Diskuze a otázky - dětem zbraně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:46:02 |

Dětem zbraně jako hračky, nebo úplný zákaz?
A co pořady v TV... všimli jste si, kolik krvičky je tam odpoledne, zatímco děti jsou hodné a sledují pohyblivé obrázky? (Tom&Jerry - bum bác, dospělí se smějí, co to udělá s dětmi?)
Jak se k tomu stavíte jako rodiče (i jako budoucí) !1365!

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 1644 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:31:19

malí*

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:31:10

malý talibánci, aww

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:30:19

> CheekyLady naopak, 'realisticke' sracky v televizi jsou v tomhle ohledu nebezpecnejsi... precejen i dost tupe dite pochopi, ze draci nejsou a neni uplne normalni pichat do lidi na ulici mecem, aby z nich vypadl pytel zlata :DD

libca007

libca007 | 13. 02. 2013, 19:28:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady Ty hry mu nějak neublíží, zdravého člověka v nemocného nepromění. Tím, že mu to zakážeš si jen podřežeš větev, jelikož mu budeš muset najít jinou zábavu. Není o tom zakázat, ale nějak motivovat k jiné činnosti a tohle mít jako odměnu (časově neomezenou, protože kdo nezkusí, jak rychle čas u jakékoli hry letí, neuvěří.. Dvě hodinky jsou nic;-) )

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:27:58

njn celej svět je tak hrozně zlej !1365!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:27:18

> CheekyLady
Za to, že mu zakážeš co ho baví tě bude určitě milovat. !54!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:22:44

Zbraně v televizi byly vždycky. Myslím si, že není problém v tom rozeznat co je skutečnost - a co ne. Horší to je v případě videoher. Jsou do toho zažraný, dokážou to hrát hodiny a hodiny... leze jim to na mozek a časem si dokážou osobní život dost spojovat právě s tou hrou.
Zakázala bych spíš dětem pobývat u PC déle jak 2 hodiny v případě, že jdou pařit nějakou krvelačnou videohru.

Až jednou budu matkou (a já doufám, že dobrou) určitě svoje dítě nenechám ať se vychovává samo nějakými videohrami a televizí.

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:19:00

pry zakazat... budes deticky takhle chranit pred vsim 'osklivym' a delat, ze to neexistuje, az se jednou srazi s realitou a totalne se zeserou :))

Adelmus

Adelmus | 13. 02. 2013, 19:18:23 | více příspěvků | napsat uživateli

hry na válku jsou mezi dětskými hrami tisíciletou tradiční věci. to asi vytlačit nebude snadné. !617!

libca007

libca007 | 13. 02. 2013, 19:17:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Hrome tyhle názory nechápu (stejně jako snaha o zákaz fyzických trestů)!20!. Takže zakážem i sportovní autíčka, protože staří idioti v nich bourají a zabíjejí, zakážeme balóny, protože na fotbal chodí, především u nás, jen idioti s touhou pobít se. Do teď to nikomu neublížilo a pokud ano, tak byl narušený už jako malý, takže by to vliv stejně nemělo.

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 13. 02. 2013, 19:15:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Tom&Jerry? To nemyslíš vážně? Jsou tu s námi od roku 1940 a že by ovlivňovali až dnešní generace?

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:12:43

Nejdřív by se měly řešit ty opravdový, pak až ty dětský. !898!!898!!898!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 18:33:10

zbytečně to dramatizuješ člověka člvěkem dělájí rodiče a okolí ale nikoli filmy pokud není úplně vygumovanej ..

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 18:31:04

Stupet: souhlasím ..

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 18:30:15

dobre dobre lidicky. nesmeruju k tomu, ze se malyho prcka stane hned gangster. souhlas davam i 42.nitram s klavesnici u dospelych a stejne tak to plati i holi na psa, nebo taky, ze si clovek destrukci okoli do dospelosti neprenese. je to i o tom, kolik pece to ditko asi dostane od toho, komu na nem zalezi. stat se muze i to, ze pro nedostatek casu nas milacek muze pochopit, jak je nasili, natlak a zla krev dobra pro to, aby se ve vyssim veku dostal na piedestal a postavil si na tom budoucnost. znovu podotykam, ze s dobrym vedenim tohle nehrozi, staci to jen lidsky vysvetlit.
dotaz smeroval s pis k tomu, co si vyrobci hracek mysli, ze to krome zisku prinese. nebo tvurci tv programu...!1416! kolik davaji casu tomu, aby dokazali odfiltrovat tezky sarkasmus, cervene barvy po stenach pri krimi serialech, ktery driv mohli vysilat jen pro dospelaky a dnes to sfouknou bez mrknuti oka pred zpravodajstvim v pul 8? !645!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 18:30:11

a to se kvůli dětem budou pouštět jenom pohádky ? vždyť od toho jsou rodiče aby dětem vysvětlili co je realita a co ne, co se smí a co se nesmí ne média, tohle mi přijde jako úplný nesmysl ..

quagmire

quagmire | 13. 02. 2013, 18:27:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Zbraně jako hračky jsou docela tradiční záležiotst, ale realistické repliky moderních střelných zbraní mě trochu znervózňujou, stejně jako to, když si děti moc nadšeně hrajou na válku; ale nezakazoval bych nic, nemá to smysl.

Stupet

Stupet | 13. 02. 2013, 18:11:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Když jsem já byla dítě, krev v televizích byla už taky. Kluci v mým věku měli dětské pistolky, kulomety atd. Přesto z nich vrahové ani psychopati nejsou. Vše je to o výchově. Od začátku dětem vysvětlovat, že v televizi je to jenom jako a ve skutečném životě to chodí jinak. Stejně tak vysvětlovat, že zbraně v rukou zlých lidí jsou špatné....

AlesekBB

AlesekBB | 13. 02. 2013, 18:06:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Riddick umí zabít i hrnkem. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde(vyrobí, objeví...)!485!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:56:38

jaké zbraně? jako pistoli nebo loveckou dýku? !1250! tak ty bych dítěti rozhodně nesvěřil !1156! ovšem jako zbraň se může později jevit i zdánlivě vhodná a bezpečná věc !1250!

42.nitram

42.nitram | 13. 02. 2013, 17:53:28 | více příspěvků | napsat uživateli

jsou pripady kdy je zodpovednejsi pujcit detem do ruky zbrane, nez sverit nekterejm dospelejm klavesnici.. !24!!937!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:52:41

pistolku tak možná vodní...
a co se týče kreslených seriálů...tak proč ne...ale v pozdějším věku, kdy to dítě bude mít rozum a ode mne výchovu, že se tak k ostatním nemá chovat!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:49:22

Děti nechci a můj pes se bude smět koukat na co jen bude chtít. !1133!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítězbraňzákazporadaodpolednehračkaobrázekjerrydospělý

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑