Diskuze a otázky - Globální oteplování, zmeny klimatu na nasi planete
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 335 příspěvků a shlédlo ji 2270 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | další
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:33:30
Proc tu furt tolik hlupáků řeší, jestli globalni oteplovani zpusobil clovek, kdyz se na tom už většina vědců shodla? !20!
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:30:28
Proc si myslite ze globalni oteplovani zpusobil clovek?co kdyz tady na zemi bylo jeste pred clovekem...!co kdyz tomu clovek jen z male casti pomaha,ale nemuze za nej!!!zkuste si precist clanek z WM magazinu "velky podvod s globalnim oteplovanim" http://www.mwm.cz/ !asi budete protestaovat...ale zkuste se na to divat i z te druhe, mozna mene, mozna vice pravdepodobne stranky...!
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:27:44
drzej_nafrnenej kdysi uplne stejne zpochybnovali i ozonovou díru, a kdyby ji nezacali preci jen resit vcas, tak uz bys na slunicko nikdy nemohl
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:21:13
mipus: šecko je to o prachách, když je rozházíš někde, nezbudou ti jinde!5!
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:20:04
kjotsky protokol je podle me jen takova sranda aby si meli politici neco cim by se mohli ohanet proti ekologum .... podepsaly to zeme kde vetsina z nich ty limity nijak extra neprekracovala a nejvetsi znecistovatele na to stejne hazi bobek .... trebas takovy bordel co vyprodukuje Cina za rok/mesic/den by bylo na zapis do guinessovky :-X
mipus | 18. 07. 2007, 11:19:48 | více příspěvků | napsat uživateli
jo, budeme plest paroubka do globalniho oteplovani.. =))
za chvili tady nekdo napise jeste neco o teplousich.. =) ze v ramci zachovani studeneho klimatu je budem vybijiet.. =)))
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:15:06
moc se mi líbí jak se tady kdekdo rozčiluje nad cenou kjotského protokolu, který je snahou o lepší životní prostředí, ale nikomu nedochází kolim miliard tady třeba rozházela za 8 let čssd oknem a přitom to nemělo prakticky žádnej pozitivní efekt, krom spokojenejch cigošů na pracáku a úředníků ve státní správě že maj plat a nemusej nic dělat!693!
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:12:09
Kjótskej protokol hlavně nikdo nedodržuje, to byla pěkně drahá sranda...
mipus | 18. 07. 2007, 11:11:11 | více příspěvků | napsat uživateli
koukam, ze tady se vsechno taky resi v cyklech.. jedna skupina domluvi a dohada se..
a druha za chvili zacne debatovat o tom samym.. !2!!2!!2!!2!!2!
drzej_nafrnenej | 18. 07. 2007, 11:10:38 | více příspěvků | napsat uživateli
pavlik
kjotskej protokol je pekne draha sranda a nikdo ti vlastne moc nemuze zarucit, ze to VUBEC bude mit nejakej efekt
vlady jsou v podstate postaveny do situace, kdy bud musi utratit miliardy za zajice v pytli, nebo vypadat jako ze jim nezalezi na svete
sorry, ale tohle nepodporuju
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:08:39
otazkou je jestli za to opravdu muzem jenom my... urcite k tomu dost prispivame, ale klimaticky zmeny sou prirozeny.. deje se tak uz od zacatku...
ted sme ve ctvrtohorach, je jasny ze jendnou musi prijit doba ledova ktery predchazi teplo.. jednou to pride, s vyfukovejma plynama nebo bez nich
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 11:07:01
drzej_nafrnenej radši kjotskej protokol, nez nejakej nesmyslnej vodovod pro afriku. ten at si tam udelaji sami. klima je zalezitosti nas vsech
drzej_nafrnenej | 18. 07. 2007, 11:04:19 | více příspěvků | napsat uživateli
a tos vedela, ze za cenu Kjotskeho protokolu by se dal postavit vodovod po cely Africe?
nejvetsim znecistovatelem je Cina, Indie je v zavesu
napadlo te nekdy pri zpravach typu "Prolomen rekord z roku 1928", ze uz tehdy bylo SAKRA horko, akorat se zase ochladilo?
Zadnej svedomitej vedec ti nemuze se 100% jistotou tvrdit, ze "globalni oteplovani" zpusobil clovek. Zato ti vsichni potvrdi, ze klima na Zemi prochazi teplotnimi cykly.
atd atd
Honzin77 | 18. 07. 2007, 11:00:12 | více příspěvků | napsat uživateli
ugly: Svet je holt plny nevysvetlitelnych zahad !785!
mipus | 18. 07. 2007, 10:54:34 | více příspěvků | napsat uživateli
tomicek1984: jestli do toho chces tahat jednotlivy zeme, tak musis prepocitavat na obyvatele.. nemuzu za to, ze kdyz chces v infividualizaci zachazet tak daleko a pocitat vinu kazdyho cinanka, nebo kazdyho cechacka na znecistovani planety.. je to vec cely lidsky rasy..
Honzin77 | 18. 07. 2007, 10:53:23 | více příspěvků | napsat uživateli
ugly:A kolik si za to uctujou? !599!
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 10:49:15
Nejde o rozlohu, podle poctu obyvatel se to taky brat neda, to s tebou souhlasim, jasne ze se to prepocitava na obyvatele, ale chci rict, ze napriklad cina znecistuje nejvic, ale ctrictvrte obyvatel nema pristup k elektrine, pitny vode, k civilizaci, proste kdyz se to prepocita na obyvatele tak jo supr, jenze vetsina tech obyvatel s tim znecistovanim nema nic spolecnyho, dyt bydli v chatrci z rakosu a do ekonomicke spolecnosti neprijdou
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 10:47:16
honz: auuu, ten šutr co mi spad ze srdce mi rozdrtil palec!2!
Honzin77 | 18. 07. 2007, 10:47:11 | více příspěvků | napsat uživateli
mipus: Otazkou ale zustava, co je co !785!
mipus | 18. 07. 2007, 10:47:00 | více příspěvků | napsat uživateli
deathka: taky prispevek jak z nosu.. =)
mipus | 18. 07. 2007, 10:45:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Tomicek1984: A jak to chces jinak brat? To ze ma nejakej zeme smulu/stesti ze je velka rozlohou, tak z ni najednou chces udelat nepritele populace?? =) Nesmysl.
uživatel eliminován | 18. 07. 2007, 10:45:03
klima se na světě měnilo dávno předtím než tu byl člověk..tak jakýpak copak
mipus | 18. 07. 2007, 10:44:31 | více příspěvků | napsat uživateli
honzin77: Mas naprostou pravdu. Ucelem Zeme neni aby na ni zili lide. Jde si dal svym vlastnim tempem a to co zije na ni a v jejich podminkach bud prezije, anebo zanikne.. To je proste evoluce. Lidskej rod by se mel zacit prizpusobovat, a ne prizpusobovat planetu Zemi.. =)
Honzin77 | 18. 07. 2007, 10:43:46 | více příspěvků | napsat uživateli
ugly: Ja agituji za vzdelanost kudy chodim !599! Nejen za vegetarianstvi..Vyznam alespon zakladniho "vseobecneho rozhledu" zduraznuji dost casto, neboj !599!
uživatel eliminován | 13. 06. 2007, 17:00:35 |
Celkem hodne rozsáhle tema..myslim si ze by se s tim melo zacit neco delat... pokud neni uz prilis pozde...Klimatické změny se zrychlujou,za nekolik let bude nekolik zemi pod vodou, hladina mori stoupa,planeta se otepluje,sklenikovy efekt, dokonce globální oteplování do konce staletí změní podnebný pásy - klima bude chaotické, ledovce tajou víc a víc, moře stoupá, jsou sucha, katastrofy, teploty jsou rekordni, ze sibirskych jezer unika metan..je toho spoustu...a co se s tim dela...?? Jak se tomu da zabranit nebo alespon tento proces zpomalit?????nejake zeme uz snizili produkty,ktere urychluje nejake zmeny na nasi planete...ale hlavni nejrozsáhlejsi zdroj vseho USA pro to zatim nic nedela... jaky na to mate celkove nazor?!1189!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 48 uživatelů