Diskuze a otázky - dětem zbraně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 02. 2013, 17:46:02 |

Dětem zbraně jako hračky, nebo úplný zákaz?
A co pořady v TV... všimli jste si, kolik krvičky je tam odpoledne, zatímco děti jsou hodné a sledují pohyblivé obrázky? (Tom&Jerry - bum bác, dospělí se smějí, co to udělá s dětmi?)
Jak se k tomu stavíte jako rodiče (i jako budoucí) !1365!

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 1639 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 23:47:28

mam radost, kolik se tu seslo nazoru a pripominek. driv jsem si myslel, ze je strasne jednoduchy vyseknout skvrne a mit plan, jak ho zformovat. bohudik tomu tak nebylo. se spoustou lidi sdilim jejich nadseni a nazor, at je spatnej, nebo naprosto mimo misu. pravda je takova, ze s tim, jak dite roste nastalo nespocet situaci, kdy jsem sam nevedel a sally fakt nebyla po ruce. zachovat dekoru, nezacit se smat, nebo neskocit ze skaly v jednom okamziku byla nakonec tim, ze jsem musel rezignovat (nikoliv zcela), ale prostor na to, jak vymyslet spravny dalsi smer chtelo svuj cas. pravda je takova, ze rodicem se nerodime, ale ucime. takze zlaty pravidlo, ze at udelame cokoliv, je to vzdy to nejlepsi reseni v dany situaci - plati stale !1365!

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 12:59:22

> Korrax
domluveno.

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:43:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady

Neexistuje dokonalý systém..nelze proto říct, takto je to správně a takto špatně - byť si většina lidí myslí, že vlastní patent na správný způsob prožití života - každý z nás si z výchovy našich rodičů nese cenná ponaučení stejně tak jako zraňující a trvalá traumata..jde o to, aby to bylo alespoň v poměru..

poradce_hobby

poradce | 14. 02. 2013, 11:38:56 | více příspěvků

> rdppdr
Ahoj,

jako rodič jsem pro obecné omezování televize obecně, nezávisle na tom, co tam běží za program (dobře, dejme tomu že naučné pořady jsou prospěšné). Vede to ke všeobecné pasivitě, tedy k tomu, že se u dětí nerozvíjí inteligence a pohyb. Následek toho pak můžeme sledovat v současné generaci, kdy lidé žijí s nesprávnou životosprávou a nemají motivaci na sobě pracovat - jsou pasivními konzumenty.

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:37:27

> Korrax
takže si nemyslíš, že můj způsob je tak strašný hm?

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 02. 2013, 11:37:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady:

Tak ono je dobré dítě vést k tomu, aby se dokázalo rozhodnout samo, protože vždy nebudeš poblíž, abys za něj rozhodla.:o) Nicméně je mi jasné, že takto jsi to nemyslela, a rozhodně s Tebou souhlasím v tom, že dítě potřebuje určitá pravidla a mantinely. Ostatně, dětem se mnohem lépe žije v prostředí, které je "ohraničené", zejména s ohledem na skutečnost, že v dnešní době je všude tolik nejistot.

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:32:33

Klidně, ať si se zbraněmi hraje..za nějaký čas stejně budou ležet v koutě, jako všechno ostatní...a když by dítě bavila střelba, přihlásil bych ho v pozdějším věku do kroužku..!180!

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:28:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> thevalheru

Ano poprvé cítím, že má moje práce smysl :-))

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:27:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop

:-)

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:26:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady

Bohužel je v dnešní mluvit o variantě zdravého potomka stejně snové, jako mluvit o tom jak utratím peníze, které vyhraji ve sportce :-)) Já měl výchovu shodnou s fašistickou disciplínou..vše má + i -..ovšem lidé v ČR jsou velmi citlivý na toto téma a neradi slyší o variantě, že by museli někdy poslouchat..proto ta vlna odporu..

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:24:47

> Kaleidoskop
mě tu zaslepilo tvrzení, že bych měla dítě nechat ať se rozhoduje samo... A když budě denně vysedávat u počítače a u bedny, tak mám mlčet.
Jednodušší je mě nařknout diktátorkou, než napsat čístý nesouhlas s tímhle způsobem. Ale no což, každej se tu do někoho chce pustit.

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 02. 2013, 11:22:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady:

Ono to tak může vyznívat z toho, jakým způsobem to prezentuješ.:o)) Osobně mám pocit, že v dnešní době mnoho rodičů nechává vyrůstat děti jako dříví v lese. Děti mají všechno, jen toho času stráveného s rodiči se jim nedostává.

Je samozřejmě přirozené, že dítě do jisté míry přejímá životní styl rodičů a považuje ho za ten "jediný" správný.:o))

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:18:46

> thevalheru
!898!

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 02. 2013, 11:18:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Korrax:

Náhodou, oblízl by sis všech deset.:o))

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:18:08

> Korrax
celou dobu tu ale píšu o případě, kdy je moje dítě naprosoto normální. Nenechám ho aby se vychovával sám.
Existuje x případů, kdy rodiče od malička vedli dítě k nějakému sportu, protože oni to dělali taky, v x případech byl zas například pradědeček hasičem, dědeček hasičem, táta byl hasičem, ...
Je naprosto jasné, že kdyby dítě bylo nemocné, budu k němu mít naprosto jiný přístup.
Jen pořád nemůžu pochopit, jak mě tu někdo může nařknout z toho, že vedu výchovu jako diktaturu.

thevalheru

thevalheru | 14. 02. 2013, 11:16:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Korrax
krasna a bohuliba cinnost :)

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:11:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> thevalheru

Na jedné stavbě co děláme (Institut Enviromentálních Technologií) dopojujeme spalovací pec..vždy mám takový bohulibý úsměv, když to v té dokumentaci čtu nebo u té stavby jsem :-)))

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:10:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady

Nesmíš se divit, v dnešní době je pravděpodobnější mít nemocné než zdravé dítě...a je dobré to alespoň částečně brát v potaz..vzhledem k mým zkušenostem vedoucího na dětských sportovních táborech vím, jak destruktivní je přesvědčení (iluze) rodičů, že jejich dítě je přece úplně normální...

thevalheru

thevalheru | 14. 02. 2013, 11:09:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady
nebo autistickyho sedlaka !24!
-
> Korrax
pod skalou bych udelal veliky ohniste :)

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:07:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop

Už Tě nechci za mamku :-)))

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 11:06:53

> Korrax
úžasné... věštba praví, že nejspíš budu mít autistu, nebo sedláka...

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 02. 2013, 11:06:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Korrax:

Zapomněla jsem napsat, že bychom občas měli jeho myšlení korigovat.!103!

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:05:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> thevalheru

To, aby jsme našli hodně vysokou skálu, aby se nám ta hromada dole vůbec někam vlezla :-)

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 11:04:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop

Například já jsem měl vymyšlený ve věku kolem 10-13 poměrně důmyslný systém destrukce lidstva..nikdo mě v tom nepodporoval..

thevalheru

thevalheru | 14. 02. 2013, 11:03:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> xii_xao
s ohledem na kvalitu dnesnich zmrdu, pardon mladejch, by se mohlo shazovat de facto nahodnym vyberem :)

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 02. 2013, 10:59:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Osobně nejsem zastáncem toho, když děti sedí celé dny před televizí nebo před počítačem. Ostatně mozek velmi malých dětí, ani není přizpůsoben k tomu, aby vjemy z televize dokázal zpracovat. Proto by čas strávený dítětem před televizí měl být korigován, ať už jde o kvantitu, tak o kvalitu.

Nicméně mě zde zaujaly některé názory. Dítě samozřejmě dokáže myslet samo za sebe od velmi časného věku.:o) Dokonce se dokáže i velmi brzy rozhodnout a vyhodnotit určitou situaci. Samozřejmě způsob myšlení odpovídá věku dítěte, a tak to má také být. Na nás je, abychom ho podporovali v tom, co ho zajímá, a pro co má předpoklady.!1270!!1270! A hlavně, abychom se mu věnovali.!406!

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 10:56:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> xii_xao

Zkusme na toto téma vypracovat elaborát..:-))

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 10:56:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> CheekyLady

Je důležité brát v potaz povahu a stavbu dítěte :-)) Vyhánět vetchého autistu mezi děcka na hřiště je stejná blbost jako držet řízného sedláka u knih...

Korrax

Korrax | 14. 02. 2013, 10:54:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> stejnesezasesmazu

Pokud tě zbouchnu já bude to hokejista..

uživatel eliminován | 14. 02. 2013, 10:39:16

> xii_xao
já za něj přeci myslet nebudu.
Bude fungovat jako každý jiný dítě s tím, že místo 7hodin paření her, bude pařit max 3 a bude mít i jiné zájmy.

> anon
no to je typický, jelikož vy děti stejně chcete jen plodit.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítězbraňzákazporadaodpolednehračkaobrázekjerrydospělý

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑