Diskuze a otázky - ADOPCE DĚTÍ HOMOSEXUÁLY? ..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 18:12:02 |

Je to společensky akceptovatelné

reagovat

Je homosexualita věc nezměnitelná, vrozená?

V anketě hlasovalo celkem 17 uživatelů

V diskuzi je 200 příspěvků a shlédlo ji 630 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:10:20

fieldy-skoro ses trefil....nic nevis a ted cumis jak pero a snazis se zas rejt..ale chlapce, ja se nenecham vytocit blbeckem, kterej nic neumi...!1187!..a nevi!1424!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:09:47

NE, sice si myslim, že homosexuálové by mnohdy dokázali lépe vychovat, než normální rodina, ale pro samotné dítě by to byl asi velkej psyschickej zásah, mít za rodiče dva chlapy..

fieldy_

fieldy_ | 15. 11. 2007, 19:08:56 | více příspěvků | napsat uživateli

I_M_Lady_LoR - a ten clanek jsi nasla tady ?? !102!!102!

www.necyklopedie.wikia.com/

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:08:32

V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ JEŠTE JE BUDOU BUKVICE PÍCHAT DOPRDELE!20!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:08:15

keptn- jaaa ve tvy diskuzi umiraaam.. ty lidi sou uplne tupyy...bozeeee!669!...co sme to zas vymysleli!1333!!669!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:08:03

PAJL:
Ne vzdycky znamena, kdyz se neco deje bezne a obcas se to nestane....
Jen pro tvoji informaci...

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:07:42

kwon: no já že sem o tom na gauči tak nějak uvažoval!102!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:06:55

,,,,!1414!!121!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:06:52

kapitan: pohled na naši záložní army, jakož i na tu naši hlavní bigošáckou (neberu prvosledové jednotky a rychlou reakci) je velmi skeptický!663!
ale zase je fakt...že jsou tam i kluci, co do toho dávají dost.....a že tam jsou i dobří kluci

PAJL8

PAJL8 | 15. 11. 2007, 19:06:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Grendel: Naschvál jsem tam napsala ne vždycky!!! TO bylo aby sis to přečet... ne to neříkám, ale jen co bydlej lidi tady a co znám i z normálně fungujicích rodin chtěj to prostě zkusit... Moje rodina je taky normálně fungujicí vše ok nekouří se, nemlátí se, demokracie a bratr do toho spadl.. To je prostě podle toho jak myslí ten danej člověj. Jo výchova se podepisuje, ale to i další aspekty jako parta a spol ne?

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:06:01

martinpago-tak si precti muj posledni koment..!1187!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:05:56

sun shine:
Zajimavy pohled na pokrok....

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:05:36

kwon na to, aby sis odpovedel, jak by to bylo s tou žákovskou, nemusís být genetik !5!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:04:39

ronny-jo?..tak ted sis to holcicko posrala.. a budes cumet ja peeero..:D

Vznik homosexuality
Na vzniku homosexuální orientace mají pravděpodobně podíl tři složky: biologická, psychická a sociální dispozice. Jako primární a často i dominantní se zpravidla udává vliv prostředí při psychickém dozrávání jedince. Biologickou dispozici dobře vysvětluje její přirovnání např. k vrozené dispozici k alkoholismu.

Kořenem homosexuality není odlišná sexuální orientace, ale vychovaná neurotická (nutkavá) sebelítost, která vznikla v souvislosti s budováním pohlavní role v raném dětství a v prepubertě. Tato neurotická porucha se projevuje touhou být ve světě mužů a zároveň strachem být muž. Vzniká zpravidla postupně vlivem selhání vzorové role otce, a případně v prepubertě vlivem nepřijetí vrstevníky. Jako u každé psychické poruchy se nejedná o jeden faktor, ale je obvyklé dlouhodobější působení více faktorů.

Pokud se provádí terapie, je nejprve léčena neurotická sebelítost a poté je teprve budována zdravá identifikace s vlastní pohlavní rolí.
!1187!

Jyricek

Jyricek | 15. 11. 2007, 19:04:22 | více příspěvků | napsat uživateli

NE, dost na tom, že bukvice se můžou ženit! Aještě jim dát děcko! NENENE!1282!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:04:00

kwon: v tvý jednotce kuchařem nebudeš mi vyplynulo!102! heledse máš nějakej pohled na tu záložní army naší? pouhá sondáž

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:03:35

x I_M_Lady_LoR: homosexualita neni dana geneticky, ale jeste pred narozenim uz je jasny, jestli decko bude hetero- nebo homosexualni. Pak je urcite jeste skupina "experimentatoru", kteri zkousi co se da a chvilku tvrdi ze jsou tak a chvilku tak. Ale podle toho se to neda soudit. Kazdopadne doba, kdy byla homosexualita povazovana za nemoc je pryc, tudiz neni co lecit, a ve velke vetsina pripadu ani preucovat. Protoze to proste neni realny.

_sun_shine_

_sun_shine_ | 15. 11. 2007, 19:03:31 | více příspěvků | napsat uživateli

to nemuze nikdo vedet dokud se t nezkusi...a kdyby to vyslo tak je to snad nejvetsi pokrok 21. stoleti.

PAJL8

PAJL8 | 15. 11. 2007, 19:03:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Njn hold dřív bylo neodiskutovatelný aby byli homosexualové vůbec a ted se budou lidi zas pár století dohadovat o adopci!1424!... prostě my jsme ta vyspělá civilizace..

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:03:09

lady já ale hlavu nenazývám palicí...já mam mozek v hlavě a ne já si to nemyslim já to vim, je vrozená stejně jako blbost se kterou ses narodila ty...proto nejde léčit...no mizím odsud blbci stejně nevysvětlíš, že je blbec

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:02:27

seas- nejak se mi nechce.. hod napovedu!1187!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:02:00

sea:ok..nejsem genetik. jsem člověk z lidu, takže můžu mít i hloupé názory.!543!
kapitan: jasan...udělal jsem si klasickej strážní oheň :-))) hodil jsem si to na dřevěnou desku na zem....pak mi kdosi volal, a jak jsem utíkal pryč z pokoje, páč bych to tady přes ten metal neslyšel....tak jsem to nakopnul na koberec...a nevšiml si toho......až po návratu z telefonování:-))) ale má to zajímavý tvar.....esteticky to má určitě své kouzlo:-))

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:01:47

I_M_Lady_LoR to na to fakt nepřijdeš sama?

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:01:36

PAJL:
Takze podle tebe vetsina kriminalniku afetaku pochazi z normalne fungujicich rodin.
Opravdu zajimavy nazor.
Doporucuji precist nektere studie na toto tema, nebo pohovor s prislusnym soc. pracovnikem.

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:01:12

seas-kde vynechavam slova prosimte??!1333!!1187!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 19:00:27

ronnynka-kdybych ho vyndala, nemohla bych ho pouzivat a byla blba jako ty.. a este si porad myslis, ze je homosexualita vrozena??!669!

gumyidek

gumyidek | 15. 11. 2007, 18:59:59 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd.....si blbej až to bolí!1156!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 18:59:46

I_M_Lady_LoR kdybys mela "mozek v palici", tak nevynecháváš slova !5!

jumbiii

jumbiii | 15. 11. 2007, 18:59:37 | více příspěvků | napsat uživateli

džony: kdo si pocka, ten se treba jednou docka...kazdopadne ti doporucuji jit na nej az v lete...!102!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 18:59:18

je to neakceptovatelné

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

adopcedítěhomosexuál

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑