Diskuze a otázky - Adopce

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:34:16 |

Adopce dětí homosexuálními páry?Ano?Proč?Ne?Proč?

reagovat

Tak co?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 49 příspěvků a shlédlo ji 604 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 17:08:51

Pepinie hele !486! a pokud bude + bráno jako samčí, chcu vidět, co ze spermie uděláš ty doktore !811! vždycky k tomu potřebuješ i to - třeba jen v ampuli !486! ale potřebuješ !102!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:54:20

Pepinie psal jsem NEvědeckou cestou !1225! doktoři dnes dokážou udělat ledacos, třeba přišít druhou hlavu k tělu, ale pořád ani tohle není normální !2!
btw to moje + a - je základ, aby v tom děcáku vůbec někdo mohl být !1225! asi tak a navíc, to že je někdo v děcáku způsobil zas někdo s + nebo s - a tohle je o lidech, jejich možnostech nemožnostech, jejich někdy tupému chování vůči jejich druhu samotnému ne o zaměřeních a pohlavích !1225!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:41:09

> ReTRe
no ale v této době už jde jen z jediné + udělat něco nového...už k tomu není potřeba nic dalšího...takže to už je taky tak nějak pasé...ale jak koukáš tak děcáky jsou plné, což vlastně ukazuje, že to tvoje + a - není nějak k něčemu...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:32:37

Pepinie ale to je pořád o tom že + a + rovná se nic... (možná jen pro někoho hormonálně odlišného fyz. přitažlivost, nebo lepší psy podpora) ale pořád je + a - rovná se nový druh !1225! nejde dát do jednoho choutky egypt. faraonů a zákonitosti přírody !2! btw jinak o křesťanství a různých sektách tomu podobným si myslím své a nebudu se o té vymývyčce tupých hlav na ještě tupější radši ani rozepisovat !811!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:27:16

> ReTRe
a dokonce ve starém egyptě to byla povinnost...mladí milenci faraonů si žili líp než jeho manželky...a je hodně takových příkladů z minulosti, jenže pak přišlo křesťanství a sex a všechno možné se stalo hříšným a zapovězeným

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:23:56

Pepinie ale zas !2! není to běžné a ani normální !2! bude, třeba jednou, gen.vývojem, nevěděckým !1225! btw jinak nic proti homosexuálům a les. ať si dělají spolu co chtěj, pokud se mě to osobně nedotýká, nemám s tím problém ;o)

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:20:43

> ReTRe
no ale mezi ostatními druhy se homosexuálové vyskytují...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:19:36

Pepinie není ani běžná ;o) jeden druh z miliónů ostatních u mě není "běžné" !2!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:18:17

Nickyy až to bude možné, následkem vývoje života na Zemi, pak to vezmu za normální !1225! dřív ale ne a je to pro mě odchylka možná hormonů atd... !1225!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:14:38

> ReTRe
já jsem řekla běžné

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:11:07

ReTRe
bohužel, aby spolu měli dítě to není možné... ale myslím si, že v dnešní době, by adopce měla být povolena, když si pročtěš několik příspěvků po zpátku a zamyslíš se, tak třeba dojdeš k jinému závěru...
a co si ještě myslím, tak je to spíš otázka náboženství, proč ještě někteří nedokážou pochopit lásku mezi stejnými pohlavími...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:06:41

Pepinie jeden druh, taky jsem o jednom věděl !811! a než zas napíšeš blábol, psal jsem o slově normální, což normálně u obou odlišných pohlaví vidět nejde ani ve vyjímkách, např. psi, kočky, sloni atd... nebudu tu zacházet k jedinnému druhu, jako jsou některé, které mají samčí a samičí v jednom atd. ono pokud by to bylo tak normální jak se tu snažíš napsat, pak by bylo i normální aby + + plodilo stejně jako + - !811!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 16:02:01

> ReTRe
tak kdyby si se nějak informoval než vypustíš takový blábol tak by jsi věděl, že homosexualita je běžná i mezi zvířaty...existují i některé druhy například nějaké opice, nevím jak se jmenují, které mají mužského partnera pouze na oplodnění a samy udržují pouze lesbické vztahy...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:58:40

Pepinie nemyslím si !811!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:57:18

> ReTRe
špatně koukáš....

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:55:41

l.e.l.i.n.k.a. tak zas úplně normální to není a ni v přírodě, aby se někde sjížděli dva kocouři, to jsem ještě neviděl !811!

k tématu: spíš ne... nevím co by to udělalo s vizuálním vjemem a psy dítěte později !2!

l.e.l.i.n.k.a.

l.e.l.i.n.k.a. | 2. 03. 2009, 15:51:00 | více příspěvků | napsat uživateli

aspoň si toho dítěte budou vážit a né ho týrat jako kdyby to nebyl ani člověk!!! určitě by ho nevyhodily do popelnice!!! pro homosexuály je dítě dar

l.e.l.i.n.k.a.

l.e.l.i.n.k.a. | 2. 03. 2009, 15:49:23 | více příspěvků | napsat uživateli

proč ne?! homosexualita neni nemoc přece...jsou to úplně normální lidi

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:48:33

ano!1354!!1354!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:48:16

Když už byli uznaní jako rovnocený pár tak proč jim upírat to co je u heterosexuálních páru bráno jako normální!! Nemyslím si, že by to dítě mělo nějak trpět tím, že bude mít dvě matky nebo dva otce!! Pořád lepší než aby vyrostli v děcáku a neměli šanci prožít život jako každý dítě!!!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:47:36

no lesbičky to stejně mají jednodušší, ty si kdyžtak pořídí svoje, ale co chudáci chlapi

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:44:50

Pepinie
jojo !1347!!1371!

MartinkaMalinka

MartinkaMalinka | 2. 03. 2009, 15:44:41 | více příspěvků | napsat uživateli

tezko rict... urcite by to melo vliv na mentalitu toho ditete.. a asi by to nemelo jednoduche v obdobi vyrustani, kdy by se o to okoli zajimalo.. ale NA DRUHOU STRANU..... i homosexualni pary maji pravo na to mit dite, a navic, to dite bude mit vic lasky atd, než by melo v decaku.. takze avzne nevim :)

KAREL-88

KAREL-88 | 2. 03. 2009, 15:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli

nevim připadá mi to nenormalní aby dva chlappi měli dítě !279!!1417!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:44:23

> Nickyy
jo no...takovým ho sebrat a homosexuálům dát...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:44:05

je mi to jedno !843!

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:43:12

> Samib
jo jako jaký? že se z něho stane homosexuál ne?!102!!102!!102!....tak jedině pozitivní a to, že bude tolerantní...

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:43:01

jo s přítelem chceme dítě:D

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:41:12

ještě když si vezmu, že dítě může být v rodině kde je otec alkoholik a matka nemá vůbec zájem, do toho to dítě občas seřežou... tak homosexuální páry májí větší právo vychovávat dítě, než příklad této rodiny

uživatel eliminován | 2. 03. 2009, 15:41:00

NE!!!!!!!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

adopcedítě

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑