Diskuze a otázky - Děti homosexuálů?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 17:49:15 |

Jak se díváte na to, že by byla povolena adopce dětí homosexuálním párům?

reagovat

Váš názor?

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 913 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 10. 2008, 13:38:15

stejne bude konec sveta tak co resite

uživatel eliminován | 6. 10. 2008, 13:36:28

a co je na tom?kdyz to vychovaj at maj decka!529!

uživatel eliminován | 29. 09. 2008, 22:10:27

Booože proč by nemohli mít i oni děti čím jsou jinší od ostatních lidí ? Co je w dnešní době normální ? -NIC Tak proč by dwě ženy bo dwa muží nemohli mít mimčo......Ale wždycky se najde nějakej de*bil co bude mít něco proti....DEMENTNÍ TATO SPOLEČNOST ....FAKT

Fun_kyGirl

Fun_kyGirl | 19. 09. 2008, 08:31:56 | více příspěvků | napsat uživateli

pořád lepší ať ho adoptuje adoptivní pár.. kt. se o to dítě bude hezky starat než aby vyrůstalo v děcáku?! ne:))

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:23:54

proc ne kdyz se o to budou starat!638!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:23:52

Já bych je klidně nechala, ať děti adoptují. Jenže než k tomuhle dojde, tak to bude asi trvat ještě dlouho, protože nejdřív musí být společnost k homosexuálům tolerantnější. U nás doma je to v pohodě. Mám pár známých, kteří jsou gayové a znám je asi od 7. třídy a naši nám to vysvětlili úplně v pohodě. Prostě jsou to strejdové, co se mají rádi.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:19:24

> iq-Tom-iq
Samozřejmě že to máme v povaze ale povahu můžeš usměrnit- Znám lidi, kteří své děti vychovávali/nevychovávali a to byli gauneři, kdežto v rodině neříkám přísné, ale důsledné bylo dítě/mladý člověk s přehledem, se zájmem ke studiu, a byl hlavně tolerantní

GingerXX

GingerXX | 17. 09. 2008, 18:19:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> iq-Tom-iq
Výjimečného? To není to správný do diskuze o homosexualitě !1! Problém je, že naše děti budou možná první generací, která bude muset lámat ledy. V minulosti taky nebylo normální spousta věcí, které jsou dneska v převaze...

iq-Tom-iq

iq-Tom-iq | 17. 09. 2008, 18:17:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vanth_CZ
Ne to není na nás , v přírodě to už tak chodí , že něco vyjímečného ostatní odsuzují ať už josu vychování jakkoli.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:15:19

> iq-Tom-iq
Tak je na nás, aby to naše děti nedělaly- aby se neposmívaly nejen jejich dětem (pokud budou) ale všem odlišným všeobecně

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:14:42

nesouhlasim s tim

iq-Tom-iq

iq-Tom-iq | 17. 09. 2008, 18:14:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Nemám rád takové umělé věci , aby děcko od mala žilo s 2 buzíkama tak to na něm musí zanechat následky a ve škole by se takovému jedinci děti taky určitě rády posmívaly!360!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:13:47

> wasa2611
No to se omlouvám, ale podívej se na to z této stránky: Např. kdyby měla dcera dva tatínky, tak jak by řešila problémy- děti většinou lnou k rodičům stéjného pohlaví, řeší s ním problém, svěřují se mu.. Teda nedokážu si představit, jak by např. dívka říkala tátovi o své první menstruaci

GingerXX

GingerXX | 17. 09. 2008, 18:13:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> bob__bob
Ne, já to mířila obecně, tos mi jen blbě rozuměl, já dvojsmysly nepoužívám, když něco píšu, to bych ti rovnou napsala, že to myslím jen a pouze na tebe.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:12:36

wasa2611 mnysliš že dve ženy nemuzou vychovat divku aby byla slusna a pripravena do života jako ,,dobry clovek,, ?? ???

bob__bob

bob__bob | 17. 09. 2008, 18:12:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> GingerXX
No ano, já měl na mysli chybu přírody.!1! Ty jsi začala o nějaké chybě lidské, ale o té já jsem vůbec nemluvil a tvá reakce vyzněla, jak kdybych homosexuály zavíral do klece a krmil pampeliškama.

GingerXX

GingerXX | 17. 09. 2008, 18:12:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> bob__bob
Že na homosexuálech nezanechalo stopy, že je vychovával heterosexuální pár. Z tohohle to odvozuju.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:11:44

porad si myslim ze ostatni si muzou delat co chcou ale nechtel bych byt to dite takze nemuzu zas rikat ze mi to je jedno.. ale tak vlastne mi to jedno je :-D :-D

wasa2611

wasa2611 | 17. 09. 2008, 18:11:20 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasim v případě že by muži měli dívku a ženy chlapce...chybí takhle možnost...

bob__bob

bob__bob | 17. 09. 2008, 18:11:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> GingerXX
Ale to také nemůžeš vědět. Co kdyby se to opravdu tak dělo? Zatím žádné dítě oficiálně homosexuály vychováváno nebylo, takže nemůžeš tvrdit, že by to na něm nějaké následky v podobě náklonosti ke stejnému pohlaví nezanechalo.

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:09:45

> bob__bob
Neodsuzuji tě !1! Každý má svůj názor a ten tvůj je stejně hodnotný jako můj

GingerXX

GingerXX | 17. 09. 2008, 18:09:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> bob__bob
Tak jakou chybu jsi měl na mysli?

bob__bob

bob__bob | 17. 09. 2008, 18:08:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vanth_CZ
> GingerXX

Ale vždyť já nic takového netvrdím...

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:08:42

> Mud..
Jasně,ale přijde mi směšné někomu zakazovat výchovu dětí homosexuály...Každý by na to měl mít právo!!!

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:07:18

Napadlo vas nekdy..... že rodina.....kde otec chlasta...a matka se nestara.....a nebudeme si tady rikat...že takove rodiny nejsou.. muže bejt mnohdy horší....než kdyby se dve poradne mámy láskyplne starali o dítě ,??? v čem by to bylo horší ???? hmm ???

GingerXX

GingerXX | 17. 09. 2008, 18:06:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Sweet_Cristy17.
Jak psala brrberry, kdyby to mělo ty děti nějak ovlivnit, tak by žádný homosexuálové podle týhle teorie ani být nemohli

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:06:42

> .Sweet_Cristy17.
Ne, sexualita se vivíjí ještě dřív než se lčověk narodí- Jak tu kdosi předtím řekl- Kdyby to bylo tak jak říkáš, žádný homosexuál by tu nebyl

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:06:17

daun. jo, to je taky pravda, ale nebejt těch dementů, který by se někomu takhle posmívali, tak by to uskutečnitelný bylo? A proč se kvuli takovejm lidem omezovat? At si každej posmívá jak chce, jim to snad muže bejt jedno, jejich rodiče to nejsou.
Je to těžký :D

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:05:46

> GingerXX
Souhlasím s tebou

uživatel eliminován | 17. 09. 2008, 18:05:45

A z děcek budou buzíci taky , protože to vidí odmalička doma .. debilita

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěadopcepárhomosexuál

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑