071018_124505_zahranicni_tha

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 18:02:11

Nosystem: Doplnil jsem si vzdelani. Blbe jsem si vylozil ten prispevek na ktery sem reagoval.

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:50:47 | více příspěvků | napsat uživateli

tomcat009: To mi samozřejmě nemusíš popisovat. Já si to tu můžu přečíst co jsi psal a komu.
Pokud mi nechce odpovědět, tak mi neodpovídej. To je samozřejmě tvoje právo ale mě jen zajímá jedna věc:
Jak souvisí náraz letadla do budovy, v případě že mluvim o budově, která spadla pouze následkem požáru a žádný letadlo tam nenarazilo?

Jedna malá otázka, tak nerozumim proč si nasadil tenhle tón. Kvůli jednomu dotazu.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:43:22

Nosystem: Ano to jsem napsal. A ajembest mi rozume odpovedel a ja se bavil s nim. Tvou odpoved jsem ignoroval a to co jsem napsal byla odpoved na to, kdyz si svuj prispevek opakoval. Uz je to jasne?

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:42:57 | více příspěvků | napsat uživateli

tomcat009: A pokud máš nějakej důvod semnou nemluvit, tak opravdunechápu proč se teda na něco ptáš. Počkej nemyslim to špatně, ale když mi napíšeš že chceš najít budovu do který narazilo letadlo v souvislosti s tim že já chci jeden příklad budovy která spadla následkem požáru kam letadlo nenarazilo. Protože budova WTC 7 žádný letadlo nenarazilo a přesto se budova následkem pár malých požárků, zhroutila jak domeček z karet. Chceš vidět i video nebo si to viděl?

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:38:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Tomcat009: Tady zrovna teďka o správný psaní opravdu nejde.
A k tomu že si nemluvil na mě mi povíš co?
Nosystem: Ne, ze bych ti chtel vyvracet co rikas a treba ani ne s tebou souhlasit. Ale ty mi na oplatku ukaz mrakodrap do kteryho narazil Boeing.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:33:18

Nosystem:
a) je to boeing a ne boing.
b) Vsimni si, ze jsem nemluvil s tebou. Asi k tomu mam duvod !5!

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:29:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Znovu:
tomcat009: Ne, ze bych ti chtel vyvracet nechtěl vyhovět. Já o žádné budově kam narazil boing nevím, ale to vůbec neni směrodatný, protože do WT 7 žádnej boing NENARAZIL.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:25:17

ajembest: Zajimave, nevedel jsem o tom. Na pohled ty nasledky na tom baraku jsou jine. To letadlo je 8x lehci nez 767cka a rychlost je taky nekde jinde. O tom se asi lze hadat do hlaluja.

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:24:11 | více příspěvků | napsat uživateli

agentw4b: Teď ti nahodím jeden argument zastánců oficiální verze: Ty vole, budeš nám tu házet vyjádření nějakýho loosera, kterej prohrál volby a teď se chce alespoň ještě nahrabat kredit? :-)))))))))))))))

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:21:38

John Kerry bývalý kandidát na prezidenta na přímý dotaz zcela jasně řekl, že WTC7 bylo "strženo" .

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:18:53 | více příspěvků | napsat uživateli

tomcat009: Ne, ze bych ti chtel vyvracet nechtěl vyhovět. Já o žádné budově kam narazil boing nevím, ale to vůbec neni směrodatný, protože do WT 7 žádnej boing NENARAZIL.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:17:02

Rozehřejte plynový sporák a dívejte se na kovové části sporáku a přemýšlejte.
Roztavilo se něco ? !2!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:15:47

http://www.evesmag.com/empirestatecrash.htm

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:14:08

ajembest: Sem s tim, zajima me to

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:12:45

tomcat009 A stačil by ti mrakodrap, do kterýho narazil vojenskej bombardér?

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:10:48

Nosystem: Ne, ze bych ti chtel vyvracet co rikas a treba ani ne s tebou souhlasit. Ale ty mi na oplatku ukaz mrakodrap do kteryho narazil Boeing !1!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:10:30

http://911blog.yweb.sk/136/Rozhovor-s-Ing-arch-Tomasom-Sobotom.html

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:09:01

uglypersonality - 17.10.07 16:56 Chceš sem hodit názor odborníka?

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 17:08:42 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: Ano, oni ti to NIST stejně nádherně vysvětlí. Stejně jako na záběrech z tý jejich odborný konference kde se ten jejich šikovnej pracovník snažil tvrdit, jak při odklízení budovy vůbec žádnou, několik dní hořící ocel nenašli, že? Takže si z nás zase mainstreamový televize dělali prdel. Prostě udělali fake záběry a fotky a teď se nám vysmívaj, že ano.

"pokud nevěříš mě, obejdi si nějaký skutečná odborníky na požární ochranu staveb, řeknou ti to samý co já...oheň oslabuje pevnost ocelových kontrukcí, kerý se pak můžou z tohoto důvodu zřítit..."

Ano, já ti samozřejmě věřim že to tak je. Já ti to nevyvracim. Jen od tebe chci slyšel jednu jedinou věc a pokud mi ten jeden příklad pošleš, tak už budu držet hubu. Chci jenom ten jeden příklad. Napiš mi jednu jedinou budovu světa, která spadla následkem požáru. V Našem případě sice spadla budova, která hořela jenom docela malinko, nepatrně, ale ty mě klidně můžeš napast kdy v historiri spadla budova následkem obrovského nekontrolovaného požáru.

Chci jeden příklad budovy s ocelovou konstrukcí. Jeden jedinej a pak už budu mlčet.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:08:02

tomcat009 - 17.10.07 16:56 A o tom to je.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:04:24

!517!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:03:57

obrubník: ale mě tohle vážně baví:-DDD
akorád už mi padla, čágos...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 17:03:14

uglypersonality: tak ho nejch bejt!756!......je to jeho smysl života, tak mu ho neber..., stejně bude věřit jen tomu, čemu chce uvěřit...!586!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:57:19

no system: docela mě fascinuje, jak pořád hystericky řešíš jednu věc... ale budiž!693!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:56:13

nosystem: vrať se do tý diskuze, pokud vim, přiznal jsem, že sem se zmýlil ohledně místa, odkud se to začalo bortit, s tím konečně nemam problem to připustit...
nicméně moje tvrzení, že za oslabení celé konstrukce může teplota požáru, platí...
viz například zde:
http://wtc.nist.gov/NISTNCSTAR1CollapseofTowers.pdf
\"under the high temperatures and stresses in the core area, teh remaninig core columns wth damaged insulation were thermally weakened and shortened, causing the columns on the floors above to move downaward...\"

pokud nevěříš mě, obejdi si nějaký skutečná odborníky na požární ochranu staveb, řeknou ti to samý co já...oheň oslabuje pevnost ocelových kontrukcí, kerý se pak můžou z tohoto důvodu zřítit...
co se týče zeměšňování, zesměšňuješ se sám svejma chabejma argumentama...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:56:00

Nesouhlasim. Co nam brani na amiky kaslat? Jediny s cim souhlasim je, ze v lidech zustalo povedomi o tom, ze je nejaky "zarucene spravny nazor". Tihle lide vidi soucasnou situaci stejne slepe, jako videli nekteri komunismus. To povazuji za nebezpecne....

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 16:54:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Ugly je takovej šikovnej vystudovanej člověk a věří tomu že když barák začne padat od svejch základů, drolit se začně vršek budovy :-)

Nosystem

Nosystem | 17. 10. 2007, 16:51:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Ugly: Aha, ty vole tak já jsem teda zase naletěl. Podívej na to video. To je jasně vidět jak je to zfalšovaný a jakou si dali konspirační teoretici práci s upravenim toho videa. hahahhhhaaaa. Klaune
http://www.youtube.com/watch?v=Xo7t3XQ2PbM&eurl=http%3A%2F%2F911%2Eyweb%2Esk%2F

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 16:50:35

!102!!102!!102!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

imperialismuspravdaúsilíslovníkUSAsmyšlenkaoslíkovládnutíúzemínárodnepřítelprostředíslovozkušenostpropagandaleténáhoda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑