Diskuze a otázky - dětem zbraně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:46:02 |

Dětem zbraně jako hračky, nebo úplný zákaz?
A co pořady v TV... všimli jste si, kolik krvičky je tam odpoledne, zatímco děti jsou hodné a sledují pohyblivé obrázky? (Tom&Jerry - bum bác, dospělí se smějí, co to udělá s dětmi?)
Jak se k tomu stavíte jako rodiče (i jako budoucí) !1365!

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 1645 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:16:25

> CheekyLady
Nemusíš ho podporovat, stačí, když budeš držet hubu. :-) Je to jeho život, ne tvůj.

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:14:07

> evzen-onegin
Korigovat ? Opravdu ? Co takhle tomu dítěti říct svůj názor jak to vidíš ty a rozhodnutí nechat na něm ?

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:12:26

> lukin1.1
když pro něj bude správné to, že příjde ze školy a do večera, než půjde spát bude sedět u PC, tak ho v tom mám podporovat???

AlesekBB
chápeš rozdíl mezi tím, sedět u počítače za nějakým účelem a sedět za počítačem kvůli hrám???

foncii

foncii | 13. 02. 2013, 20:11:53 | více příspěvků | napsat uživateli

vražda smrt zabití

AlesekBB

AlesekBB | 13. 02. 2013, 20:10:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Ta je jak roman, s utkvelou představou, že musí děcko vychovat pořádně a za každou cenu ho ochránit před nástrahami dnešního světa. Nedivím se, že děcka utíkají z domova, jestli jim rodiče přesně linkují, co mají a nemají dělat.
A propos, to počítačové programování x vysedávání u pc zní celkem úsměvně!2!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:09:28

> CheekyLady
Ne, to není. Strašný je, když do té podle tebe správné aktivity to dítě budeš nutit.

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:07:32

> lukin1.1
dítě je dítě... Dítě samo za sebe myslet nemůže do svých alespoň 13ti let.
A nepovede k obrazu mýmu. Já po něm chci jednu aktivitu abych viděla, že není líný. To co dělá potom, je mi vlastně u pr...

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 02. 2013, 20:07:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukin1.1
ono dítě ví celkem hovno o životě a jejich volba , jestli jít třeba na střední školu , nebo na učňák by měl korigovat někdo , kdo o tom životě něco ví .

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:07:17

tom a jerry je super http://www.youtube.com/watch?v=sy7l3xROD74

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:05:53

> evzen-onegin
v americe je to trestný už i bez krve... tak čekám kdy to příjde sem.

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:05:30

> evzen-onegin
Neříkám, že není správný dát dítěti na zadek, když matce začne nadávat, že je blbá atd. Ale vychovávat dítě k obrazu svému a manipulovat s ním, jen proto, že si rodič myslí, že to a to je správné a tamto je špatné, to taky zrovna dobrý není. Co takhle naučit dítě myslet samo za sebe místo těch věčných zákazů a stanovení co se smí a co se nesmí ?

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 20:03:44

> lukin1.1
dítě chci a pokud v tom nic bránit nebude tak taky budu.
Nejsem žádnej policajt!
Jsem starostlivá matka co nechce aby se z jejího dítěte stal nějaký počítačový pošuk.
To je to opravdu tak strašný zabavit svoje dítě hodinovou aktivitou aby neseděl u počítače??? !20!
Si děláš srandu ne?
Jestli tu ale zrovna TY vysedáváš každý den, tak není čemu se divit, že se zastáváš jiného názoru. Každý jsme nějaký.
Někdo chodí alespoň 3x týdně do fitka a někdo vysedává doma u televize/PC.

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 02. 2013, 20:00:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady
nesmí mu téct krev , pak by to mělo projít !1350!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:59:19

> AlesekBB
pokud nebude chtít dělat sport, bude se věnovat hudbě. Taky jsem se jí alespoň 8 let věnovala. I když pár let z toho bylo nucených, teď jsem na sebe hrdá. Pokud ani to nebude chtít... přihlásím ho alespoň na nějaké kurzy počítačového programování apod. aby mu to alespoň časem vydělávalo.
Nebude každý den vysedávat u počítače ani u PS! To teda ne! Nebudu jak většina maminek doma, že tráví celý den u sporáku, uklízí, a řve na svoje dítě vedle do pokoje aby jí šel pomoct s úklidem, načež jí to slibuje 10x za sebou a stejně se od toho nedokáže odtrhnout. NE!!!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:57:18

> CheekyLady
Aha, takže policejní výchova malýho vězně a rodiče léčící si svoje neúspěchy na úspěších svýho dítěte. To už je snad lepší žádný dítě nemít...

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:56:15

> evzen-onegin
je to tak.
Ale bojím se, že až budu chtít dám svýmu dítěti na ulici na zadek za to, že kolem sebe kope apod. (např), tak mě pak odveze policie, nebo mě později navštíví sociálka !1082!

AlesekBB

AlesekBB | 13. 02. 2013, 19:55:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady
Znám dost lidí, kteří jsou vyloženě sportovní antitalenti. Co budeš dělat pak, nutit ho do volnočasové aktivity, která ho nebaví?

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:52:48

> libca007
nemluvím tu o tom, že bych mu vybírala i kamarády.
To jakou to dítě bude mít povahu a charakter neovlivním. Já mu chci dát jen příležitost aby se někde uplatnil. Tím že bude svůj čas trávit u počítače toho podle mě moc nedosáhne. Nebudu po něm chtít, aby po maturitě okamžitě šel na vysokou.
Já po něm budu jen chtít, aby nelenošil doma u počítače, ale věnoval se jiný činnosti. Pořád lepší sportovat, než být doma u počítače a nebo pomáhat mamce s úklidem.

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 02. 2013, 19:52:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukin1.1
z té výchovy , kdy si dítě může dělat co chce , vyrostou smradi , kteří rostou jako dříví v lese . Takoví zasraní Amečinánci to jsou . Výchova dítěte není demokracie .

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:49:43

> lukin1.1
novodobá výchova není nic pro mě, to pardon. Je jasné, že když mi řekne, že nechce hrát hokej, ale chce dělat jiný sport... tak mu ten prostor dám ať se uplatní v čem bude chtít. Ale nějaký počítačový maniak co každou chvíli paří z něj určitě nebude. Ani já, a ani partner nepatříme mezi ty, co by jen tak lenošili u počítače. Naše dítě taky nebude.

libca007

libca007 | 13. 02. 2013, 19:49:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady S tím příspěvkem souhlasím. Podle sebe bych jen dodal, že ten sport nemusí být na nějaké úrovni někde v jakémkoli sportovním klubu, ale děcka dneska asi venku jen tak s kamarády nesportují, takže vyhnutí asi nebude. Ale samozřejmě ne všechny. Sám si jdu občas s malými kluky za barák zahrát hokej a ti tam jsou skoro pořád. Ale už je jich míň.
A poslední moudro!1152!. Je taky důležité jaké bude mít kamarády, ti ho hodně ovlivní!1187!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:47:07

Jo, tyhlety maminky, který už dopředu rozhodují o budoucnosti dítěte jsou nejlepší. !54!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:45:16

> CheekyLady
Já bych ho spíš vedl k tomu co chce on a ne jeho maminka, která si ho chce udělat k obrazu svému. !1217! Aha. A tobě rodiče taky nekoupili něco, co jsi jako malá moc chtěla ? !1!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:44:16

> libca007
všechno je to o přístupu rodičů. Když bych mu všechno dovolila, nic bych tím nevyřešila.
Raději budu ta přísnější co se bude o svoje dítě starat, než matinka co svýmu dítěti vše koupí ale do žákovský se ani jednou nepodívá.
Určitě povedu svoje dítě ke sportu. Ať už je to hokej, nebo lukostřelba... Bez pohybu a vůbec aktivity obecně budou děti za pár let v pr...

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:41:13

> xii_xao
já tu ale přeci nemluvím o hrách takových jako je SuperMario a X dalších. Ale o těch ve kterých se střílí, ve kterých musíš vymýšlet různé strategie jak někoho zabít, něco někomu mu ukrást apod.
Co se týče televize... sama se na ní nedívám - nebojím se že by zrovna moje dítě někde něco takového vidělo.

Myslím, že tohle je hlubší téma, já do toho nemám co mluvit. Jen za sebe říkám, že já na tyhle věci budu hodně opatrná. Nesnáším líné děti.

libca007

libca007 | 13. 02. 2013, 19:40:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady Kůrnik, ty budeš přísná paninka!1152!. S vedením ku sportu ano, ale pokud sám nebude chtít, stejně nebude na tréninky chodit a bude to flákat. V konečném důsledku na to doplatíš jen ty s vyhozenými penězi za kurzy. pOkud ho ovšem něco zaujme, máš v tvém přístupu vyhráno. Ono děcka se posmívají za kila navíc, na tom není nic divného, ale k tomu nestačí sport, ale také kvalitní jídlo. Navíc, pokud nebude mít kde zahrát novou hru, půjde místo tréninku ke kamarádovi a bude hrát tam, případně se mu začnou posmívat, že nemá to, co oni ano. Chce to najít kompromis mezi jednou a tou druhou věcí. Až když kompromis nepomůže, tak přitvrdit.
I když ono se nám to mluví, když nemáme nervy s žádným malým parchantem (ber jako slušný výraz z filmu Návštěvníci)!1152!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:35:17

> libca007
!1424!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:34:14

> lukin1.1
> libca007

Zakázala bych to dětem co už si bez toho nedokážou představit život. Takový prcci pak vysedávají jen u počítače, nehýbou se a jen kynou. Děti se jim pak ve škole posmívají za nabraný kila a dítě ztrácí přátelé v reálným životě ale nachází je v tom virtuálním, kde se momentálně stejně všichni nacházej.
Co se týče mýho dítěte ale (teď odpovídám lukin1.1), ten mě rád mít bude... já mu k videohře nedám ani přičichnout. Nebude vědět o co přichází dokud mu to neukáže někdo cizí. Spíš ho povedu ke sportu - k pohybu a k tomu aby na sobě pracoval. Až totiž bude ve věku jako já, pozná, že pár probrečených Vánoc, kdy nedostal PS bylo k něčemu. Jednou ho dostane, to neříkám, že ne. Ale dám si hodně velkýho majzla za jakých příležitostí.

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 02. 2013, 19:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

sere mi to , jdu si udělat dítě !1383!

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 19:31:20

malí*

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítězbraňzákazporadaodpolednehračkaobrázekjerrydospělý

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑